Ухвала
від 09.01.2018 по справі 522/7857/17
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №522/7857/17 Провадження№1-кс/522/238/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 січня 2018 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, про надання тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ).

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.

Слідчим управлінням ФР ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32017160000000041 від 19.04.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що згідно висновку фахівця-економіста №6 від 10.03.2017 встановлено, проведеним аналізом наданих первинних документів, з урахуванням матеріалів перевірки, вимог діючого законодавства, встановлено, що, за період з 01.01.2015 по 28.02.2015, ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » по контракту № СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 з компанією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія), безпідставно віднесено до складу податкового кредиту вартість послуг нерезидента з монтажу та пусконалагоджання портальних кранів АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32.10М у розмірі 23 229 172,98 грн., без урахування ПДВ у розмірі 4 645 834,60 грн. (27 875 007,57 грн., з урахуванням ПДВ), та, як наслідок, податкові зобов`язання ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » по податку на додану вартість занижено на суму 4 645 834,60 грн., у тому числі: січень 2015 року на суму 2 621 333,40 грн., лютий 2015 року на суму 2 024 501,20 грн.

Вищезазначене свідчить, що фінансово-господарська діяльність

ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснюється поза правовим полем та спрямована на здійснення операцій, пов`язаних із отриманням податкової вигоди і ухилення від оподаткування.

В ході досудового розслідування встановлено, що ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » зареєстровано 24.12.1996 за № 15581200000000246 в ІНФОРМАЦІЯ_3 , знаходиться на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_4 , основним видом діяльності ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » є допоміжне обслуговування водного транспорту. Підприємство знаходиться на загальній системі оподаткування та є платником податку на додану вартість.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що в звітні податкові періоди 2014-2015 років службові особи ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 », переслідуючи злочинний намір та корисливу мету, здійснили закупівлю товарів у вигляді трьох кранів повно поворотних марки «АНС Tukan» у нерезидента « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) згідно договору №СD/Т/СН-2в від 12.12.2013 з обов`язковим виконанням послуг з монтажу та пусконалагодження силами постачальника, однак для досягнення мети пов`язаної з ухилення від сплати податків (загальнообов`язкових платежів), а саме мінімізації податкових зобов`язань з податку на додану вартість, службові особи ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » шляхом включення до складу податкового кредиту сум коштів по «неіснуючим» фінансово-господарським операціям з « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія), які полягали у виконанні послуг з монтажу та пусконалагодження трьох кранів повно поворотних марки «АНС Tukan» силами підрядника з ознаками «фіктивності» ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ухилилися від сплати податку на додану вартість на загальну суму 4645834,60 грн., що є коштами в особливо великих розмірах.

В ході досудового розслідування встановлено, що « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) згідно листа №133 від 18.09.2014 залучає для проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних повнопоротніх кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою на рейковому ходу марки «АНС TUKAN», виробник «KIROW ARDELT Gmbh», Німеччина, індекс крану 40/50/63т х 50/40/32…10м, 2014 року випуску на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » підрядну організацію ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка має відповідну ліцензію, видану ІНФОРМАЦІЯ_6 та дозвіл №435.12.51 від 18.06.2012 на виконання робіт з монтажу, налагодження вантажопідіймальних кранів.

Будучи допитана в якості свідка директор ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 пояснила, що співробітники ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» на території ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » не виконували, будь-які документи з приводу проведення вказаних дій від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вона не підписувала.

В подальшому в ході досудового розслідування встановлено, що згідно журналів входу на територію ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (для сторонніх організацій) нерезидентом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) до проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» залучаються понад 30 осіб, які зазначаються у вказаних журналах як працівники « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія), однак фактично не вступали в трудові відносини з « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) та не є його співробітниками, а є особами, які фактично мають освіту в сфері здійснення монтажних та будівельних робіт та відповідні професійні навики та залучались механіком « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на усній домовленості без складання будь-яких трудових договорів та обумовленій оплаті праці.

В ході досудового розслідування встановлено, що в період 2014-2015 років проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт портальних кранів на території України регламентувалося Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження правил будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів» №132 від 18.06.2007. Відповідно до розділу 5.3 п.п. 5.3.2 НПАОП 0.00 1.01-07 проект виробництва (виконання) робіт - це документ, який регламентує заходи, що забезпечують безпеку виконання монтажних робіт, а також технологія виконання монтажних робіт. Проект виробництва робіт є основоположним документом при проведенні монтажних робіт, а вимоги його є обов`язковими і безумовними до виконання.

Пред`явлений в ході допиту слідчим директору ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 оригінал проекту виконання робіт №01/14 з монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », остання пояснила, що нею вказаний проект не підписувався (підпис який міститься в проекті від її імені належить не їй, а іншій особі), особи, які зазначені у вказаному проекті виконання робіт як монтажні бригади ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » ніколи на підприємстві не працювали та не залучалися нею до проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт 3 портальних кранів марки «АНС TUKAN» на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Будучи допитаний в якості свідка механік « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 , показав, що монтажні роботи портальних кранів АНС TUKAN 24 20 13 3587, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3588, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3589 виконувалися співробітниками « ІНФОРМАЦІЯ_1 », співробітники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » роботи по монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 не проводили.

Будучи допитаний в якості свідка голова правління « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 показав, що проведенням монтажних робіт та введенням в експлуатацію портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3587, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3588, портального крану АНС TUKAN 24 20 13 3589 займалися співробітники « ІНФОРМАЦІЯ_1 », робітники ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » вказані роботи не виконували.

Оглядом паспортів кранів № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 у розділі «Відомості про ремонт металоконструкції і заміні механізмів, канатів вантажозахоплювального органа приладів і пристроїв безпеки, а так де про проведення реконструкції» наявні такі записи:

-в паспорті №13137 ст. 65 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3587 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,

-в паспорті №13139 ст. 64 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3588 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,

-в паспорті №13146 ст. 63 «Монтаж портального крана ТUKAN 3000 зав. №24 2013 3589 проведений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі інструкції заводу виробника. Дозвіл №435.12.51, Діє до 12.06.2017,

Крім, цього відомості про здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » монтажних та пусконалагоджувальних робіт трьох портальних кранів, також підтверджується актами здачі-приймання виконаних робіт, які затверджені комісією ДП МТП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з однієї сторони (Замовник) та « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з іншої (Постачальник), а саме:

1.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3589 від 17.02.2015;

2.Акт від 17.02.2015 робочої комісії про прийняття в експлуатацію портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 після поставки, монтажу та пусконалагоджувальних робіт згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;

3.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3587 від 05.12.2014;

4.Акт від 05.12.2014 здавання-приймання наданих послуг з монтажу та пусконалагоджння портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3587 згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;

5.Акт від 15.12.2014 здавання-приймання наданих послуг з монтажу та пусконалагоджння портального крану ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588 згідно з Договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013;

6.Акт здачі-приймання за договором СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 завершених послуг з монтажу та пусконалагодження крану повноповоротного АНС ТUKAN 40/50/63т. х 50/40/32…10 м. з крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №24 2013 3588 від 15.12.2014.

Крім цього встановлено, що всі первинні фінансово-господарські документи, які підтверджують проведення монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 силами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » засвідчені печаткою з позначкою №1, яка згідно Наказу №3 від 15.06.2011 передана засновнику підприємства ОСОБА_7 , який являється головою правління « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія).

Отже, досудовим розслідуванням встановлено, що на виконання договору № СД/Т/СН-2в від 12.12.2013 компанією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) до проведення монтажу і введенню в експлуатацію трьох портальних кранів марки АНС ТUKAN зав. №24 2013 3587, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3588, ІНФОРМАЦІЯ_7 . №24 2013 3589 на території ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » безпідставно та в порушення діючих вимог законодавства залучаються 30 осіб, які не є працівниками « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та в подальшому невстановленими слідством особами, здійснюється складання, підписання первинних документів від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », які нібито регламентують проведення вище перелічених робіт на території ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Після надання таких документів « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) в адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », останнє здійснює перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія).

Під час досудового розслідування встановлено, що на виконання умов договору №СД/Т/СН-2в від 12.12.2013, службові особи ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) здійснювали перерахування грошових коштів за допомогою відкритих в банківській установі філія ОРУ АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » у м. Одесі (МФО НОМЕР_6 ) банківських рахунків № НОМЕР_7 (російський рубль), № НОМЕР_7 (долар США), № НОМЕР_7 (євро), № НОМЕР_7 (українська гривня) та відкритих в ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_9 » (МФО НОМЕР_8 ) банківських рахунків № НОМЕР_9 (українська гривня), № НОМЕР_9 (долар США), № НОМЕР_9 (євро) в адресу нерезидента « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) за поставку та виконання робіт по введенню в експлуатацію та пусконалагоджання крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133587, крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133588 та крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133589, що підтверджується, вилученими в ході проведення тимчасового доступу до речей та документів, володільцем яких є ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 », платіжними дорученнями в іноземній валюті.

На сьогоднішній день, по матеріалам кримінального провадження у відповідності до ст. 91 КПК України виникла необхідність у дослідженні господарських операцій, проведених службовими особами ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) по взаємовідносинам з « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що неможливо без отримання відповідних первинних фінансово-господарських документів, володільцем яких є « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Одним з доказів протиправних дій службових осіб ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » являються первинні, бухгалтерські, облікові, податкові, митні та інші документи, чорнові записи, носії електронної інформації, які відображають об`єми, хронологію та інші дані про фактичні фінансово - господарські операції, що є об`єктами оподаткування по взаємовідносинам з « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія).

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що оригінали документів, володільцем яких є « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) по фінансово-господарським операціям з ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені та які перебувають у володінні « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія).

На думку сторони обвинувачення, виклик у судове засідання службових осіб « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія) призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, у зв`язку з чим існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених речей і документів.

В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, відповідно до письмової заяви від 04.01.2018р., просять здійснити розгляд клопотання за їх відсутності.

Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів здійснено без виклику осіб, у володінні яких вони перебувають, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.

Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 1 ст. 562 КПК України, якщо для виконання запиту компетентного органу іноземної держави необхідно провести процесуальну дію, виконання якої в Україні можливе лише з дозволу прокурора або суду, така дія здійснюється лише за умови отримання відповідного дозволу в порядку, передбаченому цим Кодексом, навіть якщо законодавство запитуючої сторони цього не передбачає. Підставою для вирішення питання щодо надання такого дозволу є матеріали звернення компетентного органу іноземної держави.

З наданих матеріалів вбачається, що слідчим управлінням ФР ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32017160000000041 від 19.04.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що за період з 01.01.2015 по 28.02.2015, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по контракту № СД/ТСН-26 від 12.12.2013 з компанією « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Естонія), безпідставно віднесено до складу податкового кредиту вартість послуг нерезидента з монтажу та пусконалагоджання портальних кранів АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32.10М у розмірі 23 229 172,98 грн., без урахування ПДВ у розмірі 4 645 834,60 грн. (27 875 007,57 грн., з урахуванням ПДВ), та, як наслідок, податкові зобов`язання ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по податку на додану вартість занижено на суму 4 645 834,60 грн., у тому числі: січень 2015 року на суму - 2 621 333,40 грн., лютий 2015 року на суму - 2 024 501,20 грн.

Перелічені у клопотанні речі і документи, які перебувають у володінні « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться можуть бути використані як докази та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.159-166 КПК України,-

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого з ОВС 2ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу задовольнити.

Надати старшому слідчому з особливо важливих справ другого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 або працівникам компетентних органів Республіки Естонія, які будуть діяти за відповідним запитом про міжнародну допомогу по кримінальному провадженню №32017160000000041, тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, з можливістю їх вилучення в « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ), а саме:

1.копій реєстраційних (статутних) документів, наказів про призначення службових осіб, їх посадових інструкцій, паспортів засновників та службових осіб « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) за період з 01.01.2014 по 31.12.2015;

2.копії виписок з наказу про призначення та функціональні обов`язки на посади: директора та головного бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2014 по 31.12.2015;

3.оригінали фінансово-господарських документів по взаємовідносинам « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) з ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період з 01.01.2014 по 31.12.2015, а саме:

?документів договірного характеру, а саме: договори з додатками, договори підряду з додатками та додатковими угодами до них,проектна документація, затверджена в установленому законодавством порядку, договірна ціна і розрахунки вартості будівельних робіт та інших витрат до неї; розрахунки витрат на придбання та доставку устаткування на будову; обґрунтування витрат з утримання служби замовника будівництва; кошториси на проектно-вишукувальні роботи; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), відомості ресурсів та розрахунки інших супутніх витрат до них; розрахункові документи, що підтверджують факт продажу матеріалів та устаткування та товарно-транспортні накладні на їх перевезення; журнал обліку виконаних робіт (форма № КБ-6); звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у зіставленні з виробничими нормами (форма № М-29); матеріальні звіти (форма № М-19); типові форми первинних облікових документів з обліку роботи будівельних машин та механізмів, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, рахунки, чеки, векселі, довіреності, листи, комерційні пропозиції, командировочні посвідчення, накази, журнали з інструктажу співробітників по техніці безпеки на будівництві, протоколи та інші документи, складені в ході таких взаємовідносин.

?товарно-транспортні накладні (ф. № 1 - ТН), рахунки-фактури (ф. № 63), накладні на відпуск товарно-матеріальних цінностей (ф. № М-20), довіреності (ф, № М-2), акти закупки товарно-матеріальних цінностей, журнали обліку вантажів, що надійшли, прибуткові ордери (ф. № М-4), акти про приймання матеріалів (ф. № М-7), картка складського обліку матеріалів (ф. № М-12), матеріальні ярлики (ф. №М-16), регістри прийняття - здачі документів (ф. № М-13), відомості обліку залишків матеріалів на складі (ф.№ М-14), сигнальні довідка про відхилення фактичного залишку матеріалів від встановлених норм запасу (ф.№ М-18), матеріальний звіт (ф.№ М-19), лімітно-забірна картки (ф. № М-8), лімітно-забірні картки (ф. № М-9), акти-вимоги на заміну (додатковий відпуск) матеріалів (ф. № М-10), накладні-вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (ф. № М-11);

?податкові та видаткові накладні;

?реєстри отриманих та виданих податкових накладних;

?бухгалтерські регістри помісячно (журнали-ордери, картки обліку, оборотно- сальдовий баланс, оборотно-сальдові відомості по рахункам 10, 15, 201-209, 361, 362, 363 631, 632, 633, 641, 643, 644, 685 рахунків з розшифровкою назви платника, код ЄДРПОУ, індивідуального податкового номеру платника ПДВ, сума, Дт, Кт);

?тендерну документацію на проведення реалізації крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133587, крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133588 та крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133589, а саме: документація, яка надходила від « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та інших учасників тендеру, а саме: копії статутних документів; копії свідоцтв про державну реєстрацію; баланс на останню звітну дату; довідки з податкової інспекції про те, що підприємство не має заборгованості перед державним бюджетом; накази на відповідальних осіб (представників підприємства), копії ліцензій та патентів, інші документи, які були надані на адресу ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 );

?відомостей про рух грошових коштів: виписки по розрахунковим рахункам, платіжні доручення з призначенням платежів (роздрукованих на папері (також продубльованих на цифрових носіях), завірених печаткою підприємства і підписом службової особи);

?роздруківок руху грошових коштів по розрахунковим рахункам, відображених на паперовому та електронному носіях по взаємовідносинам з ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, завірених печаткою підприємства і підписом службової особи;

?документацію, яка надавалась ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) стосовно виконаних робіт « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) уповноваженій особі або організації, яка здійснювала технічний нагляд під час будівництва; документи, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовувались під час будівництва об`єкта; технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; документації, яка підтверджує вимоги державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; документи, які надавались щодо інформації виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; акти робіт, виконаних з недоліками;

?журналів інструктажу з охорони праці осіб, які були задіяні в ході проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133587, крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133588 та крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133589;

?листів-заявок, виконаних від імені « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) та/або ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з приводу отримання від ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) дозволу на вхід на охоронюван територію порту та отримання перепусток;

?відомостей та інформації (плани, схеми, креслення та інше) із позначенням повного переліку робіт, які були виконані «« ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) замовником яких є ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) із чітким розмежуванням робіт, які були виконані субпідрядниками, суми використаних грошових коштів на кожний об`єкт/дільницю окремо, особи (майстер, відповідалний за об`єкт/дільницю), яка була відповідальна за проведення замовлених робіт;

4.оригінали митних документів по взаємовідносинам стосовно проведення імпортних операцій з ввезення на територію України та виконання робіт по введенню в експлуатацію та пусконалагоджання крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133587, крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133588 та крану повноповортотнього АНС TUKAN 40/50/63Т.*50/40/32….10М. крюкової підвіскою з пристроєм для обертання вантажу зав. №2420133589, а саме: вантажно-митні декларації, декларації-зобов`язання, облікову картку суб`єкта ЗЕД (картка реєстрації), листи-узгодження, договір про декларування на договірній основі, свідоцтво на право здійснення декларування на договірній основі, кваліфікаційне свідоцтво особи, уповноваженої на декларування, попередні декларації, попередні повідомлення, довідка-розрахунок митної вартості, товаротранспортні накладні GARNET TIR (книжка МДП), свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення, вантажна митна декларація типу «31 АТЗ», документи, що застосовуються при підтвердженні витрат на доставку товарів, рахунок-фактура (invoice, rechnung), довідка про проведення декларування валютних цінностей, Ліцензія Мінекономіки України, дозвіл/висновок ІНФОРМАЦІЯ_10 , дозвільні документи Держстандарту, разова (індивідуальна) ліцензія на здійснення зовнішньоекономічної операції та ін.

5.інших документів, які підтверджують здійснення фінансово-господарських операцій між « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) замовником яких є ДП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 );

6.печатку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з позначкою №1, яка була передана засновнику ОСОБА_7 (який також є головою правління « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (юридична адреса АДРЕСА_1 ) згідно наказу №3 від 15.06.2011 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня отримання компетентними органами Республіки Естонії ухвали та запиту про міжнародну правову допомогу по кримінальному провадженню №32017160000000041.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя :

09.01.2018

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення09.01.2018
Оприлюднено28.02.2023
Номер документу71517002
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/7857/17

Ухвала від 09.01.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 09.01.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 09.01.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 04.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 04.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 04.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 16.05.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 16.05.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 16.05.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 16.05.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні