КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 810/3869/17
УХВАЛА
17 січня 2018 року м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі судді-доповідача Ключковича В.Ю. та суддів Губської О.А., Літвіної Н.М., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 27 листопада 2017 року у справі за адміністративним позовом фермерського господарства Вірат до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про скасування податкового повідомлення-рішення , -
В С Т А Н О В И Л А :
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 27 листопада 2017 року адміністративний позов задоволено.
Не погоджуючись з даною постановою Головним управлінням Державної фіскальної служби у Київській області 11.12.2017 року подано апеляційну скаргу.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 26 грудня 2017 року апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області залишено без руху.
Апелянту надано строк для усунення недоліків, а саме: а саме: сплати судового збору у розмірі 1760 грн., - 5 днів з моменту отримання копії даної ухвали.
Згідно зворотного поштового повідомлення, яке повернулося на адресу Київського апеляційного адміністративного суду, копію ухвали КААС від 26 грудня 2017 року, отримано представником апелянта - 03 січня 2018 року, а тому останнім днем для усунення недоліків апеляційної скарги, відповідно до ухвали КААС від 26.12.2017 року фактично є 09.01.2018 року.
09 січня 2018 року Головним управлінням Державної фіскальної служби у Київській області до Київського апеляційного адміністративного суду було направлено та 12 січня 2018 року за вх. №1081 зареєстровано заяву, у якому апелянт просить продовжити строк для виконання вимог ухвали КААС від 26.12.2017 року. Необхідність такого продовження апелянт обґрунтовує тим, що ГУ ДФС у Київській області не має можливості вчасно сплатити судовий збір, оскільки таке не є розпорядником коштів і для сплати судового збору зобов'язане звернутись до Управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження.
Однак, суд звертає увагу, що Головним управлінням Державної фіскальної служби у Київській області не вказано навіть орієнтовний термін, необхідний для усунення недоліків апеляційної скарги.
Також, в силу положень ч.1 ст.133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України Про судовий збір , враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Також, відповідно до ч. 2 ст. 8 цього Закону суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Однак, Законом України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів від 03.10.2017 року N 2147-VIII, який набув чинності 15.12.2017 року, внесені зміни до Закону України "Про судовий збір", зокрема ч. 1 ст. 8 Закону України Про судовий збір встановлено виключний перелік умов, за яких суд може відстрочити або розстрочити сплату судового збору фізичній особі, а апеляційна скарга Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області під зазначені умови не підпадає.
Також, суд зазначає, що пунктом 2 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015 року №484-VIII, який набрав чинності 01.09.2015 року, зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Зважаючи на те, що Кабінет Міністрів України зобов'язано забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору, а також на те, що апеляційна скарга Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області не підпадає під умови, за яких суд може відстрочити або розстрочити сплату судового збору, зазначені в ч. 1 ст. 8 Закону України Про судовий збір , клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про продовження строку для сплати судового збору не підлягає задоволенню.
Станом на 17 січня 2018 року Головним управлінням Державної фіскальної служби у Київській області недоліки апеляційної скарги не усунуто, а саме: не сплачено судовий збір у розмірі 1760 грн.
В редакції Кодексу адміністративного судочинства України, чинній на час звернення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою зазначено, що, відповідно до вимог ч.3 ст.189 КАС України до апеляційної скарги яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст.187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Також, відповідно до вимог ч.2 ст.298 КАС України в редакції, чинній на час вирішення питання про відкриття апеляційного провадження вказано, що до апеляційної скарги яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст.296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Пунктом 1 частини 4 статті 169 КАС України передбачено, що позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху у встановлений судом строк.
Враховуючи те, що апелянт в установлений судом строк, недоліки в апеляційній скарзі не усунув, то апеляційна скарга підлягає поверненню особі, яка її подала.
Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 329, 331 КАС України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А :
У задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги - відмовити.
Апляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 27 листопада 2017 року у справі за адміністративним позовом фермерського господарства Вірат до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про скасування податкового повідомлення-рішення - повернути особі, яка її подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач Ключкович В.Ю.
Судді: Губська О.А.
Літвіна Н.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2018 |
Оприлюднено | 17.01.2018 |
Номер документу | 71629623 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Ключкович В.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні