Рішення
від 17.01.2018 по справі 815/3769/15     
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3769/15

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2018 року                                                                                 м. Одеса

У залі судових засідань №29

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Харченко Ю.В.

При секретарі Рудченко О.І.

Розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) справу за адміністративним позовом Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” про стягнення заборгованості у загальному розмірі 17000грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 15.07.2015р., залишеною без змін Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015р. у справі №815/3769/15, задоволено адміністративний позов Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, присуджено до стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” (правонаступник Відкритого акціонерного товариства “Спецмонтажник”) штрафних санкцій у сумі 17000грн.

Ухвалою Вищого адміністративного суду від 14.11.2017р. задоволено частково касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю “Кілійське підприємство “Спецмонтажник”, Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 15.07.2015р., та Ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015р. скасовано, а справу направлено на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.

07.12.2017р. вищезазначена справа надійшла до Одеського окружного адміністративного суду. У позовній заяві Заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” (правонаступник Відкритого акціонерного товариства “Спецмонтажник”) штрафні санкції у сумі 17000грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що Товариством з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” не виконано пункт 1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» від 28.10.2014р. №1483, у зв'язку з чим Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено Постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 12.03.2015р. №159-ПУ-1-Е, якою до ТОВ «Спецмонтажник» застосовано штрафну санкцію у розмірі 17000грн.

Відповідач – Товариство з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” з позовними вимогами не погоджується, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмових запереченнях на адміністративний позов (від 19.12.2017р. вхід.№35443/17), наголошуючи, що відповідачем за даним адміністративним позовом є Товариство з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Кілійське підприємство «Спецмонтажник» не має жодного відношення. Також, на думку ТОВ «Кілійське підприємство «Спецмонтажник», на відповідача накладено штрафні санкції з порушенням строків, визначених ст.250 Господарського кодексу України. Крім того, на думку Товариства, до спірних правовідносин необхідно застосовувати положення Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій, затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998р. №222.

Ухвалою суду від 08.12.2017р. прийняти до свого провадження справу №815/3769/15 за адміністративним позовом Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” про стягнення заборгованості у загальному розмірі 17000грн.

15.12.2017р. набув чинності Закон України “Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів” №2147-VIII від 03.10.2017р., котрим положення КАС України викладено в новій редакції.

Відповідно до пункту 10 розділу VII Перехідних положень КАС України, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Частиною 1 статті 12 КАС України передбачено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Згідно з п.4 ч.1 ст.263 КАС України суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо стягнення грошових сум, що ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження та сума яких не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, розгляд даної адміністративної справи судом здійснюється в порядку п.4 ч.1 ст.263 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні).

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного, на момент виникнення спірних правовідносин, законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом, та вбачається з матеріалів справи, 28.10.2014р. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку винесено Рішення «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» №1483, пунктом 1 якого, у тому числі, ТОВ «Спецмонтажник» зобов'язано у строк до 28.01.2015р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354, а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.

У зв'язку з невиконанням пункту 1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1483 від 28.10.2014р., Постановою від 13.02.2015р. №218-ПУ-1-Е у відношенні ТОВ “Спецмонтажник” порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів.

До того ж, Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 25.02.2015р. складено Акт про правопорушення на ринку цінних паперів №179-ПУ-1-Е, у якому встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецмонтажник», як правонаступником Відкритого акціонерного товариства «Спецмонтажник», не виконано пункт 1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1483 від 28.10.2014р. щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, яким передбачено у строк до 28.01.2015р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3), а саме: подати до Комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення.

На підставі вказаного Акта від 25.02.2015р. №179-ПУ-1-Е Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято Постанову від 27.02.2015р. №191-ПУ-1-Е про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою призначено розгляд зазначеної справи на 12.03.2015р.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів Південно-Українським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено Постанову №159-ПУ-1-Е від 12.03.2015р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів за невиконання пункту 1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1483 від 28.10.2014р. щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів, якою до ТОВ «Спецмонтажник» застосовано штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000грн.

Не сплата у законодавчо визначеному порядку, та строки Товариством з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” визначеної Постановою Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №159-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів суми штрафних санкцій у розмірі 17000грн., послугувала підставою для звернення Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Так, на думку суду, позовні вимоги Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” (правонаступника Відкритого акціонерного товариства «Спецмонтажник») штрафних санкцій у сумі 17000грн., є безпідставними, та такими, що не базуються на положеннях чинного, на момент виникнення спірних правовідносин, законодавства у зв'язку з чим задоволенню не підлягають, з урахуванням наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зокрема, судом встановлено, що 25.12.1998р. проведено державну реєстрацію Відкритого акціонерного товариства «Кілійське підприємство «Спецмонтажнік», про що до Єдиного державного реєстру включено відповідні відомості про юридичну особу, що підтверджується наявним у матеріалах справи Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 27.11.2017р.

Також, судом встановлено, що 14.12.2010р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб внесено запис №15361120009000140 про припинення Відкритого акціонерного товариства «Кілійське підприємство «Спецмонтажнік» в результаті реорганізації в Товариство з обмеженою відповідальністю «Кілійське підприємство «Спецмонтажник», що підтверджується наявним у матеріалах справи Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 27.11.2017р.

З матеріалів справи вбачається, що Рішення «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» №1483 від 28.10.2014р. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку винесено у зв'язку з невиконанням ТОВ «Спецмонтажник» вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354, а саме не подання до Комісії документів для скасування реєстрації випуску акцій.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, судом встановлено, що порушення на ринку цінних паперів, котрі полягали у недотриманні, під час проведення припинення юридичної особи, шляхом реорганізації Відкритого акціонерного товариства «Кілійське підприємство «Спецмонтажнік» в Товариство з обмеженою відповідальністю «Кілійське підприємство «Спецмонтажник», вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3), а саме: подання до Комісії документів для скасування реєстрації випуску акцій, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку виявлено у жовтні 2014р. Водночас, запис про рішення засновників Товариства, пов'язаний з його реорганізацією до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено 14.12.2010р.

Питання застосування адміністративно-господарських санкцій регулюються Господарським кодексом України, відповідно до статті 238 якого за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Строки застосування адміністративно-господарських санкцій встановлено статтею 250 Господарського кодексу України, відповідно до частини першої якої адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що стаття 250 Господарського кодексу України містить два строкові обмеження. Одне з них полягає у тому, що адміністративно-господарські санкції не можуть застосовуватися після закінчення одного року з дня вчинення порушення суб'єктом господарювання встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, зокрема, вчинення правопорушення у сфері скасування реєстрації випуску акцій.

Другий обмежувальний строк встановлений у наведеній статті, полягає у тому, що адміністративно-господарські санкції не можуть бути застосовані пізніше шести місяців з дня виявлення порушення встановлених правил здійснення господарської діяльності уповноваженим органом державної влади або органом місцевого самоврядування. Таким чином, другий обмежувальний строк у застосуванні адміністративно-господарських санкцій за правопорушення у сфері скасування реєстрації випуску акцій полягає у тому, що їх не може бути застосовано пізніше шести місяців із дня виявлення правопорушення на ринку цінних паперів.

Таким чином, аналіз приписів вищенаведеної статті дає підстави для висновку, що при виявленні правопорушення уповноважений орган приймаючи рішення про застосування санкцій має діяти в межах граничних строків, встановлених частиною 1 статті 250 Господарського кодексу України. При цьому, закінчення будь-якого із встановлених зазначеною статтею строків застосування адміністративно-господарських санкцій виключає можливість їх застосування.

Слід також зазначити, що адміністративно-господарський штраф є одним із видів адміністративно-господарських санкцій, передбачених частиною 1 статті 239 Господарського кодексу України.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що порушення ТОВ «Спецмонтажник» вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354 (пункту 3.1 глави 3) відбулося у грудні 2010р., котре Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку виявлено лише у жовтні 2014р., у зв'язку з чим у березні 2015р. до ТОВ «Спецмонтажник» застосовано штрафну санкцію у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000грн., суд дійшов висновку, що вищеозначені штрафні санкції до відповідача застосовано за межами строків визначених статтю 250 Господарського кодексу України.

Також, судом встановлено, що запис №15361120009000140 про припинення Відкритого акціонерного товариства «Кілійське підприємство «Спецмонтажнік» в результаті реорганізації в Товариство з обмеженою відповідальністю «Кілійське підприємство «Спецмонтажник» до Єдиного державного реєстру юридичних осіб внесено 14.12.2010р. Водночас, пунктом 1 Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» від 28.10.2014р. №1483 ТОВ «Спецмонтажник» зобов'язано у строк до 28.01.2015р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354, котрий набрав чинності 27.06.2013р., тобто після внесення вищеозначеного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Між тим, судом з'ясовано, що під час спірних правовідносин був чинний Порядок скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій, затверджений Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998р. №222 (втратив чинність 27.06.2013р.).

Отже, з урахуванням вищевикладеного, судом встановлено, що пунктом 1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» від 28.10.2014р. №1483 ТОВ «Спецмонтажник» зобов'язано у строк до 28.01.2015р. усунути порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013р. №737, зареєстрованого в Міністерства юстиції України 28.05.2013р. за №822/23354, положення котрого не поширюються на спірні правовідносини.

Крім того, судом з'ясовано, що в якості відповідача по даній справі Заступником прокурора Київського району м.Одеси зазначено Товариство з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” (код ЄДРПОУ 22505462), при цьому, 14.12.2010р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб внесено запис №15361120009000140 про припинення Відкритого акціонерного товариства «Кілійське підприємство «Спецмонтажнік» в результаті реорганізації, зокрема, в Товариство з обмеженою відповідальністю «Кілійське підприємство «Спецмонтажник» (код ЄДРПОУ 22505462).

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, суд не вбачає законодавчо передбачених підстав для задоволення позовних вимог Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” про стягнення заборгованості у загальному розмірі 17000грн.

Відповідно до частини 1 статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відтак, приймаючи до уваги вищеозначене, та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” про стягнення заборгованості у загальному розмірі 17000грн., не підлягають задоволенню з вищенаведених підстав.

Керуючись п.4 ч.1 ст.263, ст.ст.72-76, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю “Спецмонтажник” про стягнення заборгованості у загальному розмірі 17000грн., відмовити.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя                                                             Харченко Ю.В.

          

          

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2018
Оприлюднено22.01.2018
Номер документу71654523
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3769/15     

Ухвала від 20.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Рішення від 19.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 12.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Рішення від 17.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні