Ухвала
від 17.01.2018 по справі 818/3878/15
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                                                    

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"17" січня 2018 р.                                                                       Справа № 818/3878/15

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Прилипчук О.А., розглянувши заяву Приватного підприємства "СКТ-Люкс" про скасування заходів реагування по справі за адміністративним позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Приватного підприємства "СКТ-Люкс" про застосування заходів реагування,-

                                                   В С Т А Н О В И В:

17.01.2018 року Приватне підприємство "СКТ-Люкс" звернулось до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду, застосованих постановою Сумського окружного адміністративного суду №818/3878/15 від 26.07.2016 року.

Розглянувши заяву про скасування заходів реагування, суд приходить висновку про необхідність повернення такої заяви заявнику без розгляду, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що постановою Сумського окружного адміністративного суду від 26.07.2016 року адміністративний позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Приватного підприємства "СКТ-Люкс" про застосування заходів реагування задоволено частково. Застосовано до Приватного підприємства "СКТ-Люкс" (40000, м. Суми, вул. Над'ярна, 100, код ЄДРПОУ 31930560) захід реагування у вигляді повного зупинення роботи підприємства, яке знаходяться в м. Суми, вул. Генерала Чібісова, 28, до повного усунення порушень вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме: пункти 1, 3, 4, 6, 7 акту перевірки № 198 від 23.05.2016. В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

17.01.2018 року Приватне підприємство "СКТ-Люкс" звернулось до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду, застосованих постановою Сумського окружного адміністративного суду №818/3878/15 від 26.07.2016 року.

До вказаних спірних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Відповідно до ч. 3 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України, який набрав чинності 15.12.2017 року, провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Законом України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 року №2147-VIII внесено зміни в Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року №2747-IV.

Так, Законом України від 03.10.2017 року №2147-VIII було скасовано положення ч. 12 ст. 183-2 КАС України від 06.07.2005 року №2747-IV, яким визначався порядок скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи.

Таким чином, на момент звернення заявником до суду із заявою про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Сумського окружного адміністративного суду №818/3878/15 від 26.07.2016 року, у адміністративних судів відсутні повноваження на її розгляд.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити, в тому числі, підстави заяви (клопотання, заперечення).

Згідно з ч. 2 ст. 167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Судовим розглядом встановлено, що заява про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду подана заявником до неуповноваженого суб'єкта її розгляду та на підставі нечинної статті КАС України від 06.07.2005 року №2747-IV, у зв'язку з чим суд визнає таку заяву очевидно безпідставною та необґрунтованою.

Таким чином, суд приходить висновку про відсутність правових підстав для задоволення заяви про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Сумського окружного адміністративного суду №818/3878/15 від 26.07.2016 року до Приватного підприємства "СКТ-Люкс" та повертає її заявнику без розгляду.

При цьому, суд роз'яснює заявнику, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V.

Відповідно до абз. 2 ч.5 ст. 4 Закону України № 877-V відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

На підставі викладеного та керуючись статтями 167, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

                                                   У Х В А Л И В:

Заяву про скасування заходів реагування у сфері державного нагляду застосованих постановою Сумського окружного адміністративного суду №818/3878/15 від 26.07.2016 року повернути Приватному підприємству "СКТ-Люкс" без розгляду.

Ухвалу може бути оскаржено до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня складання ухвали.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя                                                   О.А. Прилипчук

                                                                                

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2018
Оприлюднено22.01.2018
Номер документу71655092
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/3878/15

Ухвала від 17.01.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 21.04.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Постанова від 26.07.2016

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Постанова від 26.07.2016

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 26.07.2016

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 26.07.2016

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 11.01.2016

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 18.12.2015

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні