КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
23 січня 2018 року Справа № 826/11761/17
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Епель О.В., суддів: Карпушової О.В., Кобаля М.І. у м. Києві перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 28 листопада 2017 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Профнастіл-Захід до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень,
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю Профнастіл-Захід звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 06 вересня 2017 року № 141370/39778339 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25 липня 2017 року № 60; визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 06 вересня 2017 року № 141374/39778339 про відмову у реєстрації податкової накладної від 21 червня 2017 року № 44; визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 06 вересня 2017 року № 141375/39778339 про відмову у реєстрації податкової накладної від 27 червня 2017 року №60 та зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 21 червня 2017 року № 44, від 27 червня 2017 року № 60 та від 25 липня 2017 року № 60.
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 28 листопада 2017 року адміністративний позов було задоволено.
Не погоджуючись з таким судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та ухвалити нову постанову про відмову в задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 14 грудня 2017 року апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України було залишено без руху через невідповідність вимогам адміністративного процесуального законодавства, а саме внаслідок того, що апелянтом не сплачено судовий збір, та надано строк на усунення недоліків апеляційної скарги протягом двадцяти днів з дня отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Копію вказаної ухвали апелянтом було отримано 19.12.2017 р., тобто строк для усунення недоліків апеляційної скарги спливав 08.01.2018 р.
Однак, 03.01.2018 р. апелянтом подано клопотання про продовження строків на усунення недоліків його апеляційної скарги, яке ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 10 січня 2018 року було задоволено та продовжено апелянту строк на десять днів з дня закінчення строку, встановленого ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 14 грудня 2017 року.
Таким чином, кінцевим терміном для усунення недоліків апеляційної скарги є 18.01.2018 р.
Водночас, станом на 23.01.2018 р. зазначені в ухвалі Київського апеляційного адміністративного суду від 14 грудня 2017 року недоліки апеляційної скарги не усунуті, а саме доказів сплати судового збору та/або доказів, підтверджуючих наявність у позивача права на звільнення від його сплати, розстрочення/відстрочення або зменшення розміру відповідно до вимог адміністративного процесуального законодавства та/або Закону України "Про судовий збір" суду надано не було.
Разом з тим, згідно з ч. 2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Водночас, відповідно до п. 1 ч. 4 с. 169 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Згідно з ч. 5 ст. 298 КАС України питання про повернення апеляційної скарги суд апеляційної інстанції вирішує протягом п'яти днів з дня закінчення строку на усунення недоліків.
Колегія суддів також враховує висновок Європейського суду з прав людини, викладений в рішенні від 18.10.2005 р. у справі "МШ "Голуб" проти України", відповідно до якого, право на звернення до суду, одним з аспектів якого є право доступу до суду, не є абсолютним; воно може бути обмеженим, особливо щодо умов прийнятності скарги, оскільки за своєю природою це право вимагає регулювання з боку держави, яка щодо цього користується певними межами самостійного оцінювання.
Таким чином, враховуючи те, що апеляційне провадження у справі за апеляційною скаргою Державної фіскальної служби України не відкривалось, недоліки апеляційної скарги, зазначені в ухвалі про залишення її без руху, апелянтом у строк, встановлений судом, усунуті не були, то колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає поверненню особі, яка її подала.
Керуючись ст. ст. 169, 298, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст.ст. 328-331 КАС України, суд,
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 28 листопада 2017 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Профнастіл-Захід до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень - повернути особі, яка її подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 328-331 КАС України.
Суддя-доповідач
Судді:
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2018 |
Оприлюднено | 24.01.2018 |
Номер документу | 71765136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Епель О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні