ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 січня 2018 рокуЛьвів№ 876/11153/17
Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Пліша М.А.,
суддів Глушка І.В., Ільчишин Н.В.,
за участю секретаря судового засідання Федак С.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 25 жовтня 2017 року (суддя Гулик А.Г., 13 год. 05 хв., м. Львів,) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Нейчрал Фармасютікалс до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень та визнання протиправними дій,-
В С Т А Н О В И В :
товариство з обмеженою відповідальністю Нейчрал Фармасютікалс звернулося в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області в яком просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №0007101411, №0007111411 від 17.05.2017, а також визнати протиправними дії відповідача щодо невручення копії наказу №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс .
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 25 жовтня 2017 року адміністративний позов задоволено частково, визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області від 17.05.2017 №0007101411, №0007111411. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено. Стягнуто з Головного управління ДФС у Львівській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю Нейчрал Фармасютікалс судовий збір у сумі 1600(одна тисяча шістсот) грн.
Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області оскаржило його в апеляційному порядку, вважає, що постанова прийнята без урахування фактичних обставин справи, з порушенням норм матеріального права, а тому просить скасувати постанову суду першої інстанції та винести нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.
В апеляційній скарзі зазначає, що Головним управлінням ДФС у Львівській області проведено документальну невиїзну перевірку ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс на підставі п. 1 ч. 2 ст. 351 Митного кодексу України та наказу Головного управління ДФС у Львівській області від 05.04.2017 №1246 Про проведення документальної невиїзної перевірки ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс щодо правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів при митному оформленні товару за кодом УКТ ЗЕД 2106909200 за період з 01.04.2014 по 01.04.2017 року за результатами якої складено акт від 250.0517 №484/14-11/38959565 та на підставі акту прийняті податкові повідомлення-рішення від 17.05.17 №0007111411, №0007101411.
Апелянт звертає увагу суду на те, що обов'язок покладений на Головне управління ДФС у Львівській області статтею 351 Митного кодексу України було виконано в повному обсязі, оскільки повідомлення від 05.04.17 №150, в якому зазначено підставу перевірки, дату та місце її здійснення скеровано позивачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення 05.04.2017, тобто завчасно. Вказане повідомлення позивачем отримано 07.04.2017, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Однією з умов проведення позапланової документальної невиїзної перевірки з питань державної митної справи є направлення керівнику відповідного підприємства рекомендованим листом з повідомленням про вручення письмового повідомлення про дату початку та місце проведення перевірки.
Перевіркою встановлено, що ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс порушено Закону України Про Митний тариф України від 19 вересня 2013 року № 584-VІІ, статті 69, статті 278, частини 4 статті 280 Митного кодексу України. . підпункту в) пункту 185.1 статті 185. пункту 187.8 статті 187, пункту 190.1 статті 190, пункту 206.7 статті 206, пункту 206.16 статті 206 Податкового кодексу України. Проведеною перевіркою встановлено, що за митними деклараціями в режимі ІМ 40 від 06.10.14 №209140000/2014/034219. від 25.12.14 №209140000/2014/045901, від 29.07.15 №209140000/2015/023729. від 09.08.16 №209140000/2016/032725. від 13.02.17 №209140000/2017/006542 задекларовано: товар 1) Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю.. (згідно з гр. 31 МД). Код товару згідно з УКТ ЗГД 2106909200, вага (нетто) - 6,05 кг., країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита -8 відсотків, митна вартість - 4439,59 гривень; 2) Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю... " (згідно з гр. 31 МД). Код товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200, вага (нетто) - 9.5 кг.. країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита -8 відсотків, митна вартість - 5328,39 гривень; 3) Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю... (згідно з гр. 31 МД). Код товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200, вага (нетто) - 974 кг, країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита -8 відсотків, митна вартість - 604609,60 гривень; 4) Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю... " (згідно з гр. 31 МД). Код товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200, вага (нетто) - 236 кг., країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита -8 відсотків, митна вартість - 127681,36 гривень; 5) Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%), желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування. Пакування містить маркування виробника українською мовою. Не містить етиловий спирт. Не є лікарським засобом та не є прегіартом медичного призначення. Виробник: Pharmatech AS. Країна виробництва: Норвегія. Код товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200, вага (нетто) - 385 кг., країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита -8 відсотків, митна вартість - 165755,62гривень.
Зазначений товар було ввезено ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс на митну територію України згідно контракту від 14.01.2014 року № 00_2 (з додатками і доповненнями), укладеному з Pharmatech AS , Vallehellene 4, 1664 Rolvsoy (Норвегія).
ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс за МД ІМ 40 ТН: 209140000/2017/006542 від 13.02.2017 задекларовано товар № 1 Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%), желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування. Пакування містить маркування виробника українською мовою. Не містить етиловий спирт. Не є лікарським засобом та не є препаратом медичного призначення. Виробник: Pharmatech AS. Країна виробництва: Норвегія. Код товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200, вага (нетто) - 385 кг., країна походження - Норвегія, ставка ввізного мита - 8 відсотків, митна вартість - 165755,62 гривень.
У зв'язку із спрацюванням АСАУР 905-3 Взяття проб (зразків) товарів для проведення досліджень (аналізу, експертизи) з метою встановлення характеристик, визначальних для класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД посадовою особою м/п Малехів були відібрані зразки товару та скеровано на дослідження до Львівського відділу з питань експертизи та досліджень Департаминту податкових та митних експертиз ДФС (далі - ЛВЕД ДПМЕ ДФС). За результатами дослідження Львівській митниці ДФС був наданий висновок від 06.03.2017 № 142008600-0085.
Згідно з висновком ЛВЕД ДПМЕ ДФС від 06.03.17 № 142008600-0085, сертифіката аналізу від 05.01.2017 встановлено, що товар з назвою Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%). желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування. Пакування містить маркування виробника українською мовою. Не містить етиловий спирт. Не є лікарськми засобом та не є препаратом медичного призначення. Виробник: Pharmatech AS. Країна виробництва: Норвегія є готовим харчовим продуктом на основі риб'ячого жиру у вигляді желатинових капсул з твердою оболонкою. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%). желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування.
Таким чином, враховуючи результати вищезазначених лабораторних досліджень, сертифіката аналізу від 05.01.2017, завірений декларантом ТзОВ Карпати-логістик , поясненнями до УКТЗЕД, затвердженими наказом ДФС України від 09.06.2015 № 401 та п. 32 Додатку 1 Методичних рекомендацій щодо класифікації згідно з вимогами УКТЗЕД товарів харчового призначення (лист Міндоходів України від 26.03.2014 р. № 6983/7/99-99-24-02-03-17 із змінами та доповненнями), товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ , як такий, що містить риб'ячий жир, змішаний з іншим жиром (олією), за встановленими характеристиками має класифікуватися у товарній позиції 1517 Харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів.. , а саме в товарній підкатегорії 1517909999.
Апелянт звертає увагу суду, що на підставі результатів лабораторних досліджень ЛВЕД ДПМЕ ДФС (висновок від 06.03.17 № 142008600-0085), сертифіката аналізу від 05.01.2017, завіреного декларантом ТзОВ Карпати-логістик , Львівською митницею ДФС було прийняте класифікаційне рішення від 23.03.2017 № КТ-209000014-0055-2017, згідно з яким товар - Дієтична добавка Омега Марін Форте+... відповідає коду 1517909999 за УКТ ЗЕД.
Відповідно до ч. 4 ст. 69 Митного кодексу України передбачено, що у разі виявлення під час митного оформлення або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Згідно з ч. 7 ст. 69 Митного кодексу України рішення органу доходів та зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковим.
ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс за МД ІМ 40 ТН: від 13.02.17 №209140000/2017/006542 задекларовано товар - Дієтичні добавки Омега Марін Форте+... за ставкою ввізного мита - 8 відсотків. Після прийняття Львівською митницею ДФС класифікаційного рішення від 23.03.2017 № КТ-209000014-0055-2017 ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс проведено 07.04.2017 ІМ40ДТ №UА209140/2017/109020 митне оформлення згаданого товару товар Омега Марін Форте+... за кодом УКТ ЗЕД 1517909999 із сплатою ввізного мита -за ставкою 15%.
Згідно вище наведеного позивач у митних деклараціях від 06.10.14 №209140000/2014/034219, від 25.12.14 №209140000/2014/045901, від 29.07.15 №209140000/2015/023729, від 09.08.16 №209140000/2016/032725, від 13.02.17 №209140000/2017/006542 невірно декларував товар за кодом УКТЗЕД 2106909200, замість коду УКТЗЕД 1517909999.
Товариство з обмеженою відповідальністю Нейчрал Фармасютікалс подало до суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу в якому просило залишити апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржувану постанову суду першої інстанції без змін.
Заслухавши суддю доповідача, вивчивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.
Судом першої інстанції встановлено, що на підставі наказу ГУ ДФС у Львівській області від 05.04.2017 №1246 Про проведення документальної невиїзної перевірки ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс робочою групою Львівської митниці ДФС у період з 06.04.2017 по 12.04.2017 проведено документальну невиїзну перевірку позивача з питань державної митної справи щодо правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів при митному оформленні товару за кодом УКТ ЗЕД 2106909200 за період з 01.04.2014 по 01.04.2017. За результатом перевірки складено акт від 20.04.2017 №484/14-11/38959565. Перевіркою встановлено порушення позивачем: - Закону України Про Митний тариф України , ст.ст.69,278, ч.4 ст.280 МК України, в результаті чого занижено податкове зобов'язання по сплаті мита за ВМД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016 на загальну суму 51944,12грн.; -п.п в , п.185.1 ст.185, п.187.8 ст.187, п.190.1 ст.190, п.206.7, п.206.16 ст.206 ПК України, в результаті чого занижено податкове зобов'язання по сплаті податку на додану вартість за ВМД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016. Порушення полягає в тому, що протягом 2014-2017 років позивач оформив 4 МД в режимі ІМ 40 товару Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200. За результатами експертного дослідження, проведеного ЛВЕД ДПМЕ ДФС, складено висновок від 06.03.2017 №142008600-0085, та встановлено, що вказана добавка є готовим харчовим продуктом на основі риб'ячого жиру у вигляді желатинових капсул з твердою оболонкою. На підставі результатів вказаного дослідження, відповідач дійшов висновку, що товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… має класифікуватися у товарній позиції 1517 Харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів за кодом УКТ ЗЕД 1517909999. Враховуючи, що зміна коду товару згідно з УКТЗЕД призвела до зміни ставки мита та податку на додану вартість, відповідач прийняв податкові повідомлення рішення від 17.05.2017: -№0007111411, яким збільшено суму грошового зобов'язання позивача за платежем податок на додану вартість на суму 12986,04грн., в тому числі 10388,83грн. за основним платежем та 2597,21грн. за штрафними (фінансовими) санкціями; - №000710411, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності, на суму 64930,15грн., в тому числі 51944,12грн. за основним платежем і 12986,03грн. за фінансовими (штрафними) санкціями.
Розглядаючи спір суд першої інстанції вірно зазначив, що відповідно до ст.345 МК України документальна перевірка - це сукупність заходів, за допомогою яких органи доходів і зборів переконуються у правильності заповнення митних декларацій, декларацій митної вартості та в достовірності зазначених у них даних, законності ввезення (пересилання) товарів на митну територію України або на територію вільної митної зони, вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України або за межі території вільної митної зони, а також своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів.
Документальні перевірки дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, проводяться органами доходів і зборів з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України.
Органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи щодо: 1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 2) обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування; 3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення; 4) відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленій меті такого переміщення та/або відповідності фінансових і бухгалтерських документів, звітів, договорів (контрактів), калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі; 5) законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони або їх вивезення з цієї території.
Пунктом 1 ч.2 ст.351 МК України передбачено, що предметом документальних невиїзних перевірок є дані про своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати митних платежів при переміщенні товарів через митний кордон України підприємствами, а також при переміщенні товарів через митний кордон України громадянами з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств.
Документальна невиїзна перевірка проводиться у разі: 1) виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань державної митної справи, за результатами аналізу електронних копій митних декларацій, інформації, що стосується товарів, митне оформлення яких завершено, отриманої від суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів; 2) надходження від уповноважених органів іноземних держав документально підтвердженої інформації про непідтвердження автентичності поданих органу доходів і зборів документів щодо товарів, митне оформлення яких завершено, недостовірність відомостей, що в них містяться, а також запитів стосовно надання інформації про зовнішньоекономічні операції, які здійснювалися за участю суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності - резидентів України.
Документальна виїзна перевірка проводиться на підставі наказу органу доходів і зборів.
Відповідно до ч.4 ст.351 МК України документальна невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу доходів і зборів в приміщенні цього органу за умови направлення керівнику відповідного підприємства або відповідному громадянину рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особистого вручення зазначеним особам чи уповноваженим ними представникам під розписку письмового повідомлення про дату початку та місце проведення перевірки.
Присутність уповноважених посадових осіб підприємства або громадянина, що перевіряється, під час проведення невиїзної документальної перевірки не обов'язкова.
Судом першої інстанції встановлено, що відповідач провів документальну невиїзну перевірку ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс на підставі наказу ГУ ДФС у Львівській області №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс . Про проведення якої позивача повідомлено, шляхом надсилання йому повідомлення від 05.04.2017 №150 із зазначенням підстави перевірки, дати та місця її проведення.
Вірним є висновок суду першої інстанції про безпідставність вимоги позивача про визнання протиправними дій відповідача щодо невручення копії наказу №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс , оскільки необхідність надсилання підприємству копії наказу про проведення перевірки передбачена п.79.2 ст.79 ПК України, проте у даному випадку перевірка проводилась на підставі ст.351 МК України, яка не передбачає обов'язку контролюючого органу направити керівнику відповідного підприємства або відповідному громадянину копії наказу про проведення перевірки.
Також суд правильно зазначив, що згідно з п.49 ст.4 МК України пропуск товарів через митний кордон України - надання органом доходів і зборів відповідній особі дозволу на переміщення товарів через митний кордон України з урахуванням заявленої мети такого переміщення. Відповідно до п.21 цієї статті митна процедура - зумовлені метою переміщення товарів через митний кордон України сукупність митних формальностей та порядок їх виконання.
Відповідно до ч.2 ст.69 МК України органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД. Згідно з ч.4 цієї статті у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Згідно чч., 1,2 ст. 351 МК України передбачено, що предметом документальних невиїзних перевірок є дані про своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати митних платежів при переміщенні товарів через митний кордон України підприємствами, а також при переміщенні товарів через митний кордон України громадянами з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств.
Документальна невиїзна перевірка проводиться у разі:
1) виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань державної митної справи, за результатами аналізу електронних копій митних декларацій, інформації, що стосується товарів, митне оформлення яких завершено, отриманої від суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів;
2) надходження від уповноважених органів іноземних держав документально підтвердженої інформації про непідтвердження автентичності поданих органу доходів і зборів документів щодо товарів, митне оформлення яких завершено, недостовірність відомостей, що в них містяться, а також запитів стосовно надання інформації про зовнішньоекономічні операції, які здійснювалися за участю суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності - резидентів України.
Суд також встановлено, що ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс за ВМД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016 ввезло товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… , задекларований за кодом УКТ ЗЕД 2106909200.
Для цілей митного оформлення класифікація товарів, наданих до митного оформлення, здійснюється згідно з вимогами УКТЗЕД - товарної номенклатури Митного тарифу України, затвердженої Законом України Про Митний тариф України із змінами і доповненнями.
Судом з'ясовано, що до товарної позиції УКТ ЗЕД 2106909200 відносяться харчові продукти без вмiсту молочних жирiв, цукрози, iзоглюкози, глюкози, крохмалю або з вмiстом менш як 1,5 мас.% молочних жирiв, менш як 5 мас.% цукрози чи iзоглюкози, менш як 5 мас.% глюкози або крохмалю. До складу товару Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ входить рибячий жир (60%), жир лосося (40%)Ю, желатин, гліцерин, вітамін Д3, що підтверджується висновком ЛВЕД ДПМЕ ДФС, від 06.032017 №142008600-0085 та сертифікатом аналізу від 05.01.2017, завіреним декларантом ТзОВ Карпати-логістик . Митниця під час проведення перевірки класифікувала товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ за кодом згідно з УКТЗЕД 1517909999, а саме: харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів.
Згідно даних експертного висновку Київської торгово-промислової палати №К-137 від 08.02.2013 та висновку експерта Рівненської торгово-промислової палати №10171 від 28.04.2017, згідно з якими товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ відноситься до товарної позиції УКТ ЗЕД 2106909200: харчові продукти без вмiсту молочних жирiв, цукрози, iзоглюкози, глюкози, крохмалю або з вмiстом менш як 1,5 мас.% молочних жирiв, менш як 5 мас.% цукрози чи iзоглюкози, менш як 5 мас.% глюкози або крохмалю.
Відповідно до ч.2 ст.69 МК України органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.
Згідно з ч.4 ст.69 МК України у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Також встановлено, що при ввезенні товару ТзОВ Нейчрал Фармасютікалс на територію України за ВМД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016 жодних зауважень щодо неправильної класифікації згідно з УКТЗЕД у працівників відповідача не було та під час митного оформлення згаданих товарів порушень в оформлені чи недостовірних відомостей у ВДМ не встановлено.
Судом вірно зазначено, що якщо митні органи, приймаючи вантажні митні декларації, віднесли товар до певного коду товарної номенклатури та пропустили товар на митну територію України (після сплати імпортером передбачених законом податків і зборів), то в подальшому вони не мають правових підстав для прийняття податкових повідомлень про донарахування податкових зобов'язань у зв'язку з виявленням помилки стосовно класифікації товару, за виключенням випадку коли така помилка була наслідком протиправних дій імпортера, зокрема, зазначення у вантажній митній декларації недостовірних відомостей. Такий висновок відповідає правовій позиції, висловленій Верховним Судом України, зокрема у постановах від 09.04.2014 (справа №21-421а14), від 10.12.2013 (справа №21-407а13).
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що податкові повідомлення-рішення №0007101411, №0007111411 від 17.05.2017 є протиправними та підлягають скасуванню.
Також суд першої інстанції правильно вирішив питання про розподіл судових витрат, згідно ст. 94 КАС України (чинної на момент винесення рішення).
З огляду на вище наведене суд апеляційної інстанції вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а постанова відповідає нормам матеріального права.
Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. 308, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 322, ст. 325, ст. 329 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 25 жовтня 2017 року по справі № 813/1980/17 - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя М.А. Пліш
Судді І.В. Глушко
Н.В. Ільчишин
Повний текст виготовлений 24.01.2018 року
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2018 |
Оприлюднено | 25.01.2018 |
Номер документу | 71788789 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні