ПОСТАНОВА
Іменем України
30 жовтня 2018 року
Київ
справа №813/1980/17
адміністративне провадження №К/9901/50083/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :
судді-доповідача - Олендера І.Я.,
суддів: Гончарової І.А., Ханової Р.Ф.,
за участю секретаря судового засідання - Загороднього А.А.,
учасники справи:
представник позивача - Подільчак А.М.,
представник відповідача - Павлович Д.М.,
розглянувши у судовому засіданні касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017 (суддя Гулик А.Г.) та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018 (судді: Пліш М.А. (головуючий), Глушко І.В., Ільчишин Н.В.) у справі №813/1980/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нейчрал Фармасютікалс" до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,
У С Т А Н О В И В:
ІСТОРІЯ СПРАВИ
Короткий зміст позовних вимог
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Нейчрал Фармасютікалс" (далі - позивач, Товариство) звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (далі - відповідач, контролюючий орган) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень №0007101411, №0007111411 від 17.05.2017, а також визнання протиправними дії відповідача щодо невручення копії наказу №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ Нейчрал Фармасютікалс .
2. Позовні вимоги обґрунтовані відсутністю у контролюючого органу підстав для проведення перевірки Товариства та не врученням позивачу копії наказу №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки. Позивач зазначає, що класифікація товарів, тобто віднесення товарів класифікаційних угрупувань, зазначених в УКТЗЕД, є виключною компетенцією митних органів. Під час митного оформлення товару за МД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016 відповідач не мав жодних зауважень до класифікації товару. При митному оформленні контролюючий орган, у випадку незгоди з віднесенням товару до певного коду товарної номенклатури, мав можливість прийняти відповідне рішення про визначення коду товару, проте таким правом не скористався. Тому, на думку позивача, відповідач в подальшому не мав правових підстав для прийняття податкових повідомлень про донарахування податкових зобов'язань у зв'язку з виявленням помилки стосовно класифікації товару. Крім того, позивач обґрунтовує правильність класифікації товару, оскільки така підтверджується експертним висновком Київської торгово-промислової палати №К-137 від 08.02.2013 та висновком експерта Рівненської торгово-промислової палати №10171 від 28.04.2017.
Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій
3. Постановою Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017, залишеною без змін постановою Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018, позов задоволено частково, визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення від 17.05.2017 №0007101411, №0007111411, в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
4. Суди попередніх інстанцій дійшли висновку, що якщо митні органи, приймаючи вантажні митні декларації, віднесли товар до певного коду товарної номенклатури та пропустили товар на митну територію України (після сплати імпортером передбачених законом податків і зборів), то в подальшому вони не мають правових підстав для прийняття податкових повідомлень про донарахування податкових зобов'язань у зв'язку з виявленням помилки стосовно класифікації товару, за виключенням випадку коли така помилка була наслідком протиправних дій імпортера, зокрема, зазначення у вантажній митній декларації недостовірних відомостей.
Короткий зміст вимог касаційної скарги
5. Не погодившись із рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, відповідач подав касаційну скаргу, де посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017, постанову Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018 в частині задоволених вимог та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог Товариства в повному обсязі.
6. Касаційний розгляд справи проведено в судовому засіданні, відповідно до ст. 344 Кодексу адміністративного судочинства України.
СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ
7. Судами попередніх інстанцій встановлено, що фактичною підставою для збільшення сум грошових зобов'язань та застосування штрафних (фінансових) санкцій стали висновки контролюючого органу, викладені в акті перевірки від 20.04.2017 №484/14-11/38959565, оформленого за результатами проведеної документальної невиїзної перевірки позивача з питань державної митної справи щодо правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів при митному оформленні товару за кодом УКТ ЗЕД 2106909200 за період з 01.04.2014 по 01.04.2017, під час якої було виявлено порушення позивачем вимог Закону України Про митний тариф України , статей 69, 278, ч. 4 ст. 280 Митного кодексу України та пп. в , п. 185.1 ст. 185, п. 187.8 ст. 187, п. 190.1 ст. 190, п. 206.7, п. 206.16 ст. 206 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкових зобов'язань з податку на додану вартість з імпортованих товарів на 10 388,83 грн та податкових зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності, на 51944,12 грн.
Порушення, на думку контролюючого органу, полягає в тому, що протягом 2014-2017 років позивач оформив 4 МД в режимі ІМ 40 товару Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 2106909200. За результатами експертного дослідження, проведеного ЛВЕД ДПМЕ ДФС, складено висновок від 06.03.2017 №142008600-0085, та встановлено, що вказана добавка є готовим харчовим продуктом на основі риб'ячого жиру у вигляді желатинових капсул з твердою оболонкою. На підставі результатів вказаного дослідження, відповідач дійшов висновку, що товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… має класифікуватися у товарній позиції 1517 Харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів за кодом УКТ ЗЕД 1517909999.
На підставі акту перевірки та вказаних висновків контролюючим органом прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 17.05.2017:
-№0007111411, яким збільшено суму грошового зобов'язання позивача за платежем податок на додану вартість на суму 12986,04 грн, в тому числі: 10388,83 грн за основним платежем та 2597,21грн за штрафними (фінансовими) санкціями;
- №000710411, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності, на суму 64 930,15грн, в тому числі: 51944,12 грн за основним платежем і 12986,03 грн за фінансовими (штрафними) санкціями.
Судоми встановлено, що відповідач провів документальну невиїзну перевірку позивача на підставі наказу ГУ ДФС у Львівській області №1246 від 05.04.2017 про проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ Нейчрал Фармасютікалс . Про проведення вказаної перевірки позивача повідомлено, шляхом надсилання йому повідомлення від 05.04.2017 №150 із зазначенням підстави перевірки, дати та місця її проведення. Вказаний факт підтверджується копією повідомлення про вручення від 07.04.2017.
Судами також встановлено, що Товариство за ВМД №209140000/2014/034219 від 06.10.2014, №209140000/2014/045901 від 25.12.2014, №209140000/2015/023729 від 29.07.2015, №209140000/2016/032725 від 09.08.2016 ввезло товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю… , задекларований за кодом УКТ ЗЕД 2106909200.
Згідно з висновком ЛВЕД ДПМЕ ДФС від 06.03.17 № 142008600-0085, сертифіката аналізу від 05.01.2017 встановлено, що товар з назвою Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ до раціону харчування без вмісту молочних жирів, цукрози, ізоглюкози, глюкози, крохмалю. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%). желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування. Пакування містить маркування виробника українською мовою. Не містить етиловий спирт. Не є лікарськми засобом та не є препаратом медичного призначення. Виробник: Pharmatech AS. Країна виробництва: Норвегія є готовим харчовим продуктом на основі риб'ячого жиру у вигляді желатинових капсул з твердою оболонкою. Склад: риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%). желатин, гліцерин, вітамін D3. Харчова поживність однієї капсули складає: 3,5 ккал (14,7 кДж). Використовується в якості дієтичного харчування.
До товарної позиції УКТ ЗЕД 2106909200 відносяться харчові продукти без вмісту молочних жирів, цукрози, iзоглюкози, глюкози, крохмалю або з вмiстом менш як 1,5 мас.% молочних жирів, менш як 5 мас.% цукрози чи iзоглюкози, менш як 5 мас.% глюкози або крохмалю.
До складу товару Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ входить риб'ячий жир (60%), жир лосося (40%)Ю, желатин, гліцерин, вітамін Д3, що підтверджується висновком ЛВЕД ДПМЕ ДФС, від 06.032017 №142008600-0085 та сертифікатом аналізу від 05.01.2017, завіреним декларантом ТОВ Карпати-логістик .
Митниця під час проведення перевірки класифікувала товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ за кодом згідно з УКТЗЕД1517909999, а саме: харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів.
ДОВОДИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ
8. У доводах касаційної скарги контролюючий орган посилається на невідповідність висновку судів першої та апеляційної інстанцій фактичним обставинам справи, які, на думку контролюючого органу, полягають у необґрунтованому віднесенні імпортованого товару за кодом УКТ ЗЕД 2106909200, оскільки враховуючи результати лабораторних досліджень, сертифіката аналізу від 05.01.2017, поясненнями до УКТЗЕД, затвердженими наказом ДФС України від 09.06.2015 № 401 та п. 32 Додатку 1 Методичних рекомендацій щодо класифікації згідно з вимогами УКТЗЕД товарів харчового призначення (лист Міндоходів України від 26.03.2014 № 6983/7/99-99-24-02-03-17 із змінами та доповненнями), товар Дієтичні добавки Омега Марін Форте+ , як такий, що містить риб'ячий жир, змішаний з іншим жиром (олією), за встановленими характеристиками має класифікуватися у товарній позиції 1517 Харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів.. , а саме в товарній підкатегорії 1517909999.
Касаційна скарга є ідентичною апеляційній скарзі, інших обґрунтувань ніж ті, які були наведені в апеляційній скарзі не вказано, в чому саме полягає неправильне застосування судами норм матеріального права скаржником не наведено.
9. Товариство надало відзив на касаційну скаргу, в якому вказує на правильність висновків судів першої та апеляційної інстанцій про безпідставність збільшення позивачу грошових зобов'язань з ввізного мита та з податку на додану вартість, просить залишити касаційну скаргу контролюючого органу без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018 просить залишити без змін.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
10. Конституція України:
10.1. Стаття 19.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
11. Митний кодекс України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин):
11.1. Частина 1 статті 67.
Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
11.2. Частина 2 статті 67.
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
11.3. Частина 1 статті 69.
Товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
11.4. Частина 2 статті 69.
Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.
11.5. Частина 4 статті 69.
У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
11.6. Частина 1 статті 257.
Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
11.7. Частина 1 статті 278.
Датою виникнення податкових зобов'язань із сплати мита у разі ввезення товарів на митну територію України чи вивезення товарів з митної території України є дата подання органу доходів і зборів митної декларації для митного оформлення або дата нарахування такого податкового зобов'язання органом доходів і зборів у випадках, визначених цим Кодексом та законами України.
11.8. Частина 4 стаття 280.
Ввізне мито на товари, митне оформлення яких здійснюється в порядку, встановленому для підприємств, нараховується за ставками, встановленими Митним тарифом України.
11.9. Пункт 1 частини другої стаття 351.
Документальна невиїзна перевірка проводиться у разі виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань державної митної справи, за результатами аналізу електронних копій митних декларацій, інформації, що стосується товарів, митне оформлення яких завершено, отриманої від суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів.
12. Податковий кодекс України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин):
12.1. Пункт 187.8 статті 187.
Датою виникнення податкових зобов'язань у разі ввезення товарів на митну територію України є дата подання митної декларації для митного оформлення.
У випадках, передбачених статтею 191 цього Кодексу, дата виникнення податкових зобов'язань визначається з урахуванням положень статті 191 цього Кодексу.
12.2. Пункт 190.1 статті 190.
Базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України, є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу ІІІ Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті і включаються до ціни товарів.
13. Закон України Про Митний тариф України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин):
13.1. Стаття 1.
Цим Законом встановлюється Митний тариф України (групи 01-72;групи 73-97).
Митний тариф України є невід'ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.
14. Наказ ДФС України від 09.06.2015 №401 Про затвердження Пояснень до УКТ ЗЕД .
До товарної позиції УКТ ЗЕД 2106909200 відносяться харчові продукти без вмісту молочних жирів, цукрози, iзоглюкози, глюкози, крохмалю або з вмістом менш як 1,5 мас.% молочних жирів, менш як 5 мас.% цукрози чи iзоглюкози, менш як 5 мас.% глюкози або крохмалю.
До товарної позиції УКТ ЗЕД 1517909999 включаються маргарин та інші придатні для вживання в їжу суміші або готові продукти з тваринних та рослинних жирів, масел та олій або фракцій різних жирів, масел чи олій цієї групи, крім харчових жирів, масел, олій та їхніх фракцій товарної позиції 1516. Зазвичай, це рідкі або тверді суміші чи готові продукти з: різних тваринних жирів або масел або їхніх фракцій; різних рослинних жирів або олій або їхніх фракцій; або як тваринних, так і рослинних жирів, масел або олій або їхніх фракцій.
ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ
15. Товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
16. Митний контроль шляхом проведення документальної невиїзної перевірки здійснюється у разі виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань державної митної справи, за результатами аналізу електронних копій митних декларацій, інформації, що стосується товарів, митне оформлення яких завершено, отриманої від суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів.
17. При вирішенні спорів даної категорії справ, необхідно враховувати, що відповідно до вимог ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції чинній на час вирішення спору), обов'язок доведення відповідних обставин у спорах між особою та суб'єктом владних повноважень покладається на суб'єкта владних повноважень.
Проте у разі надання контролюючим органом доказів, які і свідчать, про порушення платником податків норм податкового, митного законодавства, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту частини першої ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції після 15.12.2017), згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Оцінка доводів учасників справи і висновків судів першої та апеляційної інстанції
18. Суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права (частина перша ст. 341 Кодексу адміністративного судочинства України).
19. Доводи касаційної скарги не містять інших обґрунтувань ніж ті, які були зазначені (наведені) в запереченні на позовну заяву, апеляційній скарзі та з урахуванням яких суди попередніх інстанцій вже надавали оцінку встановленим обставинам справи.
20. Колегія суддів зазначає, що контролюючим органом всупереч ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України не було доведено та надано належних доказів, які б свідчили, що позивачем допущено порушення вимог Закону України Про митний тариф України , статей 69, 278, ч. 4 ст. 280 Митного кодексу України та пп. в , п. 185.1 ст. 185, п. 187.8 ст. 187, п. 190.1 ст. 190, п. 206.7, п. 206.16 ст. 206 Податкового кодексу України, як не було доведено і наявності підстав для здійснення митного контролю шляхом проведення документальної невиїзної перевірки відносно товарів, митне оформлення яких завершено, оскільки не надано доказів наявності підстав, з якими законодавство пов'язує можливість здійснення такого контролю, а саме виявлення ознак, що свідчать про можливе порушення законодавства України з питань державної митної справи, на підставі отриманої інформації від суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, виробників таких товарів, з висновків акредитованих відповідно до законодавства експертів.
Посилання контролюючого органу в даному випадку на висновок ЛВЕД ДПМЕ ДФС від 06.03.17 № 142008600-0085 є безпідставним з огляду на те, що вказаним висновком підтверджено заявлений декларантом опис та склад імпортованого товару та зазначено, що результати дослідження не суперечать заявленому у графі 31 МД ІМ 40 ТН від 13.02.2017 №209140000/2017/006542.
21. При цьому колегія суддів зазначає, що посилання судів попередніх інстанцій на правову позицію, висловлену Верховним Судом України, зокрема у постановах від 09.04.2014 (справа №21-421а14), від 10.12.2013 (справа №21-407а13), відносно того, що якщо митні органи, приймаючи вантажну митну декларацію, віднесли товар до певного коду товарної номенклатури та пропустили товар на митну територію України (після сплати імпортером передбачених законом податків і зборів), то в подальшому вони не мають правових підстав для прийняття податкових повідомлень про донарахування податкових зобов'язань у зв'язку з виявленням помилки стосовно класифікації товару, за виключенням випадку коли така помилка була наслідком протиправних дій імпортера, зокрема, зазначення у вантажній митній декларації недостовірних відомостей, в даному випадку є недоречним адже вказана позиція, по - перше, була висловлена у правовідносинах, які виникли до внесення змін до Митного кодексу України, а, по - друге, така позиція стосується виключно випадку, коли митні органи самостійно віднесли товар до певного коду товарної номенклатури, та не стосується випадку коли декларант самостійно визначає код товару згідно УКТ ЗЕД, а контролюючий орган погоджується з визначеним декларантом кодом товару, у такому випадку у разі наявності підстав, визначених Митним кодексом України, митний контроль можливий вже і після завершення митного оформлення.
22. Судами попередніх інстанцій в повній мірі встановлено фактичні обставини справи, надано об'єктивний та обґрунтований їх аналіз з урахуванням доводів наведених контролюючим органом як в акті перевірки так і апеляційній скарзі, у зв'язку з чим, відсутні підстави вважати, що обставини справи встановлено не повно чи неправильно, а отже і наведені скаржником доводи в касаційній скарзі (аналогічні тим, що були зазначені в апеляційній скарзі) щодо цього не спростовують правильних по суті висновків судів попередніх інстанцій.
Висновки за результатами розгляду касаційної скарги
23. Згідно зі ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
24. Враховуючи встановлені обставини справи, а також правове регулювання спірних правовідносин, колегія суддів погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанцій, що контролюючий орган не довів належними, достатніми та беззаперечними доказами, що Товариством при декларуванні невірно визначено код УКТ ЗЕД, що вплинуло на суму митних платежів, що мають бути сплачені до бюджету.
25. Переглянувши судові рішення в межах касаційної скарги, перевіривши повноту встановлення судами фактичних обставин справи та правильність застосування ними норм матеріального права, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, приходить до висновку, що при ухваленні оскаржуваних судових рішень, суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права та порушень норм процесуального права, які могли б бути підставою для скасування судових рішень, а тому касаційну скаргу Державної фіскальної служби у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018 слід залишити без задоволення.
Керуючись статтями 341, 344, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд,
П О С Т А Н О В И В:
Касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області залишити без задоволення, постанову Львівського окружного адміністративного суду 25.10.2017 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду 22.01.2018 у справі №813/1980/17 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанову в повному обсязі складено 01.11.2018.
...........................
...........................
...........................
І.Я.Олендер
І.А. Гончарова
Р.Ф. Ханова ,
Судді Верховного Суду
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2018 |
Оприлюднено | 02.11.2018 |
Номер документу | 77538037 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Олендер І.Я.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні