Справа № 368/10/18
Провадження 2 - а/368/9/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"29" січня 2018 р. м. Кагарлик Київської області
- суддя Кагарлицькогорайонного суду Київської області Закаблук О.В., розглянувши адміністративну позовну заяву Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області до Державної арехітектурно - будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування індивідуального акта, -
В С Т А Н О В И В :
05.01.2018 року на адресу Кагарлицького районного суду Київської області надійшов адміністративний позов Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області до Державної арехітектурно - будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування індивідуального акта, в якій позивач просить суд винести судове рішення у виді постанови, на підставі якої:
- визнати протиправною та скасувати Постанову № 3-1812/ 10-10/ 10- 37/1812/08/02 від 18.12.2017 р. про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 88100 (вісімдесят вісім тисяч сто) грн., складеної відносно Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області;
- визнати протиправною та скасувати Постанову № 3-1812/9-10/ 10- 36/1812/08/02 від 18.12.2017 р. про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 70480 (сімдесят тисяч чотириста вісімдесят) грн., складеної відносно Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області;
- вВизнати протиправною та скасувати Постанову № 3-1812/8-10/ 10- 35/1812/08/02 від 18.12.2017 р. про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 63432 (шістдесят три тисячі чотириста тридцять дві) грн., складеної відносно Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області;
- закрити провадження у адміністративній справі.
Розглянувши вищевказану адміністративну позовну заяву, вважаю, що дана справа не підслідна Кагарлицькому районному суду Київської області, як адміністративному суду першої інстанції, а тому слід направити дану справу за підслідністю, з огляду на наступні фактичні обставини, та норми права.
Так, відповідачем по даній справі є Державна архітектурно - будівельна інспекція України, юридична адреса: 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 26, тел: (044)291 - 69 - 04.
Згідно ст. 6 Конституції України державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України.
Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 92 Конституції України виключно законами України визна чаються: судоустрій, судочинство, статус суддів, засади судової експертизи, орга нізація і діяльність прокуратури, органів дізнання і слідства, нотаріату, органів і установ виконання покарань; основи організації і діяльності адвокатури.
Норми КАС України, застосовані при вирішенні питання щодо передачі справи до іншого суду за підсудністю.
Згідно ч. 1 ст. 27 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконав чої влади, Національного банку України чи іншого суб'єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України, крім випадків, ви значених цим Кодексом, адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодав ства у сфері публічних закупівель та рішень у сфері державної допомоги суб'єктам господарювання, адміністративні справи за позовом Антимонопольного комітету України у сфері державної допомоги суб'єктам господарювання, ад- міністративні справи, відповідачем у яких є дипломатичне представництво чи консульська установа України, їх посадова чи службова особа, а також адміністративні справи про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної партії, про заборону (примусовий розпуск, ліквідацію) політичної партії вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.
Відповідно, в зв язку з тим, що оскаржуються дії відповідача, - суб єкта владних повноважень, - Державної архітектурно - будівельної інспекції України, повноваження якого поширюються на всю територію України, то дана справа підслідна окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, - Київському окружному адміністративному суду, юридична адреса: 01133, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. № 26, тел: (044)207 - 80 - 91.
Відповідно, підсудність - це узаконений розподіл справ між окремими судами однієї юрисдикції (ланки) судів, у цьому разі встановлений Кодек сом адміністративного судочинства України розподіл справ між адміністративними судами. Тобто за правилами підсудності визначається адміністративний суд, якому належить розглянути справу, який має відповідні повноваження на розгляд такої справи.
Частиною 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод встановлено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його спра ви впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.
Відповідно, обов'язково суд повинен бути встановлений законом, тобто кожен має право на розгляд справи компетентним судом, компетентність якого встановлюється лише за коном.
Вищевказана обставина дає підставу застосувати положення п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України.
Так, згідно п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Відповідно, підсудність як процесуальний інститут - це визначення компетентного суду в структурі адміністративних судів, якому належить розглянути адміністративну справу.
Отже, виходячи з вимог, викладених в вищезгаданій нормі КАС України, суд повинен передати адміністра тивну справу на розгляд іншого адміністративного суду, так як до відкриття провадження у справі з ясувалося, що справа територіально підсудна іншому суду.
Отже, питання про передачу адміністративної справи суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
Передача адміністративної справи з одного суду до іншого здійснюється після закінчення строку на оскарження ухвали про передачу адміністративної справи з од ного адміністративного суду до іншого, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.
Фактично цією нормою встановлено строки, після за кінчення яких необхідно справу передати до належного суду.
Слід зазначити, що адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому ст. 29 КАС України, розглядається адміністративним судом, до якого вона надіслана.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 6, п. 14 ч. 1 ст. 92 Конституції України, ч. 1 ст. 27, п. 2 ч. 1 ст. 29, п. 1 ч. 1 ст. 241, 242, 243, 244, 248, 251, КАС України, -
У Х В А Л И В :
Адміністративну справу за адміністративним позовом Буртівської сільської ради Кагарлицького району Київської області до Державної арехітектурно - будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування індивідуального акта, справа № 368/10/18, провадження № 2 - а/368/9/18, - передати за підслідністю Київському окружному адміністративному суду, юридична адреса: 01133, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. № 26, тел: (044)207 - 80 - 91, на підставі ч. 1 ст. 27, п. 2 ч. 1 ст. 28 КАС України.
Ухвала на підставі п. 6 ч. 1 ст. 294 КАС України може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду.
На підставі ч. 1 ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом п ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резулятивну частину хвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
На підставі ч. 2 ст. 295 КАС України учасник справи, якому повний текст ухвали суду не був вречений в день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне сокарження - якщо апеляційна скарга подана протягом п ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Згідно ч. 1 ст. 297 КАС України апеляційна скрга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Згідно п. 15.5) Перехідних положень КАС України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до або через відповідний суд, а матеріали справи витребовуються та надсилаються судом за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
С Cуддя: ОСОБА_1
Суд | Кагарлицький районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2018 |
Оприлюднено | 29.01.2018 |
Номер документу | 71846083 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кагарлицький районний суд Київської області
Закаблук О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні