Ухвала
від 29.01.2018 по справі 809/1793/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"29" січня 2018 р.                                                   Справа № 809/1793/17

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Григорук О.Б., розглянувши в письмовому провадженні клопотання про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін за позовом управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області (код 38555228, вул. Франка, 6, м. Івано-Франківськ, 76018) до Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації (код 02143560, вул. Грушевського, 18, м. Надвірна, Івано-Франківська область, 78400) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області звернулося до суду з адміністративним позовом до Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.12.2017 відкрито провадження в даній адміністративній справі та постановлено розгляд даної справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

12.01.2018 Відділ освіти Надвірнянської районної державної адміністрації, керуючись частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, звернувся до суду з клопотанням про розгляд даної справи з повідомленням (викликом) сторін.

Вказане клопотання відповідача мотивовано необхідністю повного з'ясування обставин адміністративної справи.

Відповідно до частини 1 статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України, питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Частиною 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Згідно пункту 20 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин - є адміністративною справою незначної складності (малозначною справою).

В свою чергу, спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи (частина 2 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Згідно з частиною 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу; якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Оцінивши зміст позовної заяви, наявність в матеріалах справи доказів, які стосуються предмету позову, суд вважає, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі незначної складності не вимагає проведення судового засідання.

Окрім цього, суд звертає увагу на те, що клопотання Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації не містить жодного обґрунтування, з посиланням на конкретні докази, щодо необхідності чи наявності істотних підстав для розгляду даної справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Таким чином, враховуючи вищевикладені обставини, суд дійшов до висновку, що клопотання Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації, подане на підставі частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, про розгляд справи за позовом управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), з повідомленням (викликом) сторін, слід залишити без задоволення.

          Враховуючи наведене, керуючись статтями 4, 12, 243, 248, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Клопотання Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації про розгляд справи за позовом управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Відділу освіти Надвірнянської районної державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), з повідомленням (викликом) сторін - залишити без задоволення.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу, окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя                                                                       Григорук О.Б.

Дата ухвалення рішення29.01.2018
Оприлюднено31.01.2018
Номер документу71851979
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —809/1793/17

Рішення від 29.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 29.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 29.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні