Ухвала
від 01.02.2018 по справі 826/11782/15
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 01.02.2018           Київ           К/9901/10429/18826/11782/15   Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Бившевої  Л.І. розглянув матеріали заяви Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 05.09.2017 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Укрпромвпровадження» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, В С Т А Н О В И В: Державна податкова інспекція у Печерському районі Головного управління ДФС у місті Києві 01.12.2017 (згідно з відбитком календарного штемпелю поштового відправлення) подала до Верховного Суду України заяву про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 05.09.2017. Згідно з пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, з дня початку роботи Верховного Суду у складі, визначеному цим Законом, Верховний Суд України, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищий господарський суд України, Вищий адміністративний суд України припиняють свою діяльність та ліквідуються у встановленому законом порядку. Відповідно до пункту 8 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, який набрав чинності з 30.09.2016, постановою Пленуму Верховного Суду від 30.11.2017 № 2 «Про визначення дня початку роботи Верховного Суду» днем початку роботи Верховного Суду визначено 15.12.2017. Законом України від 03.10.2017 № 2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017, Кодекс адміністративного судочинства викладено в новій редакції. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII, який набрав чинності з 15.12.2017, заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше. Суд, з'ясовуючи те, чи відповідає заява про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України вимогам, установленим Кодексом адміністративного судочинства України (у редакції, чинній на час подання заяви), виходить з такого. Відповідно до частини першої статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції, чинній на час подання заяви) до заяви додається документ про сплату судового збору. Заявник до заяви не додав документа про сплату судового збору. Органи доходів і зборів не належать до суб'єктів, визначених у статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання заяви) звільнених від сплати судового збору. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VI( в редакції, чинній на час подання заяви) за подання заяви про перегляд судового рішення Верховним Судом України ставка судового збору становить 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та  скарги. Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру судових рішень суд першої інстанції 19.06.2015 відкрив провадження за цим позовом. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №  3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Станом на 01.01.2015 мінімальний розмір заробітної плати у місячному розмірі становить 1218 грн. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання позову) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та (1827 грн) не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати (4872 грн). За змістом оскаржених судових рішень у справі подано позов майнового характеру. Сума визначеного грошового зобов'язання за спірним податковим повідомленням-рішенням становить  283  647 грн. Таким чином, максимальна ставка судового збору, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, становить 4872 грн, а ставка судового збору, що підлягає сплаті за подання заяви про перегляд судового рішення, становить 6333,60 грн (4872 х 130%). Відповідно до частини третьої статті 239 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції, чинній на час подання заяви) заява підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження. Додана заявником до заяви копія довіреності не є належним чином оформленим документом про повноваження особи, якою підписана заява, оскільки засвідчена особою, повноваження якої на вчинення таких дій не підтверджені. Таким чином, заява подана без додержання зазначених вище вимог статей 239, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України, тому заявник має усунути вказані вище недоліки у встановлений судом строк та надати/надіслати Верховному Суду: документ про сплату судового збору у встановлених законом порядку та розмірі (реквізити сплати: Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі. Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897. Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві. Код банку отримувача (МФО): 820019. Рахунок отримувача: 31213207700007. Код класифікації доходів бюджету: 22030102. Призначення платежу: «;101;


код клієнта за ЄДРПОУ; судовий збір за позовом
у справі №
, Верховний Суд»); оригінал або копію довіреності, оформленої належним чином та засвідченої особою, яка має на це підтверджені повноваження. Керуючись підпунктом 1 пункту 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, – У Х В А Л И В :           Повідомити Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві про встановлені цією ухвалою недоліки заяви про перегляд судового рішення та зобов'язання їх усунути протягом 15 днів з дня вручення цієї ухвали. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                          Л.І. Бившева                                                                                                     

Дата ухвалення рішення01.02.2018
Оприлюднено05.02.2018
Номер документу71979499
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —826/11782/15

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 01.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 05.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 22.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 06.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 21.11.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 21.11.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні