ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення заяви без руху
05.02.2018 м. Київ К/9901/14155/18 802/158/17-а Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Кравчука В.М., розглянувши заяву Фермерського господарства "Дзялів" від 14.12.2017 про перегляд постанови Вищого адміністративного суду України від 07.12.2017 у справі № 800/158/17-а,
УСТАНОВИВ:
Фермерське господарство "Дзялів" в особі представника за довіреністю Охріменко Р.В. звернулося до Верховного Суду України з заявою про перегляд постанови Вищого адміністративного суду України від 07.12.2017 у справі № 800/158/17-а за позовом Фермерського господарства "Дзялів", Товариства з обмеженою відповідальністю "Ятек-Україна", Товариства з обмеженою відповдіальністю "Агрокряж1" до Управління Держгеокадастру у Жмеринському районі Вінницької області, за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Курланд" про визнання протиправними дій та скасування реєстраційних записів.
Зазначеною постановою задоволено касаційну скаргу, скасовано судові рішення суду першої та апеляційної інстанції, а у задоволенні позову відмовлено.
Питання про допуск скарги до перегляду Верховним Судом України не вирішувалося.
15 грудня 2017 року розпочав роботу Верховний Суд та набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 (надалі - Закон).
Відповідно до пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" зазначеного Закону зміни до Кодексу адміністративного судочинства України вводяться в дію з урахуванням певних особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, що заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 01.02.2018 у даній справі визначено колегію у складі: судді-доповідача Кравчук В.М., суддів Анцупова Т.О., Стародуб О.П.
Вирішуючи питання щодо допуску справи до розгляду, Суд виходить з того, що відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 237 КАС України у редакції, що діяла до 14.12.2017 заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана, зокрема, з підстав неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
У ст. 239-1 КАС України врегульовано порядок подання заяви про перегляд судових рішень. До заяви додаються, зокрема, копії різних за змістом судових рішень, якщо заява подається з підстав, передбачених пунктами 1, 2, 4 частини першої статті 237 цього Кодексу.
Всупереч наведеним вимогам, у заяві не зазначено, які саме норми матеріального чи процесуального права було застовано неправильно, не надано прикладів їх неоднакового застосування судами касаційної інстанції, а також не надано тексту постанови, яка оскаржується.
Відповідно до ст. 239-2 КАС України у разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 239 та 239-1 цього Кодексу, заявник письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути. Якщо заявник усунув недоліки заяви в установлений строк, вона вважається поданою у день первинного її подання до Верховного Суду України. Водночас, заява повертається заявнику, якщо її подано без додержання вимог статей 239 та 239-1 цього Кодексу і заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку.
Враховуючи наведене, заяву слід залишити без руху та надати заявнику час для усунення недоліків заяви.
Керуючись ст. 237, 239-1 КАС України, пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017, -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Фермерського господарства "Дзялів" від 14.12.2017 про перегляд постанови Вищого адміністративного суду України від 07.12.2017 у справі № 800/158/17-а залишити без руху.
2. Встановити Фермерському господарству "Дзялів" строк для усунення зазначених в уївалі недоліків тривалістю 10 днів з дня отримання копії цієї ухвали.
3. Копію ухвали надіслати представнику Фермерського господарства "Дязлів" Р.В. Охріменко.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, є остаточною та оскарженню не підлягає.
Суддя В.М. Кравчук
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2018 |
Оприлюднено | 06.02.2018 |
Номер документу | 72029217 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Кравчук В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні