ВЕРХОВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення заяви без руху
07.02.2018 м. Київ К/9901/15719/18 822/1874/17
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Кравчука В.М., розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Білогір'я Агро-М від 14.12.2017 про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 14.12.2017, ухвали Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанови Хмельницького окружного адміністративного суду від 04.08.2017 у справі №822/1874/17,
УСТАНОВИВ:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю Білогір'я Агро-М звернулося до Верховного Суду України з заявою від 14.12.2017 про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 14.12.2017, ухвали Вінницького апеляційного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанови Хмельницького окружного адміністративного суду від 04.08.2017 у справі №822/1874/17.
В обгрунтування заяви покликається на те, що в ухвалі від 14.12.2017 Вищий адміністративний суд України застосував норми матеріального права інакше, ніж у подібних справах. Для порівняння навів постанову Вищого адміністративного суду України від 12.12.2017 у справі № 826/1256/17, від 14.11.2017 у справі № 821/468/17, від 16.11.2017 у справі № 810/751/17.
2. Листом від 12.01.2018, який отримано 05.02.2018, заяву передано Верховному Суду.
Питання про допуск скарги до перегляду Верховним Судом України не вирішувалося.
15 грудня 2017 року розпочав роботу Верховний Суд та набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 (надалі - Закон).
Відповідно до пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" зазначеного Закону зміни до Кодексу адміністративного судочинства України вводяться в дію з урахуванням певних особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, що заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 05.02.2018 у даній справі визначено колегію у складі: судді-доповідача Кравчук В.М., суддів Анцупова Т.О., Стародуб О.П.
3. Вирішуючи питання щодо допуску справи до розгляду, Суд виходить з того, що відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 237 КАС України у редакції, що діяла до 14.12.2017, заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана, зокрема, з підстав неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
Відповідно до ст. 238 КАС України заява про перегляд судових рішень подається протягом трьох місяців з дня ухвалення судового рішення, щодо якого заявлено клопотання про перегляд, або з дня ухвалення судового рішення, на яке здійснюється посилання на підтвердження підстав, установлених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу, якщо воно ухвалено пізніше, але не пізніше одного року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява.
У разі пропущення строку, встановленого частинами першою - четвертою цієї статті, з причин, визнаних поважними, суд за клопотанням особи, яка подала заяву про перегляд судового рішення, може поновити цей строк у межах одного року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява. Питання про поновлення строку вирішується колегією суддів під час вирішення питання про допуск справи до провадження.
4. У ст. 239-1 КАС України врегульовано порядок подання заяви про перегляд судових рішень. До заяви додаються, зокрема, копії судових рішень, про перегляд яких подано заяву, а також документ про сплату судового збору.
Однак копії ухвали Вищого адміністративного суду України від 14.12.2017 у справі №822/1874/17 до заяви не додано. Не додано також документ про сплату судового збору.
У ст. 4 Закону України Про судовий збір у редакції станом на 14.12.2017 за подання заяви про перегляд судового рішення Верховним Судом України передбачено судовий збір у розмірі 130 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви та скарги.
У 2017 році прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць на 1 січня 2017 року складав 1600 гривень. Позовна заява містить сім позовних вимог немайнового характеру.
Таким чином, враховуючи зазначені норми чинного законодавства за подання заяви про перегляд судового рішення судовий збір складає14560 гривень (1600 х 7 х 130%).
Платіжні реквізити для перерахування судового збору: отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897, банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку отримувача (МФО) - 820019, рахунок отримувача - 31213207700007, код класифікації доходів бюджету - 22030102, призначення платежу - *;101;
Документ про сплату судового збору подається до суду в оригіналі.
5. У зв'язку із набранням 15.12.2017 чинності КАС України у редакції, яка не передбачає інституту перегляду судового рішення, має значення також і дата подання заяви, оскільки доказів подання її саме 14.12.2017, як це стверджує заявник, суду не надано.
6. Відповідно до ст. 239-2 КАС України у разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 239 та 239-1 цього Кодексу, заявник письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути. Якщо заявник усунув недоліки заяви в установлений строк, вона вважається поданою у день первинного її подання до Верховного Суду України. Водночас, заява повертається заявнику, якщо її подано без додержання вимог статей 239 та 239-1 цього Кодексу і заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку.
7. Враховуючи наведене, заяву слід залити без руху та надати заявнику час для усунення недоліків заяви: надання копії ухвали Вищого адміністративного суду України від 14.12.2017 у справі №822/1874/17, документа про сплату судового збору у розмірі 14560 грн., доказів подання заяви до Верховного Суду України саме 14.12.2017.
Керуючись ст. 237, 239-1 КАС України, пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017, -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Білогір'я Агро-М від 14.12.2017 про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 14.12.2017, ухвали Вінницького апеляційного суду від 19.09.2017 та постанови Хмельницького окружного адміністративного суду від 04.08.2017 у справі №822/1874/17, - залишити без руху.
2. Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю Білогір'я Агро-М строк для усунення зазначених в ухвалі недоліків тривалістю 10 днів з дня отримання копії цієї ухвали.
3. Копію ухвали надіслати Товариству з обмеженою відповідальністю Білогір'я Агро-М .
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, є остаточною та оскарженню не підлягає.
Суддя доповідач В.М. Кравчук
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2018 |
Оприлюднено | 08.02.2018 |
Номер документу | 72065212 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Кравчук В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні