Постанова
від 15.02.2018 по справі 916/2743/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2018 року м. ОдесаСправа № 916/2743/17 Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Колоколова С.І.

суддів: Разюк Г.П., Головея В.М

при секретарі судового засідання: Полінецькій В.С.

за участю представників сторін:

від позивача : ОСОБА_1 (довіреність № 1-17-149 від 16.02.2017)

від відповідача: ОСОБА_2 (довіреність № б/н від 03.01.2018)

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Чорноморської міської ради Одеської області

на рішення господарського суду Одеської області від « 06» грудня 2017 року, повний текст якого складено та підписано « 11» грудня 2017 року

по справі № 916/2743/17

за позовом Чорноморської міської ради Одеської області

до відповідача ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД»

про зобов'язання вчинити певні дії

головуючий суддя - Погребна К.Ф.

дата і місце прийняття рішення: 06.12.2017, господарський суд Одеської області

В судовому засіданні 18.01.2018 згідно ст.233 ГПК України оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

В С Т А Н О В И В :

13.11.2017 Чорноморська міська рада Одеської області (далі позивач) звернулась до господарського суду Одеської області з позовом до ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» (далі відповідач) про зобов'язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги мотивовані порушенням вимог чинного законодавства та умов укладеного між сторонами договору, а саме що будівля рекреаційного комплексу, літера А , вул. Пляжна, 11, у м. Чорноморськ підлягає перебудові, шляхом демонтажу з проїжджої частини, що встановлено Управлянням комунальної власності та земельних відносин Чорноморської міської ради під час перевірки з дотримання вимог діючого земельного законодавства.

Рішенням господарського суду Одеської області від 06.12.2017 (суддя Погребна К.Ф.) у задоволенні позивних вимог було відмовлено.

Такий висновок суду мотивований тим, що право земельного сервітуту у вигляді права проходу, проїзду на велосипеді та права проїзду на транспортному засобі по наявному шляху на земельній ділянці з кадастровим номером 5110800000:02:026:0086 за адресою м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11 не виникло, оскільки таке речове право не зареєстроване у визначеному договором порядку.

Не погоджуючись з рішенням господарського суду Одеської області від 06.12.2017, Чорноморська міська рада Одеської області звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Одеської області від 06.12.2017 року справі №916/2743/17 скасувати, ухвалити нове рішення яким позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Скаржник в своїх доводах та запереченнях посилається на те, що суд повно та всебічно не перевірив всі обставини справи, не дав належну правову оцінку доказам, порушив та невірно застосував норми чинного законодавства, у зв'язку з чим виніс незаконне і необґрунтоване рішення, яке не відповідає обставинам справи і вимогам закону.

В обґрунтування своїх доводів апелянт зазначає про помилковість висновку суду першої інстанції щодо відсутності реєстрації сервітуту, оскільки реєстрація сервітуту відбулась одночасно з реєстрацією Договору оренди земельної ділянки від 22.01.2015 року.

Оскільки Договором оренди земельної ділянки від 22 січня 2015 року згадується про обмеження орендованої земельної ділянки сервітутом площею 0,0340 га , скаржник вважає, що державна реєстрація земельного сервітуту відбулась одночасно з реєстрацією Договору оренди земельної ділянки. Крім того, в апеляційній скарзі апелянтом приводиться нове обґрунтування позовних вимог та зазначено, що Договір оренди є змішаним договором та містить в собі ознаки договору про встановлення земельного сервітуту.

Також апелянт вважає, що судом першої інстанції не взято до увагу розміщення ТОВ ІН-КОМ-БУД будівлі рекреаційного комплексу на проїзній частині (автомобільній дорозі) по вул. Пляжній. Виходячи зі змісту апеляційної скарги. Чорноморська міська рада Одеської області зауважує, що межі дороги по вул. Пляжній збігаються із межами частини земельної ділянки, на яку встановлений земельний сервітут згідно Договору оренди від 22 січня 2015 року. При цьому, доказом такого є схема 1:1000 .

Крім того, скаржник просить призначити по справі судову землевпорядну експертизу, на розгляд якої поставити питання, чи є вільною від забудови ділянка площею 0,0340 га з координатами та яка є складовою земельної ділянки з кадастровим номером 5110800000:02:026:0086 за адресою: 68000, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11,13 та якщо вона забудована, визначити споруди, якими забудована ділянка, площу та межі забудови ділянки.

09.01.2018 від представника ТОВ ІН-КОМ-БУД надійшов відзив на апеляційну скаргу, відповідно до якого представник в судовому засіданні просив оскаржуване рішення залишити без змін, апеляційну скаргу Чорноморська міська рада Одеської області без задоволення.

09.01.2018 року від представника ТОВ ІН-КОМ-БУД надійшло заперечення щодо клопотання про проведення експертизи, відповідно до якого просив в судовому засіданні відмовити у задоволенні клопотання Чорноморської міської ради Одеської області про призначення землевпорядної експертизи.

Законом України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017р. N2147-VIII (який набрав чинності 15.12.2017р.) Господарський процесуальний кодекс України викладено у новій редакції.

Пунктом 9 частини 1 Розділу ХІ «Перехідні положення» Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України №2147- VIII від 03.10.2017р. установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: справи у судах апеляційної інстанцій, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до ст.269 ГПК України (в редакції Закону України №2147- VIII від 03.10.2017р.) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об'єктивно не залежали від нього. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов'язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права. У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Розглянувши в судовому засіданні апеляційну скаргу, відзив на неї, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників сторін, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, судова колегія дійшла до наступного.

Як встановлено місцевим господарським судом та підтверджено в ході апеляційного провадження, 26.08.2004 року виконавчим комітетом Іллічівської міської ради прийнято рішення № 497 «Про затвердження переліку вулиць та території населених пунктів, підпорядкованих Іллічівській міській раді» . Відповідно якого було вирішено затвердити перелік вулиць та території населених пунктів, підпорядкованих Іллічівській міській раді.

19.04.2007 року виконавчим комітетом Іллічівської міської ради було прийнято рішення № 375 «Про внесення доповнення до рішення виконавчого комітету Іллічівської міської ради від 26.08.2004р. № 497 «Про затвердження переліку вулиць та території населених пунктів, підпорядкованих Іллічівській міській раді»» . Згідно якого вирішено внести доповнення до рішення виконавчого комітету Іллічівської міської ради від 26.08.2004 № 497 «Про затвердження переліку вулиць та території населених пунктів, підпорядкованих Іллічівській міській раді» , а саме в Реєстр вулиць Іллічівської міської ради внести назву: - м. Іллічівськ, вул. Пляжна.

18.02.2008 року проведено технічну інвентаризацію будівель та споруд пляжної зони, складено технічний паспорт інв. № 2190 , реєстровий № 728-ГН-8-98. Серед будівель та споруд проінвентаризовано споруду № ІV проїжджу частину дороги вул. Пляжна.

13.05.2008 на комунальні будівлі та споруди, у тому числі на споруду № ІV проїжджу частину дороги вул. Пляжна видано свідоцтво про право власності № 32030.

27.11.2009 Іллічівською міською радою було прийнято рішення № 625/50-V «Про передачу в оренду товариству з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» земельної ділянки загальною площею 0,900 га.» Відповідно до якого було вирішено затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в короткострокову оренду товариству з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території за адресою: м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна, 13. Вирішено передати товариству з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» , із земель житлової та громадської забудови м. Іллічівська - площею 0,6325 га та із земель водного фонду (прибережна захисна смуга Чорного моря) - площею 0,2675 га, в короткострокову оренду, терміном на 5 років, земельну ділянку загальною площею 0,9000 га, у тому числі: 0,4099 га для реконструкції існуючих будівель та 0,4901 га для благоустрою прилеглою території за адресою: м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна 13.

26.04.2010 між Іллічівською міською радою та ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» був укладений Договір оренди землі, за умовами якого орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку, кадастровий номер 5110800000020260037, несільськогосподарського призначення, із земель житлової та громадської забудови та водного фонду, яка знаходиться за адресою: м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна 13.

Згідно з пунктом 2 договору оренди землі від 26.04.2010 року в оренду передано земельну ділянку загальною площею 0,9000 га, в тому числі 0,9000 га землі, які використовуються в комерційних цілях.

За умовами пункту 8 договору оренди землі від 26.04.2010 року договір укладено на 5 років.

Відповідно до пункту 9.1 відповідного договору оренди враховуючи ОСОБА_1 з Державного земельного кадастру про земельну ділянку Відділу Держземагенства у м. Іллічівську Одеської області від 18.12.2014р. №НВ-51016609 72014 на земельну ділянку (її частину) діє: обмеження прибережна захисна смуга площею 0,2675 га та сервітут - площею 0,0340 га.

Пунктом 14 Договору оренди землі від 26.04.2010 року визначено, що земельна ділянка передається в оренду 0,4099 га для реконструкції існуючих будівель та 0,4901 га для благоустрою прилеглої території.

Рішенням Іллічівської міської ради від 14.11.2014 № 555/2-VI ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 0,9000 га для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна, 13.

26.12.2014 Іллчівською міською радою прийнято рішення № 571/41-VI «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 0,9000 га товариству з обмеженою відповідальністю "ІН-КОМ-БУД" за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна 11, вул. Пляжна 13.»

Відповідним рішенням було затверджено технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 0,9000 га на земельні ділянки площами 0,5760 га (кадастровий номер 5110800000:02:026:0086) для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території, та 0,3240 га (кадастровий номер 5110800000:02:026:0087) для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території, а також розірвано договір оренди землі від 26.04.2010 року між Іллічівською міською радою та ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» , вирішено укласти з ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» договір оренди землі на земельну ділянку площею 0,5760 га (кадастровий номер 5110800000:02:026:0086) для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, 13, строком на 49 років та договір оренди землі на земельну ділянку площею 0,3240 га (кадастровий номер 5110800000:02:026:0087) для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, 13, строком на 49 років.

21.01.2015 між Іллічівською міською радою Одеської області та ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» укладено договір № 1 про розірвання договір оренди від 26.04.2010р.

22.01.2015 між Іллічівською міською радою Одеської області (Орендодавець) і ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» (Орендар) було укладено договір оренди землі № 9, за умовами якого Орендодавець на підставі Закону України «Про оренду землі і рішення Іллічівської міської ради від 26.12.2014 року № 571/41-VІ надав, а Орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,5760 га несільськогосподарського призначення із земель житлової та громадської забудови (кадастровий номер 5110800000:02:026:0086), що знаходиться за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна, 13 строком на 49 років для реконструкції існуючих будівель та для благоустрою прилеглої території.

Право оренди зареєстровано 08.07.2015 номер запису про інше речове право 10358738, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна: 584660551108.

22.07.2015 року між Іллічівською міською радою Одеської області (Орендодавець) та ОСОБА_3 з обмеженою відповідальністю «ІН-КОМ-БУД» (Орендар) було укладено Договір оренди землі № 97, за умовами якого Орендодавець на підставі Закону України «Про оренду землі і рішення Іллічівської міської ради від 26.12.2014 року № 571/41-VІ надав, а Орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,3240 га несільськогосподарського призначення із земель рекреаційного призначення (кадастровий номер 5110800000:02:026:0087), що знаходиться за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Пляжна, 11, вул. Пляжна, 13 згідно з планом земельної ділянки, який є невід'ємною частиною договору, строком на 49 років для розташування рекреаційного комплексу. Право оренди зареєстровано 25.03.2015р. номер запису про інше речове право 9208228, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна: 584660551108.

Будівництво на земельній ділянці площею 0,5760 га (кадастровий номер 5110800000:02:026:0086) здійснювалось ТОВ «ІН-КОМ-БУД» відповідно до Декларації про початок виконання будівельних робіт від 26.08.2011 №ОД083110329134 виданої Інспекцією ДАБК в Одеській області.

04.12.2015 за № ОД143153371441 ТОВ «ІН-КОМ-БУД» зареєстрував в Департаменті ДАБІ в Одеській області Декларацію про готовність до експлуатації об'єкта.

12.12.2015 на будівлю рекреаційного комплексу літери «А» видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно № 49723752 та витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 49723956.

Актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 20.02.2017 Управлінням комунальної власності та земельних відносин Чорноморської міської ради встановлено, зокрема, що станом на 14.02.2017 встановлено самовільний демонтаж асфальтового покриття знищення частини самої вулиці Пляжної м. Чорноморська на площі 0,0340 га та розміщення на території рекреаційного комплексу. Таким чином, будова об'єкту нерухомості ТОВ «ІН-КОМ-БУД» під час користування земельною ділянкою, фактично займає частину вулиці Пляжної у м. Чорноморськ, що спричинило утруднення вільного проходу або проїзду на автомобілі, велосипеді, та стало підставою для звернення Чорноморської міської ради Одеської області до суду з відповідним позовом.

Судова колегія погоджується з висновками місцевого господарського суду про відмову у задоволення позовних вимог Чорноморської міської ради Одеської області та вважає, що його доводи, заперечення і вимоги, викладені в апеляційній скарзі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають з огляду на наступне.

Статтею 2 Земельного кодексу України передбачено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.

Статтею 12 Земельного кодексу України встановлено, що розпорядження землями територіальної громади міста, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування, прийняття рішення щодо звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок відноситься до повноважень міської ради.

Стаття 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначає, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на землю.

Згідно п.5 ст.16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Відповідно до ч.1 ст.92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Частиною 1 ст.116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ст.125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Документи, що посвідчують право на земельну ділянку, вказані в ст.126 ЗК України, зокрема, право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, право постійного користування земельною ділянкою державним актом на право постійного користування, а право оренди земельної ділянки - договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону.

Положеннями ст. 9-1, 98, 100 Земельного кодексу України, ч. б ст. 21 Закону України Про Державний земельний кадастр , п. 13 ч. 24 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою КМУ від 17.10.2012 року № 1051, для виникнення права земельного сервітуту необхідна його державна реєстрація як речового права на нерухоме майно. До цього відомості щодо частини земельної ділянки, на яку поширюється право земельного сервітуту (координати поворотних точок меж міри ліній по периметру, площа, вид земельного сервітуту. інформація про затвердження технічної документації із землеустрою, тощо) мають бути внесені до Державного земельного кадастру. Вказані відомості, в свою чергу, вносяться на підставі розробленої технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту.

Реєстрація земельного сервітуту відбувається в порядку окремо визначеної законодавством процедури, а не одночасно з реєстрацією договору оренди земельної ділянки, чим спростовуються доводи скаржника щодо належності Договору оренди від 22.01.2015 року до Договору змішаного типу, що нібито має ознаки договору оренди та договору встановлення сервітуту, оскільки законодавством чітко визначена окрема процедура встановлення земельного сервітуту.

Як вірно було встановлено місцевим господарським судом та підтверджується матеріалами справи, ні в Державному земельному кадастрі, ні в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно не міститься відомостей щодо зареєстрованого земельного сервітуту на земельній ділянці, що орендується відповідачем.

Твердження апелянта, наведені в апеляційній скарзі, щодо наявності в матеріалах справи витягів з технічної документації (пояснювальної записки, технічного завдання на складання документації, матеріалів польових геодезичних робіт та копій документів, що є підставою для виникнення прав суборенди, сервітуту) не відповідають дійсності.

Зокрема, жодних доказів, що могли би свідчити про наявність належно зареєстрованого земельного сервітуту на вказаній земельній ділянці, а саме: копій технічної документації із землеустрою, копій рішень міської ради про надання дозволу на розроблення або затвердження такої технічної документації, копій договорів про встановлення земельного сервітут або витягів із ДЗК, представником Чорноморської міської ради Одеської області до суду першої інстанції не надано.

Таким чином, місцевий господарський суд дійшов до обґрунтованого висновку, що право земельного сервітуту у вигляді права проходу та проїзду на велосипеді та права проїзду на транспортному засобі по наявному шляху на земельній ділянці з кадастровим номером 5110800000:02:026:0086 за адресою м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13 не виникало, оскільки таке речове право не зареєстроване у визначеному законодавством порядку.

Обов'язок, саме ТОВ ІН-КОМ-БУД , зареєструвати право земельного сервітуту не передбачений Договором оренди земельної ділянки від 22.01.2015 року та нормами чинного законодавства.

Також скаржником не надано належних доказів розташування частини будівлі рекреаційного комплексу на проїзній частині вулиці Пляжної у м. Чорноморську.

Межі частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту, встановлюються лише на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту.

Надана Чорноморської міської ради схема 1:1000 не є відповідним належним доказом оскільки з даного документу неможливо встановити ті обставини, на які посилається апелянт.

Дослідити факт порушення конфігурації та технічних параметрів вулиці можливо лише з технічного паспорту вулиці, який містить первісні технічні і експлуатаційні параметри побудованої або реконструйованої вулиці (дороги) і штучні споруди на основі акта про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта та проектно-технічної документації, (згідно наказу Мінрегіонбуду від 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів ).

Відносно відмови у задоволенні клопотання про призначення експертизи, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

По-перше, в клопотанні Чорноморської міської ради Одеської області не наведено жодного доводу щодо дійсної необхідності призначення експертизи.

По-друге, для встановлення фактичних даних, шо входять до предмета доказування у справі № 916/2743/17 не потрібні спеціальні знання, а наявних у справі матеріалів достатньо для розгляду справи в апеляційній інстанції.

Так, скаржник ставить питання, чи є вільною від забудови ділянка площею 0,0340 га, яка є складовою земельної ділянки з кадастровим номером 5110800000:02:026:0086. оскільки вважає, що на вказану земельну ділянку розповсюджується право земельного сервітуту площею 0.0340 га. яке нібито порушується відповідачем.

Разом з тим, на підставі наявних у матеріалах справи доказів, судом першої інстанції встановлено та підтверджено в ході апеляційного провадження, що земельна ділянка з кадастровим номером 5110800000:02:026:0086 площею 0,5760 га за адресою: м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13, не обмежена земельним сервітутом, оскільки таке речове право не зареєстроване у встановленому законом порядку, а тому не виникало.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку, що оскаржуване рішення господарського суду Одеської області від 06.12.2017 відповідає обставинам справи та нормам чинного законодавства, зміні або скасуванню не підлягає, а відтак, залишається без змін на підставі ст.276 ГПК України.

Відповідно до п. «в» ч.4 ст.282 ГПК України постанова суду апеляційної інстанції складається, зокрема, з резолютивної частини із зазначенням розподілу судових витрат, понесених у зв'язку з переглядом справи у суді апеляційної інстанції.

В даному випадку витрати, понесені у зв'язку з переглядом справи у суді апеляційної інстанції (витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги) покладаються на Чорноморську міську раду Одеської області, оскільки доводи апеляційної скарги щодо наявності підстав для скасування оскаржуваного рішення не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду справи.

Керуючись статтями 269, 270, 275,276, 282

Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

1. Апеляційну скаргу Чорноморської міської ради Одеської області залишити без задоволення.

2. Рішення господарського суду Одеської області від „06» грудня 2017 року у справі № 916/2743/17 залишити без змін.

Постанова в порядку статті 284 Господарського процесуального кодексу України набирає законної сили з дня її прийняття.

Постанову апеляційної інстанції може бути оскаржено до Верховного суду протягом двадцяти днів з дня набрання постанови законної сили.

Повний текст постанови

складено „16» лютого 2018 року

Головуючий суддя С.І. Колоколов

Суддя В.М. Головей

Суддя Г.П. Разюк

Дата ухвалення рішення15.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72253279
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2743/17

Постанова від 05.07.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 14.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 02.04.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Постанова від 15.02.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 15.01.2018

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 21.12.2017

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Рішення від 06.12.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Погребна К.Ф.

Ухвала від 14.11.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Погребна К.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні