Справа № 202/711/18
Провадження № 1-кс/202/225/2018
УХВАЛА
Іменем України
22 лютого 2018 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене з заступником начальника відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів.
Згідно клопотання в провадженні слідчого СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32017040000000015 від 01.06.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
Слідчий зазначила, що в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), у період з 01.01.2014 року по 31.12.2016 року з метою ухилення від сплати податків, шляхом завищення податкового кредиту з ПДВ, навмисно здійснили укладання угод щодо отримання товарів від підприємства з ознаками «фіктивності», а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) уклали угоди з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ) щодо надання послуг суборенди ковшових шнекових навантажувачів в загальній кількості 664 шт., що призвело до ненадходження до бюджету України коштів з податку на додану вартість в особливо великих розмірах на суму 3 875 000 грн.
Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) не мають складських, виробничих власних чи орендованих приміщень, у власності та користуванні відсутні транспортні засоби, в тому числі ковшові шнекові навантажувачі, котрі були надані в суборенду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », також відсутні трудові ресурси, засновники та службові особи не мають відношення до реєстрації та діяльності вказаного суб`єкта господарювання, що фактично не уможливлює поставку ковшових шнекових навантажувачів в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Вказані підприємства зареєстровані з метою використання їх реквізитів для складання документів прикриття по безтоварних операціях СГД реального сектору економіки, а не для здійснення фінансово-господарської діяльності.
Проведеними заходами встановлено, що посадові особи вищевказаних ФСПД не мають відповідної освіти та спеціальних навиків, у зв`язку з чим не можуть здійснювати підприємницьку діяльність.
Крім того, у своїх показах службові особи та засновники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ) спростували своє відношення до реєстрації товариств та ведення фінансово-господарської діяльності на відповідній посаді.
Враховуючи викладене, проведені операції службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із вищезазначеними суб`єктами господарювання із ознаками фіктивності мають безтоварний характер, відображені тільки документально з метою мінімізації податкових зобов`язань та ухиленні від сплати податків.
02.02.2018 з метою отримання документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по взаємовідносинам із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено вимогу в порядку ст. 93 КПК України № 7/9/04-64-23-17 від 02.02.2018 року. Станом на 19.02.2018 року службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » запитувані документи надано не було.
У ході досудового слідства встановлено, що податкова адреса ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: АДРЕСА_1 .
Слідчий зазначила, що для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, першочергове значення мають:
- баланс підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- список співробітників, які працювали та працюють на підприємстві за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- технічну документацію на ковшові шнекові навантажувачі за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- первині фінансово-господарські документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по проведеним операціям із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », зокрема: договори (контракти), угоди, додатки і доповнення до них, податкові накладні, рахунки фактури, та акти виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3), актів здачі-прийняття виконаних робіт;
- товарно-транспортні накладні; путівки автотранспорту або будь-які інші документи, що засвідчують факт ввезення на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товарно-матеріальних цінностей; книги обліку в`їзду-виїзду автотранспорту та інших документів, що підтверджують перевезення товарів на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- специфікації; сертифікати якості та походження товарів; довіреності; товарно-транспортні накладні; податкові накладні; видаткові накладні; залізнично-шляхові накладні; рахунки; рахунки-фактури; акти виконаних робіт (послуг) і прийому - передачі товару, робіт (послуг); листування; платіжні доручення; журнали в`їзду-виїзду; документи товару на збереження і інші документи по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримала та просила його задовольнити.
Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
Заслухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження, необхідний тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення документів по юридичному оформленню (відкриттю/закриттю) в Казначействі України (ел. адм. подат.) (МФО НОМЕР_14 ) рахунку № НОМЕР_15 .
Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ :
Клопотання слідчого СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 або іншим співробітникам поліції за дорученням слідчого дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), податкова адреса: АДРЕСА_1 , по взаємовідносинам із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), а саме:
- баланс підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- список співробітників, які працювали та працюють на підприємстві за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- технічну документацію на ковшові шнекові навантажувачі за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року;
- первині фінансово-господарські документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по проведеним операціям із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », зокрема: договори (контракти), угоди, додатки і доповнення до них, податкові накладні, рахунки фактури та акти виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (за формою КБ-3), актів здачі-прийняття виконаних робіт;
- товарно-транспортні накладні; путівки автотранспорту або будь-які інші документи, що засвідчують факт ввезення на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товарно-матеріальних цінностей; книги обліку в`їзду-виїзду автотранспорту та інших документів, що підтверджують перевезення товарів на території ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- специфікації; сертифікати якості та походження товарів; довіреності; товарно-транспортні накладні; податкові накладні; видаткові накладні; залізнично-шляхові накладні; рахунки; рахунки-фактури; акти виконаних робіт (послуг) і прийому-передачі товару, робіт (послуг); листування; платіжні доручення; журнали в`їзду-виїзду; документи товару на збереження і інші документи по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за період 01.01.2014 року по 31.12.2016 року.
Строк виконання ухвали до 21 березня 2018 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 72354613 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Бєльченко Л. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні