КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/11917/17
УХВАЛА
21 лютого 2018 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі судді-доповідача Василенка Я.М. та суддів Кузьменка В.В., Шурка О.І., перевіривши апеляційну скаргу Київської обласної ради на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.11.2017 за клопотанням громадської організації Автономна Адвокатура про забезпечення адміністративного позову у справі за адміністративним позовом громадської організації Автономна Адвокатура до Київської обласної ради, Київської обласної державної адміністрації, Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації, Департаменту охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації, треті особи - комунальне підприємство Київської обласної ради Інститут соціально-економічного розвитку Київської області , Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання утриматися від вчинення дій, -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.11.2017 клопотання громадської організації Автономна Адвокатура про забезпечення адміністративного позову задоволено частково; змінено один спосіб забезпечення адміністративного позову іншим; заборонено Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації здійснювати видачу розпоряджень про фінансування Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації за Київською обласною цільовою програмою Впровадження Єдиної соціальної картки мешканця Київщини ; заборонено Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації здійснювати видачу розпоряджень про фінансування Департаменту охорони здоров'я населення Київської обласної державної адміністрації за статтями видатків обласного бюджету Київської області за КПКВК 1412010 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню та за КПКВК 1412030 Спеціалізована стаціонарна медична допомога населенню (у розмірах, затверджених рішенням Київської обласної ради № 320-14-VII від 19.05.2017).
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням Київська обласна рада подала апеляційну скаргу, в якій вона просить скасувати зазначену ухвалу суду першої інстанції, як таку, що постановлена з порушенням норм процесуального права, та постановити нову ухвалу, якою у задоволенні клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову відмовити.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Всупереч вимог п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України апелянтом подано апеляційну скаргу, однак, не додано документ, що підтверджує сплату судового збору за подачу апеляційної скарги та не надано доказів, які б підтверджували наявність правових підстав для його звільнення від сплати судового збору.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2017 апеляційну скаргу Київської обласної ради на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.11.2017 - залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків апеляційної скарги протягом двадцяти днів з моменту отримання цієї ухвали шляхом звернення до суду апеляційної інстанції з заявою про усунення недоліків та направити таку заяву на адресу Київського апеляційного адміністративного суду з додаванням доказів (оригіналів), що підтверджують сплату апелянтом судового збору за подачу апеляційної скарги в розмірі 1 600, 00 грн., або документ, що звільнення його від сплати судового збору.
Із наявного у матеріалах справи зворотного повідомлення вбачається, що зазначена ухвала вручена апелянту 13.12.2017, тобто останнім днем для усунення недоліків апеляційної скарги є 02.01.2018.
На виконання вимог зазначеної ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2017 станом на 02.01.2018 та навіть на даний час апелянтом не подано заяву про усунення недоліків апеляційної скарги.
На підставі ч. 2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, що оформлена не відповідно до вимог, встановлених ст. 296 зазначеного Кодексу, застосовуються правила ст. 169 КАС України, згідно яких така апеляційна скарга підлягає поверненню скаржнику.
Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 321, 325, 328-331 КАС України, -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Київської обласної ради на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.11.2017 за клопотанням громадської організації Автономна Адвокатура про забезпечення адміністративного позову у справі за адміністративним позовом громадської організації Автономна Адвокатура до Київської обласної ради, Київської обласної державної адміністрації, Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації, Департаменту охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації, треті особи - комунальне підприємство Київської обласної ради Інститут соціально-економічного розвитку Київської області , Департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання утриматися від вчинення дій - повернути апелянту разом із доданими до скарги матеріалами.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст. ст. 328-331 КАС України.
Суддя-доповідач Василенко Я.М.
Судді Кузьменко В.В.,
Шурко О.І.
Головуючий суддя Василенко Я.М.
Судді: Кузьменко В. В.
Шурко О.І.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2018 |
Оприлюднено | 23.02.2018 |
Номер документу | 72362520 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Василенко Я.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні