Рішення
від 21.02.2018 по справі 818/2079/17
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 лютого 2018 р. Справа № 818/2079/17

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

за участю секретаря судового засідання - Волкової Ю.В.,

представника позивача - Король М.І.,

представника відповідача -Порхун В.М., Жукова В.Т., Гаркуша О.А., Остапенко Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 818/2079/17

за позовом Управління Держпраці у Сумській області

до Товариства з обмеженою відповідальністю "НПП Технологія"

про застосування заходів реагування,-

В С Т А Н О В И В:

Управління Держпраці у Сумській області (далі по тексту - позивач, Управління) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "НПП Технологія" (далі по тексту - відповідач, ТОВ "НПП Технологія"), в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просить застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду, а саме: зупинити:

-виконання електротехнічними працівниками (8осіб) робіт в електроустановках на висоті;

-експлуатацію технологічного устаткування, лінійних частин та їх елементів систем газопостачання природним і зрідженим газом, а також газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. № 100046.333.335, № 100023.311.271).

В обґрунтування уточнених позовних вимог зазначив, що 30.11.2016 р. наказом Управління №863-ОД затверджено план проведення перевірок суб'єктів господарювання Управлінням на 2017 рік (а.с. 13). Згідно плану планова всебічна (комісійна) перевірка ТОВ "НПП "Технологія" запланована на період з 05 по 08 грудня 2017 р. (а.с. 14). Повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкта господарювання від 18.09.2017 р. №05-30/132 отримано уповноваженим представником підприємства (а.с. 15).

На підставі плану та графіку проведення планових перевірок Управлінням видано наказ від 29.11.2017 р. №589 Про проведення всебічної комісійної перевірки ТОВ "НПП "Технологія" з 05 по 08 грудня 2017 р. (а.с. 16).

29.11.2017 р. видано Направлення на проведення перевірки №05-29/460 (а.с. 17).

Управлінням було проведено планову всебічну комісійну перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки ТОВ "НПП "Технологія" у період з 05 по 08 грудня 2017 р., за результатами якої складено Акт перевірки суб'єкта господарювання від 08.12.2017 р. №05-34/619 (а.с. 18-26).

Акт перевірки містить 61 пункт порушень нормативно-правових актів з охорони праці, серед яких є такі, що несуть загрозу життю та здоров'ю людей.

Станом на день розгляду справи відповідачем усунуто частину виявлених порушень. Проте, залишаються неусунуті порушення, що несуть загрозу життю та здоров'ю та підлягають негайній зупинці:

- виконання електротехнічними працівниками (8осіб) робіт в електроустановках на висоті;

-експлуатацію технологічного устаткування, лінійних частин та їх елементів систем газопостачання природним і зрідженим газом, а також газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. № 100046.333.335, № 100023.311.271).

Представник позивача в судовому засіданні уточнені позовні вимоги підтримала та просила їх задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні уточнені позовні вимоги не визнали, вважають, що всі виявлені порушення усунуто, а тому підстави для застосування заходів реагування відсутні.

Заслухавши доводи представників сторін по справі, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд приходить висновку, що уточнені позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 30.11.2016 наказом Управління №863-ОД затверджено план проведення перевірок суб'єктів господарювання Управлінням на 2017 рік. Згідно плану планова всебічна (комісійна) перевірка ТОВ "НПП "Технологія" запланована на період з 05 по 08 грудня 2017 р. Повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкта господарювання від 18.09.2017 р. №05-30/132 отримано уповноваженим представником підприємства.

На підставі плану та графіку проведення планових перевірок Управлінням видано наказ від 29.11.2017 р. №589 Про проведення всебічної комісійної перевірки ТОВ "НПП "Технологія" з 05 по 08 грудня 2017 р.

29.11.2017 р. видано Направлення на проведення перевірки №05-29/460.

Управлінням було проведено планову всебічну комісійну перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки ТОВ "НПП "Технологія" у період з 05 по 08 грудня 2017 р., за результатами якої складено Акт перевірки суб'єкта господарювання від 08.12.2017 р. №05-34/619.

Задовольняючи позовні вимоги, суд виходить з наступного.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, визначено, що Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Згідно п. 7 Положення про Державну службу України з питань праці, Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

За приписами Положення про Управління Держпраці, Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Статтею 4 Закону України "Про охорону праці" передбачено, що державна політика в галузі охорони праці спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та базується на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно пункту 2.26 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України: від 11.08.2011 №826, право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки, зокрема, порушень вимог законодавства з охорони Праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників.

У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об'єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об'єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.

Це відповідає, зокрема, принципу державного нагляду (контролю), закріпленому статтею 3 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", відповідно до якого такий нагляд здійснюється виходячи із пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини.

Отже, підставою для застосування відповідних заходів реагування є порушення суб'єктом господарювання законодавства про охорону праці, яке створює загрозу життю та здоров'ю людей, та у подальшому може призвести до тяжких наслідків.

Частиною 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

З матеріалів справи, суд вбачає, що в ході планової перевірки позивачем встановлено та зафіксовано в пунктах 30,46 акту перевірки від 08.12.2017 порушення вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників.

Частиною 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачене повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Згідно з ч. 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Так зі змісту акту перевірки та із пояснень позивача судом встановлено, що залишилися не усунуті порушення, що несуть загрозу життю та здоров'ю людей.

Задовольняючи позовні вимоги в частині негайної зупинки виконання електротехнічними працівниками (8осіб) робіт в електроустановках на висоті, суд виходить з наступного.

Так, спірні правовідносини регулюються Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (надалі по тексту - НПАОП 0.00-4.12.05).

Згідно п. 4.1 НПАОП 0.00-4.12.05 зазначено, що спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадові особи та інші працівники, зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять щорічне спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.

Відповідно до п.3.17 НПАОП 0.00-4.12.05 не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.

Згідно п. 3.19. НПАОП 0.00-4.12.05 передбачено, що відповідальність за організацію і здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з питань охорони праці покладається на роботодавця.

Так, представники відповідача не заперечували факту відсутності у зазначених працівників та надали до суду докази на підтвердження направлення на працівників на навчання.

Проте, суд наголошує, що відповідачем не надано доказів щодо проведеного навчання працівників які виконують роботи на висоті, а тому позовні вимоги в зазначеній частині позову підлягають задоволенню.

Задовольняючи позовні вимоги в частині негайної зупинки експлуатації технологічного устаткування, лінійних частин та їх елементів систем газопостачання природним і зрідженим газом, а також газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. №100046.333.335, №100023.311.271), суд виходить з наступного.

Так, спірні правовідносини врегульовано Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (надалі по тексту Постанова КМУ №1107).

Згідно п. Постанови КМУ №1107 цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання Держпраці та його територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).

Відповідно до додатку 3 п.3 Постанови КМУ №1107 визначено перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки серед яких технологічне устаткування, лінійні частини та їх елементи систем газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання та населених пунктів, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт.

Так, суд зазначає, що у відповідача у наявності є газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. № 100046.333.335, № 100023.311.271).

Зазначене обладнання не має дозволу.

Суд спростовує доводи представників відповідача щодо наявності дозволу 458.13.59 (а.с. 42 том.2), оскільки зазначений дозвіл не стосується об'єктів перелічених в акті перевірки, а саме газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. № 100046.333.335, № 100023.311.271), а тому суд вважає посилання представників відповідача на зазначений дозвіл помилковими.

Крім того, суд спростовує посилання представників відповідача на наявність можливості експлуатації зазначених об'єктів у зв'язку з отриманням від інспекції ДАБК Декларації про готовність об'єктів до експлуатації (а.с.47-52 том.2), виходячи з наступного.

Так, ст. 21 Закону України Про охорону праці передбачено, що одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Отже, обов'язковою умовою є реєстрація зазначених дозволів органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

До відзиву на позов додано копію Декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що зареєстрована Інспекцією з державного архітектурно-будівельного контролю у Сумській області 14.08.2014 за №СМ143142260716. Дана декларація подана на об'єкт закінченого будівництва III категорії складності - газопровід низького тиску барабанної сушарки та барботажних печей цеху по виготовленню піноскла.

Отже, дана декларація не має відношення до газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт, дозвіл на яке необхідно отримувати, а саме газовикористовуюче обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий "Колві-Термона" КТН-100СР потужністю 98-кВт зав. № 100046.333.335, № 100023.311.271).

Також, суд наголошує, що зазначена декларація видана Інспекцією з державного архітектурно-будівельного контролю у Сумській області, яка не є органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, як цього вимагає ст. 21 Закону України Про охорону праці .

Крім того, згідно статті 21 Закону України Про охорону праці одержання не вимагається лише у разі експлуатації устаткування підвищеної небезпеки щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації. Необхідно відмітити, що Закон України Про охорону праці не дає визначення терміна устаткування підвищеної небезпеки . Віднесення устаткування до підвищеної небезпеки передбачено тільки у додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461, затверджено Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (далі - Порядок 461). Цей Порядок визначає механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.

Згідно пункту 3 Порядку 461 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації ; готовність об'єкта до експлуатації.

Так, Порядок 461 затверджено відповідно до статті 39 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Згідно ст. 39 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлено, що прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

Закон України Про регулювання містобудівної діяльності встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, в той час як Закон України Про охорону праці визначено основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі групової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.

Отже, вказані закони регулюють різні сфери правовідносин та декларація про готовність об'єкта до експлуатації подається на виконання будівельних нормативно-правових актів.

Таким чином, судом встановлено, що виявлені в ході перевірки порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. Відповідач доказів, які б свідчили про усунення виявлених порушень або спростували доводи позивача, до суду не подав.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що позовні вимоги управління Держпраці у Сумській області є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Управління Держпраці у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "НПП Технологія" про застосування заходів реагування - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю НПП Технологія (41100, Сумська область, м. Шостка, вул. Гагаріна, 1, код ЄДРПОУ 34560391), а саме зупинити:

- виконання електротехнічними працівниками (8 осіб) робіт в електроустановках на висоті;

- експлуатацію технологічного устаткування, лінійних частин та їх елементів систем газопостачання природним і зрідженим газом, а також газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт (горілка газова промислова Імпульс-10 Факел з потужністю 80 кВТ, газова горілка FВР GАSХ 4/2 СЕТС+RСЕD1 серійний номер А 1337257001 потужністю 116-232 кВт, котел водогрійний газовий Колві-Термона КТН- 100СР потужністю 98 кВт зав. № 100046.333.335. № 100023.311.271).

Рішення може бути оскаржено до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня отримання копії повного тексту рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст складено 23.02.2018 р.

Суддя О.А. Прилипчук

Дата ухвалення рішення21.02.2018
Оприлюднено25.02.2018
Номер документу72390467
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —818/2079/17

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Рішення від 21.02.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Рішення від 21.02.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні