ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
20 лютого 2018 року м. ПолтаваСправа №816/2065/17
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кукоби О.О.,
за участю:
секретаря судового засідання - Пилипенко А.В.
та представників сторін:
від позивача - Фещенко І.О.,
від відповідача - Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області - Касумов О.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" до Міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору - Кременчуцька міська рада Полтавської області про зобов'язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" (надалі - позивач, ТОВ "Маркетінвест") звернулось до суду з позовом до Міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (надалі також відповідач), у якому позивач просив:
зобов'язати відповідача видати новий витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 2406 м 2 по вулиці Ярмарковій, 35 у місті Кременчуці Полтавської області (для розміщення та експлуатації основних підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств, кадастровий номер 5310436500:10:001:0226) із застосуванням коефіцієнтів, що відповідають фактичним обставинам, а саме - виключити з нього локальний коефіцієнт впливу на місцезнаходження земельної ділянки "Водоохоронна зона р. Крива Руда 1,05" та перерахувати, у зв'язку з цим, сукупний коефіцієнт Км3 з 0,75 на фактичний;
зобов'язати відповідача видати новий витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 304 м 2 по вулиці Ярмарковій, 35 у місті Кременчуці Полтавської області (для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств кадастровий номер 5310436500:10:001:0227) із застосуванням коефіцієнтів, що відповідають фактичним обставинам. а саме - виключити з нього локальний коефіцієнт впливу на місцезнаходження земельної ділянки "Зона прирейкова 1,1" та перерахувати, у зв'язку з цим, сукупний коефіцієнт Км3 з 0,87238 на фактичний.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що з метою укладення договорів оренди землі ТОВ "Маркетінвест" звернулось до відповідача із заявою про видачу витягів про нормативну грошову оцінку земельних ділянок кадастрові номери 5310436500:10:001:0226, 5310436500:10:001:0227. Однак, після отримання відповідних витягів відповідач встановив, що у них безпідставно зазначені окремі локальні коефіцієнти. На переконання позивача, на відповідних земельних ділянках відсутні окремі фактори впливу, а їх зазначення призводить до збільшення нормативної грошової оцінки землі та, як наслідок, безпідставного підвищення розміру орендної плати за землю.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 07.12.2017 до участі у справі залучено: у якості другого відповідача - Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області, у якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Кременчуцьку міську раду Полтавської області /а.с. 19-21/.
Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області позов не визнало.
20.12.2017 судом одержано відзив, у якому представник відповідача просив у задоволенні позовних вимог ТОВ "Маркетінвест" відмовити повністю. При цьому зазначив, що визначення локальних коефіцієнтів, які впливають на оціночну вартість конкретної земельної ділянки, передбачено технічною документацією із нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області, затвердженою рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 24.11.2009. Звертав увагу на те, що витяг про нормативну грошову оцінку землі формується територіальним органом Держгеокадастру у автоматичному режимі, а внесення змін до нього не можливе /а.с. 40-42/.
10.01.2018 відповідач на виконання вимог суду надав письмові пояснення, у яких зазначив, що програмним комплексом ТЕРЕН-ГІС передбачено можливість коригування (зміни) коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки /а.с. 76-79/.
15.01.2018 судом одержані письмові пояснення третьої особи - Кременчуцької міської ради Полтавської області, у яких зазначено, що відомості про обрані позивачем земельні ділянки містяться у викопіюваннях із генерального плану міста та плану зонування міста та надано суду такі викопіювання /143-144, 146-147/.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, наполягав на відмові у задоволенні позовних вимог.
Міськрайонне управління ставлення до позову не висловило, відзив на позов до суду не надало.
Представник третьої особи надала до суду клопотання про розгляд справи без її участі.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.
Судом встановлено, що рішенням сімнадцятої сесії сьомого скликання Кременчуцької міської ради Полтавської області від 22.12.2016 "Про надання, вилучення та оформлення земельних ділянок в оренду в м. Кременчуці" вирішено передати ТОВ "Маркетінвест" (код ЄДРПОК 21070134) в оренду земельні ділянки з кадастровими номерами 5310436500:10:001:0226, 5310436500:10:001:0227 /а.с. 33-34, 38-39/.
З метою визначення розміру орендної плати ТОВ "Маркетінвест" звернулось до Міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області за наданням витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок кадастрові номери 5310436500:10:001:0226, 5310436500:10:001:0227.
03.10.2017 відповідачем за вих. №№ 528/0/212-17 та 529/0/212-17 надані позивачу відповідні витяги.
Зі змісту витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 5310436500:10:001:0226 встановлено, що відповідач застосував до земельної ділянки коефіцієнт Км2: 1,83; локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки: земельна ділянка, що прилягає до вулиці без каналізації - 0,95, земельна ділянка, що прилягає до вулиці без тепломережі - 0,95, земельна ділянка знаходиться у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м - 0,925, санітарно-захисна зона - 0,88, водоохоронна зона р. Крива Руда - 1,05 , зона обмеження забудови за ступенем забруднення атмосферного повітря - 0,95; сукупний коефіцієнт Км3: 0,75; коефіцієнт Кф: 1,2; коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 2,3145, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 1413428,76 /а.с. 10/.
Зі змісту витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 5310436500:10:001:0227 встановлено, що відповідач застосував до земельної ділянки коефіцієнт Км2: 1,83; локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки: зона прирейкова - 1,1 , земельна ділянка, що прилягає до вулиці без каналізації - 0,95, земельна ділянка, що прилягає до вулиці без тепломережі - 0,95, земельна ділянка знаходиться у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м - 0,925, зона обмеження забудови за ступенем забруднення атмосферного повітря - 0,95; сукупний коефіцієнт Км3: 0,87238; коефіцієнт Кф: 1,2; коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 2,3145, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, грн.: 207729,28 /а.с. 11/.
Не погодившись із зазначенням у згаданих витягах окремих локальних коефіцієнтів (водоохоронна зона р. Крива Руда та зона прирейкова відповідно), позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам та відповідним доводам сторін, суд виходить з такого.
Спірні відносини урегульовано Податковим кодексом України, Земельним кодексом України, законами України від 06.10.1998 №161-ХIV "Про оренду землі", від 22.05.2003 №858-IV "Про землеустрій", від 11.12.2003 №1378-IV "Про оцінку земель".
Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" визначено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно з підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Частиною п'ятою статті 5 Закону України "Про оцінку земель" обумовлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, окрім іншого, для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
А відповідно до абзацу третього частини першої статті 13 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
При цьому, як визначено підпунктом 14.1.125 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII, глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Частиною першою статті 15 Закону України "Про оцінку земель" передбачено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
За приписами статті 18 названого Закону, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
В силу положень частини другої статті 20, частини третьої статті 23 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Так, судом встановлено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Кременчука Полтавської області виконана ДП "Державний проектний інститут містобудування "МІСЬКБУДПРОЕКТ" на замовлення Кременчуцької міської ради та відповідно до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 24.11.2009 затверджена станом на 01.01.2008, а введена в дію з 01.01.2011 /а.с. 145/.
Водночас, як зазначено судом вище, дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються виключно у формі витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, що видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Підпунктом 36 пункту 4 цієї постанови визначено, що Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки.
А відповідно до пункту 7 названої постанови, Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Суд враховує, що спір у даній справі стосується правомірності зазначення у виданих відповідачем ТОВ "Маркетінвест" витягах з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок окремих локальних коефіцієнтів місцезнаходження земельної ділянки.
Як пояснив в ході розгляду справи представник відповідача, витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок у м. Кременчуці виконуються Міськрайонним управлінням у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області з використанням Програмно-методичного комплексу для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів "ТЕРЕН-ГІС", розробленого Державним підприємством "Державний науково-дослідний інститут автоматизованих систем в будівництві" (ДНДІАСБ) Мінрегіонбуду України (м. Київ) на основі затверджених матеріалів з оцінки земель м. Кременчука, де врахування впливу локальних факторів та розрахунки виконуються автоматично після вводу координат місцерозташування ділянки, її площі та визначення функціонального використання.
Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок у м. Кременчуці виконуються відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 за №1647/29777, відповідно до пункту 10 якого вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою: Цн = Цнз х Кф х Км3.
Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Встановлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу не менше ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. осіб, та 1:5000 - для інших населених пунктів.
Для обчислення Км3 враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7, при цьому добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50.
Разом з цим, суд зауважує, що відповідно до частини першої статті 193 Земельного кодексу України державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.
Статтею 194 Земельного кодексу України визначено, що призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою.
За змістом абзацу четвертого підпункту 8 пункту 22 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051, до Державного земельного кадастру вносяться такі відомості про землі у межах державного кордону, як відомості про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць (Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, районів, міст, селищ, сіл, районів у містах) та за їх межами (у частині, що характеризують такі землі з урахуванням їх місцезнаходження): відомості про економічну та нормативну грошову оцінку земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці: інформація про локальні фактори і зони їх дії (назви локальних факторів; межі зон дії локальних факторів (за видами) з координатами їх поворотних точок; значення коефіцієнта локального фактора в межах зони його дії).
Судом витребувано та досліджено в судовому засіданні копії витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки з кадастровими номерами 5310436500:10:001:0226, 5310436500:10:001:0227 /а.с. 43-48, 49-58/, зі змісту яких не виявлено наявності локальних факторів у вигляді водоохоронної зони та прирейкової зони відповідно.
Надані представником відповідача на вимогу суду картографічні матеріали не дають суду можливості встановити конкретне розташування вищезгаданих об'єктів у безпосередній близькості із обраними позивачем земельними ділянками /а.с. 173-174/.
Натомість, як пояснив в судовому засіданні 20.02.2018 представник позивача, пунктом 4.7 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області передбачено, що локальний фактор "прирейкова зона" зазначається у тому випадку, якщо земельна ділянка знаходиться або примикає до відводу залізниці чи має під'їзну залізничну колію. Однак, такі фактори за адресою розташування земельної ділянки відсутні.
Крім того, щодо локального фактору "водоохоронна зона" підпунктом 6 пункту 4.7 Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області передбачено, що земельна ділянка має бути розташована в районі прибережної смуги /а.с. 176/.
При цьому, як визначено частиною другою статті 60 Земельного кодексу України, прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: а) для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів; б) для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів; в) для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів. При крутизні схилів більше трьох градусів мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.
Однак, надані відповідачем викопіювання з Публічної кадастрової карти України не дають можливості встановити наявність водних об'єків у безпосередній близькості до місця розташування земельної ділянки кадастровий номер 5310436500:10:001:0226.
Надані відповідачем копії картографічних матеріалів виконані безвідносно до місця розташування обраних позивачем земельних ділянок, що не дає суду можливості встановити наявність відповідних об'єктів поряд із такими земельними ділянками.
Інших доказів наявності локальних факторів у вигляді водоохоронної та прирейкової зон відповідачем не надано, хоча такі докази неодноразово витребовувались судом.
Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Однак, відповідач, заперечуючи проти позовних вимог, не надав суду належних та достатніх доказів, що свідчили б про обґрунтованість зазначення у витягах з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок таких локальних факторів як водоохоронна та прирейкова зони.
Дослідивши в судовому засіданні наданий відповідачем примірник посібника користувача програмно-методичного комплексу для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів /а.с. 83-119/, суд встановив наявність можливості редагування відомостей про коефіцієнти локальних факторів /а.с. 94/.
А відтак, суд відхиляє як безпідставні твердження представника відповідача про неможливість внесення змін до витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
За таких обставин, зважаючи на недоведеність відповідачем правомірності зазначення у наданих позивачу витягах відомостей про такі локальні фактори як водоохоронна та прирейкова зони, суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість позовних вимог.
Беручи до уваги встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог ТОВ "Маркетінвест".
Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 2, 3, 6-10, 72-77, 90, 139, 241-246, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, Полтавський окружний адміністративний суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" до Міськрайонного управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору - Кременчуцька міська рада Полтавської області про зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.
Зобов'язати Міськрайонне управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" (код ЄДРПОУ 21070134) новий витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки щодо земельної ділянки кадастровий номер 5310436500:10:001:0226, у якому виключити локальний коефіцієнт впливу на місцезнаходження земельної ділянки "Водоохоронна зона р. Крива Руда 1,05" та перерахувати сукупний коефіцієнт Км3 з 0,75 на фактичний.
Зобов'язати Міськрайонне управління у Кременчуцькому районі та мм. Кременчуці, Горішніх Плавнях Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" (код ЄДРПОУ 21070134) новий витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки щодо земельної ділянки кадастровий номер 5310436500:10:001:0227, у якому виключити локальний коефіцієнт впливу на місцезнаходження земельної ділянки "Зона прирейкова 1,1" та перерахувати сукупний коефіцієнт Км3 з 0,87238 на фактичний.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (вул. Уютна, 23, м. Полтава, Полтавська область, 36039; код ЄДРПОУ 39767930) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркетінвест" (вул. Ярмаркова, 35-а, м. Кременчук, Полтавська область, 39600; код ЄДРПОУ 21070134) судові витрати у розмірі 3200,00 грн (три тисячі двісті гривень).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Полтавський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено 27 лютого 2018 року.
Суддя О.О. Кукоба
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2018 |
Номер документу | 72434120 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
О.О. Кукоба
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні