Рішення
від 20.02.2018 по справі 821/115/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/115/18 13 год. 20 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

при секретарі: Дудар Е.І.,

за участю:

представників позивача - Ільницького Б.І., Шевченка І.Ю.,

представника відповідача - Бондар І.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області про скасування податкового повідомлення-рішення,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (далі - відповідач), в якому просить скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.12.2017 року № 0082761201.

Ухвалою від 19.01.2018 року у справі відкрито спрощене позовне провадження та призначено перше судове засідання на 20.02.2018 року о 10:00 год.

Представники позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю. Суду пояснили, що 21.12.2017 року за результатами камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН за жовтень 2017 року, винесено податкове повідомлення-рішення № 0082761201, яким до позивача застосовано штрафні санкції у сумі 1749,99 грн. за порушення термінів реєстрації податкових накладних. ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" не погоджується із таким рішенням відповідача та зазначає, що виконуючи вимоги ПК України Товариство 01.11.2017 року зареєструвало податкові накладні № 1, 2, 3 по зобов'язанням, які виникли 31.10.2017 року, помилково зазначивши дату складання податкової накладної 01.10.2017 року. Допущена при реєстрації податкових накладних помилка виправлена 15.11.2017 року шляхом реєстрації розрахунків коригування до таких податкових накладних, як таких, які складені без факту здійснення господарської операції та, реєстрацією своїх зобов'язань, які виникли в момент підписання актів виконаних робіт 31.10.2017 року згідно податкових накладних № 1, 2, 3 від 31.10.2017 року. Відповідно до податкового законодавства обсяги постачання товарів/послуг та сума ПДВ, вказані у податковій накладній, яка складена без факту здійснення господарської операції, не підлягають відображенню в податковій декларації з ПДВ. Відповідно, розрахунок коригування до податкової накладної, складений без факту здійснення господарської операції, відображенню в декларації не підлягає. За твердженнями позивача, у податковій декларації з ПДВ платником податку зазначаються дані про обсяги фактично здійснених операцій у відповідності з даними первинних документів і бухгалтерського обліку незалежно від того, складена чи зареєстрована в ЄРПН податкова накладна на такі операції. Тому обсяги постачання товарів/послуг та сума ПДВ, вказані у зайво складеній податковій накладній та/або розрахунку коригування, не підлягають відображенню в декларації. На підставі викладеного позивач зазначає, що висновки акту перевірки є протиправними, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню. Із вказаних підстав просить позов задовольнити.

Представник відповідача заперечив проти позову, мотивуючи тим, що перевіркою дотримання термінів реєстрації позивачем податкових накладних за жовтень 2017 року за результатами аналізу ІС "Архів електронної звітності" підсистема "Реєстр податкових накладних" встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, а саме: податкова накладна № 1 на суму ПДВ - 10833,33 грн., № 2 - 3333,33 грн., № 3 - 3333,33 грн., складені 01.10.2017 року, а зареєстровані в ЄРПН 01.11.2017 року, тобто з порушенням терміну реєстрації, передбачених п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України, на 1 день. На підставі виявленого правопорушення, за результатами проведеної перевірки, винесено податкове повідомлення-рішення, яким до "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" застосовано штрафні санкції у сумі 1749,99 грн. Відповідач вважає, що при винесені оскаржуваного податкового повідомлення - рішення діяв виключно в межах норм діючого законодавства, а отже відсутні підстави для скасування даного ППР. Просить відмовити у задоволені позову в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

01.12.2017 року головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ управлінням податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Херсонській області на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 розділу І та п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, ст. 76 розділу II ПК України проведено камеральну перевірку дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН товариством з обмеженою відповідальністю "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (36472354) за жовтень 2017 року.

У ході перевірки за результатом аналізу ІС "Архів електронної звітності" підсистеми "Реєстр податкових накладних" встановлене порушення ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" п. 201.10 ст. 201 ПК України - термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам ПДВ за жовтень 2017 року, складених за результатами здійснення господарських операцій з наступними контрагентами:

- з ТОВ "Херсонес", код ЄДРПОУ 14113558, податкова накладна від 01.10.2017 року № 1 на суму ПДВ 10833,33 грн. зареєстрована 01.11.2017 року, порушення терміну реєстрації - 1 день;

- з ТОВ "Херсонес", код ЄДРПОУ 14113558, податкова накладна від 01.10.2017 року № 2 на суму ПДВ 3333,33 грн. зареєстрована 01.11.2017 року, порушення терміну реєстрації - 1 день;

- з ПАТ "Херсонський Комбінат Хлібопродуктів", код ЄДРПОУ 952367, податкова накладна від 01.10.2017 року № 3 на суму ПДВ 3333,33 грн. зареєстрована 01.11.2017 року, порушення терміну реєстрації - 1 день.

Виявлене порушення зафіксоване в акті перевірки від 01.12.2017 року № 3143/21-22-12-01/36472354 (далі - Акт № 3143).

На підставі Акту № 3143 відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 21.12.2017 року № 0082761201, яким за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на загальну суму ПВД 17499,99 грн. до ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" застосовано штраф у розмірі 10 % від суми ПДВ, тобто - 1749,99 грн.

Надаючи оцінку законності прийняття відповідачем спірного ППР, суд вважає за необхідне врахувати наступні обставини та положення законодавства.

29.05.2015 року між ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Орендодавець) та ТОВ "Херсонес" (Орендар) укладено договір оренди комплексу № 26, предметом якого є передача на строк з 01.06.2015 року до 30.04.2018 року в оренду комплексу з приймання, зберігання та відвантаження рослинної олії, загальною площею 1096,6 кв. м. Розмір орендної плати - 65000,00 грн./місяць в т.ч. ПДВ.

На підставі договірних зобов'язань відповідно до рахунку від 01.10.2017 року №6472616, платник ТОВ "Херсонес" зобов'язується у термін до 03.11.2017 року здійснити розрахунок за послуги по оренді комплексу з приймання, зберігання та відвантаження олії рослинної за жовтень 2017 року на суму 65000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 10833,33 грн.

Відповідно до акту здачі-прийомки виконаних робіт від 31.10.2017 року № 265 на виконання договору оренди комплексу № 26 ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Виконавець) надав ТОВ "Херсонес" (Замовник) послуги по оренді комплексу з приймання, зберігання та відвантаження олії рослинної за жовтень 2017 року на суму 65000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 10833,33 грн.

За результатами вказаної господарської операції позивачем складено податкову накладну № 1 на загальну суму 65000,00 грн., в т.ч. сума ПДВ 10833,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця - послуги по оренді комплексу з приймання, зберігання та відвантаження олії рослинної за жовтень 2017 року Позивачем надано суду податкову накладну, складену 01.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 01.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 01.10.2017 року № 1 прийнята 01.11.2017 року в 11:02:45 год. за № 9227621136.

На підтвердження доводів про помилковість зазначення дати податкової накладної позивачем надано суду копію аналогічної податкової накладної № 1 на загальну суму 65000,00 грн., в т.ч. сума ПДВ 10833,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця - послуги по оренді комплексу з приймання, зберігання та відвантаження олії рослинної за жовтень 2017 року, складену 31.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 16.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 31.10.2017 року № 1 прийнята 15.11.2017 року в 14:04:23 год. за № 9241558550.

Дослідивши податкові накладні від 01.10.2017 року № 1 та від 31.10.2017 року № 1, суд приходить до висновку про їх тотожність.

29.05.2015 року між ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Орендодавець) та ТОВ "Херсонес" (Орендар) укладено договір № 27 оренди майна, предметом якого є передача на строк з 01.06.2015 року до 30.04.2018 року в оренду обладнання та майна, загальною вартістю 2060068,94 грн. Розмір орендної плати - 20000,00 грн./місяць в т.ч. ПДВ.

На підставі договірних зобов'язань відповідно до рахунку від 01.10.2017 року № 6472617, платник ТОВ "Херсонес" зобов'язується у термін до 03.11.2017 року здійснити розрахунок за послуги по оренді обладнання, приладів, інвентаря за жовтень 2017 року на суму 20000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 3333,33 грн.

Відповідно до акту здачі-прийомки виконаних робіт від 31.10.2017 року № 266 на виконання договору оренди комплексу № 27 ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Виконавець) надав ТОВ "Херсонес" (Замовник) послуги по оренді обладнання, приладів, інвентаря за жовтень 2017 року на суму 20000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 3333,33 грн.

За результатами вказаної господарської операції позивачем складено податкову накладну накладну № 2 на загальну суму 20000,00 грн, в т.ч. сума ПДВ 3333,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця-послуги по оренді обладнання, приладів, інвентаря за жовтень 2017 року. Позивачем надано суду податкову накладну, складену 01.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 01.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 01.10.2017 року № 2 прийнята 01.11.2017 року в 11:04:38 год за № 9227585763.

На підтвердження доводів про помилковість зазначення дати податкової накладної позивачем надано суду копію аналогічної податкової накладної № 2 на загальну суму 20000,00 грн, в т.ч. сума ПДВ 3333,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця - послуги по оренді обладнання, приладів, інвентаря за жовтень 2017 року, складену 31.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 16.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 31.10.2017 року № 2 прийнята 15.11.2017 року в 14:06:55 год за № 9241561284.

Дослідивши податкові накладні від 01.10.2017 року № 2 та від 31.10.2017 року № 2, суд приходить до висновку про їх тотожність.

01.04.2015 року між ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Орендодавець) та ПАО "Херсонський КХП" (Орендар) укладено договір оренди цілісного комплексу № 174, предметом якого є передача на строк до 01.12.2017 року в оренду цілісного комплексу - нежилі приміщення та окремо індивідуально визначене майно, загальною вартістю - 1934811,10 грн. Розмір орендної плати - 20000,00 грн./місяць в т.ч. ПДВ.

На підставі договірних зобов'язань відповідно до рахунку від 01.10.2017 року №6472618, платник ПрАТ "Херсонський комбінат хлібопродуктів" зобов'язується у термін до 03.11.2017 року здійснити розрахунок за послуги по оренді нежилих приміщень за жовтень 2017 року на суму 20000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 3333,33 грн.

Відповідно до акту здачі-прийомки виконаних робіт від 31.10.2017 року № 267 на виконання умов договору оренди комплексу № 174 ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (Виконавець) надав ПрАТ "Херсонський комбінат хлібопродуктів" (Замовник) послуги по оренді нежилих приміщень за жовтень 2017 року на суму 20000,00 грн. , в т.ч. ПДВ 3333,33 грн.

За результатами вказаної господарської операції складено податкову накладну № 3 на загальну суму 20000,00 грн, в т.ч. сума ПДВ 3333,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця - послуги по оренді нежилих приміщень за жовтень 2017 року. Позивачем надано суду податкову накладну, складену 01.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 01.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 01.10.2017 року № 3 прийнята 01.11.2017 року в 11:03:49 год. за № 9227617836.

На підтвердження доводів про помилковість зазначення дати податкової накладної позивачем надано суду копію аналогічної податкової накладної № 3 на загальну суму 20000,00 грн, в т.ч. сума ПДВ 3333,33 грн., за номенклатурою товарів/послуг продавця - послуги по оренді нежилих приміщень за жовтень 2017 року, складену 31.10.2017 року та копію квитанції № 1 від 16.11.2017 року, відповідно до якої податкова накладна від 31.10.2017 року № 3 прийнята 15.11.2017 року в 14:08:40 год. за № 9241568805.

Дослідивши податкові накладні від 01.10.2017 року № 3 та від 31.10.2017 року № 3, суд приходить до висновку про їх тотожність.

16.11.2017 року ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" до контролюючого органу подано податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2017 року, якою задекларовано податкові зобов'язання за операціями, що оподатковуються за основною ставкою на суму 87500,00 грн. та ПДВ на суму 17500,00 грн.

Позивач стверджує, що не порушував термінів реєстрації податкових накладних № № 1, 2, 3, оскільки фактичною датою їх складання є 31.10.2017 року, а датою реєстрації є 15.11.2017 року, оскільки саме 31.10.2017 року були підписані акти виконаних робіт, тобто цей день вважається днем здійснення господарської операції. 01.10.2017 року помилково вказано позивачем датою складання податкових накладних № № 1, 2, 3, оскільки 01.10.2017 року не відповілося жодних операцій, які були б підставою для їх складання.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі-ПК України).

Згідно із п. 201.10. ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 14.1.60 ст. 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно із п.п. "б" п. 201.1 ст. 201 ПК України дата складання податкової накладної належить до обов'язкових реквізитів податкової накладної.

Відповідно до положень абз. 14 п. 201.10 ст. 210 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відтак, помилкове заповнення дати податкової накладної попереднім числом та її реєстрація в ЄРПН фактично означає, що строк між датою складання і датою реєстрації в ЄРПН збільшується.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема, 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

За приписами п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: - дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; - дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Абзацом 1 п. 201.1 ст. 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно із п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Із аналізу наведених вище положень ПК України слідує, що штрафні (фінансові) санкції згідно п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України можуть бути застосовані лише у разі, якщо платник податків - продавець товарів/послуг був зобов'язаний згідно із вимогами Податкового кодексу скласти та зареєструвати податкову накладну, а саме - в зв'язку із постачанням товарів/послуг або надходження коштів від покупця як авансу.

Як встановлено судом, 01.10.2017 року жодна із подій, з якою ПК України пов'язує виникнення у позивача податкових зобов'язань та обов'язок складання податкових накладних між ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" та його контрагентами не відбулась. Натомість, роботи виконані/послуги надані 31.10.2017 року, що підтверджено актами здачі-прийомки виконаних робіт від 31.10.2017 року №№ 265, 266, 267.

Таким чином суд вважає, що у зв'язку з відсутністю господарських операцій 01.10.2017 року у позивача відсутній обов'язок складати та реєструвати податкові накладні за відносинами з ПАО "Херсонський КХП" та ТОВ "Херсонес", а тому, їх помилкове виписування не тягне за собою жодних наслідків, які передбачені п.120-1.1 ст.120-1 ПК України. Вказаний факт також підтверджується складеними 31.10.2017 року і зареєстрованими 15.11.2017 року правильними податковими накладними №№ 1, 2, 3 з аналогічними показниками щодо номенклатури, періоду та вартості послуг.

У свою чергу суд відмічає, що відповідач не надав суду доказів того, що 01.10.2017 року відбулась подія, як то постачання товарів/послуг або надходження коштів від покупця, за відносинами позивача з ПАО "Херсонський КХП" та ТОВ "Херсонес", що зобов'язувало позивача складати та реєструвати податкові накладні №№ 1, 2, 3.

Згідно із частиною 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач належними та допустимими доказами не довів правомірності винесеного ним податкового повідомлення-рішення про застосування до позивача штрафу у сумі 1749,99 грн., а відтак суд вважає обґрунтованими позовні вимоги ТОВ "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" та задовольняє позов у повному обсязі.

За правилами частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 194, 242- 246, 250, 255 КАС України, суд, -

вирішив :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.12.2017 року № 0082761201 про застосування до товариства з обмеженою відповідальністю "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" штрафу у сумі 1749,99 грн.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Дабл Ю Джейн Юкрейн. ЛТД" (код ЄДРПОУ 36472354) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1762,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (код ЄДРПОУ 39394259).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 26 лютого 2018 р.

Суддя Кисильова О.Й.

кат. 8.3.3

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2018
Оприлюднено27.02.2018
Номер документу72434596
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/115/18

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 21.09.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 16.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 11.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 11.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Рішення від 20.02.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кисильова О.Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні