Рішення
від 26.02.2018 по справі 607/15703/17
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26.02.2018 Справа №607/15703/17

26 лютого 2018 року м.Тернопіль

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області в складі:

головуючої судді Черніцької І.М.

за участю секретаря судового засідання Бойко І.І.

з участю представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Тернополі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам до Тернопільської міської ради про зобов'язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам звернулося в суд із адміністративним позовом до Тернопільської міської ради про зобов'язання вчинити дії, а саме, зобов'язати Тернопільську міську раду винести на розгляд сесії міської ради клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам (далі ТОВ Руна-Інкам ) про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення по вул.15 Квітня,2е в м.Тернополі.

В обґрунтування вимог позивач зазначає, що він є власником об'єкта незавершеного будівництва по вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернополі. Рішенням Тернопільської міської ради за № 7/11/31 від 19.08.2016 р. надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,1174 га за адресою вул. 15 Квітня, 2е TOB Руна-Інкам в оренду терміном на 10 років. На підставі даного рішення позивачем розроблено проект землеустрою щодо відведення ТОВ Руна-Інкам земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049, за адресою: м. Тернопіль, вул. 15 Квітня, 2е.

Розроблений проект землеустрою, відповідно до вимог ст. 186-1 Земельного кодексу України, без зауважень погоджено висновком № 34-1908-99.5-2088/0/34-16 від 12.10.2016 р. Відділу Держгеокадастру у м.Тернополі Тернопільської області та висновком № 1992/14 від 29.09.2016 р. Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради.

Новосформовану земельну ділянку зареєстровано в Державному земельному кадастрі, що підтверджується відповідним витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-6102839602016 від 11.11.2016 р.

29.09.2016 р. TOB Руна-Інкам через Відділ Центр надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради звернулося із заявою на ім'я міського голови з клопотанням затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га з визначеною метою.

Виконавчий комітет Тернопільської міської ради листом від 24.10.2016 року повідомив TOB Руна-Інкам , що підготовлено проект рішення міської ради Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га за адресою вул. 15 квітня, 2е TOB Руна-Інкам і направлено на відповідні погодження та розгляд сесії міської ради у встановленому порядку. Листом № 3588/01-Д від 09.11.2017 р. виконавчий комітет Тернопільської міської ради на інформаційний запит надав інформацію, що станом на даний час в судових інстанціях розглядається справа щодо визнання протиправним та скасування рішення міської ради від 19.08.2016 р. № 7/11/131, яким надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою, у зв'язку з чим питання внесення на розгляд сесії міської ради проекту рішення Про затвердження проекту землеустрою може бути розглянуто після вирішення справи по суті в судових інстанціях. Посилаючись на наведене та те, що така бездіяльність відповідача є протиправною, просив задовольнити позов.

Представник позивача ОСОБА_1 в судовому засіданні позов підтримав, зіславшись на доводи викладені у ньому.

Представник відповідача ОСОБА_2 проти позову заперечив, з підстав викладених у відзиві на позов.

Вказав, що дії Тернопільської міської ради є правомірними. Питання про затвердження проекту землеустрою не виносилось на розгляд сесії, оскільки ухвалою Тернопільського міськрайонного суду від 21 липня 2017 року забезпечено позов у адміністративній справі та заборонено уповноваженим особам Тернопільської міської ради вносити в порядок денний сесії міської ради питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою вул.15 квітня, 2е в м.Тернополі Товариству з обмеженою відповідальністю Руна Інкам в оренду на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення.

Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 25 вересня 2017 року забезпечено позов в адміністративній справі та зупинено дію оскаржуваного рішення Тернопільської міської ради та заборонено уповноваженим особам Тернопільської міської ради вносити в порядок денний сесії міської ради питання про затвердження проекту землеустрою спірної земельної ділянки.

Постановою Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 20 листопада 2017 року визнано протиправним та скасовано рішення Тернопільської міської ради №7/11/131 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки в оренду на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення визнано протиправними та скасовано.

Таким чином, вищенаведені судові рішення унеможливили дії Тернопільської міської ради щодо винесення на сесію питання про затвердження проекту землеустрою. Тернопільська міська рада не відмовила позивачу у вирішенні даного питання та не залишила його без розгляду. Дане питання буде вирішено після остаточного рішення суду у справі про оскарження рішення Тернопільської міської ради щодо надання позивачу дозволу на виготовлення проекту землеустрою.

Крім того, вказав, що позивачем пропущено строк звернення до суду, а тому просив позов залишити без розгляду.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам є власником об'єкта незавершеного будівництва по вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернополі, що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 56982488 від 08.04.2016 р.

Рішенням Тернопільської міської ради за № 7/11/31 від 19 серпня 2016 р. надано дозвіл позивачу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0,1174 га в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення за адресою вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернополі. Зобов'язано товариство з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам в шестимісячний термін подати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на розгляд міської ради.

На замовлення ТОВ Руна-Інкам , землевпорядною організацією ПП Тернопільський край розроблено проект землеустрою щодо відведення TOB Руна-Інкам земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049, за адресою: м. Тернопіль, вул. 15 Квітня, 2е, з визначеною рішенням Тернопільської міської ради метою.

Висновком за № 34-1908-99.5-2088/0/34-16 від 12.10.2016 р. наданим Відділом Держгеокадастру у м.Тернополі Тернопільської області та висновком за № 1992/14 від 29.09.2016 р. наданим Управління містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради, погоджено без зауважень розроблений проект землеустрою, відповідно до вимог ст. 186-1 Земельного кодексу України.

Земельну ділянку зареєстровано в Державному земельному кадастрі, що підтверджується відповідним витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-6102839602016 від 11.11.2016 р.

29.09.2016 року TOB Руна-Інкам через Відділ Центр надання адміністративних послуг Тернопільської міської ради звернулося із заявою на ім'я міського голови з клопотанням затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га з визначеною метою. До заяви було долучено: виписку з реєстру юридичних осіб; копію проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; графічну частину проекту землеустрою (викопіювання з чергового плану міста 1:2000, план земельної ділянки 1:500 з описом меж, на яких зазначено місце розташування та розмір земельної ділянки); письмову згоду землекористувача, засвідчену нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки); документ, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна (у разі наявності об'єкту нерухомого майна на земельній ділянці); висновок Управління містобудування, архітектури та кадастру про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; довідку про кількісні та якісні характеристики земельної ділянки, розподіл земель серед власників та землекористувачів; копію рішення про надання дозволу на складання проекту землеустрою; акт прийому-передачі межових знаків на зберігання.

Виконавчий комітет Тернопільської міської ради листом за № 2933/08 від 24.10.2016 р., повідомив ТОВ Руна-Інкам , що підготовлено проект рішення міської ради Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га за адресою вул. 15 квітня, 2е TOB Руна-Інкам , який направлено на відповідні погодження та розгляд сесії міської ради у встановленому порядку.

Згідно витягів з протоколу засідання постійної комісії міської ради з питань природокористування, приватизації, продажу та оренди землі за № 30.3 від 22.11.2016 року та протоколу засідання постійної комісії міської ради з питань містобудування за № 1.77 від 14.02.2017 року встановлено, що члени обох комісій одноголосно виступили за затвердження позивачу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га та надання її в оренду строком на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення.

03.11.2017 року Товариством з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам звернулось до Тернопільської міської ради із заявою про отримання інформації щодо вирішення питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки в оренду TOB Руна-Інкам .

Листом за № 3588/01-Д від 09.11.2017 р. виконавчий комітет Тернопільської міської ради повідомив позивача, що станом на даний час в судових інстанціях розглядається справа щодо визнання протиправним та скасування рішення міської ради від 19.08.2016 р. № 7/11/131 Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки, у зв'язку з чим питання внесення на розгляд сесії міської ради проекту рішення Про затвердження проекту землеустрою може бути розглянуто після вирішення справи по суті в судових інстанціях.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 січня 2018 року скасовано постанову Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 20 листопада 2017 року у справі №607/9038/17 та прийняти нову постанову. Відмовлено у позові ОСОБА_3 про визнання протиправним та скасування рішення Тернопільської міської ради від 19 серпня 2016 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою спірної земельної ділянки.

Судом встановлено, що ухвалою Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 15 листопада 2017 року відкрито провадження у адміністративній справі за позовом ТОВ Руна Інкам до Тернопільської міської ради про визнання бездіяльності протиправною що мала прояв у залишенні в установлений законом строк без розгляду клопотання ТОВ Руна Інкам про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий помер 6110100000:05:008:0049 та передачі в оренду.

В судовому засіданні сторони визнали, що рішенням Тернопільської міської ради від 09 лютого 2017 року позов ТОВ Руна-Інкам до Тернопільської міської ради задоволено. Визнано протиправною бездіяльність Тернопільської міської ради, що мала прояв у залишенні в установлений законом строк без розгляду клопотання ТОВ Руна Інкам про затвердження проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки.

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши та оцінивши зібрані по справі докази, вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення, виходячи із наступних підстав.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

На підставі вимог ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.

В силу вимог ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок комунальної власності здійснюється органом місцевого самоврядування, який приймає відповідне рішення на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення або формування нової земельної ділянки. У відповідності до частини другої цієї статі Кодексу особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

Положеннями частиною 6 ст. 123 Земельного кодексу України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування .

В порушення вищезазначених норм, Тернопільська міська рада не внесла проект рішення про затвердження проекту землеустрою до порядку денного сесії міської ради, відповідно не вирішила дане питання у двотижневий строк з моменту отримання відповідного клопотання.

Відповідно до вимог ч. 1, 2 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарних засіданнях після обговорення більшістю депутатів від загального складу" ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

В силу вимог ч. 1 ст. 1 Закону України Про адміністративні послуги адміністративна послуга - це результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків такої особи відповідно до закону.

Оперативність та своєчасність є одними із основоположних принципів державної політики в сфері надання адміністративних послуг згідно вимог п.5 ч.1 ст.4 Закону України Про адміністративні послуги .

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 10 Закону України Про адміністративні послуги граничний строк надання адміністративної послуги визначається законом.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 10 Закону України Про адміністративні послуги у разі надання адміністративної послуги суб'єктом надання адміністративних послуг, який діє на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у строк, визначений частиною першою або другою цієї статті, а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення у такий строк - на першому засіданні (слуханні) після закінчення цього строку.

Положеннями ч.14 ст.123 Земельного кодексу України встановлено, що відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

В силу вимог до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищенаведені вимоги закону та встановлені обставини справи, суд вважає, що позов слід задовольнити та зобов'язати Тернопільську міську раду винести на розгляд сесії міської ради клопотання ТОВ Руна-Інкам про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення по вул.15 Квітня,2е в м.Тернополі.

Суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що судові рішення про забезпечення позову від 21 липня 2017 року та від 25 вересня 2017 року унеможливлювали вирішення даного питання як безпідставні.

Встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивач звертався до відповідача із заявою про затвердження проекту землеустрою 29.09.2016 року, а ухвалу Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області про забезпечення позову було винесено лише 21.07.2017 року.

Крім того, постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 31 січня 2018 року, яка набрала законної сили в день її прийняття, скасовано постанову Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 20 листопада 2017 року про скасування рішення Тернопільської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою та прийнято нову постанову про відмову у задоволенні позову.

У період з 29 вересня 2016 року по 21 липня 2017 року та з 31 січня 2018 року по даний час відповідач клопотання позивача про затвердження проекту землеустрою не розглянув.

Суд не приймає до уваги твердження відповідача щодо пропуску позивачем строку звернення до суду, з огляду на наступне.

Згідно з вимогами ч. ч. 1, 2 ст.122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Встановлено, що позивач дізнався про порушення свого права та вирішення даного питання після винесення остаточного судового рішення у справі щодо оскарження рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою лише 09.11.2017 року, отримавши лист виконавчого комітету Тернопільської міської ради за №3588/01-Д. У листопаді та грудні 2017 року позивач подав позови про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії.

Враховуючи вищезазначені обставини справи та вимоги закону, суд, вважає, що позов підлягає до задоволення шляхом зобов'язання Тернопільську міську раду винести на розгляд сесії міської ради клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення по вул.15 Квітня,2е в м.Тернополі.

Крім того, відповідно до вимог ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодування або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне, стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у розмірі 1600 грн.

Керуючись ст.ст.2, 5, 20, 72-77, 139, 243-246, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства, ст. ст. 116, 122, 123, 124 Земельного кодексу України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам (бульвар С.Петлюри, 4/53 м.Тернопіль, код ЄДРПОУ - 40398204) до Тернопільської міської ради (вул.Листопадова,5 м.Тернопіль, код -34334305) про зобов'язання вчинити дії задовольнити.

Зобов'язати Тернопільську міську раду винести на розгляд сесії міської ради клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0938 га, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення по вул.15 Квітня,2е в м.Тернополі.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Тернопільської міської ради на користь товариства з обмеженою відповідальністю Руна-Інкам 1600 (одна тисяча шістсот) грн. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Львівського апеляційного адміністративного суду або через Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення складено 02 березня 2018 року.

Головуючий суддяОСОБА_4

СудТернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення26.02.2018
Оприлюднено04.03.2018
Номер документу72552876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —607/15703/17

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Постанова від 14.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Постанова від 23.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 26.02.2018

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Черніцька І. М.

Рішення від 26.02.2018

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Черніцька І. М.

Ухвала від 26.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 29.12.2017

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Черніцька І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні