Ухвала
від 27.02.2018 по справі 372/3384/17
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/3384/17

Провадження 2-а-10/18

ухвала

Іменем України

27 лютого 2018 року Обухівський районний суд Київської області в складі :

Головуючого судді Потабенко Л.В.,

при секретарі Падалці А.В.,

за участю представника ОСОБА_1,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в приміщенні Обухівського районного суду Київської області адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Григорівської сільської ради, третя особа ОСОБА_3 про скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернулася до суду з вказаним позовом, в якому просила визнати неправомірним та скасувати рішення п'ятнадцятої сесії сьомого скликання Григорівської сільської ради Обухівського району Київської області № 368.15.VII від 26.01.2017 року про затвердження проекту із землеустрою щодо передачі земельної ділянки у приватну власність ОСОБА_3, що розташована на території с. Григорівка Обухівського району Київської області, площею 0,50 га, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства.

Третьою особою ОСОБА_3 до суду подано клопотання про закриття провадження по справі у зв'язку з тим, що вона є власником спірної земельної ділянки в с. Григорівка Обухівського району Київської області, на підставі рішення відповідача № 368.15.VII від 26.01.2017 року, яке позивач просить визнати недійсним, а тому справа підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Представник позивача в судовому засіданні заперечила проти задоволення клопотання третьої особи та закриття провадження у справі.

Відповідач в судове засідання не з'явився, на адресу суду подав клопотання про розгляд справи у його відсутність.

Третя особа в судове засідання також не з'явилася.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши думку представника позивача, вважає, що клопотання третьої особи підлягає задоволенню, а провадження по справі закриттю, виходячи із наступних підстав.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб єктів владних повноважень.

Відповідно до ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із субєктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження; спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; спорах між субєктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; спорах, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; за зверненням субєкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому субєкту законом; спорах щодо правовідносин, повязаних з виборчим процесом чи процесом референдуму; спорах фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації; спорах щодо вилучення або примусового відчуження майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності; спорах щодо оскарження рішень атестаційних, конкурсних, медико-соціальних експертних комісій та інших подібних органів, рішення яких є обовязковими для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших осіб; спорах щодо формування складу державних органів, органів місцевого самоврядування, обрання, призначення, звільнення їх посадових осіб; спорах фізичних чи юридичних осіб щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності замовника у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", за винятком спорів, повязаних із укладенням договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, а також зміною, розірванням і виконанням договорів про закупівлю; спорах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів охорони державного кордону у справах про правопорушення, передбачені Законом України "Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень".

Відповідно до ч.1 ст.2 ст. ЦПК України завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Відповідно до ч.1 ст.19 ЦПК України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства також вимоги щодо реєстрації майна та майнових прав, інших реєстраційних дій, якщо такі вимоги є похідними від спору щодо такого майна або майнових прав, якщо цей спір підлягає розгляду в місцевому загальному суді і переданий на його розгляд з такими вимогами.

Відповідно до ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до ст. ст. 6, 13 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року, кожен має право на справедливий розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення, а також кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинено особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 4 листопада 1950 року (далі - Конвенція) кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Судом встановлено, що ОСОБА_3 є власником спірної земельної ділянки площею 0,5 га, з кадастровим номером 3223182001:01:029:0040, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, що знаходиться в с. Григорівка Обухівського району Київської області, на підставі рішення Григорівської сільської ради № 368.15.VII від 26.01.2017 року, що підтверджується копією витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

За викладених вище обставин суд дійшов висновку, що вимоги позивача щодо визнання неправомірним та скасування рішення п'ятнадцятої сесії сьомого скликання Григорівської сільської ради Обухівського району Київської області № 368.15.VII від 26.01.2017 року про затвердження проекту із землеустрою щодо передачі земельної ділянки у приватну власність ОСОБА_3, що розташована на території с. Григорівка Обухівського району Київської області, площею 0,50 га, з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, на підставі якого за ОСОБА_3 було зареєстровано право власності 22.02.2017 року, не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.

У відповідності до п.1 ч.1 ст.238 КАС України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Відповідно до ч.1 ст.239 КАС України якщо провадження у справі закривається з підстави, встановленої пунктом 1 частини першої статті 238 цього Кодексу, суд повинен розяснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд таких справ.

Враховуючи суб єктний склад сторін у справі, та на підставі зазначеного вище, суд роз яснює позивачу про право на звернення з даним позовом до відповідного місцевого загального суду в порядку, передбаченому чинним цивільно-процесуальним законодавством.

Керуючись ст.ст. 238 ч. 1 п. 1, 242,243 КАС України , суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання ОСОБА_3 про закриття провадження у справі, задовольнити.

Закрити провадження у адміністративній справі за позовом ОСОБА_2 до Григорівської сільської ради, третя особа ОСОБА_3 про скасування рішення.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Обухівський районний суд Київської області протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя:

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.02.2018
Оприлюднено06.03.2018
Номер документу72570564
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —372/3384/17

Постанова від 08.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 28.03.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Обухівський районний суд Київської області

Потабенко Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні