ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 березня 2018 року ЛуцькСправа № 803/63/18
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Ковальчука В.Д.,
при секретарі судового засідання Ткачук І.І.,
за участю представника позивача Іванової Т.В., Мельничук Л.М.,
представника відповідача Данелюк А.Я.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинь-преса друк" до Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради про визнання дій протиправними та відшкодування завданої шкоди,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волинь-преса друк" (далі - ТзОВ "Волинь-преса друк", позивач) звернулося з позовом до Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради (далі - Департамент муніципальної варти, відповідач) про визнання дій протиправними щодо демонтажу 17 липня 2017 року тимчасової споруди (кіоску), що знаходився за адресою: м. Луцьк, вул. Карпенка-Карого, 1а, та стягнення завданої шкоди в розмірі 98379,22 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 18 червня 2014 року виконавчим комітетом Луцької міської ради було прийнято рішення №353-3 "Про розміщення Товариством з обмеженою відповідальністю "Волинь-преса друк" тимчасової споруди на вул. Карпенка- Карого", відповідно до якого позивачу було погоджено розміщення стаціонарної тимчасової споруди (кіоск для реалізації квитків та преси) на вул. Карпенка-Карого (зупинка громадського транспорту біля ТЦ "Караван") на термін 2 роки.
02 листопада 2016 року виконавчим комітетом Луцької міської ради було винесено рішення №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а". Пунктом 1 цього рішення було зобов'язано ТзОВ "Волинь-преса друк" протягом 7 днів з дати ухвалення цього рішення демонтувати тимчасову споруду, що розташована без відповідних правовстановлюючих та дозвільних документів на вул. Карпенка-Карого, 1а (кіоск "Ситий тато") та відновити благоустрій території. Крім того, було доручено департаменту муніципальної поліції міської ради у разі невиконання п.1 рішення демонтувати тимчасову споруду в законом встановлений спосіб та метод.
Позивач вказує на те, що 17 липня 2017 року працівниками Департаменту муніципальної варти було проведено демонтаж торгового кіоску за згаданою адресою, однак демонтаж був проведений без дотримання пунктів 9.4.3, 9.4.4 Правил благоустрою міста Луцька, а саме: не було складено акту опису малої архітектурної форми; об'єкт після демонтажу не опечатувався; про проведення демонтажу ТзОВ "Волинь-преса друк" взагалі не було повідомлене; демонтаж проводився всупереч ухвалі Луцького міськрайонного суду Волинської області про забезпечення адміністративного позову по справі №161/14790/16-а, якою зупинено дію рішення виконавчого комітету Луцької міської ради №678-10 від 02.11.2016 року.
Позивач зазначає, що в результаті протиправних дій працівників відповідача щодо демонтажу торгового кіоску товариству було завдано матеріальної шкоди в розмірі вартості пошкодженого та втраченого товару, який знаходився у торговому кіоску на момент проведення демонтажу, вартості втраченого обладнання, а також вартості пошкоджень самого торгового кіоску. У зв'язку з цим такі дії відповідача позивач просить визнати протиправними та стягнути з Департаменту муніципальної варти на його користь завдану шкоду в розмірі 98379,22 грн.
У відзиві на позовну заяву відповідач не визнає позовних вимог та зазначає, що демонтаж спірного кіоску здійснено відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а", яке прийнято у відповідності до вимог чинного законодавства пункту 9.4.2 Правил благоустрою міста Луцька. Проект рішення виконавчого комітету Луцької міської ради "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а" погодили керівники виконавчих органів, а саме управління містобудування та архітектури, управління земельних ресурсів та юридичне управління Луцької міської ради.
Щодо завданої позивачу шкоди, то відповідач вказує на відсутність актів про пошкодження та псування товару, які не складалися. Крім того, Департаменту муніципальної варти не відомо чому директор ТзОВ "Волинь-преса друк" забрав лише частину товару, при можливості забрати весь товар у будь-який час. Також відповідач звертає увагу на те, що не є допустимими доказами на підтвердження зберігання товару в кіоску видаткові накладні, які надані позивачем, оскільки у цих накладних за наявності підпису неможливо ідентифікувати осіб, що відвантажили та отримали товар.
У зв'язку з вищенаведеним відповідач вважає, що ТзОВ "Волинь-преса друк" не було завдано матеріальної шкоди під час демонтажу кіоску, та враховуючи бездіяльність позивача щодо вжиття заходів щодо добровільного демонтажу кіоску, просить відмовити у задоволенні позову повністю.
В судовому засіданні представники позивача позов підтримали з підстав, викладених у позові, просила його задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнала з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, просила у його задоволенні відмовити повністю.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов не підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.
Судом встановлено, що 18 червня 2014 року виконавчим комітетом Луцької міської ради було прийнято рішення №353-3 "Про розміщення товариством з обмеженою відповідальністю "Волинь-преса друк" тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого", відповідно до якого позивачу було погоджено розміщення стаціонарної тимчасової споруди (кіоск для реалізації квитків та преси) на вул. Карпенка-Карого (зупинка громадського транспорту біля ТЦ "Караван") на термін 2 роки (а.с.22).
Управлінням містобудування та архітектури Луцької міської ради позивачу на даний об'єкт 13.03.2015 року був виданий паспорт прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, реєстраційний №167-б/н-15 (тс), терміном дії до 18 червня 2016 року (а.с.25-26).
Як слідує з листа Управлінням містобудування та архітектури Луцької міської ради від 10.08.2016 року вих. №20-19/483, 09.08.2016 року на засіданні робочої групи міської ради з погодження місця розташування та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста ТзОВ "Волинь-преса друк" відмовлено в продовженні дії паспорта прив'язки кіоску для реалізації квитків та преси на вул. Карпенка-Карого, 1а (а.с.72).
02 листопада 2016 року виконавчим комітетом Луцької міської ради було прийнято рішення №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а" (а.с.12). Пунктом 1 даного рішення було зобов'язано ТзОВ "Волинь-преса друк" протягом 7 днів з дати ухвалення цього рішення демонтувати тимчасову споруду, що розташована без відповідних правовстановлюючих та дозвільних документів на вул. Карпенка-Карого, 1а (кіоск "Ситий тато") та відновити благоустрій території. Відповідно до п.3 рішення було доручено департаменту муніципальної поліції міської ради у разі невиконання ТзОВ "Волинь-преса друк" п.1 цього рішення демонтувати тимчасову споруду в законом встановлений спосіб та метод. Крім того, відповідно до п.4 рішення відділу інформаційної роботи міської ради (ОСОБА_7.) доручено опублікувати рішення в газеті Луцький замок та на офіційному сайті Луцької міської ради.
З матеріалів справи слідує, що позивач не погодився з прийнятим рішенням від 02 листопада 2016 року №678-10 та оскаржив його до Луцького міськрайонного суду Волинської області, який ухвалою від 10 листопада 2016 року про забезпечення адміністративного позову вжив заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії цього рішення (а.с.13-14).
Однак, постановою Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30 березня 2017 року в задоволенні адміністративного позову ТзОВ "Волинь-преса друк" до виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання протиправним рішення виконавчого комітету відмовлено (а.с.76-77). Зазначена постанова цього суду набрала законної сили 22.06.2017 року на підставі ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 22 червня 2017 року, який апеляційну скаргу ТзОВ "Волинь-преса друк" залишив без задоволення, а постанову Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30 березня 2017 року у адміністративній справі №161/14790/16-а - без змін (а.с.74-75).
Судом встановлено, що на підставі прийнятого виконавчим комітетом Луцької міської ради рішення від 02.11.2016 року №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а" та у зв'язку з набранням 22 червня 2017 року рішенням суду законної сили Департамент муніципальної варти Луцької міської ради 17 липня 2017 року здійснив примусовий демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а, а саме кіоску "Ситий тато", оскільки останній не був демонтований ТзОВ "Волинь-преса друк" в добровільному порядку.
За результатами демонтажу відповідач склав протокол демонтажу №0015-17 від 17.07.2017 року (а.с.85-86).
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: зокрема, організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 29.07.2009 року №44/2 "Про Правила благоустрою міста Луцька" затверджено Правила благоустрою міста Луцька. Судом встановлено, що контроль за дотриманням таких правил покладений на відповідача, який відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 26.07.2017 року №29/10 "Про департамент муніципальної варти Луцької міської ради" був перейменований з 01.08.2017 року з департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради.
Розділом 9 Правил благоустрою міста Луцька визначено порядок розміщення та утримання малих архітектурних форм та тимчасових споруд. Пунктом 9.3.5 передбачено, що малі архітектурні форми та тимчасові споруди, які розміщені (встановлені або збудовані) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від проекту, вважаються самочинно розміщеними малими архітектурними формами, тимчасовими спорудами чи конструкціями, а використання земельної ділянки під ці споруди класифікується, як самовільне зайняття/захоплення землі. Вищезазначені об'єкти підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення. Якщо особа, що здійснила самовільне встановлення малих архітектурних форм та тимчасових споруд, не здійснила демонтаж у визначені приписом строки, демонтаж малих архітектурних форм та тимчасових споруд здійснюється в порядку, встановленому цими Правилами. Особа, яка здійснила або здійснює самочинне встановлення малих архітектурних форм та тимчасових споруд, не набуває права власності на них.
З матеріалів справи слідує, що відповідно до пункту 1 рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а" позивача було зобов'язано протягом 7 днів з дати ухвалення цього рішення демонтувати тимчасову споруду, що розташована без відповідних правовстановлюючих та дозвільних документів на вул. Карпенка-Карого, 1а (кіоск Ситий тато ), та відновити благоустрій території.
Однак, у вказаний строк позивач в добровільному порядку рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 не виконав та демонтаж кіоску не здійснив. Вказане рішення було вручене 04.11.2016 року продавцеві кіоску в присутності двох свідків, однак продавець відмовилася його підписувати, про що зазначено в рапорті інспектора департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради Шадловського М.М. від 24.11.2016 року (а.с.88).
ТзОВ "Волинь-преса друк" не погодилося з прийнятим рішенням та оскаржило його до Луцького міськрайонного суду, який ухвалою від 10 листопада 2016 року про забезпечення адміністративного позову заяву ТзОВ "Волинь-преса друк" вжив заходів забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії цього рішення, однак за результатами розгляду справи суд постановою від 30 березня 2017 року в задоволенні адміністративного позову ТзОВ "Волинь-преса друк" до виконавчого комітету Луцької міської ради про визнання протиправним рішення виконавчого комітету відмовив (а.с.76-77). Зазначена постанова суду набрала законної сили 22 червня 2017 року на підставі ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 22 червня 2017 року, який апеляційну скаргу ТзОВ "Волинь-преса друк" залишив без задоволення, а постанову суду Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30 березня 2017 року у адміністративній справі №161/14790/16-а - без змін (а.с.74-75).
Суд не бере до уваги посилання позивача на те, що дію рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 зупинено на підставі ухвали суду від 10 листопада 2016 року про забезпечення адміністративного позову, оскільки даний спір був вирішений судом, який відмовив у задоволенні позову позивачу, а тому такі заходи забезпечення адміністративного позову відповідно до ч.4 ст.118 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, чинній на дату прийняття судового рішення) зберігали чинність до набрання постановою суду законної сили.
Суд звертає увагу на те, що постанова Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30 березня 2017 року набрала чинності 22 червня 2017 року, однак рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 позивачем в добровільному порядку не було виконане, при цьому в позивача був достатній час для виконання цього рішення, а демонтаж кіоску в примусовому порядку відбувся майже через місяць, тобто 17.07.2017 року.
За таких обставин суд вважає, що керівництвом ТзОВ "Волинь-преса друк" не було вчинено жодних дій і усвідомлено проігноровано виконання рішення Луцької міської ради, при цьому про наслідки такого невиконання попереджено позивача в пункті 3 цього рішення.
Суд не бере до уваги твердження позивача про те, що відповідачем грубо було порушено встановлений порядок демонтажу торгового кіоску, оскільки не складалися акти його огляду. Пунктом 9.4 Правил благоустрою міста Луцька встановлено порядок демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд та конструкцій. Так, пунктом 9.4.1 цих Правил визначено, що демонтаж, перевезення, зберігання самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд та конструкцій, власники яких ухиляються від демонтажу (або власники яких не відомі), відновлення благоустрою на місці самовільного їх встановлення, здійснюється за кошти місцевого бюджету. Відшкодування завданих збитків здійснюється в установленому порядку.
Рішення про демонтаж самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій приймається виконавчими органами Луцької міської ради (9.4.2 Правил).
Відповідно до п.9.4.3 цих Правил демонтаж здійснюється в наступному порядку: при виявленні самовільно встановлених малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій, скликається комісія з представників департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради, Муніципальної поліції, міського відділу внутрішніх справ (за згодою), особи, яка здійснила самовільне встановлення малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій (у разі її присутності), для їх огляду, про що складається акт. Акт обов'язково повинен містити опис малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро - та водопостачання) та перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень.
З матеріалів справи слідує, що на виконання рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 відповідачем складався протокол демонтажу №0015-17 від 17.07.2017 року (а.с.85-86), в якому міститься опис тимчасової споруди по вул. Карпенка-Карого, 1а в місті Луцьку. В протоколі зазначено те, що тимчасова споруда торговий кіоск Ситий тато облицьований металопрофільними листами, коричневого кольору, три стінки якого складаються із скляної вітрини, наявні значні корозійні і деформаційні пошкодження, холодильник білого кольору в металевому каркасі. При цьому, в протоколі зазначено, що на момент демонтажу об'єкт не відкривався. Водночас до протоколу демонтажу додано фото в кількості 10 шт. За таких обставин суд вважає, що відповідачем було здійснено опис тимчасової споруди, а відсутність підпису представника позивача в протоколі не позбавляє його юридичної сили за наявності інших доказів (фото та відеофіксації). При цьому, назва такого документа не змінює факту проведення працівниками відповідача огляду тимчасової споруди.
Відповідно до п.9.4.4 Правил благоустрою міста Луцька після складання акта на демонтаж малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій, ці об'єкти опечатуються та перевозяться на майданчик тимчасового зберігання, де передаються відповідальній особі під розпис.
Суд звертає увагу на те, що в протоколі демонтажу №0015-17 від 17.07.2017 року зазначено, що наявне майно забрано на зберігання для збереження цілісності та схоронності на відповідний майданчик за адресою: Волинська область, Луцький район, село Княгининок, вул. Бригадний двір, 31. При цьому, об'єкту присвоєна пломба 0358776.
Крім того, в протоколі демонтажу №0015-17 від 17.07.2017 року та в рапорті старшого інспектора департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради Лелюка В.М. від 17 липня 2017 року зазначені особливості демонтажу, з яких слідує, що о 08:40 прибула директор ТзОВ "Волинь-преса друк" Мельничук Л.М. на вул. Карпенка-Карого, 1а та перешкоджала проводити демонтаж кіоску, однак кіоск було демонтовано та о 11:20 дану тимчасову споруду передано на базу зберігання та опломбовано.
З матеріалів справи слідує, що Мельничук Л.М. подала до директора департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради від 17 липня 2017 року заяву, в якій просила повернути об'єкт демонтажу, а саме кіоск, морозильні камери (2 шт.), холодильне устаткування, кеги (а.с.95).
Пунктом 9.4.5 Правил благоустрою міста Луцька передбачено, що демонтовані малі архітектурні форми, тимчасові споруди чи конструкції видаються власнику, або його представнику після оплати ним збитків, понесених під час проведення демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання малих архітектурних форм, тимчасових споруд чи конструкцій, відновлення порушеного благоустрою.
На підставі поданої Мельничук Л.М. заяви від 17 липня 2017 року директор ТзОВ "Волинь-преса друк" забрала частину речей з демонтованого кіоску (продукти харчування), про що власноручно написала в розписці від 17 липня 2017 року (а.с.97), при цьому суд звертає увагу на те, що в останньої була можливість забрати іншу частину речей, окрім демонтованого кіоску, який відповідно до п.9.4.5 Правил благоустрою міста Луцька повертається власнику після оплати ним збитків, понесених під час проведення демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання малих архітектурних форм. У зв'язку з цим суд не бере до уваги твердження позивача про те, що продукти харчування зіпсувалися з вини відповідача.
Також частину речей директор ТзОВ "Волинь-преса друк" Мельничук Л.М. забрала з кіоску 23.08.2017 року на підставі поданої заяви, про що свідчить розписка Мельничук Л.М. від 23.08.2017 року (а.с.99).
Суд не бере до уваги твердження позивача про те, що після демонтажу та зберігання торгового кіоску було виявлено директором ТзОВ "Волинь-преса друк" відсутність обладнання, оскільки працівниками відповідача під час демонтажу та зберігання торговий кіоск не відкривався та був опломбований, про що свідчить протокол демонтажу №0015-17 від 17.07.2017 року, фотографії до протоколу (а.с.91, 94, 101, 118) та присутність навісного замка позивача. Крім того, зазначений навісний замок відкривався тільки директором ТзОВ "Волинь-преса друк" Мельничук Л.М., після чого кіоск був опломбований працівниками відповідача, про що також свідчить відеозапис відповідача (а.с.121).
Також суд не бере до уваги твердження позивача про наявність завданої відповідачем шкоди вартості обладнання, оскільки відповідно до протоколу прийняття заяви про вчинення кримінального правопорушення від 21 грудня 2017 року (а.с.137-138), яку подала Мельничук Л.М., судом не встановлено, що така матеріальна шкода внаслідок крадіжки обладнання через пошкодження вікна в торговому кіоску вчинена з вини відповідача.
Як слідує з листа відповідача від 02.02.2018 року №27-24/147 (а.с.120) позивачу на підставі звернення, після сплати рахунку за проведений демонтаж, 20.12.2017 року, було надано доступ до території тимчасового зберігання у с. Княгининок для повернення об'єкту демонтажу. Проте, позивачем цього не було здійснено.
Відповідно до ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Приписами ч.1, 2 статті 1166 Цивільного кодексу України передбачено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а, а саме кіоску "Ситий тато", що належить ТзОВ "Волинь-преса друк", було здійснено відповідачем у відповідності до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.11.2016 року №678-10 "Про демонтаж тимчасової споруди на вул. Карпенка-Карого, 1а", яке в судовому порядку було залишено в силі, при цьому позивач таке рішення в добровільному порядку не виконав, тому суд вважає, що дії Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради щодо демонтажу 17 липня 2017 року цієї тимчасової споруди (кіоску) є правомірними, а відтак відмовляє в задоволенні позову повністю.
Керуючись статтями 243, 245, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Правил благоустрою міста Луцька, затверджених рішенням Луцької міської ради від 29.07.2009 року №44/2, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинь-преса друк" (43000, Волинська область, місто Луцьк, проспект Молоді, будинок 8/3, квартира 802Б, ідентифікаційний код 35213698) до Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 17, ідентифікаційний код 39985748) про визнання дій протиправними та відшкодування завданої шкоди відмовити повністю.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" цього Кодексу. Апеляційна скарга може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду.
Повне рішення суду буде складено 12 березня 2018 року.
Суддя В.Д. Ковальчук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2018 |
Оприлюднено | 13.03.2018 |
Номер документу | 72645256 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Улицький Василь Зіновійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні