Рішення
від 15.03.2018 по справі 815/6788/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6788/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 березня 2018 року о 10 год. 50 хв. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Юхтенко Л.Р.,

за участю секретаря судового засідання - Закуріної А.М.,

за участю

від позивача - ОСОБА_1- за довіреністю

від відповідача - ОСОБА_2 - за наказом

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за позовною заявою Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А) про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж), електроприладів, пристроїв, обладнання та установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у Акті перевірки №170 від 27.11.2017р., -

ВСТАНОВИВ:

До суду 22 грудня 2017 року надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А), в якому позивач просив застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж), електроприладів, пристроїв, обладнання та установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в Акті перевірки №170 від 27.11.2017р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час проведення перевірки Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області виявлено порушення законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити реальну загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Враховуючи не усунення відповідачем виявлених в ході проведення перевірки порушень, існують підстави застосування заходів реагування, гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а в разі їх настання - неминучого заподіяння шкоди здоров'ю або життю людей.

Ухвалою суду від 27 грудня 2017 р. відкрито спрощене позовне провадження у справі №815/6788/17 та відповідачу запропоновано протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.

До суду 22 січня 2018 року (вхід. №1622/18) від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти задоволення позову заперечував, зазначивши, що відповідно акту перевірки №170 від 17.11.2017 року відповідачем усунуті порушення, викладені в пунктах 4-6,11-12,14-15,17-18,20,23,25 акту. Стосовно не усунення порушень, викладених у пунктах 1,7,9,13,16,21,22 відповідач зазначив, що без допомоги та фінансування органів місцевої влади усунення вказаних порушень неможливо, та для виділення додаткових асигнувань на усунення недоліків відповідачем надіслані відповідні запити до органів місцевого самоврядування, копії яких приєднані до матеріалів справи. Таким чином, відповідач вважає, що ним усунуті порушення, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою суду від 22 січня 2018 року задоволено клопотання представників сторін про зупинення провадження у справі №815/6788/17 для надання їм часу для примирення та зупинено провадження до 05 березня 2018 року.

На відкритому судовому засіданні, призначеному на 05 березня 2018 року, представники сторін повідомили суду, що примирення не досягнуто.

Тому, на відкритому судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити повністю, посилаючись на те, що 23 січня 2018 року інспекторами ГУ ДСНС України в Одеській області була проведена позапланова перевірка щодо додержання Виноградарською загальноосвітньою школою I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної перевірки та було встановлено, що відповідачем не усунуті в повному обсязі порушення, які були зафіксовані в акті перевірки № 170 від 21.11.2017 року, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, а тому продовжує існувати загроза життю та здоров'ю людей (перш за все, дітей), що приводить до неможливості її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Представник відповідача на відкритому судовому засіданні проти задоволення позову заперечував з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, зокрема, посилаючись на те, що відповідно акту перевірки №170 від 27.11.2017 року усунені деякі порушення, однак порушення викладені у пунктах 1,2,4,6,8,9-15 відповідач не може самостійно усунути без виділення додаткових асигнувань, про що повідомлено органи місцевого самоврядування, на підтвердження чого суду надані докази, а саме: листи вих. №142 від 04.12.2017 року; вих. №2 від 04.01.2018 року;вих. №08 від 17.01.2018р.; вих. №14 від 01.02.2018р.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.

Виноградарська загальноосвітня школа I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області знаходиться за адресою: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А.

Згідно з наказом №24 від 25 січня 1980 року директором Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області призначено ОСОБА_2 (а.с.30).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності № 877-V " від 05.04.2007 року (надалі Закон № 877-V).

Частиною четвертою статті 4 Закону України № 877-V передбачено, що вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності встановлюється виключно законами.

Згідно з частиною п'ятою статті 4 Закону України № 877-V у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Частиною сьомою статті 7 цього Закону України передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Відповідно до пункту 1 Указу Президента України №20/2013 від 16 січня 2013 року Про деякі питання Державної служби з надзвичайних ситуацій Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр). ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з п. п. 57 п. 4 цього Положення ДСНС України, відповідно до покладених до неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення i територій вiд надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

Наказом Державної служби з надзвичайних ситуацій затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області № 507 21.09.2017р., відповідно до якого управління здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Частина перша статті 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу.

Відповідно до частин першої та другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як визначено згідно з частинами першою та другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Статтею 1 Закону України № 877-V дано визначення поняття державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 цього Закону встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України N 643-р від 20 вересня 2017 року Деякі питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки погодитися з пропозицією Міністерства внутрішніх справ щодо проведення Державною службою з надзвичайних ситуацій у жовтні - грудні 2017 р. позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням, будинках для людей похилого віку та інвалідів, закладах відпочинку та оздоровлення державної та комунальної форми власності, а також приватної форми власності - у разі письмового звернення суб'єктів господарювання. Обласним та Київській міській державним адміністраціям: за участю органів місцевого самоврядування сприяти проведенню перевірок; разом з Державною службою з надзвичайних ситуацій забезпечити проведення роз'яснювальної роботи щодо дотримання вимог техногенної та пожежної безпеки.

Суд встановив, що у період 21.11.2017 року по 27.11.2017 року відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, розпорядження Кабінету Міністрів України N 643-р від 20 вересня 2017 року, наказу ГУ ДНС України в Одеській області №387 від 28.09.2017 року Про здійснення позапланової перевірки на підставі посвідчення про проведення перевірки №173 від 21.11.2017 року (а.с.11) головним інспектором відділу нагляду (контролю) за ОВО ЦЗД ГУ ДСНС України в Одеській області лейтенантом служби цивільного захисту ОСОБА_3 в присутності директора Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області ОСОБА_2, яка розташована за адресою: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А здійснено позапланову перевірку, під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За наслідками перевірки складений акт №170 від 27.11.2017 року, відповідно до якого встановлені порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України №252/26697 від 05.03.2015 року та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки (а.с.12-16). Порушення, визначені в пунктах 1,2,4,6,8,9-23 цього акту є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Суд встановив, що підтверджено матеріалами справи, що жодних зауважень щодо встановлених порушень в акті перевірки відповідачем не зазначено.

Відповідно до ч. 1 ст. 69 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у межах своїх повноважень видають відповідно приписи, розпорядження чи постанови.

На відкритому судовому засіданні представник позивача зазначив, що наслідками перевірки на директора Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області ОСОБА_2 за виявлені позаплановою перевіркою порушення, відповідно до ст. 175 КпАП 21.11.2017 року складений протокол №003408, яким директора притягнуто до адміністративної відповідальності за постановою про накладення адміністративного стягнення №003480 (а.с.17-18).

Суд встановив та підтверджено матеріалами справи, що постанова про накладення адміністративного стягнення отримана та виконана посадовою особою (а.с.18).

Також суд встановив, що відповідач частково усунув порушення, викладені в акті перевірки № 170, що не заперечується позивачем та підтверджено актом №4 від 23.01.2018 року, який був складений за результатами проведення позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, відповідно до висновків якого встановлено, що залишаються невиконаними пункти 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12, 13,14,15.

Проаналізувавши зміст акту № 170 від 21.11.2017 року та акту № 4 від 23.01.2018 року, з урахуванням того, що підставою для звернення до суду з цим позовом були виявлені порушення, які зазначені у пунктах акту № 170: 1,2,4,6,8,9-23 цього акту, які є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей, суд дійшов висновку, що досі не усунуті порушення по пунктам в акті № 170 пункти 1,2,4,6,8, 9-15.

Не усунення порушень, викладених у пунктах 1,2,4,6,8,9-15 акту перевірки №170 від 27.11.2017 року, створює реальну загрозу життю та здоров'ю учнів, викладачів, співробітників та обслуговуючого персоналу, тому подальша робота/ проведення занять у Виноградарській загальноосвітній школі I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області, яка розташована за адресою: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А. є небезпечною.

Суд вважає, що при подальшому недотриманні вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки цивільного захисту Виноградарською загальноосвітньою школою I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області, гостро постає питання вірогідного виникнення пожежі чи надзвичайної ситуації, а у випадку їх фактичного настання - неминучого заподіяння шкоди здоров'ю та життю людей.

Вжиття відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду є законним, має легітимну мету в загальних інтересах суспільства, та вжиті заходи є пропорційні, зокрема з дотриманням необхідного балансу між несприятливими наслідками, які можуть настати для прав, свобод та інтересів людей, перш за все, дітей і цілями, на досягнення яких вони спрямовані.

Частиною 1 статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 3 зазначеної статті Кодексу докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, виходячи з того, що обставини, які стали підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування не перестали існувати та не усунуті в повному обсязі, суд вважає, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню шляхом застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж), електроприладів, пристроїв, обладнання та установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у пунктах 1,2,4,6,8,9-15 Акту перевірки №170 від 27.11.2017р.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,293,295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А) про вжиття заходів реагування у вигляді з повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж), електроприладів, пристроїв, обладнання та установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у Акті перевірки №170 від 27.11.2017р, - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Виноградарської загальноосвітньої школи I-III ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25038021, місцезнаходження: 67472, Одеська обл., Роздільнянський район, с. Виноргадар, вул., Центральна, 207-А) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, території, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж), електроприладів, пристроїв, обладнання та установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у пунктах 1,2,4,6,8,9-15 Акту перевірки №170 від 27.11.2017р.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295,297, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч.1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 15 березня 2018 року.

Суддя Л.Р. Юхтенко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.03.2018
Оприлюднено16.03.2018
Номер документу72732804
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6788/17

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 14.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 19.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Яковлєв О.В.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 20.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Рішення від 15.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Рішення від 05.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні