Рішення
від 14.03.2018 по справі 826/15827/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 14 березня 2018 року                      № 826/15827/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді      Добрянської Я.І., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу   за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м.Києві до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №240 Дарницького району міста Києва про застосування заходів реагування , ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві з позовом до Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 240 Дарницького району міста Києва з позовом в якому просило суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 240 Дарницького району міста Києва до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення. В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатами перевірки додержання (виконання) відповідачем вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки про які зазначено в акті від 20.11.2017 №230, складеного за наслідками вказаної перевірки, виявлено порушення, що є підставою для звернення з вказаними позовними вимоги про застосування заходів реагування. Відповідачем подано відзив на адміністративний позов в якому зазначає, що позовні вимоги є необґрунтованими, на виконання припису від 21.11.2017р. № 225 відповідачем було вжито заходів на усунення порушень, проте позивач не дочекавшись встановленого у приписі строку звернувся до суду. Розглянувши подані позивачем документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне. Дарницьким районним управлінням Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у м. Києві на підставі наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві від 29.09.2017р.  № 337 "Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки" та посвідчення  на проведення перевірки від 01.11.2017р. № 227 проведено позапланову перевірку стану техногенної і пожежної безпеки ДНЗ № 240 ідентифікаційний код ЄДРПОУ 24092366 за адресою: м. Київ, вул. Тростянецька, 8 - Г. За результатом проведеної перевірки складено акт щодо додержання суб'єктом господарювання  вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки приміщень  ДНЗ (ясла-садок) № 240 Дарницького району м. Києва в якому зазначені виявлені порушення, зокрема 32 порушення. В подальшому, 21.11.2017р. Дарницьким районним управлінням Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у м. Києві  винесено припис № 225 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної  та пожежної безпеки в якому з метою усунення виявлених під час перевірки порушень щодо додержання (виконання) у сфері (цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки) відповідно до статей КЦЗ України, пунктів Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій вимагалося від відповідача вжити заходів на усунення виявлених порушень, зокрема: 1.Провести розрахунки допустимого струмового навантаження електричних мереж (не надано відповідних копій матеріалів). 2.З'єднання, відгалуження та окінцювання жил електропроводів у приміщеннях закладу (підвальні, щитова), окремих кабінетах виконати за допомогою зварювання, паяння або затискачів. 3.На дверях приміщень різного призначення розмістити вказівники категорій приміщень щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки. 4.Захист будівель та споруд закладу забезпечити установками від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів. 5.Приміщення закладу обладнати автоматичною системою пожежної сигналізації з виводом сигналу від приймально- контрольного приладу на пульт централізованого пожежного спостерігання. 6.Демонтувати на перепадах висот шляхів евакуації виконані пороги більше ніж 0,05 метри (виходи на зовні, запасні виходи з груп). 7.Заборонити зберігання складуємої продукції навалом (в загагальних коридорах). 8.Заборонити замикання на навісні замки, що важко відчиняються зсередини, зовнішні евакуаційні двері закладу. 9.Надати результати перевірки (протоколи) лінолеуму в приміщеннях загального коридору закладу (та на матеріал, котрим оздоблюється по всьому периметру стіни закладу). 10.Заборонити улаштування та експлуатацію тимчасових електромереж в приміщеннях закладу, окремі службові кабінети, тимчасове приміщення мобільного типу. 11.Двері електрощитової кімнати закладу (вентиляційної) виконати з межею вогнестійкості не менше 30 хвилин (ЕI - 30) та сертифікатом відповідності системи УкрСЕПРО. 12.Демонтувати електричні вимикачі в приміщеннях підвалу встановлені на горючій основі без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити електроприладу на 1 см з кожного боку. 13.Відгалужувальні та з'єднувальні коробки приміщеннях підвалу закрити кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів. 14.Забезпечити безперешкодний доступ до пожежних кранів, який захаращений предметами (горючими матеріалами, будівельними інструментами, тощо). 15.З працівниками закладу провести додаткові протипожежні інструктажі під особистий підпис в спеціальному журналі. 16.В приміщеннях закладу (всі службові кабінети, кухня, підсобні приміщення, групи, мобільна споруда для тимчасового проживання) на видних місцях вивісити інструкції про заходи пожежної безпеки та таблички з вказанням осіб, відповідальних за протипожежний стан, та таблички із зазначенням телефону для виклику пожежної служби. 17.Приміщення закладу обладнати системою оповіщення про пожежу. 18.Пожежні рукави, котрі є в наявності в шафах кран - комплектів повинні пройти не рідше одного разу на шість місяців розгортання та згортання наново. 19.Всі пожежні кран - комплекти виконати у вбудованих шафах пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання. 20.Звільнити шляхи евакуації захаращені матеріальними цінностями, будівельними матеріалами, меблями, холодильником (допускається зберігання матеріалів та інвентарю в загальних коридорах, виходи назовні заблоковані з боку вулиці). 21.Двері, котрі ведуть з закладу на зовні, а також груп 2-го поверху забезпечити відчинення походу евакуації. 22.Евакуаційні виходи позначити світловими покажчиками «ВИХІД» білого кольору на зеленому фоні, підключеними до джерела живлення аварійною (евакуаційного) освітлення. 23.Двері приміщень закладу, що відчиняються в загальні коридори, перенавісити з урахуванням їх відчинення таким чином, щоб не перешкоджали вільній евакуації та не зменшували нормативну ширину. 24.В закладі створену добровільну пожежну дружину, її членів (дружини, команди) застрахувати від нещасних випадків в страховій компанії. 25.Заборонити куріння на території закладу (співробітниками, котрі утеплюють заклад біля мобільного пункту тимчасового проживання). 26.Заборонити влаштування й експлуатацію побутових, електронагрівальних, приладів в приміщеннях (службові приміщення робітників, в групах). 27.В приміщенні електрощитової встановити вуглекислотні вогнегасники. 28.Територію закладу звільнити від горючих відходів (дерев'яні побутові, будівельні відходи, сміття, тощо). 29.Комунікаційні отвори в протипожежних перешкодах підвальних приміщень зашпарувати наглухо негорючим матеріалом, який забезпечує межу вогнестійкості та димогазонепроникнення, що вимагається будівельними нормами для цих перешкод. 30.Провести випробування зовнішнього протипожежного водопостачання на тиск та витрату води пожежних гідрантів. 31.Заборонити зняття з дверей, котрі ведуть до сходових клітин, пристроїв для само зачинення. 32.Внутрішні пожежні кран - комплекти (№ 3) укомплектувати згідно норм належності, пожежним рукавом з однаковим з ним діаметром та пожежним стволом, важелем для полегшення відкривання вентиля, кнопкою дистанційного пуску насосів (за наявності таких насосів). 33.За наявності людей в приміщеннях двері евакуаційних виходів замикати лише на внутрішні запори, які відкриваються з середини без ключа. 34.Під час проведення новорічних та різдвяних свят: ялинка повинна встановлюватися на стійкій основі; за відсутності в приміщенні електричного освітлення або його відключення святкування новорічної ялинки повинно проводитися тільки протягом світлового дня; ялинку не слід встановлювати в проходах, біля виходів, на шляхах евакуації: гірлянди та інші прикраси, які підключаються до електромережі, промислового виробництва застосовуються за умови наявності паспорта або сертифіката відповідності: підключення гірлянд до мережі повинно виконуватися тільки за допомогою штепсельних з'єднань: у разі виявлення несправності в ілюмінації вона повинна бути терміново вимкнена; забороняється застосовувати для прикрашання ялинки свічки. 35.На доповнення до схематичного плану евакуації відповідно розробленій та затвердженій інструкції, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, не рідше одного разу на півроку проводити практичні тренування всіх задіяних працівників. 36.Територію об'єкту систематично очищати від сміття, тари, опалого листя, котрі необхідно регулярно видаляти (вивозити) у спеціально відведені місця. 37.У приміщеннях пов'язаних з перебуванням дітей, килими паласи. килимові доріжки за інше покриття підлоги повинні бути прикріплені до підлоги. 38.Не допускати розміщення, зберігання бензину, гасу та інших ЛЗР та ГР, балонів з киснем та іншими газами. 39.Не допускати використання електроплиток, кип'ятильників, електрочайників, прасок, за винятком спеціально обладнаних приміщень. 40.Не допускати захаращення горищ, технічних поверхів й приміщення (вентиляційні камери, електрощитові) сторонніми предметами. 41.Не допускати складування горючих матеріалів на відстані менше 1 м від електроустаткування та під електрощитами. 42.Не допускати використання несправних електророзеток. 43.Не допускати експлуатацію проводу з пошкодженою ізоляцією. 44.З'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів виконувати за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів. 45.Не допускати передачу в орендне використання приміщень  без наявних у орендаря поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Як вбачається з припису, строк виконання виявлених порушень встановлено 05.12.2017р., а також щодо деяких порушень "з моменту отримання припису - постійно (на момент проведення заходів)".   Позивач, не отримавши доказів усунення усіх зазначених у приписі порушень та вважаючи порушення такими, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей звернувся до суду. Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного. Згідно з ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища. Відповідно до ч. 1, 4 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю). В силу вимог ч. 7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу. Згідно зі ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. З системного аналізу вищенаведених правових норм вбачається, що Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві, як територіальний орган Державної служби України з надзвичайних ситуацій, уповноважений здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки. Приписами ч. 1, 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом. У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом. Згідно зі ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають. Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. Аналогічні положення викладено в ч. 5 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», згідно з якими виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Разом з тим, згідно зі ст. 69 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у межах своїх повноважень видають відповідно приписи, розпорядження чи постанови, зокрема, з питань пожежної безпеки у разі, поміж іншого, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, та з питань техногенної безпеки. Таким чином, ст.ст. 69 та 70 Кодексу цивільного захисту України передбачені різні санкції за порушення вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами. При цьому, з аналізу вищенаведеного вбачається, що застосування заходів реагування можливо у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. Так, у відповідності до п. 26 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, небезпечним чинником є складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров'ю людини. Як вбачається зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів, застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень, є заходом, направленим на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей. Суд звертає увагу сторін, що поняття «загроза життю та/або здоров'ю людини» є оціночним поняттям, який лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері. Суд зазначає, що у відзиві на адміністративний позов відповідач зазначає, що після отримання припису відповідачем були проведені відповідні заходи по їх усуненню. На підтвердження усунення порушень до суду надано копії таких документів: лист направлений до Дарницького районного управління Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у м. Києві від 08.12.2017р. № 112 в якому зазначає про усунені порушення, технічний звіт № 1550, свідоцтво  про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, протокол вимірювання опру розтікання на заземлювачі та перевірки стану контактів і наявності з'єднання між заземлювачами та заземленими елементами електроустаткування та обладнання, протокол перевірки стану ізоляції електроустаткування, протокол перевірки повного опору петлі фаза-нуль, лист клопотання від 28.11.2017р. № 109, лист до депутата КМР від 13.12.2017р. № 114, сертифікат відповідності серія ДІ № 003368, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.12.2006р. № 05.03.02-03/61406, журнал реєстрації інфструктажів з пожежної безпеки по дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) № 240, акт № 3 від 30.10.2017р., наказ від 18.12.2017р. № 249 Про накладення дисциплінарного стягнення, видаткова накладна № РН-0000339 від 05.12.2017р. та фотоматеріали. Також, в матеріалах справи наявне клопотання відповідача від 06.02.2018р. № 122 направлене до начальника управління освіти Дарницької районної державної адміністрації  в якому відповідач просить надати допомогу в придбанні протипожежного обладнання та інвентарю. Як зазначає відповідач у листі направленому до Дарницького районного управління Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у м. Києві від 08.12.2017р. № 112 невиконаними лишаються лише такі порушення: "4.Захист будівель та споруд закладу забезпечити установками від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів. 5.Приміщення закладу обладнати автоматичною системою пожежної сигналізації з виводом сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт централізованого пожежного спостерігання. 10.Заборонити улаштування та експлуатацію тимчасових електромереж в приміщеннях закладу, окремі службові кабінети, тимчасове приміщення мобільного типу. 11.Двері електрощитової кімнати закладу (вентиляційної) виконати з межею вогнестійкості не менше 30 хвилин (ЕI - 30) та сертифікатом відповідності системи УкрСЕПРО. 19.Всі пожежні кран - комплекти виконати у вбудованих шафах пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання. 28.Територію закладу звільнити від горючих відходів (дерев'яні побутові, будівельні відходи, сміття, тощо). - зазначено що сміття вивозиться поступово. 30.Провести випробування зовнішнього протипожежного водопостачання на тиск та витрату води пожежних гідрантів." 01.03.2018р. до суду надійшли додаткові пояснення відповідача по усуненню порушень зазначених у приписі. Зокрема, зазначається про ряд порушень, які були усунені в термін до 28.02.2018р. Судом встановлено, що серед не усунутих порушень зазначених в приписі, зі слів відповідача, залишаються: "4.Захист будівель та споруд закладу забезпечити установками від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів. 5.Приміщення закладу обладнати автоматичною системою пожежної сигналізації з виводом сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт централізованого пожежного спостерігання. 11.Двері електрощитової кімнати закладу (вентиляційної) виконати з межею вогнестійкості не менше 30 хвилин (ЕI - 30) та сертифікатом відповідності системи УкрСЕПРО. 19.Всі пожежні кран - комплекти виконати у вбудованих шафах пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання. 30.Провести випробування зовнішнього протипожежного водопостачання на тиск та витрату води пожежних гідрантів." З огляду на вищевикладене, суд зазначає, що заходи проведені відповідачем не свідчать про повне усунення порушень зазначених в приписі. Відсутність коштів на придбання протипожежного обладнання та інвентарю не може бути враховано судом, оскільки вимоги припису у повному обсязі лишилися невиконаними. Відтак, враховуючи, що на час розгляду справи судом відповідачем не надано суду доказів усунення порушень, вказаних в приписі, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 240 Дарницького району міста Києва до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення. У силу ч.1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Беручи до уваги викладене, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі. Керуючись ст.ст. 77, 246, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ВИРІШИВ: 1. Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м.Києві задовольнити. 2. Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 240 Дарницького району міста Києва до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення. Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.     Суддя                                                                                                Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.03.2018
Оприлюднено20.03.2018
Номер документу72739645
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15827/17

Постанова від 22.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Рішення від 14.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні