Рішення
від 12.03.2018 по справі 809/1857/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" березня 2018 р. справа № 809/1857/17

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Грицюка П.П.,

при секретарі Ткачук І.М.,

за участю: позивача - ОСОБА_1,

представника позивача - ОСОБА_2,

представників відповідачів - ОСОБА_3, ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ліквідаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Ліквідаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання до вчинення дій.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.01.2018 року дану позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків (а.с. 15-18).

У зазначений строк позивач недоліки усунув, а тому ухвалою суду від 11.01.2018 року відкрито провадження у дані справі та зазначено що її розгляд здійснюватиметься за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін (а.с. 1-2).

20.02.2018 року позивачем подано заяву про зміну позовних вимог, згідно якої уточнено вимоги та зазначені норматовно правові акти, якими регулюються спірні правовідносини (а.с. 50-53).

Позовні вимоги мотивовані тим, що Ліквідаційною комісією Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області безпідставно, всупереч вимогам ст. 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб", відмовлено у видачі довідки з врахуванням посадового окладу збільшеного відповідно до Постанови КМУ № 1036 Про внесення змін до постанови КМУ від 07.11.2007 року № 1294 та зазначенням додаткових видів грошового забезпечення, таких, як надбавка за інформаційно-аналітичне забезпечення та оперативно-розшукову діяльність (50%), надбавка за виконання особливо-важливих завдань (100%), доплата за оперативну роботу (30%), надбавка за роботу з таємним документами (15%), місячна премія станом на 01.01.2017 року. Крім того, позивач стверджує, що дії Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області щодо відмови в проведені перерахунку та виплаті пенсії відповідно виданої довідки Ліквідаційною комісією управління Державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області з усіх видів грошового забезпечення включених в довідку є протиправними.

Позивач та представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з підстав, викладених у позовній заяві. Також, в судовому засіданні позивач пояснив, що неодноразово звертався до відповідачів з проханням виготовити та видати йому довідку про розмір грошового забезпечення та здійснити перерахунок пенсії з 01.01.2017 року, однак листами відповідачів йому було відмовлено в цьому. Просив позов задовольнити.

Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області скористалося правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 24.01.2018 року. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи (а.с. 41-44). Просив суд в задоволенні позову відмовити, оскільки вважає, що при призначенні та перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідачем не порушено процедуру призначення згідно з чинним законодавством і для перегляду її розміру на даний час немає законних підстав.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив, в обґрунтування своєї правової позиції зазначив, що у відповідача були відсутні правові підстави для здійснення перерахунку та виплати пенсії ОСОБА_1 Зазначив, що станом на 01.03.2018 року набрала чинності постанова КМУ від 21.02.2018 року № 103, а тому з метою забезпечення своєчасного проведення перерахунку пенсії з 01.01.2018 року Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України направлено списки осіб, пенсії яких підлягають перерахунку за формою встановленою додатком 1 до Порядку № 45. Серед осіб, які вказані в списках для видачі довідок про розмір грошового забезпечення є ОСОБА_1 Просив в задоволенні позову відмовити повністю.

Ліквідаційна комісія Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області скористалася правом на подання відзиву на позовну заяву, який поданий суду 09.02.2018 року. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечив з підстав, наведених у відзиві, який міститься в матеріалах справи (а.с. 53-54). У відзиві зазначено, що Порядком № 45 для видачі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії встановлено процедуру дотримання якої є обов'язковим для органу, що видає довідку. До Ліквідаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області списків осіб, яким потрібно видати довідку про розмір грошового забезпечення не надходили, а тому підстав для її видачі не було.

Представник відповідача в судовому засіданні суду пояснила, що ліквідаційна комісія листом від 22.12.2017 року надала позивачу відповідь на звернення, в якому повідомила, що відповідно до постанови КМУ від 28.12.2016 року № 1036 розмір посадового окладу першого заступника начальника управляння за 2 групою, до якої належать відповідні посади управлінь ДПтС 2800,00 грн. Відповідно до вказаної постанови, належні позивачу суми грошового забезпечення станом на січень місяць 2017 року становили: посадовий оклад - 2800,00 грн; - оклад за спеціальним званням - 135,00 грн; - надбавка за вислугу років (30 %) - 880,50 грн. Також, пояснила, що їй не відомо чим керувався позивач вказуючи розмір додаткових видів грошового забезпечення у своєму позові, оскільки згідно постанови № 1036 збільшено було тільки розмір грошового забезпечення. Просила в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення представника позивача, представників відповідачів, дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до витягу з наказу по особовому складу від 01.10.2010 року № 110 о/с полковника внутрішньої служби ОСОБА_1, першого заступника начальника управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Івано-Франківській області, звільнено в запас (а.с. 80).

ОСОБА_1 з 28.09.2010 року, як колишньому працівнику управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Івано-Франківській області, призначена та виплачується пенсія за вислугою років, відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" від 09 квітня 1992 року № 2262-XII, що підтверджено протоколом за пенсійною справою позивача (а.с.84).

08.06.2017 року Державна пенітенціарна служба України листом № 4/4-1215-Тл/2-17 надала інформацію на запит щодо надання довідки про грошове забезпечення станом на 01.01.2017 року для проведення перерахунку пенсії. Повідомила, що відповідно до листів Пенсійного фонду України та Міністерства соціальної політики України порядок проведення перерахунку пенсії пенсіонерам Державної кримінально - виконавчої служби України у зв'язку з набранням чинності постановою кабінету Міністрів України від 28.12.2016 року № 1036 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294 відсутній. З огляду на викладене, питання щодо видачі довідки про грошове забезпечення для проведення перерахунку пенсій буде вирішене після визначення КМУ умов, порядку і розмірів перерахунку пенсій, про що ОСОБА_1 повідомлялось листом ДПтС України від 17.05.2017 № 4/4-1041-Тл/2-17 (а.с. 13).

22.12.2017 року Управління Державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області листом № 1/2-506 повідомило, що відповідно до Додатку 21 Постанови КМУ від 28.12.2016 року № 1036 Про внесення змін до постанови КМУ від 07.11.2007 року №294 розмір посадового окладу першого заступника начальника управління поза групою становить 2950,00 грн, за першою групою - 2900,00 грн, за другою групою, до якої належить відповідні посади управлінь ДПтС - 2800,00 грн. Відповідно до вказаної постанови, належні Вам основні види грошового забезпечення станом на січень 2017 року становили: - посадовий оклад - 2800,00 грн; - оклад за спеціальним званням - 135,00грн; - надбавка за вислугу років (30%) - 880,50 грн (а.с. 12).

В свою чергу Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області 27.12.2017 року надало відповідь на звернення позивача щодо перерахунку пенсії у зв'язку із прийняттям постанови КМУ від 28.12.2016 року № 1036. Пояснило, що у головного управління Фонду в області на даний час відсутні законні підстави та повноваження щодо перерахунку пенсії у зв'язку із прийняттям постанови КМУ від 30.08.2017 року № 704, оскільки головне управління Пенсійного фонду в області на даний час в межах своїх повноважень з 01.01.2007 року здійснює функції призначення та перерахунку пенсії військовослужбовців та деяких інших категорій громадян на підставі поданих документів уповноваженими структурними підрозділами. При цьому із заявою для перерахунку пенсії позивачу звертатись не потрібно, оскільки пенсійне забезпечення колишніх військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ проводиться відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб . Водночас, Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій від 03.10.2017 року № 2148-VIII передбачено подання Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України законопроекту стосовно перерахунку пенсій військовослужбовців пенсіонерів інших силових структур. Перерахунок та виплата перерахованих пенсій буде забезпечено після прийнятих відповідних змін у законодавчі акти щодо порядку проведення перерахунку пенсій без особистого звернення пенсіонера (а.с. 14).

Не погоджуючись із наданими відповідями, позивач звернувся до суду, з метою захисту свого порушеного права.

Надаючи правову оцінку публічно-правовим відносинам, суд виходить із наступного.

Закон України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.

Згідно статті 1 зазначеного Закону особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом при наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.

Відповідно до ст. 63 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб .

Відповідно до п. 1 зазначеного порядку перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом (далі - особи), або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Згідно з п. 2 зазначеного порядку на підставі зазначеного в пункті 1 цього Порядку рішення Кабінету Міністрів України Міноборони, МВС, Мінінфраструктури, СБУ, Служба зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Адміністрація Держспецзв'язку, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, ДСНС (далі - державні органи) повідомляють у п'ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям.

Пенсійний фонд України повідомляє у п'ятиденний строк з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі (далі - головні управління Пенсійного фонду України) про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку (далі - списки).

Головні управління Пенсійного фонду України складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки за формою згідно із додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

Пунктом 3 зазначеного Порядку встановлено, що на підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно із додатком 2 (далі - довідка) та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком.

07 листопада 2007 року Кабінетом Міністрів України було винесено постанову № 1294 Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб .

28 грудня 2015 року Кабінетом Міністрів України було винесено постанову № 1036 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. №1294 , якою затверджено, у тому числі схему посадових окладів осіб начальницького складу апаратів управлінь (відділів) Державної пенітенціарної служби в Автономній Республіці Крим, областях, м.Києві та Київській області.

Суд враховує, що на момент звернення позивача до відповідача із заявою про надання довідки для перерахунку пенсії, порядок перерахунку пенсій особам, які звільнені з ДПтС України не врегульований, разом з цим звертає увагу на те, що Законом України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб встановлено, що перерахунок пенсії здійснюється у порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи, що Кабінетом Міністрів України, не вжито заходів на реалізацію вищенаведеної норми, виходячи із приписів частини першої статті 58 Конституції України, відповідно до якої закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, та статті 22, згідно з якою закріплені Конституцією України права і свободи не є вичерпними, гарантуються і не можуть бути скасовані, суд вважає, що позивач має право на отримання довідки для перерахунку пенсії у зв'язку із прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 28 грудня 2016 року № 1036 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. №1294 .

При цьому, форма довідки про розмір грошового забезпечення на підставі, якої здійснюється перерахунок пенсії визначена Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб".

Таким чином, слід зазначити, що лист від 22.12.2017 року № 1/2-506 не є документом на підставі якого проводиться перерахунок пенсії, довідка встановленого зразка ліквідаційною комісією Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області позивачу не видавалась.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що оскільки відповідач не надав суду достатніх беззаперечних доказів на обґрунтування правомірності своїх дій щодо відмови позивачу у наданні довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії в контексті практики Верховного Суду України щодо недопущення звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод та Європейського суду з прав людини, який визначив, що відсутність нормативно-правового акта, який би визначив розмір виплати, на яку розраховує заявник, є невиправданим втручанням.

Так, відповідно до правової позиції Європейського суду з прав людини, викладеної у рішенні від 27.05.2013 року по справі Суханов та Ільченко проти України першим і найголовнішим правилом статті 1 Першого протоколу є те, що будь-яке втручання державних органів у право на мирне володіння майном має бути законним і повинно переслідувати легітимну мету в інтересах суспільства . Будь-яке втручання також повинно бути пропорційним по відношенню до переслідуваної мети. Іншими словами, має бути забезпечено справедливий баланс між загальними інтересами суспільства та обов'язком захисту основоположних прав конкретної особи. Необхідного балансу не буде досягнуто, якщо на відповідну особу або осіб буде покладено особистий та надмірний тягар. Більш того, Європейський Суд вказав, що Кабінет Міністрів України мав визначити розмір надбавки до пенсії, однак, жодного рішення з цього приводу прийнято не було. Таким чином, у даному випадку відмова держави здійснити певні дії становила втручання в права заявників, передбачені ст.1 Першого протоколу, так як заявники мали законне сподівання на перерахунок пенсії.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позивач має право на отримання довідки для перерахунку пенсії у зв'язку із прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 28 грудня 2016 року № 1036 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 року №1294 .

З приводу визначеного позивачем в адміністративному позові переліку додаткових видів грошового забезпечення з зазначенням відсотків, які підлягають застосуванню та визначають їх розмір, встановлено, що розмір цих надбавок визначений позивачем самостійно. Дані обставини ним не заперечуються. При цьому, суд констатує, що відсотковий розмір даних надбавок не відповідає даним грошового атестату позивача від 15.10.2010 року (а.с. 91-92).

Встановлено, що на виконання постанови КМУ від 21.02.2018 року № 103, з метою забезпечення своєчасного проведення перерахунку пенсії з 01.01.2018 року Західним міжрегіональним управлінням з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України направлено списки осіб, пенсії яких підлягають перерахунку за формою встановленою додатком 1 до Порядку № 45. Серед осіб, які вказані в списках для видачі довідок про розмір грошового забезпечення є ОСОБА_1 (а.с. 82,83).

З даного приводу суд зазначає, що норми постанови КМУ від 21.02.2018 року № 103 регулюють спірні правовідносини тільки з 01.01.2018 року. В даній адміністративній справі предметом розгляду є оскарження дій Ліквідаційної комісії управління Державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області щодо відмови у наданні ОСОБА_1 довідки про розмір грошового забезпечення, з врахуванням змін у грошовому забезпеченні та з зазначенням додаткових видів грошового забезпечення станом на 01.01.2017 року, для перерахунку пенсії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1036 та постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

При цьому, згідно з п. 4 Порядку № 45 перерахунок пенсії здійснюється на момент виникнення такого права і проводиться у строки, передбачені частинами другою і третьою статті 51 Закону.

Згідно з ч. 2 ст. 51 Закону перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії.

01.01.2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України №1036 від 28.12.2016 року Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1294 від 07.11.2007 року "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", якою внесено зміни щодо встановлення посадових окладів для осіб рядового і начальницького складу міжрегіональних управлінь з питань виконання покарань та пробацій Міністерства юстиції України, установ виконання покарань та Державної кримінально-виконавчої служби.

Таким чином, саме з 01.01.2017 року у позивача виникло право на отримання довідки про розмір грошового забезпечення.

При цьому, суд констатує, що право позивача на перерахунок пенсії виник саме у зв'язку з прийняттям постанови № 1036, а не постанови № 988, як стверджує позивач, оскільки постановою № 988 установлено з чого складається грошове забезпечення поліцейських.

Вирішуючи позовну вимогу позивача про визнання протиправними дії ГУ ПФУ у Івано-Франківській області та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії, суд виходить з наступного.

Обов'язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб'єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване у звичайних законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджувальне порушення було обґрунтованим.

При цьому, суд звертає увагу на те, що права позивача в частині перерахунку йому пенсії на час розгляду даної справи не порушені, оскільки перерахунок пенсії не проведено у зв'язку з відсутністю належної довідки ліквідаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області, а суд не може під час прийняття рішення вирішувати питання щодо правовідносин, які можливо будуть мати місце в майбутньому.

За таких обставин, з метою недопущення звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод позивача, суд вважає за можливе задовольнити позовні вимоги, пред'явлені до Ліквідаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області. Разом з тим, вимоги позивача, пред'явлені до головного управління Пенсійного фонду України про визнання неправомірними дій та зобов'язання здійснення перерахунку пенсії є передчасними, в яких позивачу слід відмовити, а позов задовольнити частково.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням рішення суду шляхом зобов'язання відповідача подати в установлений судом термін звіт про виконання судового рішення, суд зазначає наступне.

Частиною 1 статті 382 КАС України встановлено, що суд, який ухвалив рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. Таким чином, вказаною статтею КАС України встановлено право, а не обов'язок суду, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, зобов'язати суб'єкта владних повноважень, проти якого ухвалено рішення, подати у встановлений судом строк звіт про його виконання.

Проаналізувавши обставини справи, суд не вбачає достатніх підстав для встановлення судового контролю за виконанням судового рішення по вказаній адміністративній справі.

Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову не майнового характеру у розмірі 2560,00 грн., що підтверджується квитанціями № 221.4.1/9684447 від 27.12.2017 року, № 14821737 від 09.01.2018 року, № 29014476, № 29014455 від 10.01.2018 року.

При цьому, судом з чотирьох заявлених позовних вимог не майнового характеру задоволено дві, а тому сплачений ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 1280,00 грн підлягає стягненню на користь позивача з Державного бюджету України.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Ліквідаційної комісії управління Державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області щодо відмови у наданні ОСОБА_1 довідки про розмір грошового забезпечення, з врахуванням змін у грошовому забезпеченні та з зазначенням додаткових видів грошового забезпечення станом на 01.01.2017 року, для перерахунку пенсії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1036 та постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

Зобов'язати Ліквідаційну комісію управління Державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області виготовити та направити ОСОБА_1 та до Головного управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідку про розмір грошового забезпечення, з врахуванням змін у грошовому забезпеченні та з зазначенням додаткових видів грошового забезпечення станом на 01.01.2017 року, для перерахунку пенсії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1036 та постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) 1280 (тисячу двісті вісімдесят) гривень 00 копійок на відшкодування понесених судових витрат по сплаті судового збору.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

ОСОБА_1: (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1), АДРЕСА_1, 77503 ;

Ліквідаційна комісія Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області: (код ЄДРПОУ 08563607), вул. Коновальця, 70, м. Івано-Франківськ, 76018.

Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області: (код ЄДРПОУ 20551088), вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018.

Суддя /підпис/ ОСОБА_5

Рішення складене в повному обсязі 16 березня 2018 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2018
Оприлюднено18.03.2018
Номер документу72769394
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1857/17

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 19.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 17.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні