РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
20 березня 2018 року м. Рівне №817/1976/17 Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Романчук В.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: представник Башинський О.А, відповідача: представник не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області доРівненської центральної районної лікарні застосування заходів реагування, В С Т А Н О В И В:
Ухвалою від 20.12.2017 відкрито провадження у справі №817/1976/17 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області до Рівненської центральної районної лікарні щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Рівненської центральної районної лікарні до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки шляхом опечатування вхідних дверей будівлі та відключення від системи електрозабезпечення. Цією ухвалою відповідачу було встановлено строк для подання відзиву на позов тривалістю 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі та призначено підготовче засідання у справі на 23.01.2018.
Відповідач участі представника у підготовчому засіданні, про яке повідомлявся своєчасно і у встановленому порядку, не забезпечив. Відзиву на позов суду і позивачу не надіслав.
За результатами підготовчого засідання судом 23.01.2018 постановлено ухвалу, якою розгляд справи по суті призначено у відкритому судовому засіданні на 20.02.2018 о 12:00 год. Цією ухвалою суд витребував у відповідача докази вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень, зафіксованих актом позивача №129 від 23.11.2017 та письмові пояснення з цього приводу; визнав участь в судовому засіданні відповідача обов'язковою та попередив відповідача, що до нього можуть бути застосовані заходи процесуального примусу, визначені статтями 147, 149 Кодексу адміністративного судочинства України.
Копія ухвали разом з повісткою надіслана відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення 25.01.2018 і отримана адресатом 26.01.2018.
В судове засідання 20.02.2018 відповідач участі представника не забезпечив, доказів щодо вжиття ним заходів, спрямованих на усунення порушень, як і письмових пояснень, суду не надав.
Ухвалою суду від 20.02.2018 в судовому засіданні оголошено перерву до 20.03.2018; проінформовано Відділ охорони здоров'я Рівненської райдержадміністрації про те, що на розгляді в суді перебуває справа №817/1976/17 і сторона відповідача ігнорує виклики в судові засідання та не подає витребовувані судом докази; повторно витребувано у відповідача докази вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень, зафіксованих актом позивача №129 від 23.11.2017 та письмові пояснення з цього приводу; визнано участь в судовому засіданні відповідача обов'язковою.
В судове засідання 20.03.2018 відповідач участі представника не забезпечив, доказів щодо вжиття ним заходів, спрямованих на усунення порушень, як і письмових пояснень, суду не надав.
З огляду на те, що предметом позову є застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель Рівненської центральної районної лікарні до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки шляхом опечатування вхідних дверей будівлі та відключення від системи електрозабезпечення, суд дійшов висновку, що рішення в даній справі може вплинути, зокрема, на права та інтереси органів, в підпорядкуванні яких перебуває відповідач.
Так, згідно Статуту Комунального закладу "Рівненська центральна районна лікарня" ( http://www.rv.gov.ua/sitenew/rivnensk/ua/publication/content/21706.htm ), лікарня створена на підставі наказу Рівненського обласного управління охорони здоров'я №357 від 31.12.1975 і є спільною власністю територіальних громад Рівненського району. Власником закладу є Рівненська районна рада Рівненської області. Власник, Рівненська районна рада Рівненської області, рішенням №67 від 10.11.2006 делегувала функцію з управління майном лікарні Рівненській районній державній адміністрації, яка здійснює управління медичною галуззю району через відділ охорони здоров'я Рівненської районної державної адміністрації у встановленому законодавством порядку. Будівлі, споруди, приміщення, обладнання та інше майно, що перебуває на балансі лікарні, є комунальною власністю та закріплюється за нею на праві оперативного управління.
В свою чергу, відповідно до Положення про відділ охорони здоров'я райдержадміністрації ( http://www.rv.gov.ua/sitenew/rivnensk/ua/publication/content/6955.htm ) Відділ охорони здоров'я райдержадміністрації є структурним підрозділом райдерж-адміністрації, що утворюється головою райдержадміністрації, підзвітний та підконтрольний голові райдержадміністрації та управлінню охорони здоров'я Рівненської облдержадміністрації. Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації державної політики в сфері охорони здоров'я в Рівненському районі; координація діяльності закладів охорони здоров'я незалежно від форми власності та підпорядкування, пов'язаної з наданням лікувально - профілактичної допомоги населенню району. Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює, зокрема, фінансування закладів охорони здоров'я, які утримуються за рахунок коштів районного бюджету, контролює ефективне використання ними фінансових та трудових, інших матеріальних ресурсів та вживає заходів до збереження мережі закладів охорони здоров'я розробляє прогнози їх розвитку, враховує їх під час розроблення проектів програми соціально - економічного розвитку району.
Відповідно до Положення про управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації ( http://www.rv.gov.ua/sitenew/main/ua/publication/content/4951 ) Управління входить до складу Рівненської обласної державної адміністрації, підпорядковується її голові та підзвітне і підконтрольне Міністерству охорони здоров'я України. Управління відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання, зокрема, як: забезпечення координації та аналіз діяльності закладів охорони здоров'я області та вжиття заходів до збереження мережі закладів охорони здоров'я області.
За правилами частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. А за правилами частини п'ятої цієї статті про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов'язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Позаяк у випадку задоволення позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області до Рівненської центральної районної лікарні, будуть застосовані такі заходів реагування, як повне зупинення експлуатації будівель Рівненської центральної районної лікарні шляхом опечатування вхідних дверей будівлі та відключення від системи електрозабезпечення, суд приходить до висновку, що рішення у справі №817/1976/17 вплине на права і обов'язки таких юридичних осіб публічного права, як: Відділу охорони здоров'я Рівненської районної державної адміністрації та Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації.
За правилами частини другої статті 223 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо спір, розгляд якого по суті розпочато, не може бути вирішено в даному судовому засіданні, судом може бути оголошено перерву в межах встановлених цим Кодексом строків розгляду справи, тривалість якої визначається відповідно до обставин, що її викликали, з наступною вказівкою про це в рішенні або ухвалі.
З огляду на ситуацію, що склалася, суд прийшов до висновку про необхідність оголошення перерви в судовому засіданні для залучення у справу третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
Керуючись статтями 49, 223, частиною другою статті 241, статтями 256, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В :
Залучити до участі в справу №817/1976/17 в якості третіх осіб без самостійних вимог на стороні відповідача: Відділ охорони здоров'я Рівненської районної державної адміністрації (33001, м.Рівне, вул.Дніпровська,4) та Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації (33028, м. Рівне, вул. 16 Липня, 38).
В судовому засіданні оголосити перерву до 06 квітня 2018 року до 11:00 години.
Розгляд справи провести в залі судових засідань Рівненського окружного адміністративного суду (33018, м. Рівне, вул. 16 Липня 87).
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.
Ухвала окремо не оскаржується. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Друзенко Н.В.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2018 |
Оприлюднено | 21.03.2018 |
Номер документу | 72827710 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Друзенко Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні