У Х В А Л А
про повернення апеляційної скарги
Справа № 802/2079/17-а
20 березня 2018 року
м. Вінниця
Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
судді-доповідача: ОСОБА_1
суддів: Драчук Т. О. Полотнянка Ю.П.
перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 30 січня 2018 року у справі за адміністративним позовом міського комунального підприємства "Аварійно-диспетчерська служба" до Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області про визнання протиправними та скасування наказу та податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В :
відповідно до постанови Вінницького окружного адміністративного суду від 30 січня 2018 року адміністративний позов задоволено частково.
Не погоджуючись із судовим рішенням, відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.
Встановивши невідповідність апеляційної скарги вимогам статті 296 КАС України, Вінницьким апеляційним адміністративним судом відповідно до ухвали від 05 березня 2018 року залишено апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області без руху. При цьому особі, яка подала апеляційну скаргу, запропоновано в строк протягом 5 днів з моменту отримання ухвали виконати вимоги даної ухвали та усунути виявлені недоліки апеляційної скарги шляхом надання доказів сплати судового збору або доказів на підтвердження звільнення від такої сплати.
16 березня 2018 року на адресу суду надійшло клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області про відстрочення сплати судового збору.
Розглянувши вказане клопотання, колегія суддів вважає за необхідне відмовити у його задоволенні з огляду на наступні обставини.
Відповідно до статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI "Про судовий збір" від 05 лютого 2016 року № 2 судам роз'яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення чи звільнення від сплати судового збору.
До того ж, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Отже, відсутність бюджетного фінансування не є підставою для звільнення скаржника від законодавчо встановленого обов'язку зі сплати судового збору.
Крім того, виключення органів державної влади з числа суб'єктів, що звільняються від сплати судового збору мало на меті дисциплінувати їх у відносинах із судами та унеможливити зловживання ними своїми процесуальними правами, зокрема, у випадках безпідставного звернення до судів та безвідповідального оскарження судових рішень з огляду на саму лише безкоштовність звернення до суду, про що зазначено у пояснювальній записці до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору".
Апелянт отримав ухвалу про залишення апеляційної скарги без руху 12 березня 2018 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Станом на 20 березня 2018 року апелянтом не виконані вимоги ухвали від 05 березня 2018 року.
Таким чином, колегія суддів вважає за необхідне повернути апеляційну скаргу.
Згідно з частиною 2 статті 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, у відповідності до яких апеляційна скарга підлягає поверненню скаржнику.
Керуючись ст.ст.169, 296, 298, 325, 328, 329 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
1. відмовити у задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області про відстрочення сплати судового збору.
2. Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області повернути особі, яка її подала.
3. Копію ухвали про повернення апеляційної скарги разом з апеляційною скаргою та доданими до скарги матеріалами надіслати скаржнику.
4. Копію ухвали про повернення апеляційної скарги надіслати учасникам справи.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Суддя-доповідач ОСОБА_1 Судді ОСОБА_2 ОСОБА_3
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2018 |
Оприлюднено | 21.03.2018 |
Номер документу | 72831871 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Загороднюк А.Г.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні