Ухвала
від 26.03.2018 по справі 817/659/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

26 березня 2018 року м. Рівне №817/659/18

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Зозулі Д.П. розглянувши у письмовому провадженні клопотання представника позивача про проведення розгляду справи з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання у адміністративній справі за позовом

ОСОБА_1 доЗдолбунівської районної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинення певних дій,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Здолбунівської районної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності відповідача, яка полягає у ненаданні позивачу відповіді на службову записку, яка зареєстрована в адміністрації 26.12.2016 за № 3334/01-16/16 та зобов'язати відповідача надати їй відповідь на вказану службову записку.

23.03.2018 до суду надійшло клопотання представника позивача про проведення розгляду справи з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання. Клопотання мотивоване тим, що у позивача, після ознайомлення із відзивом на адміністративний позов, виникли додаткові питання, які б вона хотіла поставити у судовому засіданні представнику відповідача.

Розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника позивача про проведення розгляду справи з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання суд дійшов висновку, що воно не може бути задоволено, з огляду на наступне.

Так, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 4 КАС України адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

Згідно із ч. 2 ст. 12 КАС України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Частиною 5 ст. 12 КАС України передбачено, що умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються цим Кодексом.

Разом з тим, п. 2 ч. 6 ст. 12 КАС України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження бездіяльності суб'єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 263 КАС України суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження бездіяльності суб'єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію.

З системного аналізу зазначених норм права суд дійшов висновку, що адміністративні справи предметом розгляду яких є оскарження бездіяльності суб'єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію є малозначні адміністративні справи, тобто справи, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників не вимагають проведення судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин та для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Так, ухвалою суду від 28.02.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та ухвалено розгляд справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідно до п. 1 ч. 6 ст. 262 КАС України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу.

Таким чином, оскільки законодавець встановив, що дана справа є малозначною та пріоритетним є її швидке вирішення, то у задоволенні клопотання представника позивача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін слід відмовити.

Керуючись статтями 4, 12, 241, 248, 262, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

У задоволенні клопотання представника позивача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.

Ухвала окремо не оскаржується. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Зозуля Д.П.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2018
Оприлюднено28.03.2018
Номер документу72977162
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/659/18

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Рішення від 02.04.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д.П.

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 19.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д.П.

Ухвала від 28.02.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні