Постанова
від 14.03.2018 по справі 809/1609/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 березня 2018 рокуЛьвів№ 876/2092/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді Судової-Хомюк Н.М.,

суддів Гуляка В.В., Коваля Р.Й

за участі секретаря судового засідання Дідик Н.С.

представник позивача: Федьків В.Б.

представник відповідача: Дутко-Гефко Х.М.

представник третьої особи: не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20 січня 2017 року ( суддя Остап'юк С.В., м.Івано-Франківськ) за позовом ДП Івано-Франківського котельно-зварювального заводу до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Держгеокадастру у Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0007301503 від 16 червня 2015 року,-

В С Т А Н О В И В:

22 листопада 2016 року позивач ДП Івано-Франківський котельно-зварювальний завод звернувся до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області та просив визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення від 16 червня 2015 року №0007301503 згідно якого нараховано суму грошового податкового зобов'язання за земельний податок з юридичних осіб в розмірі 1788780,43 грн., та суму за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 447195,11 грн.

03 січня 2017 року ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду за №809/1609/16 залучено до даної адміністративної справи Головне управління Держгеокадастру у Івано-Франківській області як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача (далі - третя особа).

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що податкові зобов'язання зі сплати земельного податку за 2013, 2014, 2015 роки позивачем визначені згідно нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої рішенням Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 25 червня 2011 року, згідно чого вартість земельних ділянок промисловості, за метр квадратний, на 2013, 2014 роки становила 523, 86 грн., на 2015 рік - 654, 30 грн., вартість земельних ділянок житлової забудови на 2013, 2014 роки становила 418,62 грн., на 2015 рік - 522,86 грн.. Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду за №876/7281/15 від 26 жовтня 2015 року визнано незаконним та скасовано рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року в частині пункту 1 та пункту 6, внаслідок чого позивачем подано відповідачу уточнюючі податкові декларації за 2013, 2014, 2015 роки та застосовано нормативну грошову оцінку земельних ділянок затверджену рішенням Івано-Франківської міської ради Про затвердження матеріалів нормативної грошової оцінки земель міста Івано-Франківська від 10 липня 2008 року, згідно якого нормативна грошова оцінка за земельні ділянки промисловості, за метр квадратний, на 2013, 2014 роки становила 248,79 грн., на 2015 рік - 310, 74 грн., грошова оцінка за земельні ділянки житлової забудови, за метр квадратний, на 2013, 2014 роки, становила 418,62 грн., на 2015 рік - 522,86 грн. Відповідач, під час перевірки, застосував нормативного грошову оцінку за земельні ділянки за 2013, 2014 роки в розмірі 523, 81 грн. за квадратний метр, за 2015 рік в розмірі 654,14 грн., згідно витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та інформації третьої особи від 21 жовтня 2015 року за №8-28-0.4-2072/2-15, внаслідок чого відповідачем невірно встановлено заниження податкових зобов'язань з сплати земельного податку.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20 січня 2017 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення за №0007301503 від 16 червня 2015 року про збільшення Державному підприємству Івано-Франківський котельно-зварювальний завод (код ЄДРПОУ 07552205) суми грошового зобов'язання за платежем земельний податок в розмірі 1 788 780, 43 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 447 195, 11 грн. Стягнуто на користь Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод (код ЄДРПОУ 07552205) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39508514, вулиця Незалежності, 20, місто Івано-Франківськ) сплачений судовий збір в розмірі 6 890 грн.

Постанову в апеляційному порядку оскаржив відповідач - Державна податкова інспекція у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, вважає дану постанову прийнятою з порушенням норм матеріального та процесуального права. Просить постанову скасувати та прийняти нову, якою в задоволенні позову відмовити повністю.

На обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що враховуючи встановлені розбіжності по застосуванню нормативно-грошової оцінки землі та поданих уточнюючих деклараціях ДП Івано-Франківський котельно-зварювальний завод , та як наслідок сум земельного податку, Державна податкова інспекція у м. Івано-Франківську звернулась до підприємства щодо надання обґрунтування по наданню уточнюючих декларацій. На підтвердження нормативно-грошової оцінки землі, зазначеної в уточнюючих розрахунках від 24 листопада 2015 року підприємством витяги з технічної документації не представлено. Державна податкова інспекція у м. Івано-Франківську з метою підтвердження задекларованих земельних площ та нормативно-грошової оцінки землі отримала інформацію від відділу Держземагенства у м.Івано-Франківськ щодо земельних площ підприємства та технічної документації про нормативно-грошову оцінку землі. Відповідно до даних листів відділу Держземагенства, за ДП Івано-Франківський котельно-зварювальний завод з 01 січня 2009 року по 20 травня 2015 рік обліковувалось 20,1715 га землі, з 21 травня 2015 року та станом на день написання акту 20,0400 га з цільовим призначенням - землі промисловості та присвоєним кадастровим номером 2610100000:14:001:0226. Вартість квадратного метра землі з 2010 по 2014 роки складав - 523,81 грн. та на 2015 рік - 654,14 грн. Внаслідок проведеної перевірки були встановлені порушення підприємством ст. 271 п.п. 271.1.1 та ст..286 п.п. 286.1 ПКУ та донараховані зобов'язання по земельному податку відповідно до даних земельного кадастру за 2013,2014, 2015 роки в сумі 1 788 780,43 грн.. Апелянт також звертає увагу, що постанова Львівського апеляційного адміністративного суду від 26 жовтня 2015 року не може бути обставиною, яка підтверджує протиправність спірного податкового повідомлення-рішення №0007301503 від 16 червня 2016 року про збільшення грошового зобов'язання по земельному податку за 2013-2015 роки. Вважає податкове повідомлення- рішення №0007301503 від 16 червня 2016 року правомірним.

Заслухавши суддю - доповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити частково з наступних підстав.

Так, судом першої інстанції встановлено, матеріалами справи підтверджено, що 26 травня 2000 року здійснено державну реєстрацію юридичної особи - Державного підприємства Івано-Франківський котельно-зварювальний завод , що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ( а.с. 26)

Державне підприємство Івано-Франківський котельно-зварювальний завод перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, є платником земельного податку.

Позивач є постійним користувачем земельних ділянок, які обліковуються на території Івано-Франківської міської ради, а саме: площею: 201826 кв. м. (цільове призначення - землі промисловості) - у відповідності до державного акту на право постійного користування землею за №001573/15/04-000286, 525 кв. м. (цільове призначення - землі промисловості) - у відповідності рішення виконавчого комітету Івано-Франківської Ради народних депутатів за №415/2 від 07 липня 1975 року та 7300 кв. м. (цільове призначення - землі житлової забудови) - згідно рішення виконавчого комітету Івано-Франківської Ради народних депутатів за №671/1 від 18 листопада 1976 року.

10 липня 2008 року рішенням ХХІХ сесії Івано-Франківської міської ради п'ятого демократичного скликання Про затвердження матеріалів нормативної грошової оцінки земель міста Івано-Франківська затверджено нормативно-грошову оцінку земель міста Івано-Франківська.

Нормативна грошова оцінка за земельні ділянки промисловості, за метр квадратний, на 2013, 2014 роки становила 248,79 грн., на 2015 рік - 310,74 грн., грошова оцінка за земельні ділянки житлової забудови, за метр квадратний, на 2013, 2014 роки, становила 418,62 грн., на 2015 рік - 522,86 грн..

25 червня 2011 року рішенням Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 внесено зміни до рішення сесії Івано-Франківської міської ради від 10 липня 2008 року Про затвердження матеріалів нормативної грошової оцінки земель міста Івано-Франківська та затверджено нову нормативну грошову оцінку земель міста Івано-Франківська.

Нова нормативна грошова оцінка встановлює вартість земель за квадратний метр, а саме: за земельні ділянки промисловості на 2013, 2014 роки - 523,86 грн., на 2015 рік - 654,30 грн., за земельні ділянки житлової забудови на 2013, 2014 роки - 418, 62 грн., на 2015 рік - 522,86 грн..

Позивачем подано відповідачу звітні податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2013, 2014, 2015 роки, що подані 20 лютого 2013 року, 24 січня 2014 року, 03 січня 2015 року, відповідно. Застосовано нормативну грошову оцінку земельних ділянок затверджену рішенням Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 25 червня 2011 року.

Так, у відповідності податкових декларацій за 2013 рік та аналогічно за 2014 рік позивачем самостійно визначено податок з сплати земельного податку - за землі промисловості площею 201826 кв. м. та 525 кв. м., нормативна грошова ставка яких 523, 86 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 1 057 285,68 грн. та 2 750,27 грн., відповідно за кожну окрему площу земельної ділянки та за кожен окремий звітний період. За землі житлової забудови площею 7 300 кв. м., нормативна грошова ставка якої 418,62 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 916,78 грн. за кожен окремий звітний період (а. с. 83 - 87).

У відповідності податкової декларації за 2015 рік позивачем самостійно визначено податок з сплати земельного податку - за землі промисловості площею 201826 кв. м. та 525 кв. м., нормативна грошова ставка яких 654,30 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 1 320 547,52 грн. та 3 435, 08 грн. - за кожну окрему площу земельної ділянки. За землі житлової забудови площею 7 300 кв. м., нормативна грошова ставка якої 522,86 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 1145,06 грн. (а. с. 80 - 82).

26 жовтня 2015 року постановою Львівського апеляційного адміністративного суду за №876/7281/15, залишеною без змін ухвалою Вищого адміністративного суду України від 15 березня 2016 року, визнано незаконним та скасовано рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року в частині пункту 1 та пункту 6. Постанова Львівського апеляційного адміністративного суду набрала законної сили у відповідності до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, з моменту проголошення.

24 листопада 2015 року позивачем подано контролюючому органу уточнюючі податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2013, 2014, 2015 роки. Нормативну грошову оцінку земельних ділянок позивачем застосовано у відповідності до рішення ХХІХ сесії Івано-Франківської міської ради п'ятого демократичного скликання Про затвердження матеріалів нормативної грошової оцінки земель міста Івано-Франківська від 10 липня 2008 року.

Згідно уточнених податкових декларацій за 2013, 2014 роки позивачем самостійно визначено податок з сплати земельного податку - за землі промисловості площею 201826 кв. м. та 525 кв. м., нормативна грошова ставка яких 248,79 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 502 122, 91 грн. та 1306 грн., відповідно за кожну окрему площу земельної ділянки та за кожен окремий звітний період. За землі житлової забудови площею 7300 кв. м., нормативна грошова ставка якої 418,62 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 916,78 грн. за кожен окремий звітний період (а. с. 71 - 73).

Відповідно уточненої податкової декларації за 2015 рік позивачем самостійно визначено податок з сплати земельного податку - за землі промисловості площею 201826 кв. м. та 525 кв. м., нормативна грошова ставка яких 310,74 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 627 154,11 грн. та 1631, 39 грн. - за кожну окрему площу земельної ділянки. За землі житлової забудови площею 7300 кв.м., нормативна грошова ставка якої 522,86 грн., з коефіцієнтом 1 відсоток, за однин квадратний метр, на суму 1145,06 грн. (а. с. 74 - 80).

02 червня 2016 року відповідачем проведено перевірку відповідача з питань визначення податкових зобов'язань по земельному податку за 2013, 2014, 2015 роки, за наслідками якої складено акт Про результати камеральної перевірки платника земельного податку ДП МОУ 63 котельно-зварювальний завод за №2331/12-03/07552205 (а. с. 58 - 59).

Висновками перевірки встановлено порушення позивачем підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 та пункту 286 статті 286 Податкового кодексу України, внаслідок чого занижено земельний податок за 2013, 2014, 2015 роки в сумі 1 788 780,43 грн..

Підставою для прийняття контролюючим органом таких висновків була інформація відділу Держземагенства у м. Івано-Франківську щодо земельних площ підприємства та технічної документації про нормативно грошову оцінку землі від 21 жовтня 2015 року за №8-28-0.4-2075/2-15, від 22 грудня 2015 року та від 27 квітня 2016 року за №19-28-04-902/2-16, згідно яких нормативно грошова оцінка земельної ділянки за метр квадратний у 2013, 2014 роках становила 523,81 грн., у 2015 році - 654,14 грн.

Розмір нормативно-грошової оцінки земель визначено у відповідності до рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року.

16 червня 2016 року контролюючий орган, на підставі акта Про результати камеральної перевірки платника земельного податку ДП МОУ 63 котельно-зварювальний завод №2331/12-03/07552205 від 02 червня 2016 року, за порушення позивачем вимог підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 та пункту 286 статті 286 Податкового кодексу України, податковим повідомленням-рішенням за №0007301503 від 16 червня 2015 року збільшив Державному підприємству Івано-Франківський котельно-зварювальний завод суму грошового зобов'язання за платежем земельний податок в розмірі 1788 780,43 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 447195,11 грн.

Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення за №0007301503 від 16 червня 2015 року протиправним та таким, що підлягає скасуванню позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що застосування відповідачем до спірних правовідносин рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року та визначення, оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням, розміру грошових зобов'язань позивача з сплати земельного податку згідно нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, встановлених скасованим рішенням Івано-Франківської міської ради є протиправним. Таким чином, податкове повідомлення-рішення за №0007301503 від 16 червня 2015 року про збільшення Державному підприємству Івано-Франківський котельно-зварювальний завод суми грошового зобов'язання за платежем земельний податок в розмірі 1788 780,43 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 447 195,11 грн. підлягає скасуванню.

Суд апеляційної інстанції не погоджується з зазначеними висновками та зазначає наступне.

Так, завданням адміністративного судочинства згідно з частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Частиною 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Конституційний Суд України дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування, вирішуючи питання місцевого значення, представляючи спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, приймають нормативні та ненормативні акти. До нормативних належать акти, які встановлюють, змінюють чи припиняють норми права, мають локальний характер, розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово, а ненормативні - це акти, які передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб'єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після реалізації вичерпують свою дію (Рішення Конституційного Суду України від 16 квітня 2009 року № 7-рп/2009).

Право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб'єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт (частина 2 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України). Таке ж правило має застосовуватись і до правових актів індивідуальної дії.

Такий спосіб захисту як вимога про визнання акта нечинним, відповідно до змісту аналізу ст.ст. 105, 162, 171 КАС України, може стосуватися лише випадків оскарження нормативно-правових актів. Відмінність між встановленою судом незаконністю (протиправністю) актів індивідуальних та нормативно-правових є істотною і полягає, зокрема в моменті втрати чинності такими актами. У разі визнання незаконним (протиправним) індивідуальний акт є таким, що не діє з моменту його прийняття, а нормативно-правовий, якщо інше не встановлено законом або не зазначено судом, втрачає чинність після набрання законної сили судовим рішенням.

Колегія суддів вважає помилковим твердження позивача про неможливість застосування нормативно-грошової оцінки вартості земельних ділянок на території м. Івано-Франківська з огляду на набрання чинності судового рішення у справі №876/7281/15. 26 жовтня 2015 року постановою Львівського апеляційного адміністративного суду за №876/7281/15, залишеною без змін ухвалою Вищого адміністративного суду України від 15 березня 2016 року, визнано незаконним та скасовано рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року в частині пункту 1 та пункту 6. Наявність судового рішення заперечує застосування нормативно-грошової оцінки земель, визначеної у відповідності до рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року виключно за період листопад, грудень 2015 року. Застосування рішення Івано-Франківської міської ради за №248-10/1 від 25 червня 2011 року включно до дати винесення постанови Львівського апеляційного адміністративного суду у справі №876/7281/15 не суперечить принципу визнання рішення незаконним та подальшого скасування, про що й зазначено судом апеляційної інстанції.

З огляду на ці обставини, твердження позивача щодо помилковості визначення вартості розміру грошових зобов'язань підприємства зі сплати земельного податку згідно нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, встановлених скасованим рішенням Івано-Франківської міської ради є правильним лише у період застосування визначених термінів : листопад та грудень 2015 року. За вказані періоди податкове повідомлення -рішення підлягає коригуванню з визнанням протиправним та подальшим скасуванням в частині визначення суми грошового зобов'язання за платежем земельний податок в розмірі 113 957,08 грн. ( з розрахунку 56 978,54 грн. розмір орендної плати за місяць : листопад та грудень 2015 року = 113 957,08 грн.) та за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 28 489,27 грн..

У відповідності до статті 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:

1) неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи;

2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими;

3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи;

4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Вказані обставини засвідчують про помилковість висновків суду першої інстанції, що є підставою для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення суду першої інстанції.

Керуючись, ч. 3 ст. 243, ст. 308, 310, п. 2 ч. 1 ст. 315, ст. 317, ч. 1 ст. 321, ст.ст. 322, 325, 329 КАС України , суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області задовольнити частково.

Постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20 січня 2017 року у справі №809/1609/16 скасувати.

Прийняти нову постанову якою позовні вимоги ДП Івано-Франківського котельно-зварювального заводу до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Держгеокадастру у Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0007301503 від 16 червня 2015 року задовольнити частково . Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0007301503 від 16 червня 2015 року в частині визначення суми грошового зобов'язання за платежем земельний податок в розмірі 113 957,08 грн. ( з розрахунку 56 978,54 грн. розмір орендної плати за місяць : листопад та грудень 2015 року = 113 957,08 грн.) та за штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 28 489,27 грн..

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Н. М. Судова-Хомюк судді В. В. Гуляк Р. Й. Коваль Повне судове рішення складено 27.03.2018.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2018
Оприлюднено29.03.2018
Номер документу73017600
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1609/16

Постанова від 03.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 02.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 14.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні