ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
03 квітня 2018 року 13:10 № 826/14772/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Аверкової В.В., при секретарі судового засідання Чуб Н.С., розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у
місті Києві
до Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного
об'єднання Санаторного лікування у місті Києві
про застосування заходів реагування,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві (далі - відповідач) в якому просить суд:
- застосувати заходи реагування у вигляді зупинення експлуатації Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві (код ЄДРПОУ 24742858), розташованого за адресою: вулиця Гоголівська, 28, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення;
- відповідно до пункту 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України звернути постанову до негайного виконання;
- виконання судового рішення покласти на Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві;
- контроль за виконанням судового рішення щодо усунення порушень пожежної безпеки Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві (код ЄДРПОУ 24742858) розташованого за адресою: вулиця Гоголівська, 28, (в тому числі право відтермінування зупинення роботи закладу Дитячого спеціалізованого санаторію Салют ) покласти на Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві;
- судові витрати покласти на Дитячий спеціалізований санаторій Салют (код ЄДРПОУ 24742858).
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що в ході проведення позапланової перевірки щодо додержання та виконання вимог у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки відповідача за адресою: вулиця Гоголівська, 28 в Шевченківському районі міста Києва, встановлено ряд порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які перебувають на об'єкті, що, в свою чергу, є підставою для застосування заходів реагування у сфері господарської діяльності у вигляді зупинення експлуатації приміщень до повного усунення порушень.
Відповідно до частини 4 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції станом на момент відкриття провадження у даній справі), справа розглядалась в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 лютого 2018 року призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Відповідач 14 лютого 2018 року подав до суду відзив на позовну заяви, в якому зазначив про те, що основні порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки згідно Припису Шевченківського районного управління ГУ ДСНС України у м. Києві від 17 листопада 2017 року №317 відповідачем усунуто.
У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги частково, а саме просив суд:
- застосувати заходи реагування у вигляді зупинення експлуатації Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві (код ЄДРПОУ 24742858), розташованого за адресою: вулиця Гоголівська, 28, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення;
- судові витрати покласти на Дитячий спеціалізований санаторій Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 лютого 2018 року закрито підготовче провадження у справі та призначено судове засідання для розгляду справи по суті.
Керуючись приписами статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України, вступну та резолютивну частини рішення проголошено у судовому засіданні.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України "Про основні засади держаного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій "Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки", головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві видано наказ від 29 вересня 2017 року №337 "Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки".
Відповідно до вказаного наказу, головному інспектору відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Шевченківського РУ ГУ ДСНС України у місті Києві майору служби цивільного захисту Сняткову М.А., доручено з 06 листопада 2017 року протягом 10 днів провести позапланову перевірку Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві, розташованою за адресою: місто Київ, вулиця Гоголівська, 28, щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
На підставі наказу від 29 вересня 2017 року №337 "Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки" видано посвідчення від 06 листопада 2017 року №315 на проведення позапланової перевірки Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві, розташованою за адресою: місто Київ, вулиця Гоголівська, 28.
Перед початком перевірки, державним інспектором пред'явлено головному лікарю (керівнику) Дитячого санаторію Салют - Борисову Борису Михайловичу, службове посвідчення, яке засвідчує особу перевіряючого та посвідчення №315.
Під час здійснення перевірки Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві головним інспектором встановлено 25 порушень, а саме:
1) розділ 2 п. 3 Правил пожежної безпеки України (далі - ППБУ) (в приміщеннях санаторію не дотриманий протипожежний режим, допускається куріння в приміщеннях);
2) розділ 2 п. 3 ППБУ (в приміщеннях санаторію не дотриманий протипожежний режим, допускається проїзд та стоянка транспортних засобів у невизначених наказом місцях);
3) розділ 2 п. 7 ППБУ (в приміщеннях на видимих місцях біля телефонів не вивішені таблички із зазначенням номера телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів);
4) розділ 2 п. 8 ППБУ (приміщення не в повному обсязі забезпечені знаками безпеки відповідно ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности );
5) розділ 2 п. 16 ППБУ (посадова особа, відповідальна за протипожежний стан будівель та приміщень, не пройшла навчання та перевірку пожежної безпеки);
6) розділ 3 п. 1.2. ППБУ (на території санаторію влаштовано звалище горючих матеріалів (будівельні матеріали, листя));
7) розділ 3 п. 2.5. ППБУ (не проведено вогнезахисну обробку (просочення) дерев'яних конструкцій будівель санаторію);
8) розділ 3 п. 2.22. ППБУ (об'єкт не забезпечено адресними вказівками (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівель або інших видних місцях і освітлюваними у темний час доби);
9) розділ 3 п. 2.23. ППБУ, п. 5.24. ДБН В.1.1-7-2002 Пожежна безпека об'єктів будівництва (стіни на шляхах евакуації в адмін. корпусі №1, 2 та лікувальному корпусі оздоблені горючими матеріалами);
10) розділ 3 п. 2.34. ППБУ (на випадок відключення електроенергії у працівників, які чергують на об'єкті у вечірній та нічний час відсутні ліхтарі);
11) розділ 3 п. 2.37 ППБУ (допускається захаращення шляхів евакуації горючими матеріалами, меблями в адмін. №2 корпусі та спальному корпусах);
12) розділ 3 п. 2.37. ППБУ (запасний евакуаційний вихід зі спального корпусу, а саме з їдальні заблокований (влаштоване житлове приміщення));
13) розділ 4 п. 1.6. ППБУ (з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів);
14) розділ 4 п. 1.8. ППБУ (в приміщеннях допускається влаштування та експлуатація тимчасових електромереж).
15) розділ 4 п. 1.17. ППБУ (допускається влаштування електоророзеток та вимикачів на горючій основі (конструкцій) без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра);
16) розділ 4 п. 1.18. ППБУ (допускається експлуатація світильників зі знятими ковпаками (розсіювачами));
17) розділ 4 п. 1.18. ППБУ (допускається підвішування світильників безпосередньо струмопровідні проводи);
18) розділ 4 п. 1.18. ППБУ (допускається експлуатація кабелів і проводів з пошкодженою або такою, що в процесі експлуатації втратила захисні властивості, ізоляцією та потребує капітальному ремонту);
19) розділ 6 п. 3.13. ППБУ (допускається експлуатація приміщень для лікувано-профілактичних цілей санаторію не за призначенням (проживання людей));
20) розділ 4 п. 3.13. ППБУ (в приміщеннях санаторію допускається користування прасками, електроплитками, мікрохвильовими печами, тощо);
21) розділ 5 п.п. 1.1., 1.2. ППБУ, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (об'єкт не обладнано системою автоматичної пожежної сигналізації);
22) розділ 5 п. 2.1. ППБУ (на видному місці не встановлені покажчики (об'ємні зі світильником або плоскі із застосуванням світловідбивних покриттів) з нанесеними на них літерного індексу ПГ, цифровими значеннями відстані в метрах від покажчика до гідранта, внутрішнього діаметра);
23) розділ 5 п. 3.9. ППБУ (будівлі та приміщення не в повному обсязі забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками));
24) розділ 5 п. 3.11. ППБУ (пожежний щит не укомплектований із розрахунку: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2 х 2 м. - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт.);
25) розділ 6 п. 5.7. ППБУ (допускається електронагрівальними приладами в приміщеннях санаторію з тимчасовим проживанням людей).
За результатами вказаної перевірки головним інспектором було складено акт перевірки від 10 листопада 2017 року №327 щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Головним інспектором було винесено припис від 17 листопада 2018 року №317 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та надано строк позивачу 20 грудня 2017 року для усунення порушень зафіксованих в акті перевірки від 10 листопада 2017 року №327.
Під час розгляду справи, позивачем 20 березня 2018 року було проведено позапланову перевірку відповідача щодо усунення порушень встановлених в акті перевірки від 10 листопада 2017 року №327.
За результатами позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки було складено акт від 20 березня 2018 року №18, з якого вбачається, що відповідач з 25 порушень усунув 15, проте залишились 10 порушень, а саме:
1) розділ 2 п. 3 ППБУ (в приміщеннях санаторію не дотриманий протипожежний режим, допускається проїзд та стоянка транспортних засобів у невизначених наказом місцях);
2) розділ 3 п. 2.5. ППБУ (не проведено вогнезахисну обробку (просочення) дерев'яних конструкцій будівель санаторію);
3) розділ 3 п. 2.23. ППБУ, п. 5.24. ДБН В.1.1-7-2002 Пожежна безпека об'єктів будівництва (стіни на шляхах евакуації в адмін.. корпусі №1, 2 та лікувальному корпусі оздоблені горючими матеріалами);
4) розділ 4 п. 1.8. ППБУ (в приміщеннях допускається влаштування та експлуатація тимчасових електромереж).
5) розділ 4 п. 1.17. ППБУ (допускається влаштування електоророзеток та вимикачів на горючій основі (конструкцій) без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра);
6) розділ 4 п. 1.18. ППБУ (допускається експлуатація кабелів і проводів з пошкодженою або такою, що в процесі експлуатації втратила захисні властивості, ізоляцією та потребує капітальному ремонту);
7) розділ 6 п. 3.13. ППБУ (допускається експлуатація приміщень для лікувано-профілактичних цілей санаторію не за призначенням (проживання людей)).
8) розділ 4 п. 3.13. ППБУ (в приміщеннях санаторію допускається користування прасками, електроплитками, мікрохвильовими печами, тощо);
9) розділ 5 п.п. 1.1., 1.2. ППБУ, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (об'єкт не обладнано системою автоматичної пожежної сигналізації);
10) розділ 6 п. 5.7. ППБУ (допускається електронагрівальними приладами в приміщеннях санаторію з тимчасовим проживанням людей).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
За змістом статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон України від 05 квітня 2007 року №877-V, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Частиною 1 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року №877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Положеннями статті 64 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року №5403-VI (далі у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина 2 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина 3 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).
Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013 (далі - Положення №20/2013), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.
ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності (абзац 2 пункту 1 Положення №20/2013).
У пункті 3 вказаного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС України є, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
В силу пункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Положеннями статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Суд зазначає, що зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров'ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 Кодексу цивільного захисту України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки. Орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акту, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємства.
Як вбачається з матеріалів справи, всі перелічені в Акті №18 перевірки порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які працюють чи перебувають в Дитячому спеціалізованому санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві.
Суд звертає увагу сторін на те, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
При цьому, поняття "загроза життю та/або здоров'ю людини" є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.
В судове засідання 03 квітня 2018 року представник відповідача не прибув, доказів на підтвердження усунення порушень зафіксованих в акті перевірки №18 від 20 березня 2018 року не надав.
З урахуванням зазначеного, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для застосування відповідних заходів реагування.
Згідно зі статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, враховуючи, що виявлені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що зафіксовані в Акті перевірки №18 від 20 березня 2017 року, на час розгляду справи відповідачем не спростовані, належних та допустимих доказів щодо усунення виявлених порушень в повному обсязі відповідачем також не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві та вважає їх такими, що підлягають частковому задоволенню.
Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 72-77, 139, 241-246, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України суд,
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві (01601, м. Київ, вул. Володимирська, 13 код ЄДРПОУ 38620155) задовольнити частково.
2. Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення експлуатації Дитячого спеціалізованого санаторію Салют територіального медичного об'єднання Санаторного лікування у місті Києві (код ЄДРПОУ 24742858), розташованого за адресою: вулиця Гоголівська, 28, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішенням суду може бути оскаржено за правилами встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя В.В. Аверкова
Повний текст рішення виготовлений 12.04.2018
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2018 |
Оприлюднено | 17.04.2018 |
Номер документу | 73344084 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні