ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
13 квітня 2018 року № 826/16792/17
Суддя Окружного адміністративного суду м. Києва Шевченко Н.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України про застосування заходів реагування,
В С Т А Н О В И В :
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (надалі по тексту також - позивач, ГУ ДСНС у м. Києві) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України про застосування заходів реагування, у якому просить застосувати заходи реагування у вигляді часткового зупинення експлуатації приміщень, а саме будівлю консультативно-діагностичного центру Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України , розташованого за адресою вулиця: Міська, 1-а в Оболонському районі м. Києва, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час здійснення перевірки Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України встановлено порушення правил та норм пожежної і техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей. Також зазначено, що наведені порушення не є формальними, а стосуються відсутності у відповідача необхідної системи заходів для уникнення виникнення пожежі, її гасіння та швидкого реагування у разі її виникнення, з огляду на що є необхідні підстави для застосування заходів реагування.
У відзиві на позовну заяву представник відповідача зазначив, що на виконання зазначених у приписі № 864 від 05.12.2017 порушень, відповідачем усунуто 19 недоліків, роботи зі значними фінансовими витратами будуть виконуватись по мірі надходження коштів з Міністерства охорони здоров'я, а тому представник відповідача вважає, що Державний заклад Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України експлуатується без порушень правил та норм пожежної та техногенної безпеки і не створює загрози життю та здоров'ю людей.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 30.01.2018 відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Вивчивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступного.
Як убачається із матеріалів справи, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфер господарської діяльності , наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 22.09.2017 № 509 Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки , Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві видано наказ від 29.09.2017 № 337 Про проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки
Відповідно до п. 106 додатку 2 до Наказу № 337 провідному інспектору відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Оболонського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві лейтенанту служби цивільного захисту Скиртенку Івану Валерійовичу доручено в період з 20.11.2017 по 01.12.2017 провести позапланову перевірку приміщень та території Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України , розташованого за адресою: вул. Міська, 1-а у Оболонському районі м. Києві, щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
На підставі наказу № 337 видано посвідчення від 27.11.2017 № 866 на проведення провідним інспектором позапланової перевірки за адресою м. Київ, вул. Міська, 1-а.
Перед початком здійснення перевірки державним інспектором надано/пред'явлено інженеру - Філоненку Олександру Миколайовичу посвідчення на проведення перевірки № 866, яке засвідчує особу перевіряючого. Присутнім під час здійснення перевірки був інженер Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України Філоненко О.М., який відповідно до наказу від 04.01.2017 № 09 Про відповідального за пожежну безпеку є відповідальним за пожежну безпеку.
За результатами перевірки державним інспектором складено Акт позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 01.12.2017 № 1036.
Під час проведення перевірки виявлено наступні порушення правил та норм пожежної і техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей:
1. дозволяється улаштування та експлуатація тимчасових електромереж в приміщеннях лікувального закладу;
2. приміщення не обладнанні системами протипожежного захисту (система автоматичної пожежної сигналізації) відповідно до ДБН В.2.5-56:2014;
3. приміщення будівлі та територія не обладнанні системою оповіщення про пожежу та гучномовним зв'язком;
4. територія об'єкта, а також приміщення, не забезпечені відповідними знаками безпеки відповідно до ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:2987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальние и знаки безопасности ;
5. приміщення не забезпечені нормативною кількістю первинних засобів пожежогасіння (вогнегасниками) відповідно до Типових норм належності вогнегасників;
6. вогнегасники не навішуванні на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повною відчинення, або установлені в шафи пожежних кран- комплектів, або на підставки, що надійно закріплені, на підлозі;
7. не здійснено технічне обслуговування вогнегасників відповідно до Правил експлуатації вогнегасників;
8. шафи усіх пожежних кран комплектів не мають отвори для провітрювання і не
пристосовані до опломбування та візуального огляду їх без розкривання;
9. не всі пожежні крани забезпечені стволами однакового з ними діаметру;
10. не проведено технічне обслуговування і перевірку на працездатність усіх пожежних кранів шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;
11. не проведено випробування мережі систем зовнішнього протипожежного водопроводу на тиск та витрату води з оформленням акту;
12. шляхи евакуації захаращені меблями, обладнанням та різними матеріалами;
13. на вікнах приміщень 1-го поверху, де перебувають люди, встановлено глухі грати;
14. електросвітильники в приміщеннях не обладнані захисними плафонами;
15. в приміщенні електрощитової та комор не встановлено протипожежні двері класу вогнестійкості ЕІ 30 з сертифікатом відповідності УкрСепро;
16. не надані результати іспитів зразків килимового покриття, прокладеного на шляхах евакуації в головному корпусі лікувального закладу щодо токсичності продуктів горіння та помірної димоутворюючої здатності та відповідності групам поширення полум'я РП1 або РП2;
17. килимове покриття, прокладене на шляхах евакуації головного корпусу лікувального закладу, не прикріплено до підлоги;
18. на шляхах евакуації, корпусу поліклініки, опорядження (облицювання) стін виконано з матеріалів, з невизначеними показниками пожежної безпеки;
19. електричні розетки, встановлені на горючій основі без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити електроприладу на 0,01 м з кожного боку;
20. з'єднання жил проводів здійснено не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;
21. дозволяється улаштування комор для зберігання інвентарю під сходовими клітками на 1-му поверсі корпусу поліклініки;
22. допускається складування горючих матеріалів на відстані менше 1м від електрообладнання та під електрощитками;
23. не піддано вогнезахисному обробленню дерев'яні конструкції перекриттів даху будівель;
24. не надано акт проведення прихованих робіт, що підтверджує ізоляцію від горючих основ (конструкцій) суцільним шаром негорючого матеріалу у разі прихованого прокладання незахищених проводів та захищених проводів (кабелів) з оболонками з горючих матеріалів;
25. в електропроводках пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з'єднувальні коробки не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів;
26. не передбачено встановлення апаратів відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) приміщень з пожежонебезпечними зонами будь-якого класу на негорючих стінах (перегородках) або на окремих опорах;
27. дозволяється зберігання горючого сміття на території лікувального закладу;
28. на сходових клітках дозволяється встановлювати прилади опалення на висоті менше ніж 2,2 м;
29. пожежні щити (стенди), які розміщені на території об'єкту, не в повній мірі забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт.);
30. на пожежних щитах (стендах) не вказано їх порядкові номери та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів;
31. біля місць розташування пожежних гідрантів не встановлені покажчики (об'ємні зі світильником або плоскі із застосуванням світловідбивних покриттів) з нанесеннями на них літерного індексу ПГ, цифрового значення відстані в метрах від покажчика до гідранта, внутрішнього діаметра трубопроводу в міліметрах, зазначенням виду водопровідної мережі (тупикова чи кільцева);
32. для будівель і приміщень виробничого, складського призначення не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки та клас зони, та не позначено на вихідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та ззовні.
Примірник Акту позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 01.12.2017 № 1036 направлено поштою 01.12.2017, оскільки уповноважена особа відповідача від його підписання відмовилась.
05.12.2017 складено Припис № 864 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, у якому відповідачу встановлено строк виконання до 20.12.2017.
Враховуючи виявлені у ході перевірки порушення, їх значущості, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України звернулося до суду з даним позовом.
Суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, з огляду на наступне.
Відповідно до положень ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності. (ч. 1 ст. 1 Кодексу цивільного захисту України)
Приписами ст. 55 Кодексу цивільного захисту України передбачені заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, відповідно до частини першої якої забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
Частина 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом. У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Як визначено у ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів може бути недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності . (надалі по тексту - Закон)
Частиною 4 ст. 4 Закону передбачено, що вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності встановлюється виключно законами.
Згідно абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Частиною 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку. (ч. 8 ст. 7 Закону)
Отже, зі змісту вищевказаних норм законодавства вбачається, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров'ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки, та не залежить від виконання (не виконання) вимог припису органу контролю щодо усунення виявлених порушень.
Так, під час розгляду справи представником відповідача суду подано відзив на позовну заяву, я кому зазначено, що на виконання вимог Припису № 864 від 05.12.2017 Державним закладом Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України протягом 20 календарних днів усунуто наступні недоліки:
1. шляхи евакуації звільненні від різних предметів;
2. двері щитової ззовні та всередині звільнено, оббито 0,8 мм оцинкованим листом;
3. електрощитові звільнені від сторонніх предметів:
4. килимове покриття прикріплено до підлоги;
5. розетки встановлено на азбестно - цементних плитах, ліквідовано комори під сходовими клітинами;
6. поновлено план території з позначенням місця гідрантів та схеми руху;
7. проведено штабно - об'єктове тренування планок цивільного захисту;
8. проведено спеціальні навчання з пожежної безпеки добровільної пожежної дружини диспансеру з використанням гідрантів та вогнегасника;
9. проведені практичні заняття черговими змінами з відпрацюванням дій у разі виникнення пожежі;
10. проведенні позапланові протипожежні інструктажі;
11. тимчасові дільниці електромережі у службових, підсобних та адміністративних приміщеннях ліквідовані;
12. електронагрівальні прилади використовуються тільки у спеціальних кімнатах для прийому їжі;
13. перевірено своїми силами на тиск та витрату води 3 пожежні гідранти та 12 пожежних кранів;
14. забезпечені 200 л. бочками для води відділення діагностики та реабілітації;
15. доукомплектовано пожежними стволами 2 пожежні крани;
16. повірені 25 вогнегасників;
17. заключений договір на повірку гідрантів з ДСНС;
18. знято грати з вікна у поліклініці;
19. установлено плафони на 2 світильника.
Також, представником відповідача зазначено, що роботи зі значними фінансовими витратами будуть виконуватись по мірі надходження коштів з Міністерства охорони здоров'я, а тому представник відповідача вважає, що Державний заклад Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України експлуатується без порушень правил та норм пожежної та техногенної безпеки і не створює загрози життю та здоров'ю людей. Наголошено, що у план на 2018 рік включено придбання 12 шаф для пожежних кранів та 10 вогнегасників, про що повідомлено листом № 217 від 20.12.2017 Оболонське районне управління ГУ ДСНС України у м. Києві.
Суд звертає увагу на те, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень, є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
При цьому, суд наголошує, що поняття загроза життю та/або здоров'ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.
Суд критично ставиться до посилань представника відповідача щодо часткового усунення недоліків, які не потребують значних матеріальних затрат (виділення бюджетних коштів), оскільки з наданих суду на підтвердження фотоматеріалів не вбачається можливим встановити, яке саме порушення у відповідності до визначених у Акті перевірки та Приписі було виправлено та чи відповідає воно встановленим вимогам, також суду не надано доказів включення у план на 2018 рік придбання 12 шаф для пожежних кранів та 10 вогнегасників.
Посилання відповідача на усунення інших виявлених порушень судом не беруться до уваги, оскільки не надано суду належних та допустимих доказів їх усунення.
Суд зазначає, що неусунені на момент розгляду справи судом порушення не є формальними та стосуються суттєвих недоліків у протипожежній системі, таких як відсутність обладнаної системи протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації), системи оповіщення про пожежу гучномовним зв'язком, оброблених вогнезахисним матеріалом девев'яних конструкцій перекриття даху тощо, що у свою чергу унеможливлює на переконання суду забезпечити безпеку працівників та відвідувачів диспансеру в разі виникнення пожежі чи іншої надзвичайної ситуації.
Мета застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) полягає в убезпеченні працівників підприємства та його відвідувачів від можливої небезпеки. Разом з тим, форма такого захисту повинна бути розумною, не порушувати прав відповідача і не повинна перешкоджати власнику (користувачу) вживати заходів до усунення виявлених порушень.
Варто зазначити, що суд не наділений повноваженнями органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, які в свою чергу є дискреційними, а тому не може надавати оцінку якості виконаних та усунутих порушень відповідачем.
Відповідно до положень ч. ч. 1, 2 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.
Згідно положень ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
У даному випадку, ГУ ДС України з надзвичайних ситуацій у м. Києві, як суб'єктом владних повноважень, доведено правомірність своїх дій та надано обґрунтовані доводи для застосування заходів реагування до відповідача, відповідно до норм чинного законодавства.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та їх задоволення повністю.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 74 - 77, 241 - 247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у вигляді часткового зупинення експлуатації приміщень, а саме будівлю консультативно-діагностичного центру Державного закладу Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров'я України , розташованого за адресою вулиця Міська, 1-а в Оболонському районі м. Києва (ЄДРПОУ 01981891), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.
Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.
Суддя Н.М. Шевченко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.04.2018 |
Оприлюднено | 18.04.2018 |
Номер документу | 73376317 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шевченко Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні