Ухвала
від 24.04.2018 по справі 354/561/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про передачу адміністративної справи

"24" квітня 2018 р. справа № 354/561/17

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Матуляк Я,П., дослідивши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Яремчанської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання протиправним та скасування рішення №234-14/2017 від 04.07.2017, -

В С Т А Н О В И В:

03.10.2017 ОСОБА_1 звернулась до Яремчанської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання протиправним та скасування рішення №234-14/2017 від 04.07.2017.

Ухвалою Яремчанського міського суду Івано-Франківської області від 04.10.2017 відкрито провадження у даній справі.

26.03.2018 ухвалою Яремчанського міського суду Івано-Франківської області адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Яремчанської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання протиправним та скасування рішення №234-14/2017 від 04.07.2017 передано на розгляд до Івано-Франківського окружного адміністративного суду за предметною підсудністю.

Вказана адміністративна справа надійшла до Івано-Франківського окружного адміністративного суду 23.04.2018 року.

З 15 грудня 2017 року набрали чинності зміни до Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно пункту 1 частини 1 статті 18 КАС України (в редакції чинній до 15.12.2017 року) місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Відповідно до пункту 10 Розділу VII Перехідних положень КАС України (в редакції від 15 грудня 2017 року) справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Згідно пункту 12 Розділу VII Перехідних положень КАС України (в редакції від 15 грудня 2017 року) заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Судом встановлено, що ухвалою Яремчанського міського суду Івано-Франківської області від 04.10.2017 року (до набрання чинності змін до КАСУ від 15.12.2017) відкрито провадження у справі № 354/561/17 за позовом ОСОБА_1 до Яремчанської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання протиправним та скасування рішення №234-14/2017 від 04.07.2017.

Суд звертає увагу на те, що в чинній редакції КАС України відсутня така підстава для передачі адміністративної справи до іншого суду як порушення правил предметної підсудності.

Відповідно до частини 1 статті 30 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.

В той же час, частиною 3 статті 30 КАС України встановлено, що справа, прийнята адміністративним судом до свого провадження з додержанням правил підсудності, повинна бути ним розглянута і в тому випадку, коли в процесі розгляду справи вона стала підсудною іншому адміністративному суду.

Аналогічна правова позиція викладена Львівським апеляційним адміністративним судом в постанові від 20.03.2018 у справі № 876/1338/18 за позовом ОСОБА_12 до Підвербцівської сільської ради Тлумацького району, Тлумацької районної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності, зобов'язання до вчинення дій та відшкодування моральної шкоди.

Відтак, суд приходить до висновку, що в даному випадку відсутній спір щодо підсудності, оскільки чинним процесуальним законодавством чітко врегульовано, що така справа підлягає до розгляду судом, яким було відкрито провадження у справі до 15.12.2017, яким є Яремчанський міський суду Івано-Франківської області, що виключає можливість розгляду цієї справи Івано-Франківським окружним адміністративним судом.

Слід зазначити, що згідно пункту 24 Рішення Європейського суду з прав людини у справі "Сокуренко і Стригун проти України" від 20 липня 2006 року, заяви № 29458/04 та № 29465/04, фраза "встановленого законом" викладена в частині першій статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, поширюється не лише на правову основу самого існування "суду", але й дотримання таким судом певних норм, які регулюють його діяльність.

В даному випадку нормами, які регулюють діяльність місцевих загальних судів як адміністративних судів, є положення пунктів 10, 12 Розділу VII Перехідних положень КАС України (в редакції від 15 грудня 2017 року).

При цьому, суд зазначає, що у випадку розгляду справи № 354/561/17 Івано-Франківським окружним адміністративним судом, як судом першої інстанції, буде порушено принцип розгляду справи незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, що гарантується статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Таким чином, даний адміністративний спір підлягає розгляду Яремчанським міським судом Івано-Франківської області відповідно до пунктів 10, 12 Розділу VII Перехідних положень КАС України в редакції від 15 грудня 2017 року, і який в даній справі є повноважним судом, в розумінні статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Керуючись статтями 171, 248, 294, 295, пунктом 12 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Яремчанської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання протиправним та скасування рішення №234-14/2017 від 04.07.2017 передати на розгляд до Яремчанського міського суду Івано-Франківської області.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому ухвала суду не були вручені у день її складання в повному обсязі, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Львівського апеляційного адміністративного суду або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Суддя Матуляк Я.П.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2018
Оприлюднено25.04.2018
Номер документу73591453
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —354/561/17

Рішення від 14.06.2022

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Ваврійчук Т. Л.

Рішення від 14.06.2022

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Ваврійчук Т. Л.

Ухвала від 22.02.2022

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Ваврійчук Т. Л.

Ухвала від 01.02.2022

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Ваврійчук Т. Л.

Ухвала від 31.07.2020

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Ваврійчук Т. Л.

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Польська М. В.

Ухвала від 19.07.2018

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Іванов А. П.

Ухвала від 19.07.2018

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Іванов А. П.

Ухвала від 22.05.2018

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Іванов А. П.

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні