Ухвала
від 02.05.2018 по справі 813/275/18
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення апеляційної скарги

02 травня 2018 рокуЛьвів№ 876/2695/18

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

судді-доповідача -ОСОБА_1 суддів -ОСОБА_2 ОСОБА_3

перевіривши апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2018 року у справі №813/275/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БК Добробут" до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою судді Львівського апеляційного адміністративного суду від 11 квітня 2018 року апеляційну скаргу залишено без руху у зв'язку з невідповідністю апеляційної скарги вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: до поданої апеляційної скарги долучено документ про сплату судового збору у ромірі, який є меншим від розміру, встановленого законом, та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення виявлених недоліків.

Згідно з повідомленням про вручення поштового відправлення ф.119 із штриховим ідентифікатором № 79005 1373471 5 копію зазначеної ухвали скаржник отримав 16 квітня 2018 року.

На виконання вимог ухвали від 11 квітня 2018 року в межах наданого судом строку скаржником на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду поштовим зв'язком надіслано клопотання, у якому не погоджуючись із обрахованим судом розміром судового збору, що підлягає сплаті за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2018 року у справі №813/275/18, просить здійснити обрахунок судового збору за подання апеляційної скарги, виходячи з ціни позову 76390,96 грн, та відкрити апеляційне провадження за поданою скаржником апеляційною скаргою.

Відповідно до ч.2 ст.132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 N 3674-VI.

Згідно із ч.1 ст.4 цього Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

В адміністративному судочинстві відсутнє поняття ціна позову .

З урахуванням вимог Закону N 3674-VI судовий збір розраховується з розміру майнових вимог.

За подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру (ч.3 ст.6 Закону N 3674-VI).

Водночас відповідно до ч. 4 ст. 6 Закону N 3674-VI якщо скаргу (заяву) подано про перегляд судового рішення в частині позовних вимог (сум, що підлягають стягненню за судовим рішенням), судовий збір за подання скарги (заяви) вираховується та сплачується лише щодо перегляду судового рішення в частині таких позовних вимог (оспорюваних сум).

Системний аналіз вказаних положень дає підстави для висновку про те, що якщо у позовній заяві об'єднано дві і більше вимоги майнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу майнового характеру.

Тобто, у разі оскарження судового рішення лише в частині одного податкового повідомлення-рішення з кількох, судовий збір належить сплатити, виходячи із суми відносно конкретного податкового повідомлення-рішення.

З огляду на наведене, колегія суддів приходить до висновку про відмову у задоволенні заявленого скаржником клопотання.

У встановлений суддею-доповідачем строк особою, яка подала апеляційну скаргу, не усунуто недоліків апеляційної скарги шляхом, визначеним ухвалою судді Львівського апеляційного адміністративного суду від 11 квітня 2018 року про залишення апеляційної скарги без руху.

Згідно з частиною другою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга повертається скаржнику, якщо останній не усунув недоліки апеляційної скарги, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.

З огляду на викладене, суд вважає, що апеляційну скаргу слід повернути скаржнику.

Керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про здійснення обрахунку судового збору, виходячи із ціни позову 76390,96 грн, та відкриття апеляційного провадження у справі за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2018 року у справі №813/275/18 - відмовити.

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2018 року у справі №813/275/18 - повернути скаржнику.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Суддя-доповідач ОСОБА_1 судді ОСОБА_2 ОСОБА_3

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.05.2018
Оприлюднено04.05.2018
Номер документу73739496
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/275/18

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 05.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 15.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сапіга Віталій Петрович

Ухвала від 22.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сапіга Віталій Петрович

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 21.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні