УХВАЛА
07 травня 2018 року
Київ
справа №805/3164/17-а
адміністративне провадження №К/9901/49112/18
Верховний Суд у складі судді-доповідача Касаційного адміністративного суду Пасічник С.С., перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.12.2017 та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018 у справі №805/3164/17-а за позовом Приватного підприємства Лік-Буд до Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання неправомірними дій, зобов'язання вчинити певні дії, скасування податкових повідомлень-рішень,
УСТАНОВИВ:
26.04.2018 до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду надійшла вказана касаційна скарга, яка, однак, не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), оскільки, всупереч положень частини 4 цієї статті, не додано документ про сплату судового збору.
Так, правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року №3674-VI (далі - Закон №3674-VI).
Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI (у редакції, чинній на час подання касаційної скарги) ставка судового збору за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду встановлюється у розмірі 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Позовна заява подана у 2017 році, а спір у справі носить одночасно майновий і немайновий характер (про: визнання неправомірними дії Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області щодо невизнання Уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 14.12.2016 що уточнює період вересень 2016 року податковою звітністю по Приватному підприємству Лік-буд ; зобов'язання Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області визнати Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 14.12.2016 що уточнює період вересень 2016 року податковою звітністю по Приватному підприємству Лік-буд ; скасування податкових повідомлень-рішень: від 28.12.2016 №0013141200, яким зменшено суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на 79240 гривень; від 29.05.2017 №0000511530, яким донараховано податок на додану вартість у сумі 68444 гривень та застосовані штрафні санкції в сумі 17111 гривень).
Абзацом першим частини третьої статті 6 Закону № 3674-VI (в редакції, чинній на час звернення з цим позовом до суду першої інстанції) встановлено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
За змістом підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI в тій же редакції за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становила 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За подання ж до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору становила 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
З 01.01.2017 встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1600 гривень.
Таким чином, оскільки у позовній заяві Приватного підприємства Лік-Буд заявлено одночасно вимоги майнового відповідачу необхідно сплатити судовий збір у розмірі 8143,85 гривень (164795 гривень (загальна сума майнових вимог позову)*1,5%+1600 гривень*200%).
Судовий збір підлягає сплаті за реквізитами: отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві; код банку отримувача (МФО) 820019; рахунок отримувача - 31213207700007; код класифікації доходів бюджету - 22030102 Судовий збір (Верховний Суд, 055); призначення платежу - *; 101;
Згідно з положеннями частини 2 статті 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, яка передбачає, у такому випадку, залишення останньої без руху з наданням строку для усунення недоліків.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 169, 332 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.12.2017 та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018 у справі №805/3164/17-а за позовом Приватного підприємства Лік-Буд до Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання неправомірними дій, зобов'язання вчинити певні дії, скасування податкових повідомлень-рішень залишити без руху.
Встановити особі, що подала касаційну скаргу, десятиденний з моменту отримання копії ухвали строк для усунення зазначених недоліків касаційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя С.С. Пасічник
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2018 |
Оприлюднено | 08.05.2018 |
Номер документу | 73836686 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Пасічник С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні