Ухвала
від 27.06.2018 по справі 805/3164/17-а
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

27 червня 2018 року

Київ

справа №805/3164/17-а

адміністративне провадження №К/9901/49112/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Пасічник С.С.,

суддів: Васильєвої І.А., Юрченко В.П.,

перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.12.2017 та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018 у справі №805/3164/17-а за позовом Приватного підприємства "Лік-Буд" до Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання неправомірними дій, зобов'язання вчинити певні дії, скасування податкових повідомлень-рішень,

УСТАНОВИВ:

У вересні 2017 року Приватне підприємство "Лік-Буд" звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, в якому просило: визнати неправомірними дії Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області щодо невизнання Уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 14.12.2016, що уточнює період вересень 2016 року податковою звітністю по ПП Лік-буд ; зобов'язати Маріупольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області визнати Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 14.12.2016, що уточнює період вересень 2016 року податковою звітністю по ПП Лік-буд ; скасувати податкове повідомлення-рішення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області від 28.12.2016 №0013141200; скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Донецькій області від 29.05.2017 №0000511530.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 21.12.2017, залишеним без змін постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018, позов задоволено.

Головне управління ДФС у Донецькій області подало касаційну скаргу, яка ухвалою Верховного Суду від 10.05.2018 залишена без руху з підстав її невідповідності вимогам частини 4 статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) щодо надання документа про сплату судового збору.

Відповідачу встановлено десятиденний з моменту отримання копії ухвали строк для усунення недоліку касаційної скарги, який ухвалою Верховного Суду від 04.06.2018 продовжено на десять днів з моменту отримання цієї ухвали.

Копію ухвали Верховного Суду про продовження строку, встановленого судом для усунення недоліків касаційної скарги згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення одержано відповідачем 12.06.2018.

У межах встановленого судом строку відповідач надіслав до суду документ про сплату судового збору, тобто усунув недолік касаційної скарги.

Водночас, у касаційній скарзі Головного управління ДФС у Донецькій області порушується питання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень до закінчення їх перегляду в касаційному порядку.

Так, за змістом статті 340 КАС України суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду, зокрема, вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.

Питання щодо зупинення виконання судового рішення унормовано й статтею 375 КАС України, за приписами частини першої якої суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення до закінчення його перегляду в касаційному порядку.

Отже, виходячи зі змісту наведених норм, зупинення виконання оскаржуваних судових рішень є правом, а не обов'язком суду касаційної інстанції та стосується рішень, що можуть виконуватись і виконуються.

При цьому, зважаючи на положення статті 129-1 Конституції України, якою визначено що судове рішення є обов'язковим до виконання, яке забезпечується державою, зупинення виконання оскаржуваних у касаційному порядку судових рішень на підставі статей 340, 375 КАС України може застосовуватись судом у виняткових випадках за наявності на те вагомих і переконливих доводів, підтверджених доказами, або існування об'єктивних для цього обставин й здійснюватись таким чином, щоб не допустити порушення прав інших учасників справи, на користь яких ухвалені судові рішення.

З огляду на викладене, та зважаючи, що заявником не наведено жодних доводів в обґрунтування клопотання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень, підстави для його задоволення відсутні.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 329-335, 338, 340 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Відкрити касаційне провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.12.2017 та постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018 у справі №805/3164/17-а за позовом Приватного підприємства "Лік-Буд" до Головного управління ДФС у Донецькій області, Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання неправомірними дій, зобов'язання вчинити певні дії, скасування податкових повідомлень-рішень.

Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Донецькій області про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень.

Особі, що подала касаційну скаргу, надіслати копію ухвали про відкриття касаційного провадження у справі, а іншим учасникам справи - копію ухвали про відкриття касаційного провадження у справі разом з копіями касаційної скарги та доданих до неї матеріалів.

Встановити п'ятнадцятиденний з моменту отримання копії даної ухвали строк для подання відзиву на касаційну скаргу та роз'яснити, що до відзиву додаються докази надсилання (надання) копій відзиву та доданих до нього документів іншим учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.

Суддя - доповідач С.С. Пасічник

Судді: І.А. Васильєва

В.П. Юрченко

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення27.06.2018
Оприлюднено28.06.2018
Номер документу74992529
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3164/17-а

Постанова від 10.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 10.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 27.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні