ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 травня 2018 року ЛуцькСправа № 803/174/18
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Валюха В.М.,
за участю секретаря судового засідання Столярчук А.В.,
представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Фермерського господарства Біле поле до Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Фермерське господарство Біле поле (далі - ФГ Біле поле , позивач, платник) звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 26.10.2017 № НОМЕР_1.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 26.10.2017 ГУ ДФС у Волинській області прийняло податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1, яким позивача зобов'язано сплатити штраф в сумі 25284,60 грн. з податку на додану вартість (далі - ПДВ), за затримку більше 30 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 126423,00 грн.
Позивач не погоджується із вказаним податковим повідомленням-рішенням з тих підстав, що належним чином задекларував та здійснив оплату у повному обсязі всіх обов'язкових платежів.
Позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Волинській області від 26.10.2017 № НОМЕР_1.
В поданому до суду відзиві на позовну заяву від 07.03.2018 (а. с. 23-24) представник відповідача ОСОБА_3 позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні, з огляду на таке.
ФГ Біле поле подана податкова декларація з ПДВ (скорочена) за вересень 2015 року (реєстраційний № НОМЕР_2), в якій платником самостійно визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 126423,00 грн. по терміну сплати 30.10.2015. Термін нарахування та сплати по декларації - 30.10.2015, а датою сплати узгодженої суми податкових зобов'язань в ІКП є дата списання коштів з електронного рахунку та зарахування їх на спеціальний рахунок платника, який зазначений в податковій декларації з ПДВ (скорочена).
При заповненні декларації з ПДВ (скорочена) ФГ Біле поле допустило помилку, а саме неправильно заповнило реквізити розрахункового рахунку (замість рахунку 26041055503872 вказало 26041055503871), тому списання коштів з електронного рахунку не проведено, що призвело до виникнення податкового боргу у сумі 126423,00 грн.
За даними реєстру трансакцій підсистеми Облік платежів системи Реєстр операцій з ПДВ ІС Податковий блок платником 18.09.2015 здійснено поповнення електронного рахунку на суму 115556,35 грн. Крім того, платником 06.11.2015 здійснено поповнення електронного рахунку на суму 19335,47 грн.
06.12.2015 за № НОМЕР_3 ФГ Біле поле подало декларацію з ПДВ (скорочена) за листопад 2015 року, у якій правильно зазначило реквізити спеціального рахунку. Держказначейство здійснило списання коштів з електронного рахунку та зарахування на спеціальний рахунок 07.12.2015, про що свідчить відображення даної операції в ІКП.
Отже, в реєстрі трансакцій підсистеми Облік платежів списання коштів було проведено 07.12.2015, які були повернуті на спеціальний рахунок 14010160 (суми ПДВ, що залишаються в розпорядженні сільськогосподарського підприємства), тому станом на 30.10.2015 за даними реєстру трансакцій підсистеми Облік платежів , системи Реєстр операцій з ПДВ АІС Податковий блок у ФГ Біле поле на електронному рахунку кошти для сплати податкового зобов'язання були відсутні. За результатами декларування ПДВ за вересень 2015 року по терміну сплати 30.10.2015 ФГ Біле поле для сплати узгоджених податкових зобов'язань не забезпечило необхідної суми відповідної сплати, фактично сума зобов'язань погашена 07.12.2015.
Враховуючи наведене, відповідно до пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України (далі - ПК України) ГУ ДФС у Волинській області винесено податкове повідомлення-рішення від 26.10.2017 № НОМЕР_1 на суму 25284,60 грн. у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу (126423,00 грн. х 20%).
Крім того, на адресу суду 16.03.2018 від ФГ Біле поле надійшла відповідь на відзив (а. с. 33), у якій позивач підтвердив власну правову позицію у справі, не погодившись із позицією протилежної сторони, та додатково зазначивши, що твердження про неправильне заповнення декларації з ПДВ не відповідають дійсності.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 19.02.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін суддею одноособово (а. с. 1).
В подальшому, згідно з ухвалою суду від 19.03.2018 судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням сторін (а. с. 34-35).
В судових засіданнях, проведених у даній справі, представник позивача позов підтримав з підстав, викладених у позовній заяві, та просить його задовольнити.
Представник відповідача у тих же судових засіданнях позов не визнав з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, та просить відмовити у його задоволенні.
Заслухавши вступне слово учасників справи, дослідивши письмові докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд приходить до висновку, що позов належить задовольнити з таких мотивів та підстав.
Судом встановлено, що головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ, податку на прибуток, екологічного податку та рентної плати, місцевих податків і зборів території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_4 проведена перевірка своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету ФГ Біле поле , про що складено акт від 02.10.2017 № 10369/03-20-12-05/39322074 (а. с. 28-29).
Перевіркою встановлено, що за даними ІС Податковий блок платником подана податкова декларація з ПДВ (14010160) за № НОМЕР_2 від 19.10.2015 та задекларовано до сплати узгоджену суму податкових зобов'язань в розмірі 126423,00 грн. За даними реєстру трансакцій підсистеми Облік платежів , системи Реєстр операцій з ПДВ ІС Податковий блок станом на 30.10.2015 у платника на електронному рахунку кошти відсутні. Самостійно визначене платником грошове зобов'язання з ПДВ в сумі 126423,00 грн. по терміну сплати 30.10.2015 сплачено 07.12.2015, кількість днів затримки становить 38.
В акті перевірки від 02.10.2017 № 10369/03-20-12-05/39322074 зроблено висновок, що в порушення вимог пункту 57.1 статті 57, пункту 203.2 статті 203 ПК України ФГ Біле поле протягом граничних строків несвоєчасно сплачено узгоджену суму податкового зобов'язання з ПДВ (1410160), відповідальність за що передбачена абзацом другим пункту 126.1 статті 126 ПК України.
26.10.2017, на підставі акту перевірки від 02.10.2017 № 10369/03-20-12-05/39322074, ГУ ДФС у Волинській області прийняло податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 форми Ш , яким на підставі пункту 126.1 статті 126 ПК України, за затримку більше 30 календарних днів сплати грошового зобов'язання з ПДВ в сумі 126423,00 грн., зобов'язало ФГ Біле поле сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 25284,60 грн. (а. с. 4).
Рішенням ДФС України від 19.01.2018 № 1892/6/99-99-11-03-01-25 податкове повідомлення-рішення від 26.10.2017 № НОМЕР_1 залишено без змін, а скаргу платника ФГ Біле поле - без задоволення (а. с. 9-10).
Пунктом 56.18 статті 56 ПК України передбачено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На думку суду, відповідач не довів правомірності оскаржуваного в даній адміністративній справі податкового повідомлення-рішення, з огляду на таке.
Згідно із абзацом першим пункту 57.1 статті 57 ПК України (тут і надалі - в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до пунктів 203.1, 203.2 статті 203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
За приписами пункту 126.1 статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств, рентної плати протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Отже, нормами ПК України передбачений обов'язок платника ПДВ сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, та за невиконання такого обов'язку передбачена відповідальність у вигляді штрафу.
Разом з тим, статтею 209 ПК України визначений спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства.
Згідно із пунктом 209.1 статті 209 ПК України резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті (далі - сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування.
За правилами пункту 209.2 статті 209 ПК України згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей. Зазначені суми податку на додану вартість акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках, відкритих в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. Для такого акумулювання сільськогосподарські підприємства зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку, відкриті для перерахування коштів на спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Кошти, зараховані на такі рахунки в системі електронного адміністрування податку, автоматично протягом операційного дня, в якому кошти надійшли на такі рахунки, перераховуються органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Сільськогосподарські підприємства - суб'єкти спеціального режиму оподаткування у строки, встановлені цим Кодексом для самостійної сплати податкових зобов'язань, повинні забезпечити перерахування на їх рахунок у системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальні рахунки, коштів у розмірі, достатньому для перерахування на спеціальний рахунок на підставі поданої податкової декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування протягом звітного (податкового) періоду. Проведення сільськогосподарським підприємством - суб'єктом спеціального режиму оподаткування розрахунків з бюджетом за іншими операціями, здійсненими протягом звітного (податкового) періоду не в межах спеціального режиму оподаткування, здійснюється у порядку, передбаченому статтею 200 цього Кодексу.
Як передбачено пунктом 209.6 статті 209 ПК України, сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.
Відповідно до пункту 209.7 статті 209 ПК України сільськогосподарськими вважаються товари, зазначені у товарних групах 1 - 24, товарних позиціях 4101, 4102, 4103, 4301 згідно з УКТ ЗЕД, та послуги, які отримані в результаті здійснення діяльності, на яку відповідно до пункту 209.17 цієї статті поширюється дія спеціального режиму оподаткування у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, якщо такі товари вирощуються, відгодовуються, виловлюються або збираються (заготовляються), а послуги надаються, безпосередньо платником податку - суб'єктом спеціального режиму оподаткування (крім придбання таких товарів/послуг у інших осіб), які поставляються зазначеним платником податку - їх виробником.
Згідно із пунктом 5 розділу І Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.10.2014 за № 1267/26044 (з наступними змінами та доповненнями, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин; далі - Порядок № 966), платники податку, які згідно зі статтею 209 розділу V Кодексу застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім декларації 0110, подають податкову декларацію з позначкою "0121"/"0122"/"0123" (далі - декларація 0121 - 0123), яка є невід'ємною частиною звітності за відповідний звітний період. До такої податкової декларації включаються лише ті операції, що стосуються спеціального режиму, установленого указаною статтею.
Пунктом 2 розділу V Порядку № 966 визначено, що у спеціальних полях для відміток рядків 0110 - 0130 проставляється позначка "х": у полі 0110 декларації, у якій відображаються розрахунки з бюджетом; у полях 0121 - 0123 декларації платника податку - сільськогосподарського підприємства, який застосовує спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, для тих видів діяльності, які провадить таке сільськогосподарське підприємство.
Відповідно до підпункту 10 пункту 5 (розділ ІІІ Розрахунки за звітний період ) розділу V Порядку № 966 у рядку 25 вказується сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного (податкового) періоду та: сплачується до загального фонду державного бюджету - рядок 25.1 декларації 0110; спрямовується на спеціальний рахунок сільськогосподарського підприємства, - рядок 25.2 декларації 0121 - 0123; залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства - рядок 25.2 декларації 0130. При заповненні рядка 25.2 обов'язковим є зазначення в декларації реквізитів спеціального рахунку сільськогосподарського підприємства.
Згідно із пунктом 201-1.2 статті 201-1 ПК України платникам - сільськогосподарським підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, додатково відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку, призначені для перерахування коштів на їх спеціальні рахунки, відкриті в установах банків та/або органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Як вбачається із матеріалів справи, 19.10.2015 ФГ Біле поле подало одночасно в електронному вигляді та в паперовій формі до Локачинського відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області податкову декларацію з ПДВ (скорочена) за вересень 2015 року, у якій проставило позначку х у полі 0121 (спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського господарства), а у рядку 25.2 декларації (сума ПДВ, що залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства та/або спрямовується на спеціальний рахунок) задекларувало ПДВ в сумі 126423,00 грн., що підтверджується листом Локачинського відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області від 04.05.2018 № 03-16-07 (а. с. 66). При цьому, у декларації, поданій в електронному вигляді, зазначило неправильні реквізити спеціального рахунку (№ рахунку 26041055503871), які відрізняються від правильних реквізитів спеціального рахунку, вказаного у декларації в паперовому вигляді (№ рахунку 26041055503872) (а. с. 44-45, 67-69).
З відзиву на позовну заяву вбачається, що при заповненні податкової декларації з ПДВ (скорочена) в електронній формі ФГ Біле поле допустило помилку, а саме неправильно заповнило реквізити розрахункового рахунку (замість рахунку № 26041055503872 вказало рахунок № 26041055503871), тому списання коштів з електронного рахунку не проведено, що призвело до виникнення податкового боргу у сумі 126423,00 грн. В подальшому, 06.12.2015 за № НОМЕР_3 ФГ Біле поле подало податкову декларацію з ПДВ (скорочена) за листопад 2015 року (а. с. 48-49), у якій правильно зазначило реквізити спеціального рахунку (№ 26041055503872), у зв'язку із чим органом Держказначейства здійснено списання коштів з електронного рахунку та зарахування на спеціальний рахунок 07.12.2015, про що свідчить відображення даної операції в ІКП (а. с. 25-27).
Крім того, за даними реєстру трансакцій підсистеми Облік платежів системи Реєстр операцій з ПДВ ІС Податковий блок платником 18.09.2015 здійснено зарахування коштів на електронний рахунок на суму 115556,35 грн. згідно із платіжним дорученням від 18.09.2015 № 28 (а. с. 7), та 06.11.2015 здійснено поповнення електронного рахунку на суму 10866,67 грн. відповідно до платіжного доручення від 06.11.2015 № 39 (а. с. 8).
Відповідно до підпунктів 14.1.175, 14.1.156, 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання; податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк); грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Таким чином, системний аналіз вказаних вище нормативно-правових актів дає суду підстави дійти висновку про те, що платники податку, які згідно зі статтею 209 ПК України застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім декларації з позначкою 0110 (загальна), у якій відображаються розрахунки з бюджетом, подають податкову декларацію з позначкою "0121"/"0122"/"0123", де у рядку 25.2 декларують суми ПДВ, які спрямовуються на спеціальний рахунок сільськогосподарського підприємства. При цьому, для зазначених платників податків визначений спеціальний порядок сплати ПДВ з використанням у системі електронного декларування основного та додаткового рахунків.
На думку суду, неправильне зазначення реквізитів спеціального рахунку у декларації з ПДВ (скорочена) не є в розумінні вимог статті 209 ПК України невиконанням обов'язку суб'єкта спеціального режиму оподаткування щодо сплати податкових зобов'язань з ПДВ, за умови, що платник перерахував кошти на його рахунок у системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальні рахунки. Норми ПК України не ставлять виконання обов'язку суб'єкта спеціального режиму оподаткування щодо сплати податкових зобов'язань з ПДВ в залежність від правильного декларування реквізитів спеціального рахунку.
При вирішенні даного спору суд враховує, що позивач одночасно подав в електронному вигляді та в паперовій формі до Локачинського відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області податкову декларацію з ПДВ (скорочена) за вересень 2015 року, при цьому, у декларації, поданій в електронному вигляді, зазначив неправильні реквізити спеціального рахунку (№ рахунку 26041055503871), які відрізняються від правильних реквізитів спеціального рахунку, вказаного у декларації в паперовому вигляді (№ рахунку 26041055503872).
Отже, органи ДФС володіли інформацією щодо правильних реквізитів спеціального електронного рахунку позивача.
Разом з тим, навіть за умови, що органи ДФС взяли до уваги реквізити спеціального рахунку, зазначеного платником в електронній податковій декларації з ПДВ (скорочена) за вересень 2015 року, суд не погоджується із висновками акту перевірки про наявність у позивача станом на 30.10.2015 податкового боргу в сумі 126423,00 грн., оскільки до подання зазначеної декларації згідно із платіжним дорученням від 18.09.2015 № 28 позивач сплатив ПДВ в сумі 115556,35 грн.
Крім того, суд звертає увагу, що кошти в сумі 126423,00 грн., що були задекларовані у рядку 25.2 (сума ПДВ, що залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства та/або спрямовується на спеціальний рахунок) податкової декларації з ПДВ (скорочена) за вересень 2015 року, не підлягають сплаті до бюджету, а повністю залишаються в розпорядженні позивача.
Відтак, на думку суду, задекларовані кошти у рядку 25.2 (сума ПДВ, що залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства та/або спрямовується на спеціальний рахунок) податкової декларації з ПДВ (скорочена) не є податковим зобов'язанням, а несвоєчасна їх сплата не призводить до виникнення податкового боргу в розумінні ПК України та не має наслідком притягнення платника до відповідальності за пунктом 126.1 статті 126 ПК України.
Таким чином, з урахуванням наведених норм чинного законодавства України та встановлених обставин справи, суд приходить до висновку, що висновки акту від 02.10.2017 № 10369/03-20-12-05/39322074 про порушення позивачем граничних строків сплати узгоджених сум податкових зобов'язань з ПДВ не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду справи, тому з наведених вище підстав, виходячи з наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позов підлягає до задоволення повністю шляхом прийняття судом рішення про визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.
Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача необхідно стягнути з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 1762,00 грн., сплаченого квитанцією від 14.02.2018 № 0.0.963287353.1 (а. с. 16), та який згідно із випискою був зарахований до спеціального фонду державного бюджету України (а. с. 19).
Керуючись статтями 243-246, 250 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Волинській області форми Ш від 26 жовтня 2017 року № НОМЕР_1.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області (43000, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код 39400859) на користь Фермерського господарства Біле поле (45552, Волинська область, Локачинський район, с. Білопіль, ідентифікаційний код 39322074) судові витрати в розмірі 1762 гривні 00 копійок (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні нуль копійок).
Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя В.М.Валюх
Повний текст рішення складено 14 травня 2018 року
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2018 |
Оприлюднено | 17.05.2018 |
Номер документу | 73995005 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Валюх Віктор Миколайович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Валюх Віктор Миколайович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Валюх Віктор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні