Постанова
від 15.05.2018 по справі 826/10655/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/10655/15 Суддя (судді) першої інстанції: Васильченко І.П.

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 травня 2018 року м.Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Твердохліб В.А.,

суддів Костюк Л.О., Троян Н.М.,

за участю секретаря Борейка Д.Е.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Києві (без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу) апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ДІА на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 лютого 2018 року (прийняте у відкритому судовому засіданні, у м.Києві, повний текст складено 05 березня 2018 року) у справі за адміністративним позовом Товариство з обмеженою відповідальністю ДІА до Київської міської ради, треті особи: Відкрите акціонерне товариство Будшляхмаш , Товариство з обмеженою відповідальністю Аспекс про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю ДІА (далі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Київської міської ради (далі - Відповідач), треті особи: Відкрите акціонерне товариство Будшляхмаш (далі - Третя особа 1), Товариство з обмеженою відповідальністю Аспекс (далі - Третя особа 2) про визнання протиправним та скасування рішення Київської міської ради від 27 грудня 2007 року №1605/4438 Про передачу земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю Аспекс для реконструкції існуючих будівель під офісно-складські приміщення з подальшою їх експлуатацією та обслуговуванням на вулиці Дегтярівській, 21 (літ. З , И ) у Шевченківському районі міста Києва .

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 лютого 2018 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з таким судовим рішенням, Позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.

В апеляційній скарзі апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи по суті. Зокрема, апелянт зазначає, що Третя особа 1 є законним користувачем земельної ділянки, загальною площею 15 га, за адресою: вул.Дегтярівська, 21, м.Київ, яку вона отримала в порядку поновлення відводу виробничої території Київському заводу Будшляхмаш на підставі рішення виконавчого комітету Київської міської ради депутатів трудящих від 02.02.1960 року №163. Саме в межах цієї земельної ділянки розташоване придбане Позивачем у Третьої особи 1 майно. З аналізу оскаржуваного рішення та наданих в грудні 2014 року Позивачу чергових кадастрових планів (витяги з бази даних міського земельного кадастру від 25.12.2014 року та 08.08.2008 року) можливо встановити, що оскаржуваним рішенням Відповідач, затвердивши Третій особі 2 проект землеустрою, безпідставно створив за рахунок частини земельної ділянки (кадастровий номер 8000000000:88:061:0167), що на ній знаходиться в межах відведеної Третій особі 1 земельної ділянки, окрему земельну ділянку (кадастровий номер 8000000000:88:061:0168); вказане здійснено з порушенням встановленої процедури, без згоди Третьої особи 1 на вилучення у неї з користування частини земельної ділянки та за відсутності рішення про вилучення, тобто Відповідачем незаконно надано Третій особі 2 в оренду створену земельну ділянку (кадастровий номер 8000000000:88:061:0168).

Київською міською радою (Відповідач у справі) подано відзив на апеляційну скаргу, в якому просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги та рішення суду першої інстанції залишити без змін з посиланням на те, що оскаржуване судове рішення відповідає нормам чинного законодавства.

Третьою особою 2 також подано відзив на апеляційну скаргу, в якому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а судове рішення без змін, адже вважає, що за відсутності порушення законодавства при прийнятті Київрадою оскаржуваного рішення та порушення цим рішенням прав Позивача, за захистом якого він звернувся до суду, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Третьою особою 1 відзив на апеляційну скаргу не подавався, однак вказане не перешкоджає апеляційному перегляду рішення суду першої інстанції.

Відповідно до п.13 ст.10 КАС України, суд під час розгляду справи в судовому засіданні здійснює повне фіксування його перебігу за допомогою відео- та (або) звукозаписувального технічного засобу, крім випадків, визначених цим Кодексом. Порядок такого фіксування встановлюється цим Кодексом.

Згідно з частиною 2 статті 313 КАС України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснювалось.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю ДІА є власником об'єктів нерухомого майна нежилих будівель літера Е , площею 321,60 кв.м. та літера Ж , площею 387,9 кв.м., розташованих за адресою: вул.Дегтярівська, 21 в м.Києві, що підтверджується договором купівлі-продажу нежилих приміщень від 07.02.2002 року №463 (далі - договір купівлі-продажу), додатковою угодою від 19.03.2002 року №1, додатковою угодою від 26.06.2002 року №2, актом прийому-передачі від 30.08.2002 року, про що зроблено запис в реєстрову книгу №4з-8 за реєстровим №446-з та посвідчене реєстраційним посвідченням №001690, виданим 23.10.2002 року Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна; продавцем вказаного майна є ТОВ Будшляхмаш .

З додатку №1 до договору купівлі-продажу вбачається, що до останнього додавалися такі документи, зокрема: копія рішення від 02.02.1960 року №163, видана Київською міською радою та копія доручення Київської міської ради від 23.07.1999 року №225-КР-704 на право користування земельною ділянкою, на якій знаходяться відчужувані споруди; план-схема земельної ділянки, яка буде закріплена за покупцем після його звернення до відповідних органів.

Також, ТОВ Будшляхмаш надано згоду щодо вилучення у неї з користування на користь Позивача частини земельної ділянки за адресою: вул.Дегтярівська, 21 м.Київ, на якій розташовані склади, придбані Позивачем згідно з договором купівлі-продажу нежилих приміщень від 07.02.2002 року №463.

Як зазначає Позивач, протягом 2003 року ним замовлено та розроблено технічний звіт по встановленню зовнішніх меж землекористування (кадастровий номер 8000000000:88:061:0167), який зареєстрований в Головному управлінні земельних ресурсів КМДА (інвентаризаційний файл від 07.02.2003 року №000317). За даними вказаного технічного звіту після придбання майна в користування Позивачу перейшла земельна ділянка фактичною площею 1 666,05 кв.м.

09.10.2006 року Позивач на підставі позитивного висновку постійної комісії Київради з питань земельних відносин (протокол від 19.09.2006 року) отримав від Відповідача згоду на розроблення документації з землеустрою в орієнтовних межах (0,169 га), зазначених у додатку до цієї згоди.

Після отримання вказаної згоди, Позивач уклав з ТОВ Ліга-Експерт договір на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

При цьому, Позивач зазначає, що весь час користувався земельною ділянкою та сплачував за неї земельний податок.

З метою продовження розробки замовленої землевпорядної документації, 25.12.2014 року Позивач отримав в Київській міській раді черговий кадастровий план, з якого йому стало відомо, що Відповідач змінив конфігурацію земельної ділянки, яка відводиться, вилучивши з неї частину, яка являється єдиним під'їзним шляхом до майна Позивача.

16.02.2015 року за результатами розгляду скарги Позивача щодо незаконного відведення земельної ділянки, Київська міська рада листом №057091-24/2 повідомила, що відповідно до архівних даних міського земельного кадастру конфігурацію та площу земельної ділянки (код ділянки 88:061:167) змінено у зв'язку з прийняттям Київською міською радою рішення від 27.12.2007 року 1605/4438 про передачу ТОВ Аспекс земельної ділянки, площею 5799,45 кв.м., (код 88:061:168), в оренду на 5 років для реконструкції існуючих будівель під офісно-складські приміщення з подальшою їх експлуатацією та обслуговуванням на вул.Дегтярівській, 21 (літ. З , И ) у Шевченківському районі. Зазначене рішення приймалося на підставі розробленого та погодженого в установленому порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Так, за приписами статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Відповідно до частини 2 статті 5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування

Статтею 14 Конституції України встановлено, що право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно з статтею 80 Земельного кодексу України суб'єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, на землі комунальної власності.

Землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності (ч.ч. 1, 2 ст.83 Земельного кодексу України).

Разом з цим, у пунктах а , б , в , г і к статті 12 Земельного кодексу України визначено, що до повноважень міської ради належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування; вилучення їх із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідної територіальної громади селища; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Земельні відносини поділяються на публічні та приватні. Відповідно і спори в таких відносинах можуть бути як публічно-правовими, так і приватноправовими (цивільними, господарськими).

Відповідно до частини 2 статті 2 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.

Територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом (стаття 172 ЦК України).

Статтею 9 Земельного кодексу України повноваження щодо розпорядження землями територіальної громади, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування в місті Києві належить до повноважень Київської міської ради.

Як вбачається з матеріалів справи, 07.02.2002 року між ВАТ Будшляхмаш (Продавець) та ТОВ ДІА (Покупець) укладено договір №463 купівлі-продажу нежилих приміщень, відповідно до умов якого Продавець продав, а Покупець купив механізований склад для зберігання будматеріалів інвентаризаційний номер 002605, загальною площею 324,00 кв.м., та арочний склад ЗМТП інвентаризаційний номер 008279, загальною площею 387,94 кв.м., що знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Дегтярівська, буд. 21.

Факт передачі вказаних нежилих приміщень здійснювався на підставі акта приймання-передачі нежилих приміщень від 30.08.2002 року.

Також, Позивачем на підтвердження реєстрації права власності на вказані нежилі будівлі, надано реєстраційне посвідчення №001690 Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, реєстровий запис №446-з від 23.10.2002 року.

Листом ВАТ Будшляхмаш повідомив ТОВ ДІА про те, що не заперечує щодо передачі на користь ТОВ ДІА земельної ділянки, загальною площею 1739,80 кв.м., на якій розташовані склади, загальною площею 709,5 кв.м., придбані ТОВ ДІА відповідно до договору №463 і оформленню її в установленому порядку; адреса складів: м.Київ, вул. Дегтярівська, буд. 21. (а.с. 14 том 1).

Щодо посилання апелянтана рішення Виконавчого комітету Київської міської ради депутатів трудящих від 02.02.1960 року №163 Про поновлення відводу виробничої території Київському заводу Будшляхмаш , а також на розроблений технічний звіт по встановленню зовнішніх меж землекористування 8000000000:88:061:0167, адреса: Шевченківський район, вул.Дегтярівська, 21, який розроблений на підставі згоди Київського міського голови на розроблення документації із землеустрою від 09.10.2006 року Д-1738, рішення від 04.05.1970 року №811 Про додатковий відвод земельної ділянки Київському заводу Будшляхмаш під будівництво підземних резервуарів і підземної насосної станції , колегія суддів зазначає таке.

Положеннями статті 123 Земельного кодексу України передбачено, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Статтею 10 Рішення Київради від 15.07.2004 року №457/1867 Про порядок передачі (надання) земельних ділянок в користування або у власність у місті Києві (в редакції чинній на момент надання Київським міським головою згоди на розроблення документації із землеустрою від 09.10.2006 року; далі - Порядок №457/1867), термін дії згоди на розроблення документації із землеустрою становить чотири місяці з дня її підписання Київським міським головою або заступником міського голови - секретарем Київради.

Погоджена документація із землеустрою разом із супроводжувальним листом подається землевпорядною організацією до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) для розгляду, підготовки проекту рішення Київської міської ради та його передачі до Київської міської ради для прийняття відповідного рішення в порядку, визначеному розділом 4 цього Регламенту. Якщо документація із землеустрою не буде подана у визначений строк до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА), то згода втрачає чинність і відповідна земельна ділянка включається до переліку земельних ділянок, права на які набуваються на конкурсних засадах в порядку, визначеному законодавством.

Остаточне рішення щодо затвердження переліку земельних ділянок, права на які набуваються на конкурсних засадах, приймається Київською міською радою.

Згідно з ч.1 ст.186 Земельного кодексу України схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць погоджуються територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, структурним підрозділом відповідної обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини, територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань лісового господарства, територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань водного господарства, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони навколишнього природного середовища, структурним підрозділом відповідної обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони навколишнього природного середовища, структурним підрозділом відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району - виконавчим органом відповідної міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі якщо такий орган не утворений - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурним підрозділом відповідної обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.

Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу, і затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу (ч.6 ст.186 Земельного кодексу України).

За приписами частин 1, 2 статті 20 Порядку №457/1867 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки після отримання висновку землевпорядної експертизи, технічна документація із землеустрою щодо передачі земельної ділянки в оренду після погодження в установленому порядку питання можливості передачі земельної ділянки в оренду, технічна документація із землеустрою щодо оформлення права користування земельною ділянкою після її розробки подаються землевпорядною організацією до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) для підготовки проекту рішення Київської міської ради. Одночасно землевпорядна організація передає зазначену документацію в електронному вигляді для внесення до бази даних у форматі, визначеному Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА).

Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) здійснює комплексний аналіз документації із землеустрою та, за умови її відповідності законодавству, готує проект рішення Київської міської ради.

Відповідно до статті 27 Порядку №457/1867 право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом.

Право оренди земельної ділянки оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.

Положеннями статті 28 Порядку №457/1867 визначено, що право постійного користування земельною ділянкою виникає після одержання землекористувачем державного акта, що посвідчує таке право, та його державної реєстрації.

Право оренди земельної ділянки виникає після укладення договору оренди та його державної реєстрації.

Приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж у натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та його державної реєстрації забороняється.

За таких обставин, передачі в користування земельної ділянки передує дотримання та проходження відповідної процедури погодження проектів відведення земельної ділянки; лише після затвердження технічної документації у відповідному порядку виконавчим органом Київради приймається рішення про надання в оренду чи користування земельної ділянки.

Між тим, як вбачається з наданого Позивачем проекту технічної документації на землю по встановленню зовнішніх меж землекористування 8000000000:88:061:0167, адреса: Шевченківський район, м.Київ, вул.Дегтярівська, 21, який розроблений на підставі згоди Київського міського голови на розроблення документації із землеустрою від 09.10.2006 року Д-1738, рішення від 04.05.1970 року №811 Про додатковий відвод земельної ділянки Київському заводу Будшляхмаш під будівництво підземних резервуарів і підземної насосної станції не пройшов всіх погоджень, зокрема, не отримав висновку державної землевпорядної експертизи.

Слід зазначити, що згода Київського міського голови на розроблення документації із землеустрою від 09.10.2006 року Д-1738, рішення від 04.05.1970 року №811 Про додатковий відвод земельної ділянки Київському заводу Будшляхмаш під будівництво підземних резервуарів і підземної насосної станції були правовою підставою для оформлення відводу земельної ділянки.

Проте, жодного рішення відносно надання дозволу на передачу спірної земельної ділянки у користування чи оренду Позивачу Київською міською радою не приймалось.

Отже, доказів того, що ТОВ ДІА в установленому порядку здійснив оформлення користування земельною ділянкою під належними йому приміщеннями, матеріали справи не містять.

Як вбачається з матеріалів справи, у 2005 році ТОВ Аспекс розробило та погодило в установленому порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що підтверджується наявністю погодженого проекту із землеустрою, який зберігається в Департаменті земельних ресурсів КМДА.

В проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ Аспекс наявна копія акту про встановлення та узгодження існуючих меж земельної ділянки в натурі від 21.01.2003 року з підписом директора та відбитком печатки ТОВ ДІА , тобто Позивачем надавалась згода на конфігурацію земельної ділянки, яка зазначена в черговому кадастровому плані (а.с. 112 т. 2).

Таким чином, саме Третьою особою 2 надано докази, які містяться у матеріалах справи та підтверджують законність оформлення ТОВ Аспект прав на земельну ділянку.

Після прийняття Київрадою оскаржуваного рішення №1605/4438 у ТОВ Аспекс виникли складнощі з укладанням договору оренди спірної земельної ділянки, що змусило товариство звернутися до суду з позовом про визнання укладеним договору оренди.

02.12.2010 року Господарським судом м.Києва прийнято рішення у справі №16/535-9/23402.12.10, яким зобов'язано Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) зареєструвати договір оренди земельної ділянки з усіма додатками, що є його невід'ємними частинами, між орендодавцем - Київською міською радою та орендарем - Товариством з обмеженою відповідальністю Аспекс у встановленому законодавством порядку; судове рішення набрало законної сили.

Колегія суддів звертає увагу на те, що однією із підстав для укладення договору оренди земельної ділянки, стало те, що ТОВ Аспекс згідно із договором купівлі-продажу нежилих приміщень від 02.09.2002 року №549, укладеним між ВАТ Будшляхмаш та ТОВ Аспекс , є власником складу ПММ літ. З , літ. И , загальною площею 420,6 кв.м., інвентарний номер 009588, які знаходяться за адресою: м.Київ, вул.Дегтярівська, буд.21.

Вказаний договір зареєстрований в Київському міському бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна за номером від 16.12.2002 року №446-з.

Таким чином, ТОВ Аспекс є власником нежитлових приміщень, а саме: складу ПММ літ. З , літ. И , загальною площею 420,6 кв.м., інвентарний номер №009588, які знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Дегтярівська, буд.21, відтак в силу закону має право на оформлення права користування земельної ділянки під вказаними нежитловими приміщеннями з урахуванням прибудинкової території.

Крім того, в матеріалах справи наявний лист ТОВ С.К.Профіль (з яким ТОВ ДІА 20.04.2015 року укладено договір оренди нерухомого майна №20/04-15 за адресою: м.Київ, вул.Дегтярівська,21, що знаходиться на балансі ТОВ ДІА ), згідно якого повідомлено ТОВ Аспекс , що твердження ТОВ ДІА не відповідають дійсності - жодних незручностей для ведення господарської діяльності не існує. Зазначене майно (складські приміщення) використовуються за призначенням.

Отже, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскаржуване рішення, винесене відповідно до вимог чинного законодавства, а тому відсутні підстави для його скасування.

Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.

Положеннями ст.242 КАС України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Згідно з п.1 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Ураховуючи викладене, колегія суддів вважає, що судове рішення постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права, підстав для його скасування не вбачається, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 229, 242, 315, 316, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ДІА залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 лютого 2018 року без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду у строк, визначений ст.329 КАС України.

Головуючий суддя Твердохліб В.А.

Судді Костюк Л.О.

Троян Н.М.

Постанова складена в повному обсязі 18 травня 2018 року.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2018
Оприлюднено21.05.2018
Номер документу74074714
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10655/15

Рішення від 29.07.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ягічева Н.І.

Ухвала від 17.06.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ягічева Н.І.

Ухвала від 20.05.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ягічева Н.І.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ягічева Н.І.

Ухвала від 02.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Постанова від 19.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 15.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні