ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Головуючий І інстанції: Н.Ю. Алєксєєва
15 травня 2018 р. м. ХарківСправа № 816/2481/17 Харківський апеляційний адміністративний суд
у складі колегії :
головуючого судді: Рєзнікової С.С.
суддів: Бегунца А.О. , Старостіна В.В.
за участю секретаря судового засідання Машури Г.І.
представника позивача: Марченко І.Ю.,
представників відповідача: Волков Д.В., Корольов І.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 13.02.2018 по справі № 816/2481/17, ухвалене о 11:10 за адресою вул. Пушкарівська, 9/26, м.олтава, 36039, повний текст рішення складено 19.02.2018р.
за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області
до Дочірнього підприємства "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради
про зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
26.12.2017р. через засоби поштового зв'язку, позивач, Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради, в якому просив суд:
- зобов'язати усунути порушення вимог ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. №1010, а саме: провести розрахунки економічно обґрунтованих витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення;
- зобов'язати повернути споживачам суму необґрунтованої виручки, одержаної внаслідок застосування з 01.05.2017р. економічно необґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначає, що за результатами позапланової перевірки ДП "Комунтех" встановлено, що тарифи на послугу з вивезення твердих побутових відходів та послугу з вивезення рідких побутових відходів для населення та інших споживачів розраховано з порушенням механізму формування відповідних тарифів, передбаченого Порядком формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010. Позивачем направлено відповідачу припис від 24.05.2017р. №2. Однак, до цього часу відповідач не виконав припис про виконання законних вимог щодо усунення порушень порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін від 24.05.2017 №2.
Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 13.02.2018р. в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з вказаним рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги.
23.04.2018р., відповідачем до суду апеляційної інстанції надано відзив на апеляційну скаргу, в якому відповідач просив суд апеляційної інстанції залишити апеляційну скаргу без задоволення, рішення суду першої інстанції без змін.
Представник позивача, в суді апеляційної інстанції, підтримав доводи апеляційної скарги та просив суд її задовольнити.
Представники відповідача наполягали на законності та обґрунтованості рішення суду першої інстанції та просили відмовити в задоволенні апеляційної скарги.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено наявними в матеріалах справи доказами, що Дочірнє підприємство "Комунтех" Комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради (ідентифікаційний код 40917503) зареєстроване як юридична особа 26.10.2016р., номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 1 574 102 0000 00083.
Як свідчать матеріали справи, у період з 17 по 18 травня 2017р. головним спеціалістом сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області Тегзою О.В. проведено позапланову перевірку дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін ДП "Комунтех". Перевірку проведено на підставі наказу ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 15.05.2017р. № 155, погодження Державної регуляторної служби України від 12.05.2017р. № 3141, направлення № 6 від 15.05.2017р..
За результатами проведеної перевірки складено акт №3 дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін ДП "Комунтех".
18.05.2017р. примірник акту отримано директором ДП "Комунтех" ОСОБА_5, однак від підписання акта перевірки посадова особа ДП "Комунтех" відмовилася, про що свідчать відповідні відмітки на примірнику акту перевірки.
На підставі вказаного акту відповідачем винесено припис від 24.05.2017р. №2 про виконання законних вимог щодо усунення порушень порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, в якому викладені вимоги:
1. Тариф на послугу з вивезення твердих побутових відходів для населення та інших споживачів в розмірі 97,72 грн за lм3, 12 грн з одного чоловіка на місяць - для населення, 91,40 грн за 1м3 - для інших споживачів. затверджений рішенням дев'ятнадцятої сесії сьомого скликання Новосанжарської селищної ради від 23 березня 2017 року № 2, є економічно необґрунтованим та сформованим з порушенням до запровадженого способу регулювання і не може бути застосований при розрахунках зі споживачами з 1 травня 2017 року.
2. Тариф на послугу з вивезення рідких нечистот для населення та інших споживачів в розмірі 62 грн за l м3 - для населення, 70,70 грн за l м3 - для інших споживачів, затверджений рішенням дев'ятнадцятої сесії сьомого скликання Новосанжарської селищної ради від 23 березня 2017 року № 2, є економічно необґрунтованим та сформованим з порушенням до запровадженого способу регулювання і не може бути застосований при розрахунках зі споживачами з 1 травня 2017 року.
3. В місячний термін усунути порушення вимог Порядку формування тарифів на послугу з вивезення твердих побутових відходів та послугу з вивезення рідких нечистот, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів" із змінами та доповненнями, ст.31 Закон України "Про житлово-комунальні послуги", а саме провести розрахунки економічно обґрунтованих витрат на послугу з вивезення твердих побутових відходів та послугу з вивезення рідких нечистот.
26.05.2017р. вказаний припис отримано відповідачем, що підтверджується наявною в матеріалах справи копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 24).
Відповідач, не погодившись із вищевказаним приписом, оскаржив його в судовому порядку.
Як свідчать матеріали справи, Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 18.09.2017р. у справі № 816/939/17, залишеної без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 05.12.2017р., в задоволенні адміністративного позову Дочірнього підприємства "Комунтех" Комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області про визнання протиправним та скасування припису відмовлено (а.с. 25-30).
Оскільки у встановлений строк відповідачем припис не виконано, Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області звернулось до суду з позовом про зобов'язання усунути порушення вимог ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010, а саме: провести розрахунки економічно обґрунтованих витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення; зобов'язання повернути споживачам суму необґрунтованої виручки, одержаної внаслідок застосування з 01.05.2017 економічно необґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення.
Відмовляючи в задоволенні адміністративного позову суд першої інстанції виходив з того, що позовні вимоги про зобов'язання проведення розрахунків економічно обґрунтованих витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення є безпідставними, оскільки на підставі раніше наданих відповідачем таких розрахунків рішенням Новосанжарської селищної ради від 23.03.2017р. встановлено тарифи і вказане рішення є чинним та таким, що підлягає виконанню.
Колегія суддів погоджується з вказаним висновком суду першої інстанції та зазначає наступне.
Відповідно до п. 3 припису Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області від 24.05.2017р. №2 відповідача зобов'язано в місячний термін усунути порушення вимог Порядку формування тарифів на послугу з вивезення твердих побутових відходів та послугу з вивезення рідких нечистот, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів" із змінами та доповненнями, ст.31 Закон України "Про житлово-комунальні послуги", а саме провести розрахунки економічно обґрунтованих витрат на послугу з вивезення твердих побутових відходів та послугу з вивезення рідких нечистот.
Згідно з ч. 2, 3 статті 12 Закону України "Про ціни і ціноутворення" державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими (забезпечувати відповідність ціни на товар витратам на його виробництво, продаж (реалізацію) та прибуток від його продажу (реалізації).
Зміна рівня державних регульованих цін здійснюється в порядку і строки, що визначаються органами, які відповідно до цього Закону здійснюють державне регулювання цін.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV "Про житлово-комунальні послуги", державна політика у сфері житлово-комунальних послуг базується на таких принципах, зокрема: регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, перелік яких визначено цим Законом, з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону та технічних можливостей.
Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газопостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо) є одним із видів житлово-комунальних послуг за функціональним призначенням.
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", залежно від порядку затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи: 1) перша група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують уповноважені центральні органи виконавчої влади, а у випадках, передбачених законом, - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; 2) друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території; 3) третя група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).
Ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", державне регулювання цін/тарифів базується на такому основному принципі, як відповідність рівня цін/тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", порядок формування тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг другої групи (пункт 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України.
Порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги визначений ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", згідно з частиною 2 якої, виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
Відповідно до ч. 7 статті 31 Закону, центральні органи виконавчої влади несуть відповідальність за наслідки встановлення або регулювання цін/тарифів, що змінюються ними відповідно до їхніх повноважень.
Згідно з ч. 9 ст. 31 Закону України "Про житлово -комунальні послуги", спори щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, а також відшкодування втрат підприємств, що пов'язані із затвердженням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, вирішуються в судовому порядку.
Відповідно до ч. 10 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", у разі зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів. При цьому перерахунок цін/тарифів може проводитися шляхом коригування лише тих складових структури цін/тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення. При коригуванні додатково враховується компенсація втрат (або вилучення необґрунтовано отриманих прибутків) від застосування не скоригованої на зміну вартості окремих витрат ціни/тарифу в період до встановлення скоригованих цін/тарифів.
Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг визначені статтею 7 Закону України "Про житлово -комунальні послуги".
Відповідно до п. 1-3 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про житлово -комунальні послуги", до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить: 1) затвердження та реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, участь у розробленні та реалізації відповідних державних і регіональних програм; 2) встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону; 3) затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних послуг, контроль за їх дотриманням.
Отже, із змісту наведених норм вбачається, що питання щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, в тому числі на послуги із вивезення твердих і рідких побутових відходів, вирішуються уповноваженими на те органами, зокрема органами місцевого самоврядування, і у разі виникнення спору щодо правильності їх розміру такі спори вирішуються в судовому порядку.
Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. №1010, відповідно до ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" затверджено Порядок формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (надалі - Порядок №1010).
Відповідно до п. 1 Порядку № 1010, цей Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (далі - послуги). До послуг належать операції поводження з побутовими відходами (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування.
Згідно з п. 2 Порядку № 1010, економічно обґрунтовані плановані витрати - витрати, планування яких здійснюється з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів, а також вимог щодо надання послуг визначеної кількості та якості з урахуванням економічних і природно-кліматичних особливостей регіону.
Відповідно до п. 3 Порядку № 1010, формування тарифів на послуги підприємством здійснюється відповідно до річних планів надання послуг і економічно обґрунтованих планованих витрат, визначених на підставі державних і галузевих нормативів (норм) витрат ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов'язкових платежів) та цін у планованому періоді, встановлених на підставі прогнозних індексів цін підприємства.
Згідно з п. 4 Порядку № 1010, річний план надання послуг розробляється окремо за кожною операцією поводження з побутовими відходами на підставі фактичного та прогнозованого обсягів надання послуг з урахуванням техніко-економічних факторів, зокрема таких, як: зміна обсягів надання послуг в результаті економічного розвитку населеного пункту, підвищення вимог щодо якості послуг; підвищення рівня технологічного процесу поводження з побутовими відходами, заміна амортизованого обладнання, здійснення заходів щодо автоматизації та механізації виробництва, застосування прогресивних енергозберігаючих технологій; підвищення рівня організації виробництва та умов організації праці шляхом удосконалення операційно-виробничого планування, систем управління, матеріально-технічного забезпечення господарської діяльності.
Як свідчать матеріали справи, рішенням виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради від 08.11.2016р. № 147 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг із централізованого водопостачання та вивезення твердих і рідких побутових відходів" Дочірнє підприємство "Комунтех" Комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради визначено виконавцем житлово-комунальних послуг із вивезення твердих і рідких побутових відходів терміном на 1 рік із 01.01.2017р. (а.с. 90).
Згідно із рішенням шістнадцятої сесії сьомого скликання Новосанжарської селищної ради від 23.12.2016р. № 2 "Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів по Дочірньому підприємству "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради" встановлено зазначеному підприємству тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та інших споживачів у розмірі для населення - 65,15 грн. за 1 м3, 8,00 грн. з одного чоловіка на місяць та для інших споживачів - 72,64 грн. за м3, а також тарифи на послуги з вивезення рідких побутових відходів для населення та інших споживачів у розмірі для населення - 52,79 грн. за м3, для бюджетних установ - 54,20 грн. за м3 та для інших споживачів - 70,70 грн. за м3.
Рішенням дев'ятнадцятої сесії сьомого скликання Новосанжарської селищної ради від 23.03.2017р. № 2 "Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів по Дочірньому підприємству "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради" встановлено останньому тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та інших споживачів у розмірі для населення - 97,72 грн. за 1 м3, 12,00 грн. з одного чоловіка на місяць та для інших споживачів - 91,40 грн. за м3, а також тарифи на послуги з вивезення рідких побутових відходів для населення та інших споживачів у розмірі для населення - 62,00 грн. за м3, для бюджетних установ - 70,70 грн. за м3 та для інших споживачів - 70,70 грн. за м3 . У пункті 4 рішення зазначено, що тарифи вводяться в дію з 01.05.2017р.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Матеріалами справи підтверджено, що відповідач звернувся до Новосанжарської селищної ради з листом від 07.06.2017р. №8 про зупинення рішення Новосанжарської селищної ради від 23.03.2017р. № 2.
Однак, рішенням Новосанжарської селищної ради від 07.06.2017р. №6 залишено рішення селищної ради №2 від 23.03.2017р. "Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів по Дочірньому підприємству "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради" в силі до введення в дію нових тарифів на послуги з вивезення твердих та рідких побутових відходів.
Крім того, п. 2 вказаного рішення Дочірньому підприємству "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради" встановлено розробити економічно обґрунтовані тарифи на послугу з вивезення твердих та рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів та подати на розгляд виконавчого комітету та сесії Новосанжарської селищної ради в установленому законом порядку.
Відповідачем вчинялись заходи з метою виконання припису Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області від 24.05.2017р. №2.
Рішення Новосанжарської селищної ради від 23.03.2017р. № 2, яким встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів по Дочірньому підприємству "Комунтех" комунального підприємства "Джерело" Новосанжарської селищної ради є чинним, не скасоване, а отже підлягає виконанню.
Відповідач не є суб'єктом, що вирішує питання щодо формування та встановлення цін/тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів для населення, бюджетних установ та інших споживачів, а невідповідність рішення суб'єкта владних повноважень вимогам закону є підставою для вчинення дій щодо його скасування або оскарження в судовому порядку.
Як вже вище зазначалось, ч. 9 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що спори щодо формування та встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги вирішуються в судовому порядку.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог в частині зобов'язання проведення розрахунків економічно обґрунтованих витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення.
Стосовно позовних вимог в частині зобов'язання повернути споживачам суму необґрунтованої виручки, одержаної внаслідок застосування з 01.05.2017р. економічно необґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення, колегія суддів вважає наступне.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
В матеріалах справи відсутні будь-які інші розрахунки економічно обґрунтованих витрат на послугу з вивезення твердих побутових відходів для населення та послугу з вивезення рідких побутових відходів для населення з 01.05.2017р., на підставі яких селищною радою було б встановлено тарифи на житлово-комунальні послуги, а тому повернення споживачам сум необґрунтованої виручки, одержаної внаслідок застосування з 01.05.2017р. економічно необґрунтованих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення та послуг з вивезення рідких побутових відходів для населення у даному випадку є передчасним.
Крім того, підставою для звернення з даним позовом слугувало невиконання відповідачем припису від 24.05.2017р. №2, однак під час перевірки не перевірялися підстави для повернення різниці між необґрунтованими тарифами застосованими з 01.05.2017р. і тарифами, що діяли до 30.04.2017р., та вказаний припис не містить такої вимоги до відповідача.
Враховуючи вищевикладене, колегія судів вважає обґрунтованим висновок суду першої про відмову в задоволенні позовних вимог.
Відповідно до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції від 13.02.2018р. відповідає вимогам ст. 242 КАС України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги позивача колегією суддів не встановлено.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.
Керуючись ст. 243, 250, 310, 315, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області залишити без задоволення.
Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 13.02.2018 по справі № 816/2481/17 залишити без змін
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя (підпис)С.С. Резнікова Судді (підпис) (підпис) А.О. Бегунц В.В. Старостін Повний текст постанови складено 21.05.2018.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2018 |
Оприлюднено | 22.05.2018 |
Номер документу | 74098421 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Рєзнікова С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні