Рішення
від 16.05.2018 по справі 823/1458/18
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2018 року справа № 823/1458/18

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Паламаря П.Г.,

за участю секретаря Трегулова Б.Л.,

представників позивача - ОСОБА_1М.(за довіреністю),

ОСОБА_2П.(за довіреністю),

представника відповідача - ОСОБА_3 (за довіреністю),

представника третьої особи - ОСОБА_3П.(за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства «Стамат» до Державної фіскальної служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача - Головне управління Державної фіскальної служби в Черкаській області про визнання протиправним рішення

ВСТАНОВИВ:

04.04.2018 до суду звернулося приватне підприємство «Стамат» (19751, Черкаська область, Золотоніський район, с. Матвіївка, вул. Шевченка) з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, пл. Лвівська, 8 ), третя особа - Головне управління Державної фіскальної служби в Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235) в якому просить:

-скасувати рішення комісії ДФС № 552967/35550164 від 10.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 15.12.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

-зобов'язати Державну фіскальну служби України здійснити державну реєстрацію податкової накладної № 3 від 15.12.2017 щодо постачальника ПП «Стамат» та отримувача ТОВ «Агроскорм» .

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що оскаржуваним рішенням протиправно відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної незважаючи на її відповідність всім вимогам та критеріям, що встановлені Податковим кодексом України та відповідними підзаконними нормативно-правовими актами. При цьому, оскаржуване рішення ДФС України не містить жодної інформації щодо невідповідності накладної законодавчо встановленим вимогам, або щодо порушення законодавства при її складанні та поданні до реєстрації в ЄРПН. Окрім того, відповідачем всупереч вимогам п.п. "в" п. 201.16.1 ст. 201 ПК України, не було визначено вичерпного переліку документів, надання яких дало б позивачеві можливість реєстрації податкової накладної, а відмова у прийнятті до реєстрації податкової накладної з підстав недостатності документів для прийняття рішення можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів (п. п. "в" н. 201.16.1 ст. 201 ПК України). Проте, відповідач в оскаржуваному рішенні не зазначив, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів.

В судовому засіданні представники позивача позов підтримали повністю.

Представник Державної фіскальної служби України щодо задоволення адміністративного позову заперечував з підстав викладених у відзиві. Свою позицію обґрунтовував тим, що позивачем згідно положень ст. 201 Податкового кодексу України було направлено на реєстрацію податкову накладну 15.12.2017 № 3. Проте реєстрація вказаної податкової накладної була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно квитанції №1, оскільки направлена податкова накладна відповідала ступеням ризиків визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання, та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. 29.12.2017 позивачем було надано повідомлення щодо подачі документів з документами, а саме: договір поставки №120417 від 12.04.2016; видаткова накладна №КАП 13/04 від 13.04.2017; платіжне доручення №1060 від 25.04.2017; платіжне доручення №1055 від 13.04.2017; платіжне доручення №1062 від 27.04.2017; видаткова накладна №КАП21/04 від 21.04.2017; платіжне доручення №1054 від 13.04.2017; платіжне доручення №1056 від 13.04.2017. Проаналізувавши вказані документи, встановлено, що позивачем надано документи на підтвердження господарської операції купівлі кукурудзи у ПП Крячківка-Агро-Плюс та не надано жодного документу який би підтверджував господарську операцію між позивачем та ТОВ Агроскорм (на яку виписано податкову накладну). Отже, позивачем не надано копій документів з вичерпного переліку, затвердженого наказом МФ України № 567 на підтвердження продажу кукурудзи для ТОВ Агроскорм , а саме договорів купівлі-продажу чи поставки, документів на підтвердження оплати вказаного товару, видаткових накладних, актів прийому- передачі, довіреностей на отримання товару, товарно-транспортних накладних та інші. Представник зазначив, що на платіжних дорученнях наданих позивачем на підтвердження купівлі кукурудзи у ПП Крячківка-Агро-Плюс відсутні підписи. Крім того, наголошено, що в адміністративному позові позивач зазначає, що здійснював продаж кукурудзи власного врожаю для ТОВ Агроскорм , проте надано документи на підтвердження купівлі кукурудзи у іншого контрагента. Разом з тим, не надано документів про наявність власних чи орендованих земельних ділянок для вирощування кукурудзи. З огляду на викладене та враховуючи, що позивачем не надано жодного документу щодо проведення господарських операцій з ТОВ Агроскорм рішення комісії ДФС України від 10.01.2018 №552967/35550164 прийняте в межах повноважень та у спосіб, визначений чинним законодавством України, а тому правові підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

В судовому засіданні представник відповідача щодо позову заперечував, додатково зазначивши, документи, наявні в позові до повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій позивачем не надавались.

Представник третьої особи, письмових пояснення до суду не надавав, однак щодо позову заперечував.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд встановив таке.

Приватне підприємство «Стамат» , ідентифікаційний код 35550164 зареєстроване як суб'єкт господарювання за видом діяльності, зокрема КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур , 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин .

Позивачем згідно із п. 201.10 ст. 200 ПК України було складено податкову накладну на ТОВ «Агроскорм» від 15.12.2017 № 3 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) яка прийнята, але реєстрація її зупинена.

Згідно квитанції № 1, контролюючим органом зроблено висновок про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 1005, та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

На виконання пп. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПК України позивачем було направлено до контролюючого органу повідомлення від 29.12.2017 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по вказаній податковій накладній в кількості 8 документів (договір поставки №120417 від 12.04.2016; видаткова накладна №КАП 13/04 від 13.04.2017; платіжне доручення №1060 від 25.04.2017; платіжне доручення №1055 від 13.04.2017; платіжне доручення №1062 від 27.04.2017; видаткова накладна №КАП21/04 від 21.04.2017; платіжне доручення №1054 від 13.04.2017; платіжне доручення №1056 від 13.04.2017) з поясненням підприємство займається вирощуванням зернових, олійних, виробництвом цукру та оптовою торгівлею зерном, насінням і кормами для тварин. У квітні місяці 2017 року було закуплено кукурудзу у ПП Крячківка-Агро-Плюс . Наявність основних засобів на суму 935293грн., середня чисельність працюючих 6 осіб .

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС України) від 10.01.2018 №552967/35550164 відмовлено у реєстрації ПН № 3 від 15.12.2017 з підстав надання платником податку документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Не погоджуючись з правомірністю рішення Комісії ДФС України, позивач звернувся зі скаргою до ДФС України, яка рішенням комісії ДФС України від 26.01.2018 за № 10201/35550164 залишена без задоволення, а рішення без змін.

Не погоджуючись з правомірністю рішення Комісії ДФС України від 10.01.2018 №552967/35550164 позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Згідно класифікації товарів - 1005 кукурудза .

З наданих додатків до суду, судом також встановлено.

10 грудня 2017 року між ПП Стамат та ТОВ Агроскорм був укладений договір поставки № 1 щодо поставки кукурудзи 3 класу загальною кількістю 32 т., ціна товару за 1 т. становить 3583,33грн. без ПДВ, ПДВ - 716,67грн., а загальна сума договору - 137256грн. з ПДВ.

На підставі договору поставки ПП Стамат виписано видаткову накладну № 3 від 15.12.2017 щодо кукурудзи 3 класу врожаю 2017 року в кількості 31,92т. на загальну суму 137 256грн. з ПДВ.

Після чого, позивачем було складено податкову накладну на ТОВ «Агроскорм» від 15.12.2017 № 3 на поставку кукурудзи 3 класу врожаю 2017 року в кількості 31,92т. на загальну суму 137 256грн. з ПДВ.

Також в матеріалах справи наявні платіжні доручення ТОВ Агроскорм : № 5166 від 22.12.2017 на суму 20000грн.; № 5152 від 21.12.2017 на суму 27256грн.; № 5175 від 20.12.2017 на суму 20000грн.; № 5199 від 28.12.2017 на суму 36000грн.; № 5180 від 27.12.2017 на суму 20000грн.; № 5188 від 28.12.2017 на суму 20000грн. - загальна сума 143256грн.

Крім того, у справі наявний звіт ПП Стамат про посівні площі під урожай на 2017 рік (зареєстрований 08.06.2017) в якому посівні площі кукурудзи становлять 30,19га, з урахуванням договору суборенди землі від 01.06.2017 та довідки Порохівської сільської ради від 27.02.2018 за № 207 про оренду позивачем 56,1894га землі в адмінмежах ради.

Згідно договору № 27 від 02.10.2017 ТОВ Гладківщинське хлібоприймальне підприємство з урахуванням додатку № 1, здійснювало зберігання для ПП Стамат продукції, зокрема - зерна кукурудзи 3 класу

Також до суду подано ТТН № 15/12 від 15.12.2017 щодо транспортування кукурудзи в кількості 31920кг. ТОВ Агроскорм .

Відповідно п. 74.2 ст. 72 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України, передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2016 № 752/30620 (далі - наказ №567) затверджено критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29.12.2010 року №1246, визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

Пунктом 12 постанови № 1246 передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Згідно п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом № 567, моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Згідно пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пп. 1 п. 1 вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567:

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:

-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

-розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв:

-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

-розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Частиною 2 переліку Критеріїв, встановлено, що надання письмових поясненнь та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

За приписами пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Підпунктом 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПК України визначено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Згідно вимог Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017, підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосовано процедура зупинення реєстрації згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України;

-надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

З поданої на реєстрацію податкової накладної № 3 від 15.12.2017 на загальну суму 114380грн., в тому числі 22876грн. ПДВ, вбачається, що ПП Стамат реалізувала ТОВ Агроскорм - кукурудзу 3 класу - 31,92т. .

На підтвердження реальності здійснення господарських операцій з поставки запчастин та нафтопродуктів, було надано до ДФС України пояснення: підприємство займається вирощуванням зернових, олійних, виробництвом цукру та оптовою торгівлею зерном, насінням і кормами для тварин. У квітні місяці 2017 року було закуплено кукурудзу у ПП Крячківка-Агро-Плюс . Наявність основних засобів на суму 935293грн., середня чисельність працюючих 6 осіб та:

- договір поставки № 120417 від 12.04.2016 укладений між ПП Крячківка-Агро-Плюс та ПП Стамат про поставку кукурудзи;

-видаткова накладна №КАП 13/04 від 13.04.2017 на 133,36т. кукурудзи;

-платіжне доручення № 1060 від 25.04.2017 на суму120000грн.;

-платіжне доручення № 1055 від 13.04.2017 на суму 190000грн.;

-платіжне доручення № 1062 від 27.04.2017 на суму 120000грн.;

-видаткова накладна №КАП 21/04 від 21.04.2017 на 39,14т. кукурудзи;

-платіжне доручення № 1054 від 13.04.2017 на суму 190000грн.;

-платіжне доручення № 1056 від 13.04.2017 на суму 70000грн.

Судом зясовано, що позивачем надано документи на підтвердження господарської операції купівлі кукурудзи у ПП Крячківка-Агро-Плюс та не надано документів які б підтверджували господарську операцію між позивачем та ТОВ Агроскорм .

Позивачем не надано копій документів на підтвердження продажу кукурудзи для ТОВ Агроскорм , а саме договорів купівлі-продажу чи поставки, документів на підтвердження оплати вказаного товару, видаткових накладних, актів прийому - передачі, довіреностей на отримання товару, товарно-транспортних накладних та інші.

Згідно платіжних дорученнь наданих позивачем на підтвердження купівлі кукурудзи у ПП Крячківка-Агро-Плюс відсутні підписи.

Крім того, в адміністративному позові позивач зазначає, що здійснював продаж кукурудзи власного врожаю для ТОВ Агроскорм , проте надано документи на підтвердження купівлі кукурудзи у іншого контрагента та не надано документів про наявність власних чи орендованих земельних ділянок для вирощування кукурудзи.

Суд звернув увагу, що документи про посівні площі, позивачем подані лише до суду.

Таким чином, з наданих документів, неможливо дійти висновку про відповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 1005, оскільки, надані документи зазначають лише про деякі елементи організації роботи позивача пов'язаної із купівлею - продажем товару. Документи щодо здійсненої господарської операції, на підставі якої було складено податкову накладну від 15.12.2017 № 3 до повідомлення не було надано.

Жоден з наданих до ДФС документів та всі вони в сукупності не підтверджують того обсягу купівлі товару, що було реалізовано ТОВ Агроскорм , який зазначений у податковій накладній № 3.

При цьому, надані до суду документи також не можуть бути належними доказами щодо купівлі-продажу товарів.

Враховуючи викладене, ДФС України розглянувши пояснення позивача та надані ним документи, дійшла правомірного висновку, що надані документи є недостатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної.

Таким чином, у суду відсутні підстави для задоволення позовних вимог про скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 552967/35550164 від 10.01.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 15.12.2017 та зобов'язання зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ст. 139 КАС України, судові витрати, зі сплати судового збору не підлягають відшкодуванню.

Керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 77, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя П.Г. Паламар

Повний текст рішення виготовлено 23.05.2018

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2018
Оприлюднено24.05.2018
Номер документу74167634
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1458/18

Ухвала від 05.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Постанова від 28.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 05.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шелест С.Б.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шелест С.Б.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шелест С.Б.

Рішення від 16.05.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

П.Г. Паламар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні