КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/12797/17
УХВАЛА
25 травня 2018 року м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі судді-доповідача Бєлової Л.В., суддів - Безименної Н. В., Кучми А. Ю., перевіривши клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору або продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нове Вугілля" до Головного управління ДФС у м. Києві про скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2018 року адміністративний позов задоволено.
Не погоджуючись з таким рішенням суду першої інстанції відповідачем подано апеляційну скаргу.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 04 травня 2018 року апеляційну скаргу відповідача залишено без руху та надано 10 днів для усунення недоліків апеляційної скарги.
21 травня 2018 року відповідачем подано клопотання про відстрочення сплати судового збору або продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду від 28 лютого 2018 року.
Перевіривши клопотання Головного управління ДФС у м. Києві у частині відстрочення сплати судового збору колегія суддів зазначає таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Відповідно до ч. 1 ст. 8 Законом України Про судовий збір суд, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення рішення у справі за таких умов: розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або позивачами є: військовослужбовці; батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.
Проте, відповідач не відноситься до жодної категорії, для якої передбачена можливість звільнення, відстрочення або розстрочення сплати судового збору.
З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень тощо не є підставою для звільнення (відстрочення, розстрочення) від такої сплати.
Аналогічна позиція викладена в ухвалі Верховного Суду від 09 січня 2018 року у справі К/9901/4048/17.
Таким чином, відсутність видатків на оплату судового збору у кошторисі відповідача не може бути підставою для відстрочення сплати судового збору, обов'язок сплати якого встановлено чинним законодавством.
До клопотання про відстрочення сплати судового збору або продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги долучено копію службового листа № 3697/26-15-10-02-34 від 19 квітня 2018 року про сплату судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2018 року.
Так, відповідачем надано докази вчинення ним дій, спрямованих на отримання достатнього фінансування з Державного бюджету України для сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2018 року - тобто доведено наявність підстав для продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 169 , 296, 298 КАС України, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору - відмовити.
Клопотання Головного управління ДФС у м. Києві про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2018 року - задовольнити.
Продовжити Головному управлінню ДФС у м. Києві строк для усунення недоліків апеляційної скарги на 10 (десять) днів з моменту отримання даної ухвали.
У разі невиконання вимог ухвали суду у зазначений вище строк апеляційну скаргу буде повернуто особі, яка її подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не може бути оскаржена в касаційному порядку.
Суддя-доповідач Л. В. Бєлова
Судді Н. В. Безименна
А. Ю. Кучма
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2018 |
Оприлюднено | 30.05.2018 |
Номер документу | 74287562 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Бєлова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні