Ухвала
від 29.05.2018 по справі 826/471/18
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/471/18                                                                               УХВАЛА   29 травня 2018 року                                                                                            м. Київ            Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Літвіна Н.М., перевіривши апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Київській області на додаткове рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 18 квітня 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Програми та Сервіс» до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови, - В С Т А Н О В И В : Додатковим рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 18 квітня 2018 року частково задоволено клопотання позивача про відшкодування судових витрат. На вказане рішення суду відповідачем – Головним управлінням Держпраці у Київській області, подано апеляційну скаргу. Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України від 03 жовтня 2017 року, норми якого були чинними на час подачі апеляційної скарги, з наступних підстав. Пунктом 1 ч.  5 ст. 296 КАС України  передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. В порушення вимог зазначеної статті КАС України скаржником до апеляційної скарги не додано вказаний документ. При цьому, апелянт звертається до суду з клопотанням про відстрочення сплати судового збору, без доводів і пояснень необхідності вчинення таких дій. Перевіривши доводи клопотання, суддя-доповідач не вбачає підстав для його задоволення, виходячи з наступного. Частиною 1 ст. 133 КАС України передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Частиною 1 ст. 8 Закону № 3674-VI передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. В силу частини 2 цієї норми, суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Втім, наведені у ч. 1 ст. 8  Закону № 3674-VI підстави не звільняють від обов'язку сплати судового збору суб'єкта владних повноважень у спірних правовідносинах. Звертаючись до суду з клопотанням про відстрочення сплати судового збору відповідач не надав суду доказів, що його майновий стан унеможливлює сплату судового збору. Враховуючи наведене, клопотання задоволенню не підлягає. Відповідно до п.п. 2 п. 3 ст. 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» (у редакції чинній на момент подання апеляційної скарги) за подання апеляційної скарги на рішення суду сплачується судовий збір - 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. З матеріалів справи вбачається, що позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладання штрафу № 666 від 14 листопада 2017 року на суму 96  000 грн. Згідно з вимогами Закону України «Про судовий збір» (в редакції, чинній на момент подання адміністративного позову) за подання юридичною особою адміністративного позову майнового характеру встановлено ставку судового збору у розмірі – 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» від 07 грудня 2017 року № 2246-VІІI прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлено на 2018 рік у розмірі 1762 грн. Таким чином, судовий збір за подання апеляційної скарги на оскаржуване рішення повинен становити 2643 грн. (1762 грн. * 1,5 (150 %)). У зв'язку з викладеним вважаю необхідним апеляційну скаргу відповідача залишити без руху та запропонувати усунути вказаний недолік апеляційної скарги шляхом надання до суду апеляційної інстанції оригіналу документу про сплату судового збору. У відповідності до ч. 2 ст. 298 КАС України від 03 жовтня 2017 року, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст. 296 цього Кодексу, застосовуються положення ст. 169 цього Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення копії даної ухвали. Керуючись ст. ст. 133,169, 298, 325, 328 КАС України, суддя, - УХВАЛИВ: У задоволенні клопотання Головного управління Держпраці у Київській області про відстрочення сплати судового збору – відмовити. Апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Київській області на додаткове рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 18 квітня 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Програми та Сервіс» до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови, – залишити без руху. Встановити Головному управлінню Держпраці у Київській області строк для усунення вказаного недоліку – п'ять  днів з дня отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.              Суддя                                                                                                     Н.М. Літвіна

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74335610
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/471/18

Ухвала від 18.06.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Рішення від 18.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Рішення від 15.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 20.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 12.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні