Рішення
від 30.05.2018 по справі 826/12155/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

30 травня 2018 року № 826/12155/17

Окружний адміністративний суд м. Києва в складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Комфорт-Дім-Славський" до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними та скасування наказу, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду м. Києва надійшов адміністративний позов Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Комфорт-Дім-Славський" (надалі - позивач/ОК "ЖБК "Комфорт-Дім-Славський) до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - відповідач) про:

- визнання протиправним та скасування наказу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 29.08.2017 № 285 Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт ;

- зобов'язання Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати для внесення Державною архітектурно-будівельною інспекцією України до реєстру документів, що дають право виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, інформацію про наступну зареєстровану Декларацію: декларація про початок виконання будівельних робіт № KB 083170610576 від 02.03.2017 р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржуваний наказ винесено з порушення норм чинного законодавства, оскільки позивачем на момент подання декларації про початок виконання будівельних робіт вказано достовірні відомості щодо земельних ділянок, відтак відсутні підстави вважати об'єкт нерухомості самовільним будівництвом. Крім того, позивач зазначає про протиправність проведеної перевірки. Просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача надав відзив на позовну заяву, у якому просив у задоволені позову відмовити повністю, зазначивши, що при винесені оскаржуваного наказу відповідач діяв виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

При прийнятті судового рішення по суті судом враховано вимоги п. 10 ч. 1 Перехідних положень КАС України (тут і надалі у редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 р. №2147-VIII, який набрав чинності 15.12.2017 р.), яким установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Так, у судовому засіданні судом встановлено, що позивачем пред'явлено позовні вимоги, які згідно ч. 6 ст. 12 КАС України належить до справ незначної складності та у відповідності до ч. 1 ст. 257 КАС України підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Враховуючи зазначені обставини, судом у судовому засіданні було ухвалено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про наступне .

Фактичні обставини справи свідчать, що 02.03.2017 року обслуговуючим кооперативом Житлово-будівельний?кооператив Комфорт-дім-Славський подано до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) Декларацію про початок виконання будівельних робіт, а саме: будівництво житлового будинку за адресою вул. Горького, 58 а, 58 б, у Деснянському районі м. Києва, яка була зареєстрована відповідачем за № KB 083170610576 від 02.03.2017 p.

Відповідно даних, наведених у Декларації про початок виконання будівельних робіт № KB 083170610576 від 02.03.2017 p., земельні ділянки використовуються для будівництва на підставі: договору купівлі-продажу земельної ділянки № 835 від 04.04.2016 року, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 04.04.2016 року, індексний номер 29175091, кадастровий номер 8000000000:62:142:0038; договору купівлі-продажу земельної ділянки № 1524 від 22.04.2016 року, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.04.2016 року, індексний номер 29450083, кадастровий номер 8000000000:62:142:0077.

Листом від 31.08.2017 року за №073-7968 OK Житлово-будівельний?кооператив Комфорт-дім-Славський повідомлено, що Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) прийнято наказ від 29.08.2017 № 285 Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт , яким скасовано реєстрацію Декларації про початок виконання будівельних робіт за № KB 083170610576 від 02.03.2017 p. по об'єкту Будівництво житлового будинку за адресою вул. Горького, 58 а. 58 б. у Деснянському районі м. Києва .

Вважаючи наказ від 29.08.2017 № 285 Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт протиправним і такими, що підлягає скасуванню, позивач оскаржив його до суду.

Оцінивши за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності визначені Законом України Про архітектурну діяльність від 20.05.1999 №687-XIV.

Згідно зі статтею 8 Закону України Про архітектурну діяльність , робоча документація для будівництва (реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об'єкта архітектури виконується відповідно до державних стандартів, норм і правил на підставі затвердженого проекту. Робоча документація для будівництва або авторський нагляд за її розробкою виконуються за участю архітектора - автора затвердженого проекту відповідно до укладеного договору на розроблення проекту цього об'єкта архітектури.

Статтею 9 Закону України Про архітектурну діяльність встановлено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 № 3038-VI.

Статтею 5 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлено, що вимоги містобудівної документації є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами містобудування.

У відповідності до положень частин 1, 2 і 5 статті 26 цього Закону забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва. Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Згідно із частиною 1 2 статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.

Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва.

Проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником (частина 1 статті 31 зазначеного Закону).

Відповідно до вимог частини 1 статті 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції від 22.06.2016), замовник має право виконувати будівельні роботи після: подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, які не потребують реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об'єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України; реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності; видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до IV і V категорій складності.

В силу частини 8 статті 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.

Статтею 10 Закону України Про архітектурну діяльність передбачено здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Так, відповідно до цієї статті Закону, забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд.

Як вбачається з матеріалів справи, на підставі звернення прокуратури міста Києва від 29.06.2017 № 04/2/4/1-184-17, відповідачем розпочато проведення позапланової перевірки дотримання вимог законодавства під час будівництва житлового будинку за адресою: вул. Горького, 58-а, 58-6 у Деснянському районі м. Києва.

Відповідно до наявної в матеріалах справи декларації про початок виконання будівельних робіт від 02.03.2017 № KB 083170610576, замовник будівництва - Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Комфорт-Дім-Славський отримав в Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки від 08.02.2017 № 896/16/002/00917. Проектна документація розроблена ТОВ Юкрейніан Проджект Дівелопмент (код ЄДРПОУ 36758503) під керівництвом головного інженера проекту ОСОБА_1 (кваліфікаційний сертифікат серії АР № 008857) та затверджена наказом замовника Обслуговуючим кооперативом Житлово-будівельний? кооператив Комфорт-Дім- Славський № б/н від 18.02.2017 р.

При цьому, слід зазначити, що в матеріалах адміністративної справи наявний лист Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.08.2017 № 055-13689 яким встановлено, що ОК Житловобудівельний кооператив Комфорт-Дім-Славський не звертався до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) з відповідною заявою для отримання містобудівних умов та обмежень на забудову зазначеної ділянки. Крім, того з даного листа також вбачається, що згідно з даними електронної бази документообігу Департаменту містобудування та архітектури реєстраційний номер № 896/16/002/009-17 від 08.02.2017 відсутній.

Відповідно до п. 4.3 ДБН А.2.2-3-2014 "Склад?та зміст проектної документації на будівництво основними складовими вихідних даних на проектування є: містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки; технічні умови та завдання на проектування."

Таким чином, суд приходить до висновку, що проектна документація, розроблена ТОВ Юкрейніан Проджект Дівелопмент розроблена без отримання вихідних даних, а саме: містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, та з істотними порушеннями будівельних норм, державних стандартів та правил, чим порушено абз. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та ч. 1 ст. 26 Закону України Про архітектурну діяльність .

Разом з тим, посадовими особами Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проведено обстеження земельних ділянок на вул. Горького, 58-а, 58-6 у Деснянському районі м. Києва.

Відповідно до актів обстеження земельних ділянок від 18.08.2017 № 17-1308-03 та від 18.08.2017 № 17-1309-03, які надійшли у додатках до листа Департаменту земельних ресурсів від 21.08.2017 № 057023-14691 посадовими особами Департаменту земельних ресурсів вбачається? порушення вимог земельного законодавства, а саме: самовільна зміна виду цільового використання землі.

Так, згідно п. 3.19* ДБН 360-92* Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень район садибної забудови може бути сформований окремими житловими чи блокованими будинками з присадибними (приквартирними) ділянками з господарськими будівлями або без них. Забудова цих районів не повинна перевищувати 4-х поверхів.

Відповідно до основних показників об'єкта будівництва, зазначених замовником будівництва OK Житлово-будівельний кооператив КомфортДім-Славський у декларації про початок виконання будівельних робіт від 02.03.2017 № KB 083170610576, поверховість об'єкту будівництва становить 6 поверхів + підвал.

З акту обстеження земельної ділянки встановлено, що на замовлення ОК Житлово-будівельний кооператив Комфорт-Дім-Славський проводяться будівельні роботи із будівництва житлового будинку за адресою: вул. Горького, 58а, 58 б у Деснянському районі м. Києва на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, чим порушено п. 2 ст. 24 Закону України Про регулювання діяльності , ст. 20 Земельного кодексу України.

Згідно частин 1 статті 376 Цивільного кодексу України житловий будинок, будівля, cnonvna. Інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без належного дозволу чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Згідно з ч. 2 ст. 39-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно із частиною 5 статті 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;

3) затвердження проектної документації;

4) виконання підготовчих та будівельних робіт;

5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;

6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Частиною 1 статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що основними складовими вихідних даних є:

1) містобудівні умови та обмеження;

2) технічні умови;

3) завдання на проектування.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , замовник має право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності.

Згідно з приписами ч.1, 2 та 8 ст.36 Закону, право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.

Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводить орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації.

Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.

Відповідно до пункту 1 частини 1 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , містобудівні умови та обмеження є однією із основних складових вихідних даних, і відповідно до статті 31 цього Закону, повинні враховуватись при розробленні проектної документації на будівництво.

У відповідності до ч. 1 ст. 31 Закону, проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Таким чином, суд зазначає, що юридичними фактами, які складають правову підставу скасування декларації, є: самочинне будівництво, зокрема, істотне відхилення від проекту та/або істотне порушення будівельних норм і правил, якщо об'єкт будівництва збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта.

Згідно з частиною другою статті 26, пункту першого частини першої, частини третьої статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

Основними складовими вихідних даних є містобудівні умови та обмеження.

Відповідно до пункту восьмого частини першої статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі.

Перелік об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року № 109 Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст , затверджено Перелік об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються (далі - Порядок № 109).

Пунктом 25 Порядку №109 передбачено, що не надаються містобудівні умови та обмеження на реконструкція житлових та нежитлових приміщень без зміни їх зовнішньої конфігурації, улаштування в існуючих житлових будинках, адміністративно-побутових будівлях підприємств та громадських будівлях вбудованих приміщень громадського призначення.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про правомірність винесеного наказу від 29.08.2017 № 285 Про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт , яким скасовано реєстрацію Декларації про початок виконання будівельних робіт за № KB 083170610576 від 02.03.2017 p. по об'єкту Будівництво житлового будинку за адресою вул. Горького, 58 а. 58 б. у Деснянському районі м. Києва , враховуючи, що в ході розгляду адміністративної справи судом було встановлено недостовірність внесених позивачем даних до поданої декларації.

Крім того, не підлягають задоволенню позовні вимоги щодо зобов'язання відповідача вчинити дії, оскільки судом, в ході розгляду даної справи, встановлено правомірність оскаржуваного наказу.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до частини 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також усні та письмові доводи учасників справи стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись положеннями статей 6, 8, 9, 77, 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Обслуговуючого кооперативу "Житлово-будівельний кооператив "Комфорт-Дім-Славський" (03150, м. Київ, вулиця Ямська, будинок 41, офіс 2 код ЄДРПОУ 40762615) відмовити повністю.

Рішення суду, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.05.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74408557
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12155/17

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

Постанова від 22.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 21.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гриців М.І.

Постанова від 06.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Рішення від 30.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні