Ухвала
від 29.05.2018 по справі 815/6717/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/6717/17

У Х В А Л А

29 травня 2018 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тарасишиної О.М.,

за участю секретаря: Куща М.О.,

представника позивача: ОСОБА_1,

представника відповідача: ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі заяву про примирення сторін та клопотання про закриття провадження у справі за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до ОСОБА_3 навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_4 районної ради Одеської області про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації), -

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до ОСОБА_3 навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_4 районної ради Одеської області, в якому позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до ОСОБА_3 навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад ОСОБА_4 районної ради Одеської області (ідентифікаційний код юридичної особи: 25830435), який розташований за адресою: 68545, Одеська область, Тарутинський район, с. Перемога, вул. Дмитра Тера, 84 у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог, а саме пункти 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 18, 21, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 34, 35, 36, 38 Акту № 118 від 01.12.2017 року.

У судовому засіданні 29.05.2018р. представниками сторін подано заяву про примирення сторін, у прохальній частині якої сторони просять суд затвердити умови примирення і закрити провадження у справі № 815/6717/17.

Згідно заяви про примирення від 29.05.2018р., примирення між Головним управлінням ДСНС України в Одеській області та ОСОБА_3 навчало-виховним комплексом «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області досягнуто на наступних умовах:

1. ОСОБА_3 навчало-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області, зобов'язується:

1.1. Територію приміщення забезпечити необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння.

1.1.2. Приміщення школи обладнати системами протипожежного захисту автоматичного пожежною сигналізацією.

1.1.3. Дерев'яні конструкції горищних приміщень школи обробити вогнегасним розчинм організацією яка має відповідну ліцензію.

1.1.4. забезпечити територію блискавко захистом у відповідності до вимог ДСТУ Б В.25-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд .

Дитячий садок:

1.1.5. Забезпечити приміщення системами протипожежного захисту (автоматичного пожежною сигналізацією).

1.1.6. Територію та приміщення забезпечити необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння.

1.1.7. Дерев'яні конструкції горищних приміщень дитячого садку оброблено вогнезахисним розчином, організацією яка має відповідну ліцензію на виконання цих робіт.

1.1.8. Забезпечити територію блискавко захистом к відповідності до вимог ДСТУ Б В. 2.5.-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту бідівель і споруд .

1.2. Нести повну відповідальність за пожежну, техногенну безпеку та цивільний захист на час дії угоди про примирення на об'єкті, ОСОБА_3 навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад ОСОБА_4 районної ради Одеської області, ЄДРПОУ 25830435, розташований за адресою: 68545, Одеська область, Тарутинський район, с. Перемога, вул. Дмитра Тера, 84.

1.3. До 01 вересня 2018 року звернутись до Головного управління ДСНС України в Одеській області з клопотанням про проведення позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту та виконання вимог попередніх приписів ОСОБА_3 навчально-виховним комплексом Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад ОСОБА_4 районної ради Одеської області, ЄДРПОУ 25830435, який розташований за адресою: 68545, Одеська область, Тарутинський район, с. Перемога, вул. Дмитра Тера, 84.

2. Позивач - Головне управління ДСНС України в Одеській області зобов'язується на підставі клопотання ОСОБА_3 навчально-виховного комплекса Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад ОСОБА_4 районної ради Одеської області, здійснити позапланову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту та виконання вимог попередніх приписів на об'єкті ОСОБА_3 навчально-виховного комплексу Загальноовсвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад ОСОБА_4 районної ради Одеської області, ЄДРПОУ: 25830435, розташований за адресою: 68545, Одеська область, Тарутинський район, с. Перемога, вул. Дмитра Тера, 84 у продовж 10 робочих днів з дня надходження клопотання (заяви) на проведення позапланової перевірки.

3. Відповідно до умов цієї угоди примирення сторони дійшли згоди щодо повного та остаточного врегулювання претензій, які були предметом судового розгляду у справі № 815/6717/17.

Сторони мають належне уявлення про сутність цієї угоди про примирення стрін і всіх її елементів. Не існує ніяких факторів, які могли б вплинути на їх уявлення про мету цієї угоди про примирення, підтверджують, що вищевикладені умови відповідають їх волевиявленню і породжують настання бажаних наслідків, які відповідають їх дійсним інтересам, погоджуються, що їх волевиявлення, викладене в цій угоди про примирення сторін, є вільним та здійсненним без будь-якого примусу.

У судовому засіданні 29.05.2018 року представники позивача та відповідача просили затвердити умови примирення і закрити провадження у справі.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_4 районна рада Одеської області в судове засідання явку представника не забезпечила, в матеріалах справи наявне клопотання про розгляд справи без участі представника.

Судом встановлено, що у період з 29.11.2017р. по 01.12.2017р., відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Розпорядження КМ України від 20.09.2017 року № 643-р «ОСОБА_1 питання державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки» , наказу Головного управління ДСНС України в Одеській області № 387 від 28.09.2017 року «Про здійснення позапланової перевірки» на підставі Посвідчення на проведення перевірки від 29.11.2017 року № 122 головним інспектором Тарутинського РС ГУ ДСНС України в Одеській області підполковником служби цивільного захисту ОСОБА_5 та провідним інспектором Тарутинського РС ГУ ДСНС України в Одеській області капітаном служби цивільного захисту ОСОБА_6 у присутності директора ОСОБА_3 НВК ЗОШ I-II ступенів - ДНЗ Тарутинськогої районної ради Одеської області ОСОБА_2 здійснено позапланову перевірку об'єкту відповідача ОСОБА_3 НВК ЗОШ I-II ступенів - ДНЗ Тарутинськогої районної ради Одеської області, який розташований за адресою: 68545, Одеська область, Тарутинський район, с. Перемога, вул. Дмитра Тера, 84.

При цьому позивач зазначив, що порушення, визначені в пунктах 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 18, 21, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 34, 35, 36, 38 Акту № 118 від 01.12.2017 року, є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю їх ефективної ліквідації та рятуванню людей.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем частково усунуто порушення вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в Акті перевірки № 118 від 01.12.2017 р.

При цьому, було проведено додаткову позапланову перевірку щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки за результатами якої складено Акт № 3 від 14.03.2018 року, в якому зазначені порушення, які залишились до виконання, а саме:

1) ст. 20, Розділ V. п. 2, п.п. 2.1 ч. 1, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ - Територія та приміщення не забезпечені необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння.

2) ст. 20 Розділу V, п. 1, п.п. 1.2, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ ДБН В. 2.5-56-2014 року Системи протипожежного захисту -Приміщення коли не обладнані системами протипожежного захисту автоматичною пожежною сигналізацією.

3) ст. 20; Розділ III. п. 2, п.п. 2.5, п. 2.6, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ - Дерев'яні конструкції горищних приміщень школи не оброблено вогнезахисним розчином, організацією яка має відповідну ліцензію на виконання цих робіт.

4) ст. 20, Розділ IV. п. 1, п.п. 1.21, КЦЗУ 5403-VI, ППБУ, не забезпечено територію блискавко захистом у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд .

5) ст. 20 Розділ V, п. 1, п.п. 1.2, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ ДБН В 2.5-56-2014 року Системи протипожежного захисту - Приміщення не обладнані системами протипожежного захисту (автоматичною пожежною сигналізацією).

6) ст. 20, Розділ V, Розділ V п. 2, п.п. 2.1 ч. 1, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ - Територія та приміщення не забезпечена необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння.

7) ст. 20, Розділ III п. 2, п.п. 2.5, п. 2.6, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ - Дерев'яні конструкції горищних приміщень дитячого садку не оброблено вогнезахисним розчином, організацією яка має відповідну ліцензію на виконання цих робіт.

8) ст. 20, Розділ IV. п. 1, п.п. 1.21, КЦЗУ № 5403-VI, ППБУ - Не забезпечено територію блискавко захистом у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд .

Зі змісту вказаного акта вбачається, що відповідачем не усунуто порушення, виявлені за наслідками попереднього позапланового заходу в повному обсязі, в тому числі ті, що визначені відповідачем як такі, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, а також неможливістю їх ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Частиною 5 ст.47 КАС України встановлено, що сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії судового процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.

Відповідно до ч.1 ст.190 КАС України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на підставі взаємних поступок.

За приписами ч. 3 ст. 191 КАС України умови примирення сторони викладають у заяві про примирення сторін. Заява про примирення сторін може бути викладена у формі єдиного документа, підписаного сторонами, або у формі окремих документів: заяви однієї сторони про умови примирення та письмової згоди іншої сторони з умовами примирення.

Згідно ч.5 ст.190 КАС України, умови примирення сторін затверджуються ухвалою суду. Затверджуючи умови примирення сторін, суд цією самою ухвалою одночасно закриває провадження у справі.

Суд постановляє ухвалу про відмову у затвердженні умов примирення і продовжує судовий розгляд, якщо: 1) умови примирення суперечать закону чи порушують права чи охоронювані законом інтереси інших осіб або є невиконуваними; або 2) одну зі сторін примирення представляє її законний представник, дії якого суперечать інтересам особи, яку він представляє (ч.6 ст.190 КАС України).

Суд зазначає, що відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом (ст. 43 Конституції України).

Відповідно до Конвенції ООН про права дитини, ратифікованої Постановою Верховної Ради № 789-XII від 27.02.91р., держави-учасниці визнають, що кожна дитина має невід'ємне право на життя. Держави-учасниці забезпечують у максимально можливій мірі виживання і здоровий розвиток дитини.

Отже, саме людина, її життя і здоров'я, зокрема визнаються найвищою соціальною цінністю в Україні. Кожен громадянин повинен бути забезпечений безпечними для його життя і здоров'я умовами праці.

Недотримання правил у сфері техногенної та пожежної безпеки може призвести до тяжких наслідків, що є неприпустимим, оскільки порушуватиме конституційно закріплені права людей, зокрема тих, які працюють у ОСОБА_3 навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області на безпечні умови праці та життя, а також дітей, які навчаються у вказаному закладі.

Крім того, дії відповідача щодо усунення порушень, зазначених в акті №118 від 01.12.2017 року, з урахуванням положень ст. 2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка гарантує, що право кожного на життя охороняється законом та обов'язок захищати право на життя за ст. 2 цієї Конвенції визначається у поєднанні із загальним обов'язком держави за ст. 1 Конвенції, яка визначає гарантування кожному, хто перебуває під юрисдикцією, права і свободи, визначені в Конвенції, суд вважає, що дії відповідача не є пропорційними відносно шкоди, яка може настати в майбутньому для осіб, які працюють, навчаються, та відносно мети з охорони здоров'я та життя громадян.

Заслухавши пояснення учасників справи з приводу наданої заяви, вивчивши матеріали справи, враховуючи, що відповідачем не усунуто порушення, наявність яких виявлено за результатами здійсненої позапланової перевірки, які несуть загрозу життю та здоров'ю людей, зокрема порушення, зазначених у акті № 3 від 14.03.2018р., суд вважає, що умови примирення можуть порушувати права та охоронювані законом інтереси інших осіб, в зв'язку з чим відмовляє у затвердженні умов примирення, та відповідно у задоволенні клопотання про закриття провадження у справі.

Керуючись ст. ст.190-191, 243, 256, 294 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В:

У затвердженні умов примирення сторін по справі № 815/6717/17 за адміністративним позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області до ОСОБА_3 навчало-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» ОСОБА_4 районної ради Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_4 районної ради Одеської області про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації) - відмовити.

У задоволенні клопотання про закриття провадження у справі, - відмовити.

Продовжити судовий розгляд справи.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складено та підписано 04.06.2018р.

Суддя О.М. Тарасишина

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2018
Оприлюднено06.06.2018
Номер документу74446463
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/6717/17

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Рішення від 04.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні