Рішення
від 07.06.2018 по справі 805/1873/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 червня 2018 р. Справа№805/1873/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Смагар С.В. за участю секретаря судового засідання Мангуш З.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Заступника прокурора Донецької області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Університетська, 6) в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Донецькій області (85114, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Петровського, 18а, код ЄДРПОУ 38034476)

до Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області (85730, Донецька область, Волноваський район, смт. Ольгинка, вул. Маяковського, 32, код ЄДРПОУ 04341560)

про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування розпорядження від 16 жовтня 2017 року № 30, лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, РНОКПП НОМЕР_1)

за участю

прокурора: Буяновський В.В. - посвідчення від 21.08.2017р.

представників:

від позивача: не з'явився

від відповідача: Каїка Т.В. - селищний голова

від третьої особи: ОСОБА_1 - особисто

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора Донецької області в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Донецькій області звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області про визнання протиправними дії відповідача щодо прийняття розпорядження від 16 жовтня 2017 року № 30 Про отримання та використання лісорубного квитка та видачі лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2 для проведення вибірково санітарної рубки у полезахисній смузі на площі 8 га, визнання протиправними розпорядження відповідача від 16 жовтня 2017 року № 30 Про отримання та використання лісорубного квитка та лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2, виданого відповідачем та скасування їх.

19 березня 2018 року суд прийняв до розгляду позовну заяву, відкрив провадження в адміністративній справі № 805/1873/18-а, залучив до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, ОСОБА_1 та призначив підготовче засідання на 16 квітня 2018 року.

Ухвалою від 19 березня 2018 року задовольнив заяву Заступника прокурора Донецької області в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Донецькій області про забезпечення позову та зупинив дію лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2, на підставі якого проводиться вибірково санітарна рубка на полезахисній смузі площею 8 га, до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі № 805/1873/18-а.

16 квітня 2018 року суд під час судового засідання оголосив перерву до 8 травня 2018 року. 8 травня 2018 року розгляд справи не відбувся у зв'язку із відрядженням судді. 8 травня 2018 року розгляд справи №805/1873/18-а було відкладено на 17 травня 2018 року. Ухвалою від 17 травня 2018 року було закрито підготовче провадження в адміністративній справі № 805/1873/18-а та призначено судовий розгляд адміністративної справи по суті на 7 червня 2018 року.

В обґрунтування позову позивач зазначає, що головою Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області прийнято розпорядження № 30 від 16 жовтня 2017 року Про отримання та використання лісорубного квитка з метою отримання в ДП Великоанадольське лісове господарство чистого бланку лісорубного квитка для проведення вибірково санітарної рубки та вимічення дерев, що підлягають вирубці за межами населеного пункту, а також уповноважено фізичну особу ОСОБА_3 на проведення зазначеної рубки. На підставі вказаного розпорядження селищна рада звернулась до ДП Великоанадольське лісове господарство для отримання чистого бланку лісорубного квитка серії НОМЕР_2 від 17 жовтня 2017 року, який у подальшому заповнила та видала фізичній особі ОСОБА_3 для проведення вибірково санітарної рубки. Вказане розпорядження прийняте селищним головою з перевищенням своїх повноважень та з порушенням вимог пункту 36 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , статей 4, 9, 33 Лісового кодексу України. Керуючись ними сільські, селищні ради можуть вирішувати питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів виключно на пленарних засіданнях і лише в межах населених пунктів. Крім того, Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою яка знаходиться за межами населених пунктів та на якій проводяться рубки, в Ольгинській селищній раді Волноваського району відсутній, взагалі будь-які правовстановлюючі документи щодо належності лісосмуги, постановки на баланс ради, дозвільні документи щодо розпорядження, зберігання та обслуговування даною лісосмугою в селищній раді також відсутні, що підтверджується інформацією наданою селищною радою 18 січня 2018 року за № 57/02-17. Тобто, як зазначає позивач, сільський голова та сільська рада не мають повноважень розпорядження лісами, розташованими за межами населеного пункту. Таким чином, розпорядження № 30 від 16 жовтня 2017 року голови Ольгинської селищної ради Про отримання та використання лісорубного квитка , яке прийнято одноособово та за відсутності права власності на лісову ділянку є незаконним.

Відповідач та третя особа по справі до суду в установлений судом строк відзиву на позов або будь-яких письмових пояснень не надали. Під час судових засідань відповідач та третя особа в усному порядку заперечували проти задоволення позову, зазначаючи про правомірність дій та рішень відповідача.

Заслухавши пояснення представників сторін, третьої особи, дослідивши та оцінивши надані докази за своїм внутрішнім переконанням, суд встановив наступне.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України, статті 23 Закону України Про прокуратуру представництво прокуратурою інтересів держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 8 квітня 1999 у справі № 1-1/99 державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів; інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин; в основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

Під представництвом прокуратурою інтересів держави треба розуміти правовідносини, в яких прокурор, реалізуючи визначені Конституцією України повноваження, вчиняє в суді процесуальні дії з метою захисту інтересів держави з урахуванням того, що інтереси держави є оціночним поняттям, у зв'язку з чим прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає підстави представництва інтересів держави.

Статтею 53 КАС України визначено, що прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Позивач зазначив, що порушення інтересів держави полягає в тому, що органом місцевого самоврядування в особі Ольгинської селищної ради порушуються лісові відносини, які стосуються володіння, користування та розпоряджання лісами, і спрямовуються на забезпечення охорони, відтворення та стале використання лісових ресурсів з урахуванням екологічних, економічних, соціальних та інших інтересів суспільства, передбачені статтею 2 Лісового кодексу України.

Відповідно до статті 1 Лісового кодексу України усі ліси на території України, незалежно від того, на землях яких категорій за основним цільовим призначенням вони зростають, та незалежно від права власності на них, становлять лісовий фонд України і перебувають під охороною держави. Протиправними діями Ольгинської селищної ради спричиняється істотна шкода навколишньому природному середовищу у вигляді незаконної порубки дерев й відповідно загрожує екологічній безпеці у регіоні.

Що стосується, органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, то відповідно до статті 94 Лісового кодексу України, статей 20-2, 35 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Положення про Державну екологічну інспекцію у Донецькій області № 136 від 12 грудня 2011 року, органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища є Державна екологічна інспекція України та її територіальні підрозділи, яка в межах своїх повноважень забезпечує охорону навколишнього природного середовища, раціональне використання та відтворення природних ресурсів, у тому числі додержання вимог законодавства про охорону, захист, використання та відтворення лісів, а також наділена правом виступати позивачем та відповідачем в судах.

Таким чином, відповідно до частини 4 статті 53 КАС України органом, уповноваженим здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - є Державна екологічна інспекція у Донецькій області. Згідно зі статтею 23 Закону України Про прокуратуру прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. В свою чергу, Державна екологічна інспекція у Донецькій області неналежним чином здійснює захист інтересів держави оскільки не користується своїми правами та обов'язками і не звернулася з відповідним позовом на захист інтересів держави до суду, що підтверджується листом № 05-281 від 12 лютого 2018 року. Наведене є підставою для представництва прокурором інтересів держави в суді, визначеною статтею 23 Закону України Про прокуратуру . Позивача повідомлено про представництво інтересів держави в особі Державної екологічної інспекції у Донецькій області у даній справі, про що свідчить повідомлення від 2 березня 2018 року № 05/1-376-18.

Судом встановлено, що відповідачем 16 жовтня 2017 року було прийнято розпорядження № 30 про отримання та використання лісорубного квитка з метою отримання у Державного підприємства Великоанадольське лісове господарство лісорубного квитка для вибіркової санітарної рубки та вимічення дерев, що підлягають вирубці, уповноважено фізичну особу ОСОБА_3 (третю особу по справі) на проведення зазначеної рубки.

На підставі вказаного розпорядження відповідач звернувся до ДП Великоанадольське лісове господарство для отримання чистого бланку лісорубного квитка серії НОМЕР_2 від 17 жовтня 2017 року, який у подальшому заповнила та видала третій особі по справі та на підставі якого фізичною особою ОСОБА_3 проводиться вибірково санітарна рубка на полезахисній лісовій смузі на площі 8 га. Строк закінчення заготівлі деревини згідно лісорубного квитка серії НОМЕР_2 від 17 жовтня 2017 року становить 31 грудня 2017 року, а строк закінчення вивезення деревини становить 1 квітня 2017 року, при цьому, у лісорубному квитку значиться відмітка про відстрочку на заготівлю та вивезення деревини до 31 травня 2018 року.

Судом також встановлено, що відповідно до інформації наданою відповідачем 18 січня 2018 року за № 57/02-17 Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, яка знаходиться за межами населених пунктів та на якій проводяться рубки, в Ольгинській селищній раді Волноваського району відсутній, взагалі будь-які правовстановлюючі документи щодо належності лісосмуги, постановки на баланс ради, дозвільні документи щодо розпорядження, зберігання та обслуговування даною лісосмугою в селищній раді також відсутні. Також відповідач зазначив, що на теперішній час, лісосіки не мають власника але перебувають в постійному користуванні селищної ради, знаходяться за межами населеного пункту.

Суд зазначає, що Державне агентство лісових ресурсі України 14 листопада 2011 року за вихідним № 02-21/1411.11 направило до обласних управлінь лісового та мисливського господарства рекомендації щодо реалізації бланків лісорубного або мисливського квитка. Відповідно до рекомендацій постійні лісокористувачі можуть реалізовувати бланки лісорубного квитка іншим власникам лісів або постійним лісокористувачам, які не замовили їх в установленому порядку або замовили в недостатній кількості, за погодженням з відповідними органами Держлісагенства.

Відповідно до інформації ГУ Держгеокадастру у Донецькій області від 2 лютого 2018 року № 10-5-0.11-771/2-18 полезахисна лісова смуга відноситься до земель державної власності сільськогосподарського призначення (несільськогосподарські угіддя), категорія земель - ліси та інші лісо вкриті площі (полезахисні лісосмуги). Балансоутримувач лісових насаджень взагалі відсутній.

Згідно з відповіддю ДП Великоананадольстке лісове господарство від 1 лютого 2018 року № 40/1 лісосмуги знаходяться на балансі, зокрема Ольгинської селищної ради, тому лісокористувачем є зазначена селищна рада, а не ДП Великоананадольстке лісове господарство . Рубки у лісосмугах проводить не ДП Великоананадольстке лісове господарство , тому жодних дозволів осіб по виконанню робіт підвищеної небезпеки у лісі, які безпосередньо проводять у полезахисних смугах у лісгоспі відсутні. Відстрочення на заготівлю та вивезення деревини по лісорубним квиткам інших лісокористувачів не входить до компетенції ДП Великоананадольстке лісове господарство .

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 19 Лісового кодексу України (далі - ЛК України), постійні лісокористувачі зобов'язані вести лісове господарство на основі матеріалів лісовпорядкування, здійснювати використання лісових ресурсів способами, які забезпечують збереження оздоровчих і захисних властивостей лісів, а також створюють сприятливі умови для їх охорони, захисту та відтворення.

Статтею 17 ЛК України передбачено, що право постійного користування лісами посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

Відповідно до статті 67 Лісового кодексу України у порядку спеціального використання можуть здійснюватися такі види використання лісових ресурсів як заготівля деревини. Спеціальне використання лісових ресурсів здійснюється в межах лісових ділянок, виділених для цієї мети.

Суд зазначає, що вищенаведена полезахисна лісова смуга знаходиться на земельній ділянці за межами населених пунктів Ольгинської селищної ради (лист від 18 січня 2018 року № 57/02-17) та відноситься до земель сільськогосподарського призначення, проте, з урахуванням Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності від 6 вересня 2012 року, постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади , постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15 Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру та Положенням про Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області, затвердженим наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 3 травня 2015 року № 29 до чинного законодавства внесено зміни, відповідно до яких з 1 січня 2013 року розпорядником земель сільськогосподарського призначення державної власності визначено Держземагентство України, а з 2015 року Дергеокадастр України.

Статтею 69 Лісового кодексу України передбачено, що спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці проводиться за спеціальним дозволом - лісорубний квиток або лісовий квиток, що видається безоплатно. Спеціальний дозвіл на інші види спеціального використання лісових ресурсів видається власниками лісів або постійними лісокористувачами.

Пунктом 132 додатку до Закону України Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності від 19 травня 2011 року спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток) віднесений до дозвільного документа.

Пунктами 2, 3, 8 Порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 761 від 23 травня 2007 року (далі Порядок № 761) визначено, що лісорубний квиток видається органом виконавчої влади з питань лісового господарства АРК Крим, територіальними органами Держлісагенства на заготівлю деревини під час проведення рубок головного користування на підставі затвердженої в установленому порядку розрахункової лісосіки. Таким чином, видача лісорубного квитка органом місцевого самоврядування в особі Ольгинської селищної ради не передбачена діючим законодавством.

Відповідно до пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Санітарних правил в лісах України № 555 від 27 липня 1995 року власники лісів, постійні лісокористувачі призначають на основі матеріалів лісовпорядкування, лісопатологічних обстежень та повідомлень про появу ознак погіршення санітарного стану лісових насаджень вибіркові санітарні рубки, про що інформують обласну, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, а на території Автономної Республіки Крим - орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища та орган місцевого самоврядування, на території якого зростають насадження, що потребують вибіркової санітарної рубки.

Відповідно до пункту 50, 51 Порядку № 761 лісокористувачеві у випадку стихії або інших причин, що унеможливлюють заготівлю та вивезення деревини, може бути надане відстрочення на заготівлю деревини (з встановленням відповідного строку вивезення деревини) - до п'яти місяців, якщо рубка розпочата і вчасно не закінчена, на вивезення деревини - не більш як три місяці за наявності заготовленої, але не вивезеної вчасно деревини. Відстрочення надається органами Держлісагентства за погодженням з обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим на підставі обґрунтованої письмової заяви лісокористувача або споживача (для вивезення деревини), яка подається не пізніше ніж за десять днів до закінчення встановленого строку заготівлі або вивезення деревини. Отже, в порушення пунктів 50, 51 Порядку № 761 відповідачем надано відстрочення на заготівлю і вивезення деревини, оскільки воно надається за умов причин, що унеможливлюють заготівлю та вивезення деревини, органами Держлісагентства за погодженням з обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим на підставі обґрунтованої письмової заяви лісокористувача або споживача (для вивезення деревини), яка подається не пізніше ніж за десять днів до закінчення встановленого строку заготівлі або вивезення деревини, а не органом місцевого самоврядування.

Статтею 78 Лісового кодексу України встановлено, що право використання лісових ресурсів припиняється в разі: 1) добровільної відмови від використання лісових ресурсів; 2) закінчення строку, на який було надано право використання лісових ресурсів; 3) припинення діяльності лісокористувачів, яким було надано право використання лісових ресурсів; 4) порушення правил і норм, умов спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів; 5) використання лісових ресурсів способами, які негативно впливають на стан і відтворення лісів, призводять до погіршення навколишнього природного середовища; 6) порушення встановлених строків справляння збору за використання лісових ресурсів; 7) використання лісової ділянки не за цільовим призначенням; 8) невідшкодування в установленому порядку збитків, заподіяних лісовому господарству внаслідок порушень лісового законодавства, та невиконання вимог щодо усунення виявлених недоліків. Припинення права використання лісових ресурсів здійснюється в установленому порядку шляхом анулювання лісорубного квитка або лісового квитка тими органами, які їх видали.

Приписами статті 4-1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності визначено основні вимоги до порядку видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.

Пунктом 132 додатку до Закону України Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток) віднесений до дозвільного документа.

Згідно з пунктом 2 частини 7 статті 4-1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації; 2) здійснення суб'єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення. Законом можуть передбачатися інші підстави для анулювання документа дозвільного характеру.

Суд зазначає, що у даному випадку, Ольгинська селищна рада Волноваського району не є належним дозвільним органом, відповідно, не має законних повноважень щодо анулювання виданого оспорюваного лісорубного квітка.

Частиною 1 статті 4 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища передбачено, що природні ресурси України є власністю Українського народу. Ліс, як природний ресурс загальнодержавного значення, підлягає державній охороні і регулюванню використання на території України.

Отже, суд зазначає, що лісорубний квиток серії НОМЕР_2 від 17 жовтня 2017 року, на підставі якого безпосередньо проводиться знесення зелених насаджень фізичною особою ОСОБА_3 незаконно виданий Ольгинською селищною радою Волноваського району за відсутності на те відповідних повноважень, оскільки рада не є власником або постійним лісокористувачем вказаних зелених насаджень. Протиправними діями Ольгинської селищної ради може бути спричинена істотна шкода навколишньому природному середовищу у вигляді незаконної порубки дерев й відповідно загрожуватиме екологічній безпеці у регіоні. Крім того, суд зазначає, що оскаржуване розпорядження прийняте селищним головою з перевищенням своїх повноважень та з порушенням вимог пункту 36 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , статей 4, 9, 33 Лісового кодексу України. Керуючись ними, сільські, селищні ради можуть вирішувати питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів виключно на пленарних засіданнях і лише в межах населених пунктів. Також слід зауважити, що ДП Великоанадольське лісове господарство надано відповідачу бланк лісорубного квитка серії НОМЕР_2 від 17 жовтня 2017 року всупереч рекомендаціям викладеним у листі Державного агентства лісових ресурсів України № 02-21/1411.11 від 14 листопада 2011 року, оскільки документи, які б підтверджували право володіння або користування лісами, в Ольгинській селищній раді відсутні.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з нормами частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Таким чином, за наведених обставин та відповідно до статей 69, 70 Кодексу адміністративного судочинства, з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, що мають юридичне значення для її розгляду та вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 2-17, 19-20, 42-47, 55-60, 72-77, 90, 94-99, 122, 124-125, 132, 139, 143, 159-165, 168, 171, 173, 192-196, 224, 225-228, 229-230, 241, 243, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Заступника прокурора Донецької області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Університетська, 6) в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Донецькій області (85114, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Петровського, 18а, код ЄДРПОУ 38034476) до Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області (85730, Донецька область, Волноваський район, смт. Ольгинка, вул. Маяковського, 32, код ЄДРПОУ 04341560) про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування розпорядження від 16 жовтня 2017 року № 30, лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2 задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області щодо прийняття розпорядження від 16 жовтня 2017 року № 30 Про отримання та використання лісорубного квитка та видачі лісорубного квитка від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2 для проведення вибірково санітарної рубки у полезахисній смузі на площі 8 га.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Ольгинської селищної ради Волноваського району Донецької області від 16 жовтня 2017 року № 30 Про отримання та використання лісорубного квитка .

Визнати протиправним та скасувати лісорубний квиток від 17 жовтня 2017 року серії НОМЕР_2, виданий Ольгинською селищною радою Волноваського району Донецької області.

Вступна та резолютивна частини рішення ухвалені у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 7 червня 2018 року. Повне судове рішення складено 18 червня 2018 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Смагар С.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2018
Оприлюднено19.06.2018
Номер документу74725065
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1873/18-а

Рішення від 07.06.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 17.05.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні