УХВАЛА
21 червня 2018 року
Київ
справа №826/8342/17
адміністративне провадження №К/9901/50957/18
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача - Ханової Р.Ф.,
суддів - Гончарової І.А., Олендера І.Я.,
розглянувши матеріали касаційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві
на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 листопада 2017 року
та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 27 березня 2018 року
у справі № 826/8342/17
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укргазтех"
до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
в с т а н о в и в :
Зазначена касаційна скарга надійшла до Верховного Суду як суду касаційної інстанції відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалою колегії суддів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 22 травня 2018 року касаційну скаргу залишено без руху з мотивів її невідповідності вимогам статей 329, 330 Кодексу адміністративного судочинства, та встановлений строк для усунення недоліків протягом 10 днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення скаржник отримав зазначену ухвалу 30 травня 2018 року.
На виконання зазначеної ухвали надійшло клопотання скаржника у справі про продовження строку для усунення недоліків в частині сплати судового збору або відстрочення сплати судового збору, в якому зазначається про неможливість сплати судового збору, через відсутність бюджетних асигнувань.
Зі змісту клопотань, вбачається, що наведені у ньому доводи є необґрунтованими, а надані докази є недостатніми та не підтверджують того, що майновий/фінансовий стан скаржника перешкоджав (перешкоджає) сплаті судового збору у встановленому законодавством порядку і розмірі. Обмежене фінансування бюджетної установи не може бути самостійною підставою для продовження строку на усунення недоліків касаційної скарги у частині сплати судового збору, встановленого законом.
Обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють контролюючий орган від обов'язку своєчасної сплати судового збору.
Окрім того, що стосується клопотання про відстрочення сплати судового збору, то суд виходить з наступного.
Умови, за яких суд може, зокрема, відстрочити сплату судового збору та перелік суб'єктів до яких таке відстрочення застосовується обов'язково обумовлено статтею 8 Закону України Про судовий збір від 8 липня 2011 року № 3674-VI.
Посилання, якими обґрунтовано клопотання відповідача, не передбачені Законом № 3674-VI, як підстави для відстрочення або розстрочення сплати судового збору, що унеможливлює задоволення клопотання.
Таким чином, Суд вважає, що у задоволенні клопотання про продовження строку для усунення недоліків касаційної скарги та про відстрочення сплати судового збору слід відмовити.
Окрім того, на адресу Верховного Суду надійшло клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження, обґрунтоване вчасною первинною подачею касаційної скарги, та її поверненням через не підтвердження повноважень особи, яка подала касаційну скаргу.
Враховуючи дату отримання ухвали про повернення первинної касаційної скарги (11 травня 2018 року), та дату подання повторної касаційної скарги (17 травня 2018 року) та враховуючи сумлінне виконання свої обов'язків, щодо дотримання строків на касаційне оскарження (зокрема негайне подання повторної касаційної скарги) Суд вважає обґрунтованим клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження.
Станом на 21 червня 2018 року скаржник не усунув зазначені в ухвалі Верховного Суду від 18 травня 2018 року недоліки касаційної скарги щодо сплати судового збору, тому вона вважається неподаною і підлягає поверненню.
Керуючись ч.2 ст. 332, пунктом 1 ч.4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України,
у х в а л и в:
Клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про поновлення строку на касаційне оскарження - задовольнити.
В задоволенні заяви Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про продовження строку для усунення недоліків - відмовити.
В задоволенні заяви Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про відстрочення сплати судового збору - відмовити.
Касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 листопада 2017 року та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 27 березня 2018 року у справі № 826/8342/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укргазтех" до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - повернути скаржнику.
Копію ухвали про повернення касаційної скарги надіслати учасникам справи у порядку, визначеному статтею 251 цього Кодексу. Скаржнику надіслати копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами.
Роз'яснити заявнику касаційної скарги, що її повернення не позбавляє права повторного звернення до Верховного Суду.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Судді Р.Ф.Ханова
І.А.Гончарова
І.Я.Олендер
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2018 |
Оприлюднено | 24.06.2018 |
Номер документу | 74882659 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Ханова Р.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні