Постанова
від 19.06.2018 по справі 813/2758/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2018 рокуЛьвів№ 876/2859/18

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Святецького В.В.,

суддів Гудима Л.Я., Ільчишин Н.В.,

з участю секретаря судового засідання Гнідець Р.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 лютого 2018 року у справі № 813/2758/17 (час прийняття 16:00 год., м. Львів, суддя Грень Н.М., повний текст складений 28 лютого 2018 року) у справі за адміністративним позовом Автогаражного кооперативу № 15 Галицького району м. Львова до Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (Сихівське відділення) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії ,-

В С Т А Н О В И В :

27 липня 2017 року Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (Сихівське відділення) від 01.02.2017 року про відмову включення Автогаражного кооперативу №15 Галицького району м. Львова (код ЄДРПОУ 20787448) до реєстру неприбуткових установ (організацій), оформленого листом від 01.02.2017 року вих. № 415/7/13-50-12-0213/32.

Також позивач просив зобов'язати відповідача включити Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова (код ЄДРПОУ 20787448) до Реєстру неприбуткових установ (організацій).

Рішенням від 20 лютого 2018 року Львівський окружний адміністративний суд позовні вимоги задовольнив в повному обсязі.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Галицька ОДПІ подала апеляційну скаргу, оскільки вважає, що рішення прийняте з неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, а також з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В апеляційній скарзі відповідач зазначає, що згідно підпункту 133.4.6 статті 133 Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені: житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства).

Відповідач акцентує увагу на тому, що в п.1.2 розділу І Загальні положення Статуту Автогаражного кооперативу №15 Галицького району м. Львова чітко зазначено, що вказаний кооператив створюється з метою забезпечення його членів гаражем-стоянкою та житлом шляхом будівництва за власні кошти членів кооперативу. Вказане підтверджується даними з ЄДРПОУ, де чітко зазначено, що поряд з КВЕД 81.10 ,,Коплексне обслуговування об'єктів» є КВЕД 41.10 ,,Організація будівництва будівель» .

Таким чином, відповідач вважає, що вказані обставини підтверджують той факт, що установчі документи допускають діяльність з отримання прибутку, а тому Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова не може бути неприбутковою організацією.

За таких обставин, відповідач вважає правомірною відмову щодо включення Автогаражного кооперативу №15 Галицького району м. Львова до реєстру неприбуткових установ (організацій), а тому просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Правом подання відзиву на апеляційну скаргу позивач не скористався.

Представник відповідача в судовому засіданні апеляційного суду підтримав вимоги апеляційної скарги та просить їх задовольнити в повному обсязі.

Представник позивача заперечив вимоги апеляційної скарги та просить залишити скаргу без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд вважає, що скарга не належить до задоволення з таких підстав.

Суд першої інстанції встановив та підтверджується матеріалами справи, що згідно довідки про взяття на облік платника податків від 26.03.2007 року №11373 Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова 03.02.1994 року взятий на облік у ДПІ у Галицькому районі м. Львова як платник податків за №2459.

Рішенням ДПІ у Галицькому районі м. Львова №36 від 01.03.2006 року на підставі пункту 7.11 статті 7 Закону України ,,Про оподаткування прибутку підприємств» та реєстрації заяви (за формою 1-РН) Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова внесений до Реєстру неприбуткових організацій (установ), ознака неприбуткової установи (організації) - 0015.

Автогаражний кооператив №15 Галицького району м. Львова 26.12.2016 року звернувся до відповідача із відповідною заявою щодо отримання (підтвердження) кооперативом статусу неприбуткової організації та внесення кооперативу до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Листом від 28.12.2016 №7924/7/13-50-12-02-13/406 Сихівське відділення Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області повідомило позивача про те, що його установчі документи (статут) не відповідають вимогам, що передбачені Податковим кодексом України та Порядком ведення реєстрації неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого Постановою КМУ №440 від 13.07.2016 року (надалі Порядок).

Зокрема, установчі документи (Статут) АГК №15 Галицького району м. Львова не передбачали наявності наступних норм:- не було зазначено на підставі яких нормативних документів здійснює свою діяльність позивач; - не було зазначено про заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб; - в Статуті не було передбачено норми щодо передачі активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Також у вказаному листі зазначено, що у разі приведення установчих документів (статуту) позивачем у відповідність до норм Податкового кодексу України та вищезазначеного Порядку позивач має право повторно звернутися щодо включення його до Реєстру неприбуткових метамов та організацій.

Усунувши вищезазначені недоліки, позивач 16.01.2017 року повторно звернувся з відповідною заявою до відповідача щодо отримання статусу неприбуткової організації та включення його до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Зокрема, позивачем були внесені відповідні зміни до Статуту, де були зазначені вимоги, які ставляться до неприбуткових установ та організацій в частині розподілу прибутку та передачі активів підприємства під час його ліквідації. Також була долучена відповідна декларація про готовність об'єкта до експлуатації, як цього вимагає Податковий кодекс України та Порядок для отримання статусу неприбуткової організації.

Однак, листом від 01.02.2017 року за № 415/7/13-50- 12-02-13/32 відповідач повторно відмовив АГК №15 Галицького району м. Львова щодо включення його до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Підставою для відмови, слугувало те, що позивач в своїх установчих документах (статуті) зазначає норму, яка на переконання відповідача не дає підстав вважати позивача таким, що має статус неприбуткової організації, а саме те, що у розділі І статуту позивача передбачено діяльність кооперативу по будівництву гаража-стоянки та житлового будинку.

Вважаючи таке рішення неправомірним, а підставу, на яку посилається відповідач у своєму Рішенні від 01.02.2017 року надуманою, безпідставною і такою, що не передбачена ні у Податковому кодексі України, ні в Порядку, кооператив звернувся з означеним позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з відсутності передбачених законодавством підстав для відмови у включенні кооперативу до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Такі висновки суду першої інстанції, на думку апеляційного суду, відповідають фактичним обставинам справи, нормам матеріального права та є вірними.

Так, відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Підпунктом 14.1.121 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що неприбуткові підприємства, установи та організації - неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу.

Відповідно до статті 133.4 Податкового кодексу України не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам: утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених підпунктом 133.4.2 цього пункту; установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків; внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (підпункт 133.4.1).

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що лише одночасна наявність всіх вищенаведених вимог дозволяє віднести підприємство, установу та організація до числа неприбуткових.

Згідно з підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Таким чином, обов'язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети та напрямів діяльності, визначених установчими документами.

За змістом підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені, зокрема: житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства).

Законом України від 17.07.2015 року № 652 ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» , який набрав чинності 13.08.2015 року, внесено зміни до Податкового кодексу України.

Вказаним Законом підрозділ 4 розділу XX ,,Перехідні положення" Податкового кодексу України доповнений пунктами 34 і 35.

Так, пунктом 34 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення» Податкового кодексу України ( в редакції, яка діє з 01.01.2017 року, тобто, чинній на час прийняття відповідачем оскарженого рішення) визначено установити, що до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі - новий Реєстр неприбуткових установ та організацій) діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України № 37 від 24 січня 2013 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» , не підлягають виключенню з цього Реєстру до 1 липня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» , що відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу, включаються контролюючим органом до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. За бажанням неприбуткової організації вона може подати до контролюючого органу копії установчих документів.

Згідно з пунктом 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції, яка діє з 01.01.2017 року) неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» , що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов'язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами цього Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 за №440 затверджений Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі - Порядок № 440).

Пунктом 6 Порядку № 440 передбачено, що для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру в разі, коли організація відповідає таким вимогам: утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; установчі документи неприбуткової організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб; установчі документи неприбуткової організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків; установчі документи неприбуткової організації передбачають, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (пункт 7 Порядку № 440).

Відповідно до п. 8 Порядку № 440 контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру в разі: подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених пунктом 6 цього Порядку;невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 7 цього Порядку.

Суд першої інстанції належним чином дослідив надані сторонами докази та встановив, що Автогаражний кооператив № 15 був внесений до Реєстру неприбуткових установ та організацій згідно рішення ДПІ у Галицькому районі м. Львова №36 від 01.03.2006 року та перебуває на обліку у податковому органі як неприбуткова організація з 01 березня 2006 року.

На виконання вимог Податкового кодексу України в редакції Закону №652-VІІІ, Порядку №440 та з метою приведення у відповідність установчих документів АГК № 15 затверджено нову редакцію статуту (протокол загальних зборів №15).

Установчі документи у новій редакції подані позивачем державному реєстратору для проведення реєстраційної дії ,,Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» , що підтверджується копією витягу з ЄДР, згідно якого 13.01.2017 державним реєстратором здійснено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи.

Пунктами 1.1, 1.2 Статуту визначено, що Автогаражний кооператив № 15 Галицького району м. Львова, є правонаступником автогаражного кооперативу № 15 Галицького району м. Львова, перереєстрованого розпорядженням адміністрації Галицької районної Ради народних депутатів від 20 липня 1993 року за № 226. Кооператив створюється і діє у відповідності до Конституції України, Цивільного та Господарського кодексів України, Податкового кодексу України, Закону України ,,Про кооперацію» . Кооператив створюється з метою, забезпечення його членів гаражем - стоянкою для автомобілів та житлом шляхом будівництва за власні кошти членів кооперативу.

За таких обставин колегія суддів визнає вірними та обґрунтованими висновки суду першої інстанції про те, що відповідність Автогаражного кооперативу № 15 Галицького району м. Львова усім вимогам, які встановлюються для неприбуткових організацій відповідно до статті 133 розділу III Податкового кодексу України, беззаперечно підтверджується матеріалами справи.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов обгрунтованого висновку щодо відсутності визначених законодавством підстав для відмови у включенні позивача до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Також суд першої інстанції вірно зазначив, що на порушення вимог пункту 8 Порядку № 440, яким визначено, що за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення. Відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 готується у двох примірниках, один з яких надається неприбутковій організації, а другий залишається в контролюючому органі.

Однак, відповідач не дотримався вказаних вимог і виклав своє рішення у формі листа.

Оскільки відсутні правові підстави для відмови позивачу у включенні його до Реєстру неприбуткових установ та організацій, суд першої інстанції правомірно зобов'язав включити АГК № 15 до цього Реєстру.

Крім того, колегія суддів визнає необхідним зазначити, що відповідно до п. 16 Порядку № 440 виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі: використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами; розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб; невідповідності установчих документів неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу; тощо.

Таким чином, у випадку встановлення в діяльності кооперативу таких порушень контролюючий орган наділений правом прийняття рішення щодо виключення позивача з Реєстру.

З огляду на викладене колегія суддів відхиляє доводи апеляційної скарги, оскільки наведені нормативно-правові акти допускають можливість отримання кооперативом доходів (прибутків) та використання їх виключно для цілей утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Тобто, сам факт того, що установчі документи позивача допускають можливість діяльності з отримання прибутку, не може бути підставою для відмови у включенні його до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Наведені обставини спростовують доводи апеляційної скарги про невідповідність рішення суду першої інстанції нормам матеріального та процесуального права, а тому апеляційний суд не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, рішення суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги їх не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись ч.3 ст. 243, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст.315, ст. ст. 316, 321, 322 , 325, 329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ :

апеляційну скаргу Галицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 лютого 2018 року у справі № 813/2758/17 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя В.В. Святецький

Судді Л.Я. Гудим

ОСОБА_1

Постанова в повному обсязі складена 25 червня 2018 року.

Дата ухвалення рішення19.06.2018
Оприлюднено27.06.2018
Номер документу74939695
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2758/17

Постанова від 02.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 19.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 20.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Рішення від 20.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Грень Наталія Михайлівна

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Грень Наталія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні