Ухвала
від 18.07.2018 по справі 905/3470/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.: (057) 702-07-99, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua

У Х В А Л А

18.07.2018р. Справа №905/3470/15

за скаргою №908 від 21.05.2018р. Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське № 1»

на дії відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України щодо виконання судового рішення по справі №905/3470/15

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гірничі машини»

до відповідача Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське № 1»

третя особа 1 без самостійних вимог на стороні відповідача ОСОБА_2 управління Державної казначейської служби у Донецькій області

третя особа 2 без самостійних вимог на стороні відповідача ОСОБА_1 енергетики та вугільної промисловості України

про стягнення заборгованості

Головуючий суддя Левшина Г.В.

Суддя Зекунов Е.В.

Суддя Тарапата С.С.

при секретарі судового засідання Хохуля М.С.

Представники сторін:

від позивача: не з'явився

від відповідача: ОСОБА_3-по дов.

від ДВС: ОСОБА_4-по дов.

від ДКС: не з'явився

від ОСОБА_1 енергетики та вугільної промисловості України: не з'явився

В засіданні суду брали участь:

Рішенням господарського суду Донецької області від 17.03.2016р. у справі №905/3470/15 у складі судової колегії: головуючий сдду ОСОБА_5, суддя Огороднік Д.М., О.М. Шилова, позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гірничі машини» задоволено частково, стягнуто з Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гірничі машини» основний борг у розмірі 20769275,26 грн., 3% річних у розмірі 308978,53 грн. та судовий збір у розмірі 182681,73 грн.

15.04.2016р. на виконання рішення господарського суду Донецької області від 17.03.2016р. у справі №905/3470/15 видано наказ.

15.06.2018р. від Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» надійшла скарга №908 від 21.05.2018р. на дії відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції Украни щодо виконання судового рішення по справі №905/3470/15.

У зв'язку із закінченням повноважень головуючого судді Сажневої М.В., судді Огороднік Д.М., судді О.М. Шилової, протоколом автоматичного розподілу від 15.06.2018р. призначено судову колегію у складі головуючого судді Левшиної Г.В., судді Ніколаєвої Л.В. та судді Попова О.В.

Ухвалою від 18.06.2018р. було повідомлено сторони, третіх осіб та відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України про розгляд скарги від 21.05.2018р. №908 Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» у судовому засіданні, яке відбудеться 05.07.2018 року о 12:50 год.

05.07.2018р. до суду надійшов відзив на скаргу №905/3470/15 від 05.07.2018р. відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України, згідно якого вимоги, викладені у скарзі ДВС не визнані, з посилання на правомірне ухвалення постанови про зупинення виконавчих дій ВП 510-43643.

В судове засідання від 05.07.2018р. з'явились представники відповідача та ДВС. При цьому, у зв'язку з необхідністю ознайомлення з письмовими поясненнями на скаргу, відповідачем заявлене клопотання про перенесення розгляду скарги.

За таких обставин, ухвалою від 05.07.2018р. повідомлено сторони, третіх осіб та відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України про розгляд скарги від 21.05.2018р. №908 Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» у судовому засіданні, яке відбудеться 18.07.2018 року о 12:50 год.

16.07.2018р. до суду надійшов відзив від 13.07.2018р. Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гірничі машини» , за змістом якого позивач стверджує про наявність підстав для зупинення, передбачених п.9 ч.1 ст.37 Закону України Про виконавче провадження .

Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судовї справи між суддями від 18.07.2018р. визначено наступний склад судової колегії по справі №905/3470/15: головуючий суддя Левшина Г.В., суддя Тарапата С.С., суддя Зекунов Е.В.

В судове засідання 18.07.2018р. з'явились представники відповідача та ДВС, підтримали свої правові позиції з приводу заявленої скарги.

Заслухавши пояснення представника відповідача та органу ДДВС, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив:

У відділі примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України на виконанні знаходилося виконавче провадження №51043643 з примусового виконання наказу №905/3470/15, виданого господарським судом Донецької області 15.04.2016р. про стягнення з Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гірничі машини» суми заборгованості у розмірі 20769275,26 грн.; суми 3% річних у розмірі 308978,53 грн.; суми судового збору у розмірі 182681,73 грн.

03.05.18р. заступником директора Департаменту - начальником відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 проведено перевірку законності дотримання державним виконавцем вимог чинного законодавства України при здійсненні виконавчих дій по виконавчому провадженні №51043643 з примусового виконання наказу №905/3470/15, виданого господарським судом Донецької області 15.04.2016р., про що винесено відповідну постанову, згідно якої:

- скасовано постанову про повернення виконавчого документа стягувачу від 22.06.17р. №51043643;

- зобов'язано державного виконавця вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Зі змісту вказаної постанови вбачається, що державним виконавцем 10.05.2016р. було прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження №51043643 з примусового виконання наказу №905/3470/15, виданого господарським судом Донецької області 15.04.2016р. Також, державним виконавцем 25.05.16р. прийнято постанову про приєднання виконавчого провадження до зведеного виконавчого провадження №51233374. В межах зведеного виконавчого провадження на майно та кошти боржника накладено арешт. 22.06.17р. державним виконавцем на підставі п.п.2, 9 ч.1 ст.37 Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову про повернення виконавчого документу стягувачу.

Також, 03.05.18р. головним державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 на підставі ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову про зупинення вчинення виконавчих дій з примусового виконання наказу №905/3470/15, виданого господарським судом Донецької області 15.04.2016р.

Боржник - Державне підприємство «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» вважає незаконними дії заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , та дії головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 щодо винесення постанови від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій з примусового виконання наказу №905/3470/15, виданого господарським судом Донецької області 15.04.2016р.

ОСОБА_8 стало підставою для звернення Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» до господарського суду із скаргою, у якій останній просить суд:

- визнати дії заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 незаконними та скасувати постанову від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» ;

- визнати дії головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 незаконними та скасувати постанову від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643;

- зобов'язати відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України виконати вимоги ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» №2021 від 13.04.17р. в частині зупинення виконавчого провадження №51043643.

В обґрунтування поданої скарги скаржник зазначає, що реалізація ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» пов'язана з приписами п.2-4, 9 ч.1 ст.37 Закону України «Про виконавче провадження» . Застосування ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» можливе при встановленні обставин для повернення державним виконавцем судового наказу з підстав визначених пп.2-4, 9 ч.1 ст.37 Закону України «Про виконавче провадження» . Враховуючи, що відповідно до п.п.2.2.1 п.2.2 статуту Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» основним напрямком діяльності підприємства є добування та збагачення кам'яного вугілля, застосуванню підлягають положення ст.1 Закону України №2021 від 13.04.17р. «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» , яка визначає, зокрема, що тимчасово до 1 січня 2019 року підлягають зупиненню виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень щодо державних вугледобувних підприємств. ОСОБА_8 є законом прямої дії і спеціальним Законом по відношенню до Закону України «Про виконавче провадження» . Наявність підстав для зупинення виконавчого провадження на підставі Закону України «Про відновлення платоспроможності вугледобувних підприємств» неможливо ототожнювати з підставами для повернення виконавчого документу стягувачу на підставі п.п.2-4, 9 ч.1 ст.37 Закону України «Про виконавче провадження» , тому застосування в даному випадку приписів ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» є неможливим. ОСОБА_8 обставини на думку скаржника свідчать, що головний державний виконавець Нещадим І.С. порушив вимоги ст.1 Закону України №2021 від 13.04.17р. «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» тому вищевказана постанова підлягає скасуванню.

З огляду на викладене, за твердженнями скаржника, оскільки ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» та ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» не передбачено підстав для зупинення виконавчих проваджень та заходів примусового виконання рішень щодо державних вугледобувних підприємств, відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України повинен зупинити виконавче провадження №51043643 з примусового виконання наказу господарського суду Донецької області від 15.04.2016р. №905/3470/15 саме на підставі ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» .

Оцінивши подані докази, суд, на підставі приписів чинного законодавства, дійшов висновку, що скарга Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» , м.Вугледар, Донецька область про визнання дій заступника директора департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 та головного державного виконавця Нещадима І.С. відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України незаконними під час виконання судового рішення у справі №905/3470/15 та скасування постанов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Статтею 1 Закону України «Про виконавче провадження» виконавче провадження, як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі рішення) сукупність дій визначених у цьому закону органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і провадяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Згідно з ч.1 ст.18 Закону України «Про виконавче провадження» виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.

Згідно з ст.9 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, в силу приписів ст.19 Конституції України, ст.1 Закону України «Про виконавче провадження» (в редакції чинній на момент вчинення виконавчих дій) державний виконавець повинен вчиняти виконавчі дії не лише з дотриманням Закону України «Про виконавче провадження» , а й у відповідності до інших законів, які є обов'язковими при вчиненні ним тих чи інших виконавчих дій, що є гарантією належного виконання виконавцем своїх обов'язків і недопущення порушення прав сторін виконавчого провадження.

Принцип юридичної визначеності вимагає, щоб у випадку прийняття спеціального закону з певного питання, цей ОСОБА_8 не ставився під сумнів (зокрема, шляхом його невиконання), а сторони, яких він стосується, мають обґрунтовано очікувати, що він буде застосовуватися.

24.05.2017р. набрав чинності ОСОБА_8 України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» № 2021-VIII від 13.04.17р., відповідно до ст.1 якого тимчасово, до 01.01.2019р., підлягають зупиненню виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень щодо державних вугледобувних підприємств, які підлягають виконанню в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» , знімаються арешти та заборони відчуження майна у таких виконавчих провадженнях, крім рішень про виплату заробітної плати, вихідної допомоги, інших виплат (компенсацій), що належать працівнику у зв'язку з трудовими відносинами, відшкодування матеріальної (майнової) шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, стягнення аліментів та рішень про стягнення заборгованості із сплати внесків до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно матеріалів скарги та інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань боржник - Державне підприємство «Шахтоуправління» «Південнодонбаське №1» є державним підприємством, яке здійснює діяльність пов'язану із добування кам'яного вугілля.

Оскільки боржник є державним вугледобувним підприємством, а ОСОБА_8 України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» є спеціальним щодо вугледобувних підприємств та передбачає зупинення саме виконавчого провадження, у державного виконавця виник обов'язок застосування вимог ст.1 вказаного Закону, а не ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» , яка є загальною нормою та ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Даний висновок суду узгоджується з позицією Верховного Суду викладеній у Постанові від 07.05.2018р. по справі №16/7.

Застосування ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» можливе лише при встановленні обставин для повернення державним виконавцем судового наказу з підстав визначених пунктами 2-4, 9 частини першої статті 37 Закону України «Про виконавче провадження» , оскільки законодавець пов'язує реалізацію ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» з приписами пунктів 2-4, 9 частини першої статті 37 Закону України «Про виконавче провадження» .

Зі змісту оскаржуваних постанов вбачається, що заступник директора Департаменту - начальник відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 та головний державний виконавець Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 при винесені оскаржуваних постанов від 03.05.18р. керувалися ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , внаслідок чого останнім було зупинено виконавче провадження на підставі ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» .

Суд зазначає, що відповідно до положень Закону України «Про виконавче провадження» та Порядку витребування та проведення перевірки виконавчого провадження, затвердженого наказом ОСОБА_1 юстиції України №136/5 від 01 грудня 2004 року контроль за своєчасністю, правильністю, повнотою виконання рішень державним виконавцем здійснюють начальник органу державної виконавчої служби, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, та керівник вищестоящого органу.

Керівник органу державної виконавчої служби при здійсненні контролю за діями державного виконавця під час виконання рішень, якщо вони суперечать вимогам Закону, вправі своєю постановою скасувати постанову, акт, інший процесуальний документ, винесений у виконавчому провадженні державним виконавцем, який йому підпорядкований, зобов'язати державного виконавця провести виконавчі дії в порядку, передбаченому цим Законом.

Отже, проведення заступником директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 перевірки виконавчого провадження №51043643 є його правом визначеним приписами Закону.

При цьому, судом встановлено, що при винесені за результатам проведеної перевірки постанови від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 заступником директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 не були прийняті до уваги та не враховані положення ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» № 2021-VIII від 13.04.17р.

Аналогічні порушення були допущені і головним державним виконавцем Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 під час винесення постанови від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643 на підставі ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та ст.34 Закону України «Про виконавче провадження» .

За встановлених обставин, вимоги поданої скарги в частині визнання незаконними дій заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 щодо винесення постанови від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , визнання незаконними дій головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 щодо винесення постанови від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643 на підставі ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , а також зобов'язання відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України виконати вимоги ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» від 13.04.17р. №2021-VIII в частині зупинення виконавчого провадження №51043643 з примусового виконання наказу господарського суду Донецької області від 15.04.16р. №905/3470/15 від вчинення яких відділ ухиляється, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до п.9.13. постанови Пленуму Вищого господарського суду України №9 від 17.10.2012р. «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» за результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє.

При цьому, господарський суд не вправі самостійно вчиняти ті чи інші дії, пов'язані із здійсненням виконавчого провадження, замість державного виконавця (наприклад, відкривати або закінчувати виконавче провадження), але може зобов'язати державного виконавця здійснити передбачені законом дії, від вчинення яких той безпідставно ухиляється.

Враховуючи приписи Господарського процесуального кодексу України, Закону України «Про виконавче провадження» , пункту 9.13 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №9 від 17.10.2012р. «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» , у суду відсутні правові підстави скасовувати постанови органів Державної виконавчої служби чи/або приватних виконавців при розгляді скарг на їх рішення, дії чи/або бездіяльність.

Разом з тим, як зазначено в п.32 інформаційного листа Вищого господарського суду України №01-08/369 від 29.06.2010р. Про деякі питання, порушені у доповідних записках про роботу господарських судів України у 2009 році щодо застосування норм Господарського процесуального кодексу України вимога скаржника щодо скасування постанови чи іншого акта органу Державної виконавчої служби за своєю правовою природою тотожна вимозі про визнання їх недійсними. Тому у господарського суду відсутні правові підстави для відмови в задоволенні скарги лише з тієї причини, що в ній зазначається про скасування відповідної постанови (акта), а не про визнання його недійсним.

Таким чином, за висновками суду, вимога скаржника про скасування постанови заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , а також постанови головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643 на підставі ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» , за своїм змістом є тотожною вимозі про визнання даних повідомлень недійсними, і така вимога також підлягає задоволенню з наведених вище підстав.

Згідно ст.343 Господарського процесуального кодексу України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов'язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника). Якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд приймає ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

За таких обставин, керуючись ст.ст.74, 234, 235, 339, 342, 343 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

Скаргу №908 від 21.05.2018р. Державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» , м.Вугледар, Донецька область задовольнити.

Визнати дії заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 незаконними щодо винесення постанови від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Визнати дії головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 незаконними щодо винесення постанови від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643 на підставі ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Визнати недійсною постанову заступника директора Департаменту - начальника відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_6 від 03.05.18р. про перевірку виконавчого провадження №51043643 в частині зобов'язання вчинити дії у відповідності до вимог Закону України «Про виконавче провадження» та Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Визнати недійсною постанову головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України ОСОБА_7 від 03.05.18р. про зупинення вчинення виконавчих дій по виконавчому провадженню №51043643 на підставі ч.2 ст.4 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» .

Зобов'язати відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби ОСОБА_1 юстиції України виконати вимоги ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності державних вугледобувних підприємств» від 13.04.17р. №2021-VIII в частині зупинення виконавчого провадження №51043643 з примусового виконання наказу господарського суду Донецької області від 15.04.2016р. №905/3470/15.

В судовому засіданні 18.07.2018р. оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали підписано 18.07.2018р.

Згідно із ст.235 Господарського процесуального кодексу України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ухвали, постановлені судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, набирають законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).

Апеляційна скарга відповідно до ст.256 Господарського процесуального кодексу України на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Донецького апеляційного господарського суду через господарський суд Донецької області (п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Головуючий суддя Г.В. Левшина

Суддя Е.В. Зекунов

Суддя С.С. Тарапата

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення18.07.2018
Оприлюднено19.07.2018
Номер документу75372026
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/3470/15

Постанова від 13.11.2018

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Слободін Михайло Миколайович

Постанова від 13.11.2018

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Слободін Михайло Миколайович

Ухвала від 29.10.2018

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Слободін Михайло Миколайович

Ухвала від 20.09.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 03.09.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 28.08.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 07.08.2018

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 18.07.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 05.07.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

Ухвала від 18.06.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Г.В. Левшина

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні