ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"20" липня 2018 р. справа № 0940/1229/18
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Управління Укртрансбезпеки у Івано-Франківській області про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу за №046025 від 07.06.2018, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 16.07.2018 звернувся в суд із вказаним адміністративним позовом.
Пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви, серед іншого, з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
З'ясовуючи відповідність адміністративного позову вимогам, визначених Кодексом адміністративного судочинства України, необхідно вказати, що за змістом пунктів 2, 8, 9, 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві, поряд з іншим зазначається ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти (пункт 2); перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви (пункт 8); у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб'єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача (пункт 9); власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав (пункт 11).
Вивчення змісту позовної заяви свідчить, що ОСОБА_1 не дотримано обов'язкових вимог до змісту адміністративного позову, а саме не зазначено:
- ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця позивача та юридичної особи відповідача в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- номери засобів зв'язку позивача;
- власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Також, позивачем в адміністративному позові не зазначено інформації щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви, що суперечить пункту 8 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
В порушення вимог пункту 9 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач не обґрунтував належним чином порушення оскаржуваними діями його прав, свобод та інтересів.
Зокрема, ОСОБА_1 у позовній заяві обґрунтовує відсутність події і складу адміністративного правопорушення, посилаючись на Кодекс про адміністративні правопорушення України.
Однак, суд зазначає, що оскаржувана постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу за №046025 від 07.06.2018, винесена Управлінням Укртрансбезпеки у Івано-Франківській області відповідно до Закону Україну "Про автомобільний транспорт", а не в порядку Кодекс про адміністративні правопорушення України, на який посилається позивач.
Частиною 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що позивач зобов'язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
У позовній заяві ОСОБА_1, обґрунтовуючи позовні вимоги, посилається на відповідний акт перевірки, втім такий акт всупереч частині 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутній в матеріалах адміністративного позову.
Суд зазначає, що відповідно до частин 1-2, 4-5 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.
За змістом частини 4 статті 79 коментованого Кодексу учасник справи, серед іншого, повинен надати докази, які підтверджують, що він здійснив усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідного доказу.
Згідно приписів пунктів 2, 4 частин 5 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи зобов'язані, поряд з іншим, сприяти своєчасному, всебічному, повному та об'єктивному встановленню всіх обставин справи, а також подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази.
Зважаючи на вказане, позовну заяву подано без додержання вимог пунктів 2, 8, 9, 11 частини 5 статті 160, частини 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
За приписами частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
У зв'язку із викладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених пунктами 2, 8, 9, 11 частини 5 статті 160, частиною 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 171, частинами 1, 2 статті 169 та статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву ОСОБА_1 до Управління Укртрансбезпеки у Івано-Франківській області про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу за №046025 від 07.06.2018 , - залишити без руху.
2. Встановити позивачу з дня вручення цієї ухвали десятиденний строк для усунення вказаних в описовій частині ухвали недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених пунктами 2, 8, 9, 11 частини 5 статті 160, частиною 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України :
2.1. Необхідно вказати у позовній заяві:
2.1.1. ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця позивача (надаючи належним чином засвідчену копію довідки про присвоєння такого коду та заповнених сторінок паспорта громадянина України);
2.1.2. ідентифікаційний код юридичної особи відповідача в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
2.1.3. номери засобів зв'язку позивача;
2.1.4. власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
2.1.5. інформацію щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових доказів, копії яких додано до заяви;
2.1.6. правове обґрунтування щодо порушення оскаржуваними діями відповідача прав, свобод та інтересів позивача (із посиланням на відповідну чинну редакцію закону).
2.2. Необхідно надати (долучити) до позовної заяви оригінал або засвідчену у відповідності до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України копію:
2.2.1. відповідного акту перевірки, на який посилається позивач в адміністративному позові.
Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде повернена позивачу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню.
Суддя /підпис/ Чуприна О.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2018 |
Оприлюднено | 23.07.2018 |
Номер документу | 75427281 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Чуприна О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні