МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 липня 2018 р. Справа № 814/949/18 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Лісовської Н.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна компанія ОЙЛ ТРЕЙД , вул. Адміральська, 19, кв. 3, м. Миколаїв, 54001 до відповідача:Державної фіскальної служби України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053 про:визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівельна компанія ОЙЛ ТРЕЙД (далі - позивач, ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач, ДФС), в якому просить суд:
- визнати протиправними скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації від від 18.12.2017 року № 437213/41437673, від 18.12.2017 року № 437212/41437673; від 19.12.2017 року № 440079/41437673, від 20.12.2017 року № 453594/41437673;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України вчинити зареєструвати податкові накладні № 61 від 28.11.2017 року, № 59 від 27.11.2017 року, № 62 від 29.11.2017 року, розрахунок коригування № 1 до податкової накладної № 41 від 17.01.2017 року в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Ухвалою суду від 20.04.2018 року відкрито провадження у справі та постановлено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвалою від 25.06.2018 року суд постановив розглядати справу за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою від 10.07.2018 року суд закінчив підготовче провадження та перейшов до розгляду справи по суті.
Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідачем не вказано конкретного виду критерію оцінки ступеню ризику та переліку документів для підтвердження відображених у податкових накладних показників. Позивач надав пояснення та копії документів по кожній податковій накладній, реєстрацію якої зупинено. Однак відповідач без обґрунтування підстав відмовив у реєстрації податкових накладних.
Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що підставою для прийняття оскаржуваного рішення слугувало надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достовірними для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної . Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється ДФС шляхом постійного моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям. Позивачем не надано обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів з боку відповідача та неправомірності його дій. Комісія ДФС, приймаючи оскаржуване рішення, діяло в межах та у спосіб, встановлений діючим законодавством. В задоволенні позову відповідач проси відмовити.
Представники сторін надали клопотання про розгляд справи без їх участі.
У відповідності до ч. 3 ст. 194 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
З'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд дійшов висновку, що позов належить задоволенню, виходячи з наступного:
ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД , зареєстроване яке юридична особа 04.10.2017 року, здійснює господарську діяльність за наступними кодами КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 47.30 Роздрібна торгівля паливом; 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
28.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД уклало договір купівлі-продажу нафтопродуктів № 28/11-17 з ТОВ ВАРЯГ . В порядку та на умовах даного договору ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД в адресу ТОВ ВАРЯГ було виписано рахунок № 53 від 28.11.2017 року на оплату за дизельне паливо ДТ-3-К5, сорт F у кількості 24514 літрів на загальну суму 544210,80 грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 90701,80 грн.
Факт оплати та поставки товару підтверджується рахунком № 53 від 28.11.2017 року, видатковою накладною № 57 від 29.11.2017 року, товарно-транспортною накладною № 57 від 29.11.2017 року. 28.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД було виписано на ТОВ ВАРЯГ податкову накладну № 61 на загальну суму 544210,80 грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 90701,80 грн.
06.12.2017 року податкова накладна № 61 від 28.11.2017 року була направлена до ДФС для реєстрації в ЄРПН. Відповідно до квитанції № 1 від 07.12.2017 року, за результатами обробки документ було прийнято, реєстрацію податкової накладної було зупинено. Підстави: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН зупинена. ПН відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ № 567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2710 (нафта або нафтопродукти) та запропоновано ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД , надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК .
11.12.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД надало до ДФС пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній № 61, реєстрацію якої зупинено.
Однак, 18.12.2017 року комісією ДФС було прийнято рішення за № 437213/41437673 про відмову в реєстрації податкової накладної № 61 від 28.11.2017 року в ЄРПН. Підстави: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК.
09.10.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД уклало договір купівлі-продажу нафтопродуктів № 09-1/10-17 з ТОВ АГРО-ТЕМП . В порядку та на умовах даного договору ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД в адресу ТОВ АГРО-ТЕМП було виписано рахунок № 49 від 27.11.2017 року на оплату за дизельне паливо ДТ-3-К5, сорт F у кількості 30000 літрів на загальну суму 664560,00 грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 110760,00 грн.
Факт оплати та поставки товару підтверджується рахунком № 49 від 27.11.2017 року, видатковою накладною № 55 від 27.11.2017 року, товарно-транспортною накладною № 55 від 27.11.2017 року. 27.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД було виписано на ТОВ АГРО-ТЕМП податкову накладну № 59 на загальну суму 664560,00грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 110760,00 грн.
06.12.2017 року податкова накладна № 59 від 27.11.2017 року була направлена до ДФС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідно до квитанції № 1 від 07.12.2017 року, за результатами обробки документ було прийнято, реєстрацію податкової накладної було зупинено. Підстава: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН зупинена. ПН відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ № 567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2710 (нафта або нафтопродукти) та запропоновано ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД , надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК .
11.12.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД надало до ДФС пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній № 59, реєстрацію якої зупинено.
Однак, 18.12.2017 року комісією ДФС було прийнято рішення за № 437212/41437673про відмову в реєстрації податкової накладної № 59 від 27.11.2017 року в ЄРПН. Підстави: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК.
29.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД уклало договір купівлі-продажу нафтопродуктів № 29/11-17 з Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю ЗЛАГОДА . В порядку та на умовах даного договору ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД в адресу СТОВ ЗЛАГОДА було виписано рахунок № 54 від 29.11.2017 року на оплату за дизельне паливо ДТ-3-К5, сорт F у кількості 38000 літрів на загальну суму 847704,00 грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 141284,00 грн.
Факт оплати та поставки товару підтверджується рахунком № 54 від 29.11.2017 року, видатковою накладною № 58 від 30.11.2017 року, товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів № 58 від 30.11.2017 року. 29.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД було виписано на СТОВ Злагода податкову накладну № 62 на загальну суму 847 704,00 грн., в т.ч. ПДВ у розмірі 141284,00 грн.
09.12.2017 року податкова накладна № 62 від 29.11.2017 року була направлена до ДФС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідно до квитанції № 1 від 11.12.2017 року, за результатами обробки документ було прийнято, реєстрацію податкової накладної було зупинено. Підстава: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН зупинена. ПН відповідає критеріям оцінки ступеня ризику визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ № 567 від 13.06.2017 року. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2710 (нафта або нафтопродукти) та запропоновано ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД , надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК .
12.12.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД надало до ДФС пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній № 62, реєстрацію якої зупинено.
Однак, 19.12.2017 року було винесено рішення № 440079/41437673 комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації (далі комісія ДФС). Підстави: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК.
17.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД помилково було виписано в адресу Фермерського господарства ПІВДЕННІ ЛАНИ податкову накладну № 45 від 17.11.2017 року.
Відповідно до вимог пункту 192.1 статті 192 ПК України, розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податків, підлягає реєстрації в ЄРПН. У випадку помилкового складання податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг та реєстрації їх в ЄРПН платник податку, з метою виправлення допущеної помилки, має право згідно з пунктом 192.1 статті 192 ПК України скласти розрахунок коригування до помилкової податкової накладної.
Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН покупцем (отримувачем) товарів/послуг з дотриманням визначених термінів реєстрації. (Лист ДФС України від 03.02.2016 р. № 2208/6/99-99-19-03-02-15).
17.11.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД було складено та направлено ФГ ПІВДЕННІ ЛАНИ розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 17.11.2017 року № 1 до податкової накладної № 41 від 17.11.2017 року.
13.12.2017 року даний розрахунок коригування було направлено на реєстрацію. Відповідно до квитанції, документ прийнято, але реєстрація зупинена. Підстави: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначеному пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567. Відповідно пункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПКУ реєстрація РК зупинена. РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначеним підпунктом 3 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації РК в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п. 201.16.1 п. 201.16. ст. 201 ПКУ .
13.12.2017 року ТОВ ТК ОЙЛ ТРЕЙД було направлено повідомлення від 13.12.2017 року № 4 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена.
Однак, 20.12.2018 року комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації (далі комісія ДФС) було винесено рішення № 453594/41437673 про відмову у реєстрації РК № 1 від 17.11.2017 року в ЄРПН. Підстави: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК.
У відповідності до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Так, згідно п. 74.2 ст. 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Пунктом 6 Критеріїв передбачено, що моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2 цього пункту, - реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
У відповідності до пп. а п. 185.1 ст. 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг, у відповідності до п. 187.1 ст. 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (п. 201.10 ст. 201 ПК України).
Відповідач не вказав, які саме з наданих позивачем первинних документів оформлені неналежним чином та не відповідають нормам ПК України чи Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність .
Європейський суд з прав людини неодноразово висловлював свою позицію щодо принципу правової визначеності (наприклад, справа Гешмен і Герруп проти Сполученого Королівства ), відповідно до якого особа, здійснюючи правомірну поведінку, повинна мати можливість передбачати правові наслідки такої правової поведінки, чітко визначені законом.
Статтею 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Правомірно декларуючи податкові зобов'язання, позивач мав законні сподівання на реєстрацію податкових накладних, тим більше, що частина з них, з тими ж контрагентами, але з іншими сумами ПДВ, була зареєстрована належним чином.
Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, що є підставою для задоволення позову.
Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Позивач надав платіжні доручення про сплату судового збору в загальній сумі 7048,00 грн., що й підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 194, 241 - 246, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна компанія ОЙЛ ТРЕЙД (вул. Адміральська, 19, кв. 3, м. Миколаїв, 54001) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04655) - задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації від 18.12.2017 року № 437213/41437673, від 18.12.2017 року № 437212/41437673; від 19.12.2017 року № 440079/41437673, від 20.12.2017 року № 453594/41437673.
3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України вчинити зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 61 від 28.11.2017 року, № 59 від 27.11.2017 року, № 62 від 29.11.2017 року, розрахунок коригування № 1 до податкової накладної № 41 від 17.01.2017 року в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна компанія ОЙЛ ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 41437673) судові витрати у розмірі 7048,00 грн. (сім тисяч сорок вісім гривень 00 копійок).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Рішення складено у повному обсязі 20.07.2018 року.
Суддя Н. В. Лісовська
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2018 |
Оприлюднено | 23.07.2018 |
Номер документу | 75427619 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні