1-кс/381/605/18
381/786/18
У Х В А Л А
м.Фастів Київська область 24 липня 2018 року
Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду ОСОБА_1 ,
з участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Фастівського ВП Васильківського відділу поліції ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 про арешт майна в рамках кримінального провадження № 42017111310000074 від 07.08.2017 року,-
в с т а н о в и в :
До слідчого судді звернувся слідчий СВ Фастівського ВП Васильківського відділу поліції ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Фастівської місцевої прокуратури ОСОБА_4 з клопотанням про арешт майна в рамках кримінального провадження № 42017111310000074 від 07.08.2017 року, правова кваліфікація за ч.1 ст.366, ч.1 ст.358, ч.1 ст.367 КК України.
З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні СВ Фастівського ВП Васильківського відділу поліції ГУ НП в Київській області перебуває кримінальне провадження №42017111310000074 від 07.08.2017 року, правова кваліфікація за ч.1 ст.366, ч.1 ст.358, ч.1 ст.367 КК України.
В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що 09.08.2017 р. до чергової частини Фастівського відділення поліції Васильківського відділу поліції ГУНП в Київській області з Національного антикорупційного бюро України надійшли матеріали звернення керівника фермерського господарства «Вартазем», помічника народного депутата України ОСОБА_5 , щодо корупційних дій посадових осіб ГУ Держгеокадастру в Київській області оскільки в ГУ Держгеокадастру в Київській області не було задоволене клопотанням ОСОБА_5 , щодо включення земельних ділянок до переліку ділянок державної власності на земельні торги. Такі дії ГУ Держгеокадастру в Київській області, ОСОБА_5 вважає, дослівно: « … протидією посадових осіб Київської області та Фастівського району в галузі земельних відносин.» Головним підрозділом детективів НАБУ встановлено, що ОСОБА_5 не викладено конкретних фактів та обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінальних корупційних правопорушень, віднесених до підслідності детективів НАБУ. Також ОСОБА_5 до своєї заяви було додано зображення із Публічної кадастрової карти, а саме схему розташування земельних ділянок, котрі виділені третім особам, а саме земельну ділянку із кадастровим номером: 32249802:01:005:0003. В ході моніторингу Публічної кадастрової карти України встановлено, що дана земельна ділянка перебуває в державній власності, цільове призначення, - 5.1, площа земельної ділянки, - 272, 2587 га.
Крім того, відбулося незаконне заволодіння наступними земельними ділянками: 3224980800:01:004:0383, 3224980800:01:004:0382, 3224980800:01:004:0381, 3224980800:01:004:0380, 3224980800:01:004:0326, 3224980800:01:004:0323, 3224980800:01:004:0342, 3224980800:01:004:0341, 3224980800:01:004:0340, 3224980800:01:004:0339, 3224980800:01:004:0338, 3224980800:01:004:0324, 3224980800:01:004:0337, 3224980800:01:004:0327, 3224980800:01:004:0325, 3224980800:01:004:0335, 3224980800:01:004:0334, 3224980800:01:004:0333, 3224980800:01:004:0332, 3224980800:01:004:0331, 3224980800:01:004:0330, 3224980800:01:004:0384, 3224980800:01:004:0385,
3224980800:01:004:0386, 3224980800:01:004:0387, 3224980800:01:004:0388, 3224980800:01:004:0389, 3224980800:01:004:0390, 3224980800:01:004:0391,
3224980800:01:004:0392, 3224980800:01:004:0393, 3224980800:01:004:0355,
3224980800:01:004:0356, 3224980800:01:004:0357, 3224980800:01:004:0358, 3224980800:01:004:0359, 3224980800:01:004:0360, 3224980800:01:004:0361, 3224980800:01:004:0362, 3224980800:01:004:0363, 3224980800:01:004:0364, 3224980800:01:004:0374, 3224980800:01:004:0375, 3224980800:01:004:0376, 3224980800:01:004:0377, 3224980800:01:004:0378, 3224980800:01:004:0372, 3224980800:01:004:0370, 3224980800:01:004:0369, 3224980800:01:004:0353, 3224980800:01:004:0354, 3224980800:01:004:0365, 3224980800:01:004:0373, 3224980800:01:004:0366, 3224980800:01:004:0367, 3224980800:01:004:0368, 3224980800:01:004:0371, 3224980800:01:004:0344, 3224980800:01:004:0343, 3224980800:01:004:0345, 3224980800:01:004:0346, 3224980800:01:004:0347, 3224980800:01:004:0348, 3224980800:01:004:0349, 3224980800:01:004:0350, 3224980800:01:004:0351, 3224980800:01:004:0352, 3224980800:01:004:0328, 3224980800:01:004:0336, 3224980800:01:004:0379, 3224980800:01:004:0329, 3224987200:02:008:1045, 3224987200:02:008:1044
Рішенням Фастівської районної ради сьомого скликання від 17.08.2017 р. № 22-14-VII підтримано депутатське звернення до Президента України, депутата Фастівської районної ради ОСОБА_6 щодо порушення земельного законодавства представниками Держгеокадастру та направити звернення за належністю до відповідного розгляду. В даному зверненні депутат Фастівської районної ради ОСОБА_6 стверджує що фактом порушення земельного законодавства стало прийняття наказів Головним управлінням у Київській області 14.06.2017 №№ 10-11265/15-17-сг, 10-11184/15-17-сг, 10-10851/15-17-сг, 10-10849/15-17-сг, 10-11098/15-17-сг, 10-11110/15-17-сг, 10-11017/15-17-сг, 10-11022/15-17-сг, 10-11258/15-17-сг, 10-11014/15-17-сг, 10-11097/15-17-сг, 10-10975/15-17-сг, 10-11158/15-17-сг, 10-10987/15-17-сг, 10-10980/15-17-сг, 10-11115/15-17-сг, 10-11093/15-17-сг, 10-11053/15-17-сг, 10-10861/15-17-сг, 10-11038/15-17-сг, 10-11136/15-17-сг, 10-11208/15-17-сг, 10-11217/15-17-сг, 10-11214/15-17-сг, 10-11239/15-17-сг, 10-11223/15-17-сг, 10-11169/15-17-сг, 10-11228/15-17-сг, 10-11271/15-17-сг, 10-11266/15-17-сг, 10-11233/15-17-сг, 10-10866/15-17-сг, 10-11026/15-17-сг, 10-11636/15-17-сг, 10-11031/15-17-сг, 10-11196/15-17-сг, 10-11200/15-17-сг, 10-11010/15-17-сг, 10-11167/15-17-сг, 10-11119/15-17-сг, 10-11102/15-17-сг, 10-11146/15-17-сг, 10-10877/15-17-сг, 10-11132/15-17-сг, 10-11125/15-17-сг, 10-11274/15-17-сг, 10-11106/15-17-сг, 10-11189/15-17-сг, 10-11280/15-17-сг, 10-11284/15-17-сг, 10-11265/15-17-сг, щодо надання дозволів на розробку проектів землеустрою в межах Фастівського району без направлення на розгляд місцевих рад. Разом з тим залишено без розгляду звернення фермерського господарства «Вартазем» від 18.05.2017 р. (вх. № 27-6966/0/1-17). В заключній частині даного звернення депутатом Фастівської районної ради також було згадано про порушені права воїнів АТО.
Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Відповідно до ч.1 ст.171 КПК України, з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.
Частиною 2 ст. 171 КПК України встановлено, що у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено: 1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; 2) перелік і види майна, що належить арештувати; 3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном; 4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими слідчий, прокурор обґрунтовує доводи клопотання.
Положеннями п.1 ч. 2 ст. 171 КПК України передбачене обов`язкове зазначення у клопотанні слідчого, прокурора підстави та мети відповідно положень ст.170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування арешту майна.
Згідно ст.131 КПК України, арешт майна є одним з заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
З наданих суду матеріалів клопотання, слідчим не зазначено та необгрунтовано підстави і мету необхідності арешту вказаного майна, перелік і види майна, що належить арештувати (місце їх розташування), не надано доказів які підтверджують право власності на дане майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном.
Відповідно до ч.1 ст.172 КПК України, суд зобов`язаний повідомити особу-володільця майна, що належить арештувати, про судовий розгляд поданого клопотання. Проте данних про місцезнаходження володільця, розпорядника або користувача майна чи інших контактів слідчим в клопотанні не зазначено, що унеможливлює його виклик до суду.
Відповідно до ч.3 ст.172 КПК України, слідчий суддя, встановивши, що клопотання про арешт майна подано без додержання вимог ст.171 КПК України, повертає його прокурору, для усунення недоліків, про що постановляє ухвалу.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.170-172 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В :
Клопотання про арешт майна подане в рамках кримінального провадження № 42017111310000074 від 07.08.2017 року, правова кваліфікація за ч.1 ст.366, ч.1 ст.358, ч.1 ст.367 КК України повернути прокурору для усунення недоліків та встановити строк в сімдесят дві години для усунення недоліків.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фастівський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2018 |
Оприлюднено | 24.02.2023 |
Номер документу | 75464439 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні