Ухвала
від 24.07.2018 по справі 552/1251/18
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м.ПОЛТАВИ

Справа №552/1251/18

Провадження № 1-кс/552/1840/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.07.2018 року слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3

розглянувши клопотання прокурора у кримінальному провадженні прокурора Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор у кримінальному провадженні прокурор Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ та вилучення документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: оригіналів реєстраційнихдокументів ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 )з моментудержавної реєстраціїюридичної особипо теперішнійчас,у томучислі заявпро державнуреєстрацію,свідоцтв продержавну реєстрацію,статутів,реєстраційних карток,протоколів установчихзборів,протоколів загальнихзборів,установчих договорів,наказів пропризначення тазвільнення службовихосіб,посадових інструкцій,інших документівреєстраційної справи,якими підтверджуєтьсядержавна реєстраціяпідприємства,його перебуванняна облікуплатника податків,службове становищепосадових осібпідприємства,та якімістять зразкипідписів службовихосіб та зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), надати зазначені документи у 20-денний строк після пред`явлення ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання обґрунтовував тим, щопрокуратурою Полтавської області здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні за №42016170000000313 від 08.11.2016 року за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388; ч.2 ст.212 КК України.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні за №42016170000000313 здійснюється слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області.

У ході досудового розслідування встановлено, що з 2016 року на території Полтавської, Дніпропетровської, Миколаївської та інших областей України діє злочинна група осіб, члени якої, за попередньою змовою між собою, створили та придбали фіктивні підприємства, використовують їх реквізити з метою прикриття власної незаконної діяльності із придбання, зберігання, транспортування та збуту за готівкові кошти сільськогосподарської продукції, у тому числі за межі митної території України; легалізації майна (сільськогосподарської продукції), одержаного унаслідок вчинення кримінального правопорушення; відмивання доходів, одержаних унаслідок ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, та введення їх у легальний обіг за межами України.

Так, члени злочинної групи придбали з метою прикриття незаконної діяльності із ухилення від сплати податків суб`єкти підприємницької діяльності (юридичні особи) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ) та інші підприємства. У подальшому, упродовж 2016 року вказані особи, шляхом маскування незаконного походження зерна кукурудзи унаслідок внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів щодо походження та джерел придбання зерна кукурудзи, використали реквізити фіктивних підприємств для документального оформлення незаконних експортних операцій із постачання зерна за межі митної території України, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.205 КК України.

Також, невстановлені особи, використовуючи реквізити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та інших суб`єктів господарської діяльності, шляхом підробки та використання первинних бухгалтерських документів вказаних підприємств щодо реалізації сільськогосподарської продукції, фактичними постачальниками якої є сільгоспвиробники Полтавської та інших областей України, наперед знаючи, що дана сільськогосподарська продукція вирощена на не облікованих площах сільськогосподарських виробників та фактично придбана у останніх за готівку без відображення у бухгалтерському обліку та податковій звітності вказаних сільськогосподарських виробників, здійснили пособництво в умисному ухиленні від сплати податків підприємствами-постачальниками та виробниками сільськогосподарської продукції в особливо великих розмірах, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.5 ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

За наслідками досудового розслідування, зокрема, проведених негласних слідчих (розшукових) дій, оперативним підрозділом ОУ ГУ ДФС у Полтавській області, установлено членів злочинної групи та механізм її діяльності.

На території Полтавської, Дніпропетровської та інших областей України особи (так звані «менеджери»), здійснюють закупівлю сільськогосподарської продукції (зерна кукурудзи, пшениці, жита і т.д.) за готівкові кошти у фактичних виробників такої сільськогосподарської продукції (фермерів, фермерських господарств тощо). Дані операції жодним чином не відображаються в бухгалтерському та податковому обліках ані продавців сільськогосподарської продукції, ані її покупців. З метою маскування незаконного походження зерна, воно оформлюється як таке, що вирощена та/або придбане у фіктивних підприємств, підконтрольних групі.

Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та/або використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_24 ), ФГ « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_52 ), ОСОБА_6 .

Придбана за готівку сільськогосподарська продукція завозиться до елеваторів, підконтрольних вказаній групі осіб та які задіяні в злочинній схемі незаконної закупівлі зернової продукції (перелік наведено вище), по документам як власність вказаних вище фіктивних підприємств. У подальшому, сільськогосподарська продукція транспортується за документами фіктивних підприємств (без відображення у бухгалтерському та податковому обліку) до складів морських портів в м. Миколаєві, м. Одесі та м. Чорноморську (Іллічівську) Одеської області, де зберігається для подальшого відвантаження та вивезення за межі митного кордону України.

На сьогоднішнійдень,з метоювстановлення осіб,які фактичновпливають наприйняття управлінськихта іншихрішень напідприємствах,які створеніта використовуютьсячленами групидля маскуваннянезаконного походженнязернових культур;відповідальних заведення бухгалтерськогота податковогообліку підприємств,їх службовихфункцій утому числіщодо обліку,зберігання тазбуту заготівку зерновихпродуктів,обігу готівковихкоштів;вирішення питаннящодо можливостізастосування доюридичної особизаходів кримінально-правовогохарактеру,виникла необхідністьу тимчасовомудоступі тавилученні оригіналівреєстраційних документівТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) з моменту державної реєстрації юридичної особи по теперішній час, у тому числі: заяви про державну реєстрацію, свідоцтва про державну реєстрацію, статутів, реєстраційних карток, протоколів установчих зборів, протоколів загальних зборів, установчих договорів, наказів про призначення та звільнення службових осіб, посадових інструкцій, інших документів реєстраційної справи, якими підтверджується державна реєстрація підприємства, його перебування на обліку платника податків, службове становище посадових осіб підприємства, та які містять зразки підписів службових осіб.

Згідновитягів ізЄдиного державногореєстру юридичнихосіб,фізичних осіб-підприємцівта громадськихформувань від06.07.2018та 09.07.2018року місцезнаходженнямреєстраційних справТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) є ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ).

Таким чином,досудовим розслідуваннямдостовірно встановленоособу,у володінняякої наданий часперебувають оригіналиреєстраційних документівТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Зазначені документи необхідні для проведення економічної, почеркознавчої, технічної та інших судових експертиз з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, їх службових функцій; одержання вільних зразків їх почерку та підпису, встановлення належності підписів службовими особам указаних підприємств. При цьому, з урахуванням інформації щодо продовження злочинної діяльності та вчинення дій, спрямованих на приховання слідів злочину, у тому числі шляхом передачі матеріальних активів юридичної особи з метою перешкоджання накладенню арешту та подальшій спеціальній конфіскації, період запитуваної інформації з моменту державної реєстрації юридичної особи по теперішній час.

Крім того, просив клопотання розглянути без участі представників ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою запобігання умисному знищенню або зміні документів, а також забезпечення їх збереження у тому вигляді, в якому вони знаходяться на момент розгляду клопотання.

Заслухавши пояснення прокурора, ознайомившись із матеріалами доданими до клопотання слідчий суддя приходить до таких висновків.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.

Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації, а також з метою забезпечення її збереження у тому вигляді, у якому вона знаходяться на момент розгляду клопотання, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик осіб, у володіння яких вона знаходиться, не здійснювався.

Надані до слідчого судді матеріали містять дані, які дають достатні підстави вважати, що дійсно до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016170000000313 від 08.11.2016 року внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388 КК України (а.с.5-9).

Органом досудового розслідування встановлено, що з 2016 року на території Полтавської, Дніпропетровської, Миколаївської та інших областей України діє злочинна група осіб, члени якої, за попередньою змовою між собою, створили та придбали фіктивні підприємства, використовують їх реквізити з метою прикриття власної незаконної діяльності із придбання, зберігання, транспортування та збуту за готівкові кошти сільськогосподарської продукції, у тому числі за межі митної території України; легалізації майна (сільськогосподарської продукції), одержаного унаслідок вчинення кримінального правопорушення; відмивання доходів, одержаних унаслідок ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, та введення їх у легальний обіг за межами України.

Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та/або використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_24 ), ФГ « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_52 ), ОСОБА_6 ( а.с.10).

З урахуваннямвикладеного,з метоювстановлення осіб,які фактичновпливають наприйняття управлінськихта іншихрішень напідприємствах,які створеніта використовуютьсячленами групидля маскуваннянезаконного походженнязернових культур;відповідальних заведення бухгалтерськогота податковогообліку підприємств,їх службовихфункцій утому числіщодо обліку,зберігання тазбуту заготівку зерновихпродуктів,обігу готівковихкоштів;вирішення питаннящодо можливостізастосування доюридичної особизаходів кримінально-правовогохарактеру,є необхідністьу тимчасовомудоступі тавилученні оригіналівреєстраційних документівТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) з моменту державної реєстрації юридичної особи по теперішній час.

Згідно витягівіз Єдиногодержавного реєструюридичних осіб,фізичних осіб-підприємцівта громадськихформувань від06.07.2018та 09.07.2018року місцезнаходженнямреєстраційних справТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 )є ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ).Таким чином,досудовим розслідуваннямдостовірно встановленоособу,у володінняякої наданий часперебувають оригіналиреєстраційних документівТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ( а.с.11-31).

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи мають значення для встановлення істини по справі, необхідні для проведення економічної, почеркознавчої, технічної та інших судових експертиз з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, їх службових функцій; одержання вільних зразків їх почерку та підпису, встановлення належності підписів службовими особам указаних підприємств; будуть використані як докази і без оригіналів цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається дослідити у кримінальному провадженні, необхідно надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Крім того, враховуючи конкретні обставини, викладені в клопотанні, обґрунтування прокурора в необхідності доступу та вилучення документів, великий обсяг та складність кримінального провадження, вважаю достатнім визначити строк дії ухвали 20 днів.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: оригіналів реєстраційнихдокументів ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ) з моменту державної реєстрації юридичної особи по дату винесення ухвали суду, у тому числі заяв про державну реєстрацію, свідоцтв про державну реєстрацію, статутів, реєстраційних карток, протоколів установчих зборів, протоколів загальних зборів, установчих договорів, наказів про призначення та звільнення службових осіб, посадових інструкцій, інших документів реєстраційної справи, якими підтверджується державна реєстрація підприємства, його перебування на обліку платника податків, службове становище посадових осіб підприємства, та які містять зразки підписів службових осіб.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), надати зазначені документи у 20-денний строк після пред`явлення ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

Проведення даного заходу забезпечення кримінального провадження доручити: прокурорам відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Полтавської області ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; прокурору Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 ; заступнику начальника першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_10 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_11 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_12 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_13 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_14 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_15 , начальнику другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_16 ; заступнику начальника другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_17 ; старшому слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_18 ; старшому слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_19 ; слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_20 ; заступнику начальника управління начальнику ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_21 ; заступнику начальнику ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_22 ; старшому слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_23 ; старшому слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_24 ; слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_25 ; начальнику СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_26 ; заступнику начальника СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_27 ; старшому слідчому СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_28 ; старшому слідчому СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_29 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_30 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_31 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_32 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_33 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_34 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_35 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_36 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_37 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_38 ; слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_39 ; старшому слідчого СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_40 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_41 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_42 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_43 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_44 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС У Дніпропетровській області ОСОБА_45 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС У Дніпропетровській області ОСОБА_46 ; старшому слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_47 ; старшому слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_48 ; слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_49 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_50 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізьської південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_51 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_52 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_53 ; слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_54 ; заступнику начальника ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_55 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_56 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_57 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_58 , або іншій особі, яка буде діяти за дорученням прокурора або на виконання постанови про проведення процесуальних дій на іншій території.

Строк дії ухвали 20 днів з дня її ухвалення.

Ухвала слідчого судді, відповідно до вимог п.10. ч. 1 ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в апеляційному порядку тільки в частині тимчасового доступу до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.07.2018
Оприлюднено24.02.2023

Судовий реєстр по справі —552/1251/18

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 22.07.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 19.11.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні